Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/18/23 in all areas

  1. Dupa ce am vandut Honda S2000 de care m-am bucurat ca race car ceva vreme, am ramas doar cu X5-ul care, desi e o masina extraordinara cu care "sa traiesti", nu iti ofera bucuriile specifice unei masini sport. In plus, nu mai aveam nimic la ce sa surubaresc in weekend-uri, asa ca am dat peste acest Z4 coupe care era pur si simplu prea atractiv ca sa nu-l iau. Masina insa este atat de OK incat planurile mele de "surubareala" s-au rezumat la detailing . Cum am decis de la bun inceput ca aceasta masina va ramane "OE" si nu o voi transforma intr-un wannabe race car, i-am facut tot ceea ce oricine ar face unei masini proaspat achizitionate: o revizie, verificat & schimbat tot ce era mai mult sau mai putin necesar, totul original pentru a-i pastra autenticitatea: diverse bucse, toate discurile de frana + placute si, cred, cam atat. E o masina pe care ori o iubesti, ori o urasti. Eu oscilez intre cele doua extreme de fiecare data cand merg cu ea. In primele 30 de minute, ma bucur de sunetul de motor aspirat, de diferentialul autoblocant (Quaife) si de pozitia la volan; insa in ultimele 10 minute pana ajung la garaj, abia astept sa ma urc din nou in sufrageria X5 si sa ma "odihnesc". Recunosc ca, de cand nu mai am 335-ul, am uitat cum e sa mergi cu fundul pe pamant si sa te uiti in teava de esapament a tuturor masinilor. A, si mai are o chestie not-so-great: e automata. Cutia aia 6HP, nu groaznica dar nici 8HP. Probabil se poate converti la manuala, o sa mai contemplez acest gand. Dar per total, e tare simpatica si m-am gandit sa v-o prezint si voua. Ca dotari, cred ca are destul de multe: navigatia Professional (cred ca asa se zice in engleza la "Inutil"), cruise control, xenon (desi cred ca toate au), jantele de Z4M - superbe, scaune incalzite, bluetooth, cd changer, scaune cu memorie, alarma, A/C automat si posibil si altele de care nu imi mai amintesc. S-ar putea ca toate astea sa fie standard pe acest model, sincer chiar nu stiu. Las si niste poze pentru cei curiosi.
    2 points
  2. Preambul: acest topic este unul fara viitor. Scopul lui este de a puncta diferenta intre trei termeni frecvent utilizati in domeniul auto, dar care uneori sunt folositi impropriu - greseala pe care am facut-o si eu. Durabil, fiabil, reparabil Un produs este cu atat mai durabil cu cat este mai lunga perioada de timp in care ramane in buna stare de functionare (evident, fiind utilizat in mod corect), fara a necesita operatiuni majore de intretinere sau reparatie. Spre exemplu, un motor M50 este mult mai durabil decat un motor N63. Un produs este cu atat mai reparabil cu cat poate fi intretinut si reparat cat mai usor, in mod particular fara a necesita dispozitive si expertiza de specialitate. Spre exemplu, un motor M30 este mult mai reparabil decat un N57. Un produs este cu atat mai fiabil cu cat acesta este capabil sa functioneze corect si predictibil pentru o perioada de timp cat mai lunga. Poate la prima vedere este usor de facut confuzie intre fiabil si durabil. Spre exemplu, motoarele M60 porneau uneori cu dificultate (sau chiar refuzau sa porneasca) la rece, din cauza inecarii cu benzina - fara ca acest lucru sa denote o defectiune. In termeni IT, avea un “bug”. Se poate spune deci ca M60 nu era foarte fiabil in ceea ce priveste pornirea la rece, desi s-a dovedit a fi un motor extrem de durabil. Nota: in limba romana termenul fiabilitate – insusirea de a fi fiabil - este uneori utilizat cu sens de “insusirea de a fi durabil”. Cred ca este totusi corect sa facem diferenta intre cele doua nuante.
    2 points
  3. Revin, am schimbat acumulatorul de la cheie si geamul functioneaza normal acum. Facea figuri inchiderea din butoanele de la cheie si am hotarat sa schimb acumulatorul si carcasa acesteia. Topicul se poate inchide, multumesc!
    2 points
  4. Se poate inchide, multumesc. Pana la urma nu am luat un E92, ci mi-am indeplinit adevaratul vis de a avea un E46 M3.
    2 points
  5. Așa ai spune dacă nu cunoști circuitul. Observi cum depășește doar pe ieșire din viraje sau pe liniile drepte. În rest stă doar acceptabil pe viraje, mai ales datorită gumelor. Și -35% la baterie în vreo 17km Am mai spus, electricele sunt foarte bune pe o anumită nișă: sunt simple și ieftine la întreținere, nu poluează în mers, sunt silențioase, etc. Dar sunt deja penibile încercările de a le promova pentru ceea ce nu sunt.
    1 point
  6. Un video "clasic" - atentie la detalii mai ales la "maintenance schedule"
    1 point
  7. Este foarte IMPORTANT sa avem proprietatea termenilor pe care ii folosim in exprimare. Din pacate in ziua de azi , multi indivizi "nu stiu ce vorbesc"
    1 point
  8. La F10 ma gandesc de mult timp. Cand am hotarat ca ar fi timpul sa incep studiul, ma gandeam sa vand tot ce am: passat, cabrio, 325xi. Dupa un timp, am zis ca vand doar passatul si cabrio. Acum, cand vad cum merge piata, ma uit sa vand passatul si atat, :). Sa nu vand niciuna, exclus, ma sparge sefa.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.