Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/19/23 in all areas

  1. Nu stiu daca va mai amintiti, dar masina mea nu prea avea scaune incalzite, fiind din Italia. Am suportat cat am suportat, pana am mers all-in. Mi-am dat seama ca imi place prea mult masina asta ca sa o vand in viitorul apropiat, asa ca am zis sa ma bucur total de ea. Asa ca am cautat si gasit un interior impecabil de X5M, cu incalzire fata/spate si ventilatie in scaunele fata, bord cu HUD etc, pe care l-am montat cu ajutorul magicienilor de la Custom Retrofit. Daca nu ma insel, Adrian este membru aici si ii multumesc si pe aceasta cale pentru o lucrare fara cusur si o comunicare de nota 10. Revenind la interior, a schimbat masina complet. De la calitatea pielii pana la felul in care te sustin scaunele, ca sa nu mai zic de ventilatie, care nu e rea deloc vara. Recomand oricui vrea un upgrade real.
    9 points
  2. Dupa ce am vandut Honda S2000 de care m-am bucurat ca race car ceva vreme, am ramas doar cu X5-ul care, desi e o masina extraordinara cu care "sa traiesti", nu iti ofera bucuriile specifice unei masini sport. In plus, nu mai aveam nimic la ce sa surubaresc in weekend-uri, asa ca am dat peste acest Z4 coupe care era pur si simplu prea atractiv ca sa nu-l iau. Masina insa este atat de OK incat planurile mele de "surubareala" s-au rezumat la detailing . Cum am decis de la bun inceput ca aceasta masina va ramane "OE" si nu o voi transforma intr-un wannabe race car, i-am facut tot ceea ce oricine ar face unei masini proaspat achizitionate: o revizie, verificat & schimbat tot ce era mai mult sau mai putin necesar, totul original pentru a-i pastra autenticitatea: diverse bucse, toate discurile de frana + placute si, cred, cam atat. E o masina pe care ori o iubesti, ori o urasti. Eu oscilez intre cele doua extreme de fiecare data cand merg cu ea. In primele 30 de minute, ma bucur de sunetul de motor aspirat, de diferentialul autoblocant (Quaife) si de pozitia la volan; insa in ultimele 10 minute pana ajung la garaj, abia astept sa ma urc din nou in sufrageria X5 si sa ma "odihnesc". Recunosc ca, de cand nu mai am 335-ul, am uitat cum e sa mergi cu fundul pe pamant si sa te uiti in teava de esapament a tuturor masinilor. A, si mai are o chestie not-so-great: e automata. Cutia aia 6HP, nu groaznica dar nici 8HP. Probabil se poate converti la manuala, o sa mai contemplez acest gand. Dar per total, e tare simpatica si m-am gandit sa v-o prezint si voua. Ca dotari, cred ca are destul de multe: navigatia Professional (cred ca asa se zice in engleza la "Inutil"), cruise control, xenon (desi cred ca toate au), jantele de Z4M - superbe, scaune incalzite, bluetooth, cd changer, scaune cu memorie, alarma, A/C automat si posibil si altele de care nu imi mai amintesc. S-ar putea ca toate astea sa fie standard pe acest model, sincer chiar nu stiu. Las si niste poze pentru cei curiosi.
    4 points
  3. Voi incerca sa fac putina lumina aici, legata de neincrederea si tepele aferente date pe mobile. Se dau tepe din simplu fapt ca cererea de masini premium si ieftine este foarte mare. Am sa va explic una din situatii. Cineva cumpara masina de noua, cum e si firesc, fie ca e firma sau privat. Apoi masina se vinde, urmand cumparatorul numarul doi. Si tot asa, pana ajungem la proprietarul numarul 3-4 sau poate 5. Unul dintre ei sa spunem, proprietarul numarul 2 sau 3 a manarit o :)))) Ultimul proprietar o duce la dealer si o vinde, iar in anunt scrie „laut Anbieter“,adica cfr spuselor ultimului proprietar. Dealerul le ia, le da un polish, o fata comerciala si le marita, fata mare pentru cunoscatori si doritorii de masini pana in 200 mii ( caci asta e cererea, sau un 170 mii ) cu multe dotari … Ideea e sa va feriti de anunturi gen, pentru ca dealerul nu e obligat sa verifice daca masina are km corecti, daca a fost paradita s.a.m.d. Face si el un ban, o ia mai ieftin si o da mai scump. Iar carvertical nu as avea mare incredere. Personal m am dus la bmw si le am zis ca vreau un schimb de ulei la ei. Le am dat cheia ( deci masina apare ca intrata in service ) si apoi amani programarea. Cand mergi sa verifici iti apare un cod care cine plm sa l interpreteze ? Nimeni, evident. Bine, asta in cazul in care treci o data la 2 ani pe la reprezentanta si vrei „istoric“ dar ai km okay. Si exemple mai sunt. Va mai zic o chestie, masina la 170 mii nu are volan ros, tapiterie cutata sau uzata Inca ceva, o masina 150 mii are maxim cureaua de accesorii schimbata, poate si rolele. In rest trebuie sa fie tipla. Spun asta prin prisma faptului ca am avut ocazia in viata asta (si norocul) sa lucrez doar cu nemti, masini noi evident, cu 4 schimburi de ulei si la 130-140 mii date inapoi, dar totusi tilpla masinile.
    2 points
  4. Nu. Dar pe langa cauza uzuala, anume eroarea umana, mai este inca o cauza: inertia adoptarii tehnologiilor noi, in primul rand in reglementarile privind traficul. In clipul de mai jos, vechi de 10 ani, este prezentata tehnologia de franare la urgenta, pe un camion Volvo. Iata ca suntem un deceniu mai tarziu si inca circula camioane fara aceasta tehnologie. Cu ea, accidentul de astazi nu se intampla. Sunt numeroase alte tehnologii, multe aproape standard pe autoturismele premium (avertizare la parasirea benzii, avertizare privind oboseala soferului, etc.) care ar trebui sa fie obligatorii pe toate vehiculele de mare tonaj.
    1 point
  5. Uite un link cum sa desfaci sa ajungi la siguranta radioului.
    1 point
  6. Intotdeauna mi-au placut genul asta de masini, Z3 coupe (clownshoe), z4 coupe, conceptul recent scos de BMW tot in aceleasi linii. Capota lunga spate scurt, fundul pe asfalt. Sa o stapanesti sanatos, fara incidente! Daca iti place sa surubaresti si o sa te impiedici de ceva saci de bani, uite ce se poate face
    1 point
  7. https://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-26544244-sofer-trecut-peste-trotuar-infipt-bmw-mesele-sahistilor-dintr-parculet-din-sectorul-6.htm
    1 point
  8. Scrie pe stalpul de la sofer ce dimensiuni sunt agreate.
    1 point
  9. @Viper05 daca te referi la 335i, Z4 mi se pare mai "raw". Te implica mai mult si e mai putin confortabila. Nu-mi imaginez cum ai putea merge zilnic cu ea, spre deosebire de 335 care era un all-around car excelent (pentru ceva ce nu e SUV ). Pentru o zi de weekend insa, Z4 iti ofera o reala experienta, iar ca orice lucru intens - e de savurat la maxim "doar la ocazii". Legat de look, mie imi place super mult, mi se pare o masina cu adevarat frumoasa, care va fi frumoasa si peste 20 de ani.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.