Nu înțeleg de ce microbuzul nu a păstrat o marjă de 50 de metri față de vehiculul din fața lui, cât despre cel cu autotrenul, din spate, aș putea paria pe oboseală/apel video/conversație farcebook/mașînă supraîncărcată/uzură frâne/anvelope. Șoferul microbuzului dacă pastra distanța/privea în oglinzi, poate mai avea o șansă cu banda de urgența. Legat de plângeri și reclamații, dacă sunteți în posesia unui material filmat prin care se poate dovedi comportamentul periculos al unui alt participant la trafic, și care v-a pus în pericol integritatea corporală , uitați de poliție, mergeți și faceți o plângere penală la parchet. Mentalitățile se schimbă mai greu, dar anul acesta a fost o premieră în justiția româna, cel ce a ucis la Sibiu 4 spanioli a fost condamnat pentru infracțiunea de omor calificat, nu ucidere din culpă. Chiar și la Mario Iorgulescu cred că aceeași încadrare juridica vă fi menținută, cât despre drogatul de la mare, acolo s-au decis de mult lucrurile și vă fi dat exemplu, tot pentru omor vă fi judecat. Atâta timp cât România este în topul mortalității rutiere, este responsabilitatea tuturor să schimbe ceva.