Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/06/23 in all areas

  1. De la sistem audio Basic la Hifi ai nevoie de: Boxe, amplificator, cablaj, codare.
    2 points
  2. Da, HT-12 pare si Valvoline ar trebui sa fie ok , interesant e ca ce am gasit eu in descriere se spune "Un avantaj suplimentar al HT-12 Green este ca este compatibil cu masinile BMW mai vechi incepand cu 1988 (LC-87), MINI si Rolls Royce." Practic poate fi folosit in locul celui "albastru" probabil ca asta e si indicatia catre dealeri sa foloseasca "verde" .
    2 points
  3. asta cu incarcatul se aplica la toate modelele noi dar doar daca ai ceva telefon mare , gen samsung xxx
    1 point
  4. @Romulus uite la ce ma refeream x3 nfl cam aceiasi idee cu g30 pe cand la x3 fl au refacut gurile de aerisire, consola , etc, la g30 au decis sa le lase asa x3 fl
    1 point
  5. https://www.hydrogeninsight.com/transport/we-will-place-the-biggest-hydrogen-bus-order-in-us-history-because-battery-electric-cant-do-the-job/2-1-1528769 We will place the biggest hydrogen bus order in US history because battery-electric can't do the job.
    1 point
  6. Să revin cu un update, mașina s-a reparat fără nici un cost la reprezentanță, oamenii faini, deschiși și buni colaboratori. Schimbat capac chiulasa, capacul motorului, protecția de burete de pe motor, cablajul motorului, racitor gaze, galerie admisie. Totul a durat o lună (comanda piese plus reparație). Mașina merge perfect, trage mai bine ca înainte, am deja 9k km cu ea.
    1 point
  7. E trecut in TIS destul de clar.. ce motoare primesc ce.. Acum nu am timp sa caut ca, conduc.. Dar, nu inteleg alt lucru, nu era mai simplu sa iei 1,5 litri de antigel de la dealer? Diluai cat vrei si aveai si rezerva. Si daca au pus aproape de minim de ce nu ai mers la ei inapoi sa puna sub maxim. Antigelul din instalatie se masoara la rece, relativ rece, sa fie sub maxim sau aproape de maxim, nu aproape de minim! Cand instalatia are prea putin ce faci, cauti..? Ei au pus cu un litru mai putin; e anormal si incorect cum au procedat. Nu primesc decat "loveBMW" :
    1 point
  8. Rau nu are cum sa fie niciodata.. Sa o stapanesti sanatos, multi, multi km fara incidente si sa te bucuri de ea!
    1 point
  9. exista si verde si albastru plus ceva experimente
    1 point
  10. Eu zic sa nu te complici pentru ca pot fi multe cauze. Daca nu-si permite sa o schimbe iti dai seama ce bine intretinuta a fost.
    1 point
  11. Foarte misto sa o stapanesti sanatos
    1 point
  12. uau.. nice.. pai RAR si apoi ..:) Daca repara astia de la primarie sistemul de plati ... poate poate... A mea nici nu stiu pe unde e acum Ar trebui sa fie undeva in drum spre IS.... sper... Te-a rezolvat repede pe tine vedem care o primeste primul haha
    1 point
  13. Da, cu esys se face, ai deja niste setari prestabilite, daca nu .. le poti modifica cum vrei.
    1 point
  14. @bimmer90f30 a punctat doua aspecte importante, pe care tin sa le scot in evidenta: atunci cand cuplul necesar trece de cca. 250 Nm, este absolut necesar sa fie utilizata o cheie si implicit tubulara cu patrat de 3/4". Doar cheile de 1/2" de foarte buna calitate rezista pana la cel mult 300-330Nm; se poate utiliza cu succes propria greutate. Mecanicul se cantareste, sa zicem ca are 80 Kg. Inmultit cu 9.8 m/s2 da 784N. Se imparte cuplul necesar la greutatea in N: 500Nm / 784N = 0.64m. Se prelungeste cheia (daca este cazul) cu o teava rezistenta, se masoara pe teava 64cm de la axul patratului 3/4" si se marcheaza. In functie de pozitia de lucru, mecanicul fie apuca cu mana de punctul marcat pe teava si se suspenda (sa nu atinga solul), fie se urca pe teava in acel punct. Pentru ca rezultatul sa fie corect, este important ca (1) teava sa fie la unghi mic fata de orizontala si (2) la strangerea finala cheia sa se miste continuu pe un arc de cerc de cel putin 10 gr., pana se opreste singura la limita de cuplu. Am utilizat cu succes aceasta metoda la piulite de arbore cotit, care se strang la un cuplu de 440Nm. Au mers ani de zile fara probleme. Pentru astfel de cupluri, in locul unei chei clichet recomand asa-zisul maner de forta 3/4":
    1 point
  15. Schimbi luminile cu orice culoare vrei tu, culorile sunt RGB, fiecare culoare are codul ei. / poți înlocui doar pozițiile de pe navi, numele îți rămâne la fel(exemplu: dai pe bronze în navi, dar culoarea este roșie) nu poți adaugă în plus. Ca poziții ai 11/13.. nu mai știu exact, ceva de genul.
    1 point
  16. Trebuie sa nu fie trasa frâna de mâna și va funcționa
    1 point
  17. Sa ne uitam in TIS sa vedem ce scrie acolo. Pune ultimile 7 caractere din vin. Edit: 500 Nm nu e o joaca. Nu as pune un impact (care desigur ai certitudinea ca strange la 500) in nici un caz daca nu asa avea ceva cu ce sa tin contra ca in poza.. asa ca.. e greu.. Poti sa incerci cu metoda cantarului de mana (pentru 500 Nm iti trebuie un cantar de mana de pana la 100 de kg si sa poti trage 100 de kg) si o cheie de 3/4 toli (inch) patrat.. lunga de 0,6m si ce tubulara o fi acolo.. si tragi pana 100kg de capatul ei. Sau o parghie de 1m si tragi la 50 de kg. Si asa v-am pus sub nas o modalitatea isteata de a salva bani cheltuibili pe chei dinamometrice! Fara sa fie nevoie sa va chinuiti cu cheia dinamometrica in spatii stiute greu de ajuns cu mana.. dar cu cheia..
    1 point
  18. In aceasta privinta sunt de aceeasi parere cu @Alex3245. In urma cu doua zile asteptam pe la ora 7pm sa traversez strada la intersectia de la Arcul de Triumf. Aerul era extrem de poluat cu noxe de esapament, se simtea atat la miros cat si la dificultatea de a respira. Evident, toate bulevardele din jurul Arcului de Triumf erau pline de masini, care abia se miscau din cauza aglomeratiei. Cu siguranta, o cauza majora a poluarii o constituie autoturismele care trec ITP-ul in mod incorect. Dar deja numarul urias de masini in sine constituie o problema, indiferent de norma de poluare a acestora. Pot fi ele toate Euro-6d; sunt, pur si simplu, mult prea multe. Din considerente de ordin tehnic si preferinta personala, nu sunt adeptul electrificarii. Dar recunosc ca trecerea la automobile electrice va avea un impact pozitiv - as spune chiar major pozitiv - asupra sanatatii celor care locuiesc in orase. Ceea ce, pana la urma, este cel mai important lucru. Nota: cele de mai sus explica inca o data toleranta zero pe care o am fata de toti cei care detin / circula cu masini avand DPF sau EGR dezactivate / nefunctionale.
    1 point
  19. Fuguta la BMW, cu mașina pe platforma, este o situație grava care necesita rezolvare imediata. O să-ți înlocuiască racitor+egr și galeria de admisie, împreună cu ce mai este afectat pe la motor, gratuit. Dacă fac figuri fa o sesizare la BMW Germania și se rezolva sigur. Știu caz similar recent.
    1 point
  20. Update - am reusit sa rezolv, cu un nou senzor original. Ideea este ca intre timp mi-a aparut eroare rosie pe pacute fata, sa le schimb urgent, sa conduc moderat, desi contorul la placute arata 700 km Vazand eroarea asta, care tinea si in bord martor de atentionare, si frana de mana aprinse cu rosu, am apelat la un amic care stie si ISTA. Dupa ce a conectat diagnoza la masina, am obs ca aveam eroare si pe DSC, cel mai probabil reseturile mele, cu schimburi de senzor...apoi placute...am ametit toate calculatoarele care iau informatii de la senzorii de placute. La prima incercare cu ISTA, nu am reusit sa resetam, primind erori care toate spuneau ca senzorul este busit. Acesta fiind unul ATE, montat pe masina (am povestit anterior) Ca urmare, am achizionat senzor nou original, azi l-am schimbat, si a mers reset din ISTA, au disparut toate erorile. Concluzia mea: indiferent ca senzorul este piscat sau nu, la fiecare schimb de placute o sa iau si senzor original, si nu le mai schimb separat, incercand sa evit tot deranjul asta de care am avut parte. Va multumesc tuturor!!
    1 point
  21. Obligatoriu frana de mana sa nu fie actionata ! Te asiguri si de acest aspect,apoi repeti procedura de resetare.
    1 point
  22. va trageti pe cur pentru un senzor de 50 de lei si apoi va mirati ca nu functioneaza nu stiu ce... bine ca nu lipiti si alt ferodo pe placute
    1 point
  23. Salut, am incercat cuiva sa-i codez SLI pe Romania, remote, dar am urmatoarea problema. A terminat cu warning FDL code, s-a corupt CAFD, am incercat sa-i dau altul, VO code, imi detecteaza, dar cand ii dau code, sta cateva secunde, dar mi se intoarce cu eroare.. orice sfat e binevenit. Eu folosesc esys ultra, el are pro launcher 2.8 , am incercat remote de la mine(nu am avut nici o problema pana acum, la cate am facut), am zis ca e de la vpn/retea. . dar si de la el direct cu launcher, la fel primim eroare. Fisierul cu eroarea mai jos, link de pe mega, dar inteleg ceva de retea. <MsgId>433</MsgId> <MsgText>job failed with negative response error: code: repeat job description: Service WDBI_PLAIN returned a negative response with response code generalProgrammingFailure; LinkName: KAFAS_5D_ETHERNET severity: ERROR </MsgText> <MsgArgs> <MsgArg>negative response error: code: repeat job description: Service WDBI_PLAIN returned a negative response with response code generalProgrammingFailure; LinkName: KAFAS_5D_ETHERNET severity: ERROR </MsgArg> https://mega.nz/file/7nZwQZZY#G7mHs4_8w3UXHmLH95EL3SeKQIdMCmRX9n92KFAg3uQ
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.