Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/16/23 in all areas

  1. Mie mi se pare ca protectia amortizorului nu mai e la locul ei, se vede tija. Dar oricum asta nu influenteaza garda la sol ci mai degraba trebuie schimbata ca sa nu intre mizerie si praf, sa iti distruga prematur amortizorul.
    2 points
  2. Va salut! As vrea sa va prezint pe larg problemele pe care le-am avut la masina in ultimele 3-4 luni si sa va cer sfatul pentru remedierea celor ramase nerezolvate. Masina este un X1 (2014, N47, automata, 253.000km). O am de 3 ani si am folosit-o ultimii 35.000. Obisnuiesc sa monitorizez in permanenta filtrul de particule (la inceput cu ISTA, in ultima vreme cu B-Tool). Anul trecut am inceput cu inlocuirea senzorului de presiune intrucat am constatat ca indica backpressure -8hpa cu motorul oprit. Tot atunci am curatat EGR, racitor, galerie, clapete noi, etc… In urma cu cateva luni am obeservat ca filtrul de particule isi face regenerari foarte dese, la aproximativ 100 km, indiferent de regimul de mers. Am tot citit pe internet si am inceput sa cred ca asta a fost viata filtrului (250.000 km). L-am curatat la Odorheiul Secuiesc, cu rezultate foarte bune, zic eu. La montaj am verificat sumar daca turbina are joc (atat cat s-a putut din spate), furtunele turbo sa nu aiba pierderi (lucruri pe care le recomanda cei care au curatat filtrul). Dupa prima regenerare, am facut un backpressure test (5 - 13 - 24 - 53 hpa la aproximativ 3800 rpm). Din pacate problema a continuat, regenerari la fel de dese, masina neavand erori. Am avut proasta inspiratie sa merg la Bavaria pentru o diagnoza. Imi era foarte clar ca ceva produce extrem de mult fum (vedeam in B-Tool cum creste soot mass, in special cand mergeam putin mai tare, cand trageam de masina). Le-am explicat ca am regenerari foarte dese, ca am curatat filtrul de particule si nu stiu de ce se incarca asa repede. Dupa vreo 2-3 ore de asteptare a venit primul raspuns, filtrul trebuie resetat, sa stie masina ca este “nou”… am zis, bine dar e resetat… doar se vedea ca are remaining 250.000 km… i-am rugat sa verifice si altceva, gen injectoare (stiam ca injectorul 1, uneori mai arata valori intre +1 - +1.5)… Mi-au confirmat ca are o mica deviatie, mi-au mai facut un test pe recircularea gazelor care a iesit f bine… si cam asta a fost. Am primit rezultatatul (inlocuit injector, filtru cu anexe, si sa fac o reverificare a debimentrului de aer). Am facut un drum de Craiova, dupa vizita la service in ideea ca poate resetarea lor e mai buna :)… la 130 km/h in 50 km ajungeam la 35gr soot, automat regenerare… neavand alte solutii, in Craiova am scos mufa de la actuatorul turbo si am venit pana la Bucuresti, batraneste. In 250 km am avut 10gr soot (extraordinar de bine). Atunci m-am gandit ca filtrul e ok, injectorul e ok ??… ramanea turbina. Am scos ambele furtune din fata turbo, am observat ca are joc axial mare, si ca scoate ulei spre intercooler… suparat ca trebuie sa repar turbina, bucuros ca am gasit sursa fumului , am trecut la treaba. Reconditionat turbina, desfacut si curatat intercoler, egr, racitor, admisie.. tot traseul. Am plecat la drum, aceeasi problema, in 50 km, 35 gr soot, cu mentiunea ca simteam masina putin “infundata”.. cam acum am inceput sa observ ca soot mass creste foarte mult atunci cand am boost peste 1400 hpa. Cand ma pregateam sa cumpar 2l de benzina (sa-i dau foc), mi-am amintit ca am citit undeva despre MAF… am scos mufa din el, m-am plimbat cu masina de m-am plictisit si abia imi crestea soot mass, backpressure constant… plus ca masina nu mai este infundata… trage foarte bine. Cat inteleg eu din functionarea motorului, banuiesc si sper ca MAF sa raporteze eronat atunci cand fluxul de aer este mai mare (boost peste 1400 hpa). Cu el scos am observat urmatoarele: Boost la relati, putin marit (undeva la 1060 hpa) Backpressure putin marit (cu 5-6 hpa) Temperatura gazelor la evacuare mult scazuta. In urmatoarea saptamana nu folosesc masina, nici nu am cum sa mai mesteressc la ea, vreau doar sa ma documentez. O sa incep cu test MAF in ISTA (sper sa nu prajesc FRM)… sper sa pice testul si sa fie asta singura problema. Acum sunt sigur ca filtrul este bun, sunt la fel de sigur ca turbina nu s-a stricat din cauza filtrului (nu am avut backpressure in afara limitelor in tot acest interval), probabil din cauza temperaturii mari pe evacuare… nu mai conteaza. Ca si concluzie personala, DPF-ul este destul de rezistent, trebuie doar ca motorul sa fie in mintile lui. Pacat ca nu avem nici un martor care sa ne indice cand face masina regenerare. PS: Nu inteleg de ce Bavaria mi-a recomandat reverificare debitmetru de aer dupa schimbarea injectorului si a DPF (am primit oferta de 15.000 fara manopera)… oricum nu mai am ce cauta in service autorizat, mi s-a parut ca am fost tratat total neprofesionist, m-am simtit furat. Idei, pareri, inclusiv o recomandare unde as putea merge cu ea pentru o diagnoza pe bune? Va multumesc frumos.
    1 point
  3. Salutare, Se vinde masina din titlu, BMW Seria 4 F36 Gran Coupe, 435d xDrive: Serie sasiu (VIN): WBA4G11030G600484 An de fabricatie: 2016 Capacitate motor: 2 993 cm³ Putere: 313 CP Combustibil: Diesel Caroserie: Berlina Rulaj: 151 300 km Culoare: Negru Cutie de viteze: Automata Pret: 25.999 EUR (negociabil) Poze: https://postimg.cc/gallery/D80JWSw Prima inmatriculare a avut loc in Germania in luna iunie 2016. A fost achizitionata in octombrie 2020 de Automobile Bavaria (la solicitarea mea, eu cumparand-o de la acestia din urma), la 117k km, si a beneficiat de programul BMW Premium Selection (ca nota, pe garantie s-au schimbat spira volanului, in 2021, si caseta de directie, in 2022). Toate reviziile au fost efectuate la 1 an sau maxim 12k km, doar la reprezentanta. Istoric service complet. UItima revizie efectuata in iulie 2023. Estetic arata foarte bine (cu mici zgarieturi superficiale, in urma utilizarii in Bucuresti), este tinuta in parcare subterana. Dpdv mecanic nu are niciun defect. Masina a avut, are si va avea Casco pana la vanzare. Jantele originale (Double-spoke 442 M) au fost reconditionate in luna mai 2023, ocazie cu care s-au schimbat si cauciucurile de vara cu unele noi, Pirelli RF, dot 2023. Vine la pachet cu un al doilea set de jante pe 19'' (MAK) pentru iarna, cu cauciucuri Pirelli RF, dot 2020, rulate relativ putin in cele trei sezoane reci. Se vinde pentru ca s-a achizitionat o alta masina, asadar nu sunt interesat de schimburi. Pentru mai multe informatii, ma puteti contacta telefonic, la numarul 0723167200. Masina poate fi vazuta in Bucuresti. Lista optiuni: 01CA Selection of COP relevant vehicles 02PL 19"M Lt/Aly wheels Double-sp. 442 M with mixed tyres 02TB Steptronic Sport transmission 02VB Tyre Pressure Monitor 02VF Adaptive M running gear 0230 EU-specific supplementary equipment 0258 Runflat tyres 0302 Alarm system 0320 Model designation, deletion 0337 M Sport package 04AE Armrest front, sliding 04FW Fine-wood trim burled walnut with highlight trim finishers Pearl Chrome 0423 Floor mats in velour 0428 Warning triangle 0430 Interior and exterior mirrors with automatic anti-dazzle function 0431 Interior rear-view mirror with automatic anti-dazzle function 0465 Through-loading system 0481 Sport seats for driver and front passenger 0488 Lumbar support for driver and front passenger 0493 Storage compartment package 0494 Seat heating for driver and front passenger 05DA Front passenger airbag deactivation 0502 Headlight washer system 0508 Park Distance Control (PDC) 0521 Rain sensor 0522 Xenon light 0534 Automatic air conditioning 0575 Additional 12V power socket 06AC Intelligent Emergency Call 06AE Teleservices 06AK ConnectedDrive Services 06AM Real Time Traffic Information 06AN Concierge Services 06AP Remote Services 06NS Enhanced telephony with extended smartphone connectivity 06WA Instrument cluster with extended contents 0609 Navigation system Professional 0676 HiFi loudspeaker system 0698 Area Code 2 for DVD 07LF Model M Sport 07VB Comfort package 07XP Navigation package ConnectedDrive 0710 M leather steering wheel 0715 M Aerodynamics package 0760 BMW Individual high-gloss Shadow Line 0775 BMW Individual headliner anthracite 08KA Oil service interval 24 months/30,000 km 0801 German version 0879 German / on-board documentation 09AA External skin protection Standard Options 8/31/2020 Warranty Extranet Europe 0459 Seat adjustment, electrical with memory 0544 Cruise control with braking function 0548 Speedometer with kilometer reading 0563 Lights package 0851 Language version German Multumesc!
    1 point
  4. Trebuie izolat manerul. Cand tragi de el, trebuie sa pui izolant pe el dar va arata tiganie curata. Asumati-va costuri de intretinere ridicate cand luati masini cu keyless entry/go sau alte minunatii. Sau o facem romaneste: punem niste CIOLOFAN pe maner, arata ca dreq si mergem cu ea asa. Ce sa mai, facem TRW-eu din BMW-eu.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.