Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/26/23 in all areas

  1. Cred ca mai am foarte putin pana cand voi adresa o cerere catre administratorul forumului, ca orice post / topic privind masini BMW Diesel cu DPF off sau EGR off sa fie interzis si ca oricine raspunde cu solutii la un astfel de topic sa fie penalizat. Ceea ce nu inseamna ca cererea va fi aprobata, dar cred ca va merita macar sa incerc. Sunt mult prea multi indivizi care atenteaza la sanatatea celor din jur, doar pentru ca ei sa se afiseze cu un BMW pe care, in fapt, nu si-l permit. Raspunzand intrebarilor lor pe forum, noi nu facem decat sa perpetuam - si chiar sa incurajam - acest obicei. Fisierul atasat ar putea explica atitudinea mea transanta, privind acest subiect. Foarte pe scurt: One study found that diesel exhaust is 100 times more toxic than gasoline exhaust. [...] Diesel particulate matter is linked to a number of serious public health problems including aggravating asthma, heart and lung disease, cancer and premature mortality. DieselEffectsReport.pdf
    4 points
  2. 12Kw din 2019/07 chiar daca e NFL .
    1 point
  3. Ai alergat ceva cu ea,70k ...
    1 point
  4. Inteleg ca preferinta ta este un Diesel de 3 litri, intr-o versiune cu putere de peste 230 CP. Intrucat M57 nu e disponibil pe platforme mai noi de E60 / E90, ai doua optiuni: N57 si B57 Din pacate, nicio varianta N57 nu este ocolita de risc. N57 este cu atat mai fragil, cu cat puterea dezvoltata este mai mare - aici intra, in mod particular, versiunile de 299 CP, 306 CP, 313 CP si 381 CP. Incearca sa gasesti o masina cu un N57 care sa indeplineasca simultan toate criteriile de mai jos: versiune de N57 cu putere de 258 CP sau 245 CP, nu mai mult; rulaj (nefalsificat) cat mai redus. Greu de definit "redus", dar consider ca pe la vreo 60.000 Km este limita maxima; schimburi de ulei efectuate la cel mult 20.000 Km (ideal, mai frecvent), certificate prin documente. Daca a existat chiar si un singur schimb la un interval de peste 20.000 Km, riscul creste imediat. Daca proprietarul anterior a utilizat (in mod dovedit) un ulei 5W40 compatibil cu normele BMW, atunci este o veste excelenta; o buna stare tehnica a motorului, rezultata dintr-o evaluare + diagnoza ISTA concentrata in special pe sanatatea turbinei, a DPF-ului, a injectoarelor si a EGR-ului; fara chip-tuning. Din pacate, trebuie sa ai un noroc chior sa gasesti o astfel de masina - daca exista vreo una la vanzare in perioada in care cauti tu. Daca nu, iti recomand insistent sa te orientezi catre un model cu motor B57. Chiar si in cazul unui B57, daca rulajul acestuia este relativ ridicat, este bine sa te limitezi la versiunile de 265 CP sau 286 CP. Si verifica daca au fost efectuate recall-urile specifice B57. Ca idee generala, motoarele Diesel cu bloc motor de aluminiu si cu puteri care se apropie sau trec de 100 CP/l nu au dovedit, statistic, o buna durabilitate.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.