Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/22/23 in all areas

  1. Adblue NU are treaba cu REGENERAREA. TOATE masinile cu FILTRU DE PARTICULE ISI FAC REGENERAREA FILTRULUI ( DPF ) fie ca au adblue sau nu. Sper ca acum e mai clar.
    2 points
  2. "Pentru ca masini si pentru ca pauza 3 luni" am zis ca e vremea sa pun la punct tot ce tine de parte de suspensie si reglaj directie (pentru ca am incercat acum ceva timp sa fac asta si fara succes) mi-am luat arcurile Eibach ProKit, telescoape Sachs fata-spate, bratele superioare trapez care regleaza unghiul, cu tot cu suruburi, bucse oscilante fuzeta si tot ce tine de flanse superioare amortizoare, plus bucsa inferioara amortizor spate. Totodata va veni si vremea sa montez jantele Style 313 . Can't wait
    1 point
  3. Din punctul meu de vedere ad blue = un catalizator mai "smecher"
    1 point
  4. Orice masina cu adblue injecteaza adblue constant (sunetul e asemanator cu un puf de parfum), pentru ca emana noxe constant si trebuie descompuse, astfel incat sa se incadreze in limite. Adblue-ul nu curata dpf-ul si nici nu-si face o curatare continua. Isi face o curatare atunci cand ajunge la nivelul de incarcare la care stie ca trebuie sa inceapa sa faca. Se vede asta si pe ISTA si scrie clar: distanta parcursa de la ultima regenerare / timpul de functionare de la ultima regenerare:
    1 point
  5. pai daca cumperi toata masina normal ca nu ii intereseaza cati km faci. eu la a mea am o valoare reziduala. la sfarsit de contract am optiunea sa o dau inapoi sau sa o cumpar. bineinteles daca o dau inapoi trebuie sa fiu in km din contract plus bineinteles zgarieturi si alte minuni la care iarasi as fi bun pe plata, dar masina nu trebuie sa arate ca nou, e stipulat in cotract ca unele chestii se uzeaza dar valoarea reziduala s-a stabilit in functie de nr de km pe care o sa-i fac.
    1 point
  6. Nu e clar nimic. Intelegi gresit si asta nu e treaba mea.. 95% au inteles, tu parese ca nu. Flitrul de particole au toate masinile care trebuie sa indeplineasca normel de poluare, corect? Principiu de functionare difera iar tu asta nu intelegi. Poti sa spui atunci ce are in esapament o masina cu adblue (daca nu tot filtrul de particole)? Adica are sau nu are o masina cu sistem SCR filtru de particole? Poti sa folosesti google.. Serios? Chiar nu inteleg de ce tii sa te contrazici.. [Regenerare inseamna refacerea starii unui filtru sau a orice altceva sufera o transformare (umplere in cazul pre-regenerarii) dar altceva nu i se poate face decat curata, arde, etc. .. neutralizare prin arderea intensa, 650 grade/ iar in cazul sistemului SCR fenomenul de curatare se intampla in continuu.. cu intreruperi.. asa dupa cum zice si @WIN60. Iar rolul filtrulu este de a modera, intarzia daca vrei gazele ca acestea sa fie neutralizate. Principiu de functionare difera]
    1 point
  7. Tu raspunzi la o intrebare cu alta? Nu e normal. Dar iata ca un alt coleg a gasit raspunsul chiar in romana: "Lichidul AdBlue este injectat direct în evacuare şi, în urma reacţiei chimice, noxele sunt descompuse în azot pur şi vapori de apă. -Filtrul de particule este parte a sistemului de evacuare a gazelor arse care are rolul de a retine particulele de funingine rezultate in urma arderii motorinei in cilindrii motorului" Promit sa nu mai scriu in topicul asta daca scrie undeva in textul citat cuvantul regenerare.. Sa intelegi, una e regenerarea prin arderea noxelor si alta e transformarea noxelor NOx in azot si apa cu ajutorul ureii, adica a adblue-ului. Intelegi de ce nu o sa scrie niciodata regenerare cand explica adblue? Pentru ca lucrurile se intampla diferit cu acelasi scop.
    1 point
  8. Da, ca e in DPF sau după DPF, reacția scontată e aceeași, partea buna când este după DPF este ca nu se crează cărbunii aceia albi in DPF/catalizatori, acesta fiind un motiv pentru care se schimba des DPF URI.
    1 point
  9. -Lichidul AdBlue este injectat direct în evacuare şi, în urma reacţiei chimice, noxele sunt descompuse în azot pur şi vapori de apă. -Filtrul de particule este parte a sistemului de evacuare a gazelor arse care are rolul de a retine particulele de funingine rezultate in urma arderii motorinei in cilindrii motorului fiecare cu rolul lui
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.