Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/10/23 in all areas
-
Una e suspensia adaptiva, alta sunt modurile de condus. Dupa 2012 toate bmw urile au moduri de condus confort/sport etc, dar nu toate au suspensie adaptiva. Poti pune moduri de condus ca si retrofit, poti si suspensie adaptiva dar aici e mult mai complicat, amortizoare , instalatie pt ele ca sunt electrice... Etc. Daca vrei doar modurile de condus cred ca este mult mai usor, trebuie acele butoane si ceva codare.2 points
-
2 points
-
2 points
-
Eu cat timp o sa pot sa imi cumpar masina, mereu o sa merg pe brand uri europene. Cum incerc sa fac cat mai multe, si cu produsele romanesti. Deobicei caut produse care sunt facute de RO sau EU. La masini doar brand uri europene o sa cumpar, banii sa ajunga intr-un final tot la noi cum s-ar zice. Pana si la benzina fac la fel, pun mereu de la rompetrol.2 points
-
Fara sa exagerez, trebuie luate multe in considerare cand consideri incarcarea unei baterii electrice. Pentru mine lucrurile stau complet altfel cand e vorba de incarcarea unei baterii. O baterie nu se incarca IN NICI UN CAZ in scurt timp cu aceiasi valoare a curentului disponibil. De ce? Pentru ca o baterie absoarbe intr-un fel diferit curentul cand e descarcata aproape complet si altfel de la 60-70% in sus (adica primeste curent de valoare mai mica..). Pur si simplu daca fortezi o baterie cu acelasi curent la nivel mare de incarcare, aceasta chimic, intern, va avea de suferit.. Folosesc baterii reincarcabile de prea mult timp ca sa nu le inteleg comportamentul. Pur si simplu trebuie sa stai dupa ele sa se incarce... Stiati ca fabricantii nu recomanda incarcarea unei baterii peste 80%, pentru o viata lunga si fiabiliatate? Timpul vostru trebuie sa se dilate sa zic asa, daca vreti sa va bucurati de o baterie sanatoasa cat mai mult timp. Pun mai jos un articol mai mult decat realist. Unii vor intelege mai multe decat altii: https://blog.evbox.com/uk-en/6-reasons-charging-times Desgur cu timpul cu totii vom ajunge cam la aceiasi concluzie.. Si o discutie despre alt model de bmw..: https://bmwi.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=20392001 point
-
Toti cu electricele se caca mai des. Ca sa justifice ca opritul nu e pt incarcat, e pt kkt. Si daca tot ma cac, hai sa si incarc masina1 point
-
Felicitari pentru masina! Sa te bucuri de ea! Am condus recent un G30 LCI ca al tau dar sedan, fara RFT, cu jante pe 18 parca era, am simtit imediat ca parca "pluteste" fata de cum am eu pe 19 RFT non LCI dar o simteam si mai barca cumva.1 point
-
@Romulus referitor la anvelope, parerea mea e sa pui anvelope omologate, adica cel putin * BMW ( chiar daca si fara RFT/RSC ). Cu siguranta exista informatii usor de accesat in acest sens, chiar si de la BMW, pentru a nu avea probleme cu garantia in primul rand si/sau casco. Referitor la RFT/RSC vs anvelope normale, depinde mult si cat circuli, si pe unde. Dar daca masina a fost gandita pentru RFT si tu pui fara, atunci se va simti o diferenta de comportament, masina fiind mai barca.1 point
-
Nu reprosam, doar ca mi-am amintit ca a mai fost discutie si, la fel ca tine, m-am mirat si eu atunci ca a existat fara butoane. Da, mai bine ca poti vedea dotarile fara sa pornesti masina - cat timp nu face cineva retrofit doar la coverul de plastic...1 point
-
Salut! De ce nu OEM? Cred ca toti colegii asta iti vor recomanda, riscul este mult prea mare pentru a face economie.1 point
-
1 point
-
La g30 scrie adaptive pe lateral la cei ce au suspensie adaptiva, la f10 nu scria nimic pe butoane , e cum ai zis tu.1 point
-
1 point
-
Da, foarte faina, tot ce ți ai putea dori interior/exterior. Sa o stăpânești sănătos !1 point
-
1 point
-
ti-am raspuns si in postarea anterioara.. si de curiozitate, m-am uitat cat este un amortizor la mine , 600-700 lei, asta inseamna ca nu le am electrice, dar am modurile de condus. Oricum eu nu am in FA-ul masinii suspensie adaptiva 2VA. @Doctor1234 poti sa pastrezi doar topicul asta, cred.. pentru a nu vorbi in doua parti .. @Romulus da, posibil sa fie doar psihic, ca intareste si suspensia.. dar volanul se simte putin mai greoi.1 point
-
Romulus felicitari pentru achizitie!! Superba, sa o stapanesti si conduci sanatos, fara nici cea mai mica zgarietura.1 point
-
Corect viper05, seria F si G n-au avut problema asta, ceea ce am vrut sa scot in evidenta a fost ca de fiecare data cand BMW a incercat sa schimbe oarecum linia de design au aparut criticile.1 point
-
nu stiu ca f10 si g30 sa fie design controversat, e60 ,e90 da au fost la vremea respectiva1 point
-
1 point
-
@Romulus dintr-o experienta proprie si amara: am invatat ca a te baza pe asistenta pe marginea drumului nu este cea mai buna idee. In special in cazul in care inaltimea nominala a talonului anvelopei (*) este mai mica de 110mm, este recomandat ca masina sa fie dotata cu o solutie (macar temporara) in caz de pana. Aceasta poate fi oricare dintre: roata de rezerva , anvelope runflat, compresor + substanta de etansare. La masinile noi, roata de rezerva (chiar si in varianta "slim") este deja de domeniul istoriei. Compresorul + substanta de etansare are succes numai daca gaura din cauciuc nu depaseste 6mm, in cel mai bun caz. Ca urmare, anvelopa run-flat este cea mai buna optiune. Atunci cand se taie flancul anvelopei intr-o groapa, este end of game, run-flat sau non run-flat. Trebuie schimata anvelopa (anvelopele, dupa caz). Dar, in cazul meu sus-mentionat, faptul ca masina a avut run-flat mi-a permis sa ma tarasc cca. 12 Km pana la cea mai apropiata localitate, fara a distruge janta sau suspensia. Si a facut diferenta dintre a dormi intr-un motel si a dormi in masina pe marginea autostrazii. (*) inaltimea nominala a talonului este calculata ca latimea anvelopei * raportul aspect. De exemplu, la un pneu 245/40R19, inaltimea talonului este 245 * 0,4 = 96mm.1 point
-
la audi aveam laser , matrix HD se numeau , functiona doar in conditii de bezna dar lumina pana la mama dracului , ff departe , dadea o siguranta mare la condus noaptea .1 point
-
Cumpara de pe ebay kleinaanzeigen motor SH cu km certificati Stiu un service in BUcuresti care reconditioneaza astfel de motoare dar te costa vreo 7500 euro din ce stiu eu. Da mi mesaj privat si te pun in legatura cu ei daca vrei. Daca cumperi SH din Germania trebuie sa ti asiguri tu transportul + garantie 4-500 euro pana trimiti motorul stricat inapoi.1 point
-
Cauta pe pieseauto.ro Postezi ce ai nevoie si dupa vei primi oferte de la majoritatea schrot-urilor din Romania. Nu-ti recomand sa-l mai construiesti pe al tau pt ca vor fi bani aruncati pe geam. E afectat blocul motor si degeaba ii schimbi tu tot din interior ca dupa cateva sute de km o sa inceapa sa bata din nou.1 point
-
0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00