Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/01/23 in all areas

  1. Nu. iDrive 7 sa zicem ca e iPhone 14, iDrive 8 e iPhone 15, adica hardware. iLevel este softul. Da, inca este in garantie.
    2 points
  2. Nu merita sa încarci bateria cu motorul pe benzina, e cel mai ineficient mod de folosire
    1 point
  3. Am eu cârlig+comfort acces la a mea și funcționează fără probleme deschiderea portbagajului “cu piciorul”
    1 point
  4. Mi se pare f. dificil de făcut. Ar trebui să parcurgi de 2 ori aceeași distanță în condiții absolut identice (de ex să nu bată vântul), o dată încărcând bateria și o dată nu. Am văzut că a încercat cineva aici https://www.youtube.com/watch?v=8118B1_n5QI&t=257s La min 3:30 zice că a testat încărcarea rulând la 120km/h și că i-a luat 47:38 min și 82.7 km s-o încarce de la zero la 100% La min 4:50 zice că fără încărcare consumă 8,3L/100km și cu încărcare 9,7L/100km, rulând la 100km/h. Testul mi se pare neconcludent pt că a) 82.7km parcurși în 47:38 min înseamnă 104km/h, nu 120km/h cum zice pe gură. b) dacă presupunem că a greșit cu 120km/h și de fapt testul a fost făcut în jur de 100km/h rezultă că a încărcat complet bateria cu 1,15 litri benzină, rulând la 100km/h Deci 1,15 litri benzină s-au transformat în 10kWh cu care poți să rulezi 50km electric. Deci ai un consum echivalent de 2,3litri/100km. Nu mai discutăm de pierderile la conversie. Cam dubios de bine.... Evident că BMW are această informație obținută undeva prin laborator și bănuiesc că dacă nu o bagă prin broșuri nu e ceva cu care să se laude.
    1 point
  5. Cred că am înțeles cumva cum trebuie făcut: Intri în browser pe BMW.de Ce folosești de Google translator dacă nu cunoști nu germană să navighez prin pagină. Te loghezi cu contul tău. Adaugi acolo vinul mașini. introduci codul de siguranța de la mașină și cam asta ar trebui să fie. Dacă ai cumva, adăugat BMW .ro ștergi de acolo întâi. Faptul că nu ai încă mașina și nu ai activat-o cred că ajută. rămâne să încerc și eu dar mai caut până atunci informații.
    1 point
  6. Sa vedeti cand poti sa stai o ora jumatate si tot sa nu resusesti sa o incarci, sa iti dea tot felul de erori, nu ia cardul, nu face nush ce, iti cere cati kw sa bagi si tot felul de idioteni, de parca toti care isi iau electrice au master in Fizica si Matematica si mai nou si in informatica deoarece multe aplicatii nu merg bine:)) si nu sunt facute bine, mai ales in Romania. Asta ca sa spunem si dezavantajele pomului laudat.
    1 point
  7. Fratele meu are o electrica, a luat o pt oras la firma. Lumea vorbeste decat de economia de bani si de poluare dar nimeni nu zice de bataia de cap de a incarca in oras o electrica si nu ma refer la timpul de asteptare pana se incarca, ci ca toate statile care sunt diferite, fiecare cu aplicatia ei si cu foarte mari batai de cap sa configurezi aplicatiile. Probabil dupa ce bagi toata aplicatiile de la toate statile de incarcare o sa fie mai bine, gen 30-40 pe Romania doar, o sa iti vina la inceput sa ii dai foc, si in alte tari alte aplicatii:)) si tot asa. Pune 30 de minute cu fiecare sa o configurezi, acum poate la unele dureaza si mai mult, altele mai putini ca cer tot felul de date:)) , tot felul de erori. Acasa la priza e cel mai lejer.
    1 point
  8. Am văzut, am si scris ceva pe acolo. Am văzut acum câteva săptămâni un articol pe un blog cu cineva care a mers cu o Tesla Buc-Oradea-Buc si a scris exact cat l-au costat încărcările. Cam cu 15% mai puțin decât m-ar fi costat pe mine cu diesel-ul. L-am citit, mi s-a părut interesant. Din punctele favorabile doar cel cu regenerarea se aplica doar la hibride si parțial cel cu climatizarea electrica. Restul sunt in general valabile la seria 5. Cu toate acestea rămân la părerea ca merita un plug in daca poți sa încarci de la soare (sau gratis lol). Mă refer aici strict la Romania. Probabil in alte tari mai sunt si alte criterii, gen impozite sau acces in centrul orașului. Un alt aspect pe care nu l-am studiat încă este cam cat zice BMW ca are durata de viată bateria. Mă gândesc ca o sa atârne greu la revânzare.
    1 point
  9. 1 point
  10. Cred că mai este un motiv f. important pentru care eu, cel puțin, mă feresc să cumpăr o full electrică în anii care vin. Hai să presupunem că: a) Se inventează în următorii ani noi tehnologii astfel încât să ai o baterie care îți asigură o autonomie de 1000km și care se încarcă în 10 min. Și nici nu-și pierde din capacitate în timp. Și costă și decent. Și-ți mai face și cafeaua. E f. posibil (mai puțin partea cu costul decent dar trecem peste). b) Vin firmele private și amenajează "benzinării electrice" peste tot. Că miros profitul. Ce mă nedumerește pe mine este cum vei face să aduci curentul necesar la aceste stații de alimentare cu costuri decente. În București/Ilfov sunt acum în jur de 2 milioane de mașini. Să presupunem că jumătate trec pe curent și fac un plin pe lună (să zicem 200kWh pt. 1000km). 200kWh x 1.000.000 mașini/lună înseamnă 200.000 MWh de adus în București și împrejurimi într-o lună. Să zicem că un apartament consumă 300kWh pe lună. 1.000.000 mașini vor consuma lunar cât 650.000 apartamente. Cine și cu ce costuri va face infrastructura electrică pentru așa ceva?? Putem împărți cifrele de mai sus și cu 10 și tot mă sperie ideea. Infrastructură alimentare electrică pt 65.000 apartamente repede în București?? LOL Înțeleg că trecerea va fi treptată dar tare mi-e teamă că cererea va depăși oferta de curent la stații ducând la o explozie a prețurilor la încărcare. Ritmul de cumpărare a mașinilor va fi mult mai rapid decât dezvoltarea infrastructurii.
    1 point
  11. 1 point
  12. Corect. Orice e posibil. Cu toate ca am auzit și de reprezentante care ajuta la retrofituri. Daca modific pe diagnoză limita de viteza de activare la lane assist sau sa închid portbagaj din telecomandă nu cred ca o sa comenteze cineva sau sa verifice acel istoric. Lucrăm cu oameni la urma urmei nu plătesc ei din buzunarul lor; daca e un mecanic de treaba ne înțelegem noi cumva. Dar într-adevăr e un risc…
    1 point
  13. din pacate(sau nu) nu mai suntem in ‘95 cand puteai sa faci orice la masina si apoi faceai rollback si nimeni nu stia. masina tine minte absolut tot, si e diacutabil daca trimite sau nu datele intr-un cloud. avand in vedere ca partea de coding influenteaza direct partea electrica poti pierde garantia cam la absolut tot, si chiar nu merita. legal ei vor avea dreptate
    1 point
  14. Dacă ești din București nu cred că are rost să te duci la Buzău pentru retrofit 6wb. Sunt câțiva băieți buni și în București. Recomandarea mea e să ceri ofertă de preț de la utilizatorul @neo_andersson ..
    1 point
  15. https://www.leebmann24.de/bmw-frontziergitter-shadow-line-51129852168.htm Asta atunci.
    1 point
  16. Cred ca problema ta este legata de recuperarea de energie la franare… adica masina incarca bateria pe franare si intradevar se simte ca si cum actioneaza ca un fel de frana de motor. Banuiesc ca asta se intampla mai ales in primele 30-50 min dupa ce pornesti masina. Dupa drumuri mai lungi, ca durata nu neaparat km, nu mai este sesizabil.
    1 point
  17. Daca locația poate fi oricare, mergi cu încredere la BMW coding team Cluj.
    1 point
  18. Rugam un moderator sa se sesizeze… este atac la persoana :))))))
    1 point
  19. Intri pe www.bmw.de, iti faci cont acolo, apoi adaugi masina (cu VIN). Pentru a confirma adaugarea masinii, iti trimit un cod in masina, il gasesti in meniul Connected Drive - Messages. Dupa ce ai adaugat masina, poti cumpara chestii. O sa iti ceara si o adresa de resedinta din Germania. Eu am adaugat una fictiva, gasita pe net. Ce cumperi de acolo e valabil in toata Europa, cu exceptia unor functii disponibile doar in anumite tari. Eu am folosit google translate sa inteleg pasii, dar stiu ca Chrome iti poate traduce automat pagina.
    1 point
  20. 1200 e parfum pentru carlig retractabil, chiar si 2000. Oferta de mai jos ajunge la 3800 eur cu tva, ceea ce este absurd. Ce e nasol este ca multi imi spun sa nu pun aftermarket ca e problema cu partea electrica.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.