Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/04/23 in all areas

  1. Într-un final șpanul a fost vinovat.
    3 points
  2. Pana sa ți zică cineva, intra pe bmwfans.info ( eu pe asta îl folosesc de 8 ani ) și caută o serie de 218hp pe internet și compara codurile dintre 184hp și 218hp, dacă sunt aceleași coduri, e ok. Imi pare rău, dacă vrei îți dau un contact al unui baiat din Severin de unde iau eu piese, are doar BMW URI, câteva sute. Are prețuri bune și este serios, eventual i scriu eu înainte sa i zic ca o sa l contactezi. Bineinteles îți recomand sa ți faci o idee cât sunt piesele aproximativ pe Olx, ca sa vezi dacă sunt mai bune prețurile la el sau nu.
    2 points
  3. Eu pot spune ca înțeleg oarecum teama ta cu tracțiune spate, fix acolo am fost și eu anul trecut, după multi ani de VAG cu tracțiune fata. Totuși, după ce am citit multe forumuri am ales mașina cu tracțiune spate și confirm ca modul în care se conduce o mașină cu tracțiune spate este f mișto. Legat de zapezi, deși nu prea mai avem pe aici, îți spun că diferența o fac anvopele. Eu am pus anvelope noi de iarna, și asta iarna nu am avut absolut nici o problema pe urcare la Cheile Gradistei dinspre Moieciu, cu zăpadă pe carosabil. În plus, eviți o posibila mare bătaie de cap cu cutia de transfer. Asa ca info, un bun prieten cu F30 2016 și 160000 a primit deviz de reparație 4000 euro pt schimbare cutie de transfer. Succes în a alege ce este mai bine pt tine...
    2 points
  4. Cu 30 lei pe an faci asigurare Road asist pe întreg teritoriul României. Unii o au inclusa în pachetul RCA.. Cine mai schimba roti în ziua de azi...
    2 points
  5. Daca si-ar face unitatile autorizate ITP treaba, situatia ar fi alta. Pana la interzicerea diverselor lucruri, ar trebui aplicata legea. E aceiasi strategie absurda care e abordata in Romania mereu - legea nu se respecta, hai sa inasprim legea.
    2 points
  6. Nu. BU este mai usor de folosit comparativ cu esys. Dar daca totusi busesti ceva, tot cu esys trebuie sa recuperezi. ISTA+ Nu prea se pot explica erorile, o eroare poate avea nenumarate cauze. ISTA+ insa iti calculeaza un plan de pasi pe care sa ii urmezi sa poti determina cauza, orice altceva iti arata un cod si te lasa sa cauti pe google ce inseamna si de unde vine.
    2 points
  7. Felicitari! E foarte misto, felicitari pentru decizia de a lua 30i, este un motor genial, docil, silentios si nebun cand e nevoie. O sa fii incantat.
    2 points
  8. Trec prin aceeași situație. Șpan în instalația de alimentare. Trebuie înlocuite pompa, injectoare, regulator, rampă,senzor presiune plus curățat rezervor și restul instalației de combustibil
    2 points
  9. Salutare! Desi am contul de ceva timp, am fost mai mult cu cititul si mai putin cu postatul. Din iulie 2021 sunt fericitul posesor al masinii din titlu, masina pe care am cautat-o destul de mult deoarece am tinut neaparat sa aiba istoric la reprezentanta pana in momentul achizitiei, apoi au venit dorintele pentru diverse optiuni "obligatorii". A fost achizitionata de primul proprietar din Romania in mai 2016 la 81k km si cumparata de mine in iulie 2021 la 166k km. Masina este din 2012 si are urmatoarele dotari: 1CC Automatic Start/stop Function 223 Dynamic Damper Control 248 Steering Wheel Heating 2K1 Alloy Wheels V-spoke 236 2TB Sport Automatic Transmission 2VB Tyre Pressure Indicator 316 Automatic Tailgate Operation 320 Model Designation, Deletion 322 Comfort Access System 323 Soft Close Automatic System For Doors 358 Climate Comfort Windscreen 3AG Backup Camera Rueckfahrkamera 3MB Individual Ext.line Alu. Satinated 423 Floor Mats, Velour 430 Interior And Exterior Mirror Packa 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d 441 Smokers Package 453 Active Seat Ventilation, 456 Comfort Seats, Electric. Adjustable 465 Through-load System 488 Lumbar Support Driver/front Passenger 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 496 Seat Heating For Rear Seats 4CE Fine-wood Trim Fineline Anthracite 4NB Aut.air Conditioning 4-zone Control 4U2 Driving Experience Control Incl. Ec 4UR Ambient Light 502 Headlight Washer System 508 Park Distance Control (pdc) 522 Xenon Light 524 Adaptive Headlights 536 Auxiliary Heating 575 Additional 12v Power Socket 5AC Autom. High-beam Headlights Control 5AG Lane Change Warning 5DL Surround View 609 Navigation System Professional 610 Head Up Display 612 Bmw Assist 614 Internet Preparation 615 Extended Bmw Online Information 616 Bmw Online 620 Voice Input System 633 Prep.mob. Ph. Business Bluet.interf. 654 Dab Tuner 677 Hifi System Professional 698 Area-code 2 6AA Bmw Teleservices 6AB Control Teleservices 6FL Usb-/audio Interface 6NF Ext.con.of The Music Play.i.mobilph 6NR Apps 6VA Cic Control 6VC Control Combox 6WA Instrument Cluster W. Extended Cont 710 M Leather Steering Wheel 761 Individual Sun Protection Glazing 7A2 Innovation Package Ii 7RS Comfort Package Comfort Paket 7SP Navi Professinal W.handyprep.bluetooth 7VG Heat Comfort Package 7VH Surround View Package 8SC Country Spec. Release Of Teleservice 8TF Active Protection For Pedestrians 8TH Speed Limit Info 8TN Daytime Driving Lights Selectable B Am mai scos din lista dotarile destul de comune, prezente cam pe toate modelele (precum start/stop si alte info despre tara de origine). Va urma... Revin cu mai multe poze si cu mentenanta pe care a primit-o in aproape 1 an si 20k km. Asta este cea mai recenta poza...de cand am trecut la rotile de vara (style 454) fix dupa vizita de durata la Autosoft.
    1 point
  10. Asa e tot timpul exista riscul asta. Grav sau usor. Depinde cum vrem sa circulam. Ce pui in balanta: confort vs stabilitate, peace of mind. Tot mai citesc ca daca masina vine cu RF, gen certificata BMW pt acele cauciucuri, isi pierde din stabilitate, sportivitate daca punem cauciucuri normale. Ar fi fain sa pot testa diferentele.
    1 point
  11. Nu stiu sa raspund, nu ma ocup cu codari. Folosesc doar pentru masinile personale in functie de nevoile mele. Dar daca este posibil ar trebui sa fie pe modulul FEM, daca se aprind si cele din spate probabil si in REM ( sau care este echivalentul lor pe X1 ). Orice se poate face cu esys se poate si cu BU ( in expert mode ). Te poti uita pe tree-ul de ECU-uri, descarci NCD-ul si iei la rand fiecare optiune. Eu cand vreau sa fac ceva, intai caut pe forumuri daca a mai incercat cineva si are deja solutia, daca nu, iau la rand fiecare optiune, traduc cu google translate ( nu inteleg germana ) si daca pare ca are legatura cu ce vreau sa fac incerc sa vad ce se intampla cand modific. Cat timp studiezi NCD-ul poti deconecta masina, nu este necesar sa fie conectat ( termenul este "offline coding" ). Te poti reconecta cand ai terminat de editat. In cel mai rau caz, nu mai merge ceva si / sau apar erori de genul "coding not matched with options installed on vehicle", dar e usor de intors la valorile initiale. BU face si backup la toate ECU inainte de prima folosire, just in case. Daca testezi ce fac diferite optiuni si tot scrii setari diferite, e preferabil sa folosesti un power supply, ceva de 40A sau mai mult (un redresor nu este bun). Daca cade tensiunea in timp ce scrii, nu stiu cum / daca mai poti recupera respectivul ECU. Legat de invatat, eu nu am gasit mare lucru, site-ul lor este foarte zgarcit cu detaliile. Dar, daca esti deja obisnuit cu esys, nu e greu. Daca nu, orice tutorial pentru esys se aplica, deoarece ECU-urile sunt aceleasi, denumirile optiunilor pe care le modifici sunt aceleasi, difera doar UI-ul ca sa zic asa. Pentru inceput m-as familiariza cu termenii, ce inseamna VO, FA, NCD, CAFd, etc. Intelegand ce face fiecare si care trebuie modificat in functie de rezultatul dorit devine usor de folosit atat esys cat si BU. Avantajul lui BU vs. esys e ca autmoatizeaza unele lucruri ( mai putine sanse de a face ceva gresit ) si nici nu trebuie sa cunosti in ce serie se incadreaza o anumita masina ca sa te poti conecta, are un singur buton de "connect" si prin autodetect face el singur tot ( in esys de ex. ca sa conectezi un f30 trebuie sa alegi f20 , si trebuie sa NU alegi f20Direct ). Alt avantaj vs. esys e ca nu poti distruge un ecu ( esys are o functie care folosita gresit duce la acest rezultat, unele launchere au tradus denumirea acelui buton in "DON'T TOUCH" :)) ). Bafta la codat !
    1 point
  12. pai are run flat, chiar daca ramane undeva intr-o zona de munte fara semnal, poate merge 80km fara probleme. daca roata e atat se distrusa incat nu poate merge mai departe kitul de reparatie nu o sa-l ajute. sincer nu-i vad rostul.
    1 point
  13. Si eu am avut la fel 7 ani masina fara roata de rezerva si kit de reparatie in portbagaj, nu am avut nici o problema, pana in ultima zi cand am vandut masina si am gasit-o cu pana, fix la vizionare :) In oras nu e problema daca se intampla, dar ce faci daca esti undeva pe munti in zona fara semnal, parca nu as sta cu stresul asta. Chit ca merg rar in zone din astea izolate, dar parca as vrea sa pot merge oriunde cum masina, fara sa ma stresez ca daca fac pana raman acolo.
    1 point
  14. Am cărat șase ani la mașină veche roata de rezervă în portbagaj am vândut mașina cu roata de rezervă nefolosită. Dacă e să fac pana… așa este… sun pe cineva. Plec și cu platforma dar nu mai tin nimic în portbagaj Nu am schimbat în viața mea o roata și nu vreau să mă apuc acum :)))) Ar trebui totuși să am chit de reparații pana așa scrie în specificații.
    1 point
  15. Si eu am tot suspensie M si momentan jante pe 20. Nu e chiar asa tragedie. Norocul tau e ca, din ce vad din poze, masina vine cu jante pe 19, deci talon mai mare si posibil mai mult comfort, desi cam toate anvelopele omologate BMW cu * sunt RUNFLAT. Dar macar pe 19 ai mai multe optiuni, fiind toate 4 rotile la fel.
    1 point
  16. Cu Mircea am lamurit-o in privat, la momentul respectiv. De la ultimul update, masina a adunat inca 17k km, timp in care s-au mai facut doua revizii de ulei si filtre, flansa cardan, discuri fata + placute fata/spate (am optat pentru discuri OEM si placute + senzori ATE) + aparatori disc. Am rezolvat si vibratia de care pomenisem in trecut pe alt topic, a putut fi descoperita cauza abia dupa demontarea cardanului. Piulita de pe axul de la grup era slabita, asadar am comandat una noua OEM si totul a revenit la normal. (cu cardanul montat nu era vizibil niciun joc, deci poate fi o cauza pentru cei care au vibratii carora nu le pot da de cap...din ce am inteles daca mergi cu piulita aceea slabita risti sa strici grupul). 214000 and counting...
    1 point
  17. Daca ne ghidam dupa pragul de "poluare" atunci inaintea masinilor ar trebui interzise alte lucruri.
    1 point
  18. Nu cred ca au nevoie de reclama.. Ma gandesc ca poate asa aflam cine face pompe mai bune, sa aflam si ce e de evitat; ca span in pompa si injectoare + costuri mari, din astea nu cred ca vrea nimeni.. Pentru SIEMENS VDO pot sa bag mana in foc; aia din rezervor nu cea de inalte (ca aia de inalte e belea..) Cand am comandat pompa noua ei nu mai faceau pentru modelul meu si a costat...
    1 point
  19. Eu stiu asa, pe cand X1ul 23d era la mine deci N47 biturbo amicul la care fac eu masinile avea un X1 identic cu vreo 280k km cred care avea problema asemanatoare span, la momentul acela mi-a zis asta a crapat din cauza pompei din rezervor a mers mult pe rezerva probabil , ma rog si "indicatia" a fost sa nu merg pe rezerva, anul trecut sau cand a mai ajuns masina pe la el a venit cu un nou "update" a zis vai din ce in ce mai multe N47 cu "problema" asta acum "indicatia" fiind sa schimb pompa din rezervor dar avand in vedere ca masina are cam 165k km a zis sa ca pot sa mai stau dar nu mai mult de 200k. Acum nu contest posibil sa fie si pompa de inalte de vina dar din ce tin eu minte discutia era legata de pompa din rezervor deoarece tin minte ca a zis la cat de ieftina este nu are sens sa te complici. later edit : @redog4dy pai sa ne spui care a fost "problema" pompa de inalte praf sau pompa rezervor
    1 point
  20. Nu stiu ce sa zic dar la un X1 pun JASO FD de peste 2 ani (9k km pe an) si asta chiar face drumuri scurte.. si nu sa infundat vreodata DPFul.. masina are 120k.
    1 point
  21. Se poate vedea dupa vin daca masina a avut display key.
    1 point
  22. Așa este recomandat.. Din păcate nu știu cum, insa pompa din rezervor a distrus mai multe instalații de alimentare, nu ma întreba cum. A trecut spanul de filtru și probabil a cauzat uzura in pompa de înalte.
    1 point
  23. Spanul facut de pompa din rezervor, desi nu s-a vazut facut de aceasta pompa nici o data, se opreste in filtrul de carburant. La curatarea sistemului, chiar daca se spala foarte bine toate componentele nu se poate elimina 100% spanul. Tot va ramane dar acesta va fii oprit de filtrul de motorina. Spanul respectiv nu se produce peste noapte, nu se produce in 10min de functionare. Pompa de inalte este o pompa pe cama iar la un moment dat, din cauze diverse, pistonul se roteste iar rola din capatul pistonului rotita la 90° nu se mai roteste astfel frcand in cama. masina se opreste / nu mai porneste abia cans cama / rola sunt destul distruse, cama in zona de contact nu mai exista si nu mai poate creea presiunea ceruta de ECU in rampa comuna. Este recomandat sa se schimbe filtul de motorina dupa 1000Km cu altul pentru a nu risca sa se imbacseasca de spanul ramas in circuit.
    1 point
  24. Nu e greu de desfăcut regulatorul, insa 30-60 min in funcție de mecanic. Poate ai noroc și nu e Șpan și de fapt este mai simplu.
    1 point
  25. Salut, I-mi pare rau sa aud.... dar da se intampla dstul de des la pompele BOSCH. cei de la VW au cerut o modificare a lor cu un sistem antirotire a pistonului din pompa. Fie scoti regulatorul de presiune, fie demontezi direct pistonasul din cele 4 suruburi de prindere (daca pompa este varianat cu cele 4 suruburi de prindere). Nu mai da la automat pana nu vezi ce este. Poate au scapat injectoarele. Chiar daca nu au scapat se poat desface si debnloca mecanic, cele care mai merg deblocate, unde cuiul nu este blocat. Apoi curatat rezervorul si rampa de inalte, filtru nou de motorina..... Multa bafta si sa o rezolvi cat mai repede si cat mai ieftin.
    1 point
  26. Mda.. cam aia este și le el. Teoretic o varianta simpla de a verifica este demontarea regulatorului de presiune de pe pompa de înalte, acesta are o sita mică, dacă este pilitura acolo, este clară treaba și trebuie sa faci exact ce a zis colegul de mai sus.
    1 point
  27. poate nu e cheia originala e vreo chinezarie cum se practica acum si listeaza diversi parametri
    1 point
  28. Seamana a octavia/superb, lwb 2series GC. Interioul cu un ecran unic gigantic sau in fapt 2 lipite ca o tableta verticala. 5060mm lungime si 30mm inaltime extra fata de g30 :)))) Portbsgajul cu 10L in minus fata de g30...again, spatiul pt pasagerii spate probabil ca in golf 8. Absolut nimic nu ma atrage. Poate un pic spatele sau poate o fi mai placut in realitate. Rotile, desi cu 1 inch mai mari fata de G30, la dimensiunile astea ale masinii par minuscule
    1 point
  29. Vreau sa inteleg si eu treaba asta cu pompa din rezervor. La modelele mai vechi bmw punea SIEMENS VDO care nu era (chiar) ieftina noua.. dar tinea si tinea... fara vreun shpan.. Daca tot stiti ca pica pompa din rezervor, nu ar fi bine sa spuneti si numele fabricantului daca e trecut pe capacul capacul ala ce tine pompa? Am vazut ca totusi la X1 (probabil SUV-uri..) pun pompe ce arata diferit in realoem..
    0 points
  30. Stirea privind autocarul cazut de pe un pod in Venetia este deja veche: https://www.hotnews.ro/stiri-international-26581598-sunt-atat-multi-morti-prea-multi-principala-ipoteza-luata-calcul-dupa-accidentul-cumplit-din-venetia-care-murit-loc-21-persoane-inclusiv-bebelus.htm Un detaliu mi-a atras insa atentia: „Printre dificultăți s-a numărat faptul că autocarul era electric", a subliniat comandantul pompierilor, Mauro Luongo, „deci avea baterii. Din păcate, acestea au luat foc la impact. Bateriile sunt critice atunci când sunt fierbinți."
    0 points
  31. Mulțumesc băieți, o să verific azi. Se demontează ușor regulatorul? Oricum o să chem un mecanic, dar ca idee.. Am omis să spun mai sus, bag motorină de la muncă, avem contract cu oskar.. înainte la e87, erau injectoarele foarte bune după un an de motorină din asta.. dar am mai auzit ceva că e posibil să fie aditivată. Dacă e aditivată, e mai uscată, cred că de aici e(mi-am făcut-o cu mâna mea) .. nu o să mai bag.. sau eventual cu ulei în doi timpi, că nu am mai pus de mult..
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.