Salutare,
Intre timp am mai modificat in acelasi mod un F10 LCI tot cu motorul B47D20O0 si a mers perfect.
Ambele masini functioneaza ok, ca si pana acum, acelasi regim de regenerari ale dpf-ului.
Valorile de mai jos sunt de pe masina mea care are aproape 300k km:
Daca intereseaza pe cineva las aici si cum am facut modificarea:
Am folosit:
Esys 3.34 cu psdzdata iLevel 23-07-530
Sursa stabilizatoare pentru bateria masinii
Eu am folosit icom dar merge si cu cablu Enet.
Am incercat doar pentru F10 LCI 518d cu codul de motor B47D20O0 150hp stoc. Nu stiu daca se poate face si pentru alte motoare, trebuie cautat daca piesele sunt comune.
Se citeste cu Esys, FA-ul masinii si se salveaza.
Se deschide in Esys, FA Editor:
Se modifica parametrul "Typschussel" care tradus in google inseamna type key, Pentru 518d type key-ul default este 5E31. Se modifica in 5E51, type key-ul default pentru 520d. Calculate FP si Save FA
De aici mai departe este procedura clasica de flash pe DME cu esys folosind noul FA.
Practic daca comparam FA-urile cu type key-urile de 518d si cel de 520d vedem ca este tot un fel de power reduction:
P.S. Nu ma ocup cu asa ceva, nu pretind ca stiu totul, informatiile sunt gasite pe net. Nu pot sa-mi asum raspunderea pentru eventualele greseli sau daune