Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/25/23 in all areas

  1. Inteleg ca preferinta ta este un Diesel de 3 litri, intr-o versiune cu putere de peste 230 CP. Intrucat M57 nu e disponibil pe platforme mai noi de E60 / E90, ai doua optiuni: N57 si B57 Din pacate, nicio varianta N57 nu este ocolita de risc. N57 este cu atat mai fragil, cu cat puterea dezvoltata este mai mare - aici intra, in mod particular, versiunile de 299 CP, 306 CP, 313 CP si 381 CP. Incearca sa gasesti o masina cu un N57 care sa indeplineasca simultan toate criteriile de mai jos: versiune de N57 cu putere de 258 CP sau 245 CP, nu mai mult; rulaj (nefalsificat) cat mai redus. Greu de definit "redus", dar consider ca pe la vreo 60.000 Km este limita maxima; schimburi de ulei efectuate la cel mult 20.000 Km (ideal, mai frecvent), certificate prin documente. Daca a existat chiar si un singur schimb la un interval de peste 20.000 Km, riscul creste imediat. Daca proprietarul anterior a utilizat (in mod dovedit) un ulei 5W40 compatibil cu normele BMW, atunci este o veste excelenta; o buna stare tehnica a motorului, rezultata dintr-o evaluare + diagnoza ISTA concentrata in special pe sanatatea turbinei, a DPF-ului, a injectoarelor si a EGR-ului; fara chip-tuning. Din pacate, trebuie sa ai un noroc chior sa gasesti o astfel de masina - daca exista vreo una la vanzare in perioada in care cauti tu. Daca nu, iti recomand insistent sa te orientezi catre un model cu motor B57. Chiar si in cazul unui B57, daca rulajul acestuia este relativ ridicat, este bine sa te limitezi la versiunile de 265 CP sau 286 CP. Si verifica daca au fost efectuate recall-urile specifice B57. Ca idee generala, motoarele Diesel cu bloc motor de aluminiu si cu puteri care se apropie sau trec de 100 CP/l nu au dovedit, statistic, o buna durabilitate.
    4 points
  2. 1 point
  3. DPF jos si verificat in ca stare este....
    1 point
  4. Masina mea are filtru particule si e pe benzina.Se numeste OPF (otto partikel filter).
    1 point
  5. M-am tot uitat la conceptele de mai sus... oare BMW l-o fi angajat la departamentul de design pe tanarul care acum vreo 10 ani a desenat conceptul de mai jos?
    1 point
  6. daca iti place limuzina seria 5 desi nu prea e fun , destul de boring masina , o barca mare , greu sa treci de la coupe la orice in alta clasa , cumva mai simpatic si practiv imi pare X4 , M cred ca nu merita pe hardughiile astea , consuma mult aiurea , nu stai sa alergi suvul sa tragi de el in curbe samd , daca vrei sa impaci si capra si varza eu as opta pt M3 , daca te inscrii in buget
    1 point
  7. "Pentru ca masini si pentru ca pauza 3 luni" am zis ca e vremea sa pun la punct tot ce tine de parte de suspensie si reglaj directie (pentru ca am incercat acum ceva timp sa fac asta si fara succes) mi-am luat arcurile Eibach ProKit, telescoape Sachs fata-spate, bratele superioare trapez care regleaza unghiul, cu tot cu suruburi, bucse oscilante fuzeta si tot ce tine de flanse superioare amortizoare, plus bucsa inferioara amortizor spate. Totodata va veni si vremea sa montez jantele Style 313 . Can't wait
    1 point
  8. Da , se poate schimba fara sa demontezi tot bordul , trebuie doar sa demontezi panoul de clima , navi/radio si un capac ... Uite aici niste poze cu procedura:
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.