Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/11/23 in all areas
-
Sa fie cu noroc Ai schimbat tot kitul de injectie? L-ai luat din dezmembrari pana la urma?2 points
-
Ar fi util sa fii mai specific privind modelul F34 pe care il ai, inclusiv anul de fabricatie. Intentionezi sa schimbi discurile si placutele la toate puntile, sau doar pe puntea fata? In principiu, poti avea sistem de frana cu etriere fixe (au pistonase pe ambele parti, vezi imaginea din stanga) sau cu etriere flotante (au un singur piston, vezi imaginea din dreapta). In cazul etrierelor fixe, suruburile sunt stranse la un cuplu mare (probabil in jurul a 110Nm), deci este normal sa fie necesara mai multa forta pentru a le desface. In cazul etrierelor flotante, incepe prin a desface bolt-urile #13, pe care culiseaza etrierul si care sunt fixate in suportul de etrier; acestea sunt stranse la cuplu mic (probabil 28-30Nm), deci ar trebui sa se desfaca relativ usor. Din cate tin minte, boltul are cap de inbus. Trebuie sa folosesti un bit inbus de marime corecta, intr-o cheie cu clichet; in niciun caz inbusuri ieftine in forma de "L". Apoi verifica daca poti scoate discul fara sa demontezi suportul de etrier, manevrandu-l cu atentie. La unele modele este posibil. Daca nu, trebuie sa dai jos si suportul de etrier, ale carui suruburi sunt insa stranse la cuplu mare (probabil in jurul a 110Nm). Daca nu poti desface suruburile, da cu un spray degripant pe capatul infiletat al acestora, lasa cca. 1 ora sa penetreze, apoi da din nou cu spray si mai asteapta inca cel putin 1 ora. Utilizeaza apoi un pistol cu aer cald si incalzeste foarte bine zona in care se infileteaza suruburile, bate apoi de cateva ori cu un ciocan in directie axiala in capul suruburilor (fara sa exagerezi si fara sa deformezi nimic), apoi incearca imediat sa le desfaci folosind o tubulara de buna calitate. La remontare, curata temeinic suruburile / bolturile si gaurile filetate, apoi strange-le numai folosind o cheie dinamometrica, setata la cuplul corect. Strangerea la mana (sau, mai rau, la pistol pneumatic) de regula trece de cuplul prescris si poate duce din nou la situatia in care esti acum.2 points
-
Daca vei gasi intr-o buna zi timp si chef, ar fi interesant sa scrii un (fie el si scurt) review despre experienta cu aceasta masina. Cu plusuri si minusuri. O consider cea mai deosebita din "cartea" - deocamdata nescrisa - 20 de ani cu BMW.... A fost ultimul model BMW dotat cu un motor V8, non-M, cu aspiratie naturala si injectie indirecta. Si a marcat sfarsitul unei ere cu care, cvasi-sigur, nu ne vom mai intalni niciodata.2 points
-
Vezi ca acolo nu scrie ca incarca cu 350KW. Acolo scrie timpul de incarcare la o statie de 350KW. Marketing curat menit sa induca in eroare. Iar al doilea timp este pentru o statie de incarcare de 50KW. Pe pagina aia, nicaieri nu este trecuta puterea de incarcare a masinii care este de 204KWh Cu alte cuvinte, la o statie de 350KW, maxim cu cat poti incarca un i5 este 204 KWh iar asta este "peak". Cu siguranta nu sta la 204 de la 0 la 80.2 points
-
Eu am X3 30i, consumul in Bucuresti undeva la 13-14, ce-i drept doar drumuri scurte 2-5 km. La drum lung este chiar ok consumul, am scos consum 7,8 pana in Grecia cu mers fara menajamente. Imi place cuplul de diesel dar nu imi place cum suna motorul, prefer sa dau 1-200 ron in plus pe luna pe combustibil si sa ma simt bine in masina.2 points
-
Eu as cauta ( reformulez... as face un efort pentru ) un X3 G01 20i. Xdrive si cutie zf 8trepte. Are un coleg si e ideala pt oras. O clasa peste X1, finisaje mai bune, parca ofera si siguranta mai buna, iar ca dinamica e super suficient motorul. Iar benzina e fara stres, fara dpf, egr, adblue, regenerari, etc...2 points
-
1 point
-
1 point
-
Ciupitura cred ca e mare daca baga asa mare presiune instant. Eu zic sa verifici si trasel de racire, poate e obturat undeva....1 point
-
1 point
-
Trebuie sa mai incerc niste apa cu oțet....sau poate niste apa sfințită.1 point
-
Eu mi am șters parbrizul bine cu ea uscata pe interior și este ok după ce am șters cu ceva soluție de geam ca sa scot grăsimea și uleiul ala care se depune. Se găsește la eMAG sau DM din ce știu. Undeva la 22-26 lei 2 bucati la oferta când este. Procedura corecta este sa l cureți când este uscat bine de soare, nu dimineața când este aburit. Cu o cârpa cu soluție de parbriz curățat și frecat bine, iar după cu a doua cârpa uscata iarăși frecat foarte bine, dar bine bine și pentru 2-3 săptămâni ai parbrizul curat pe interior.1 point
-
https://www.emag.ro/laveta-microfibra-eco-40-x-40-cm-carpa-magica-6426915000012/pd/DVDMW9MBM/1 point
-
Apa distilata si o carpa buna. La sfarsit sters cu o carpa de ochelari sau in genul acela. Nu mai da cu solutii diverse ca e plin internet-ul de oameni care si-au distrus ceasurile ca au luat coating-ul de pe ele (sa nu fii si tu in aceiasi situatie daca zici ca nu se mai duce ...). Cu atat mai mult nu folosi solutii bazate pe alcool (servetele umede, de ochelari, etc)1 point
-
Treaba merge si nu prea, posibil sa fiu nevoit sa o vand, vad exact peste o luna exact , pana atunci : -luat un cilindru fara CDV https://55parts.de/collections/fuer-1er-f-serie/products/55parts-special-nehmerzylinder-ohne-clutch-delay-ventil-cdv-passend-fuer-bmw-f-serien plus ceva clutch stop modificat - underbody brace luat si el trebuie sa imi fac timp sa ajung la montaj impreuna cu insertiile Powerflex -maine sunt la Bavaria sa verific geometria am deja peste 1000 km cu suspensia noua deci ar trebui sa se fi "lasat" -consum daca pasioneaza pe cineva 13,8% ce e interesant e ca vs consumul anterior acum am mers strict cu benzina 100 anterior am avut 95 combinat cu 100 ma rog predominant 95 .1 point
-
Cel mai probabil e ciupita garnitura de la chiulasa. Cam asta e principala cauza atunci cand face presiune si pierzi antigelul. Rezolvarea este sa ii schimbi garnitura, iar in prealabil sa se planeze chiulasa. Un mecanic priceput cred ca stie mai bine ce are de facut.1 point
-
Eu zic ca sunt bucati rămase din motorul vechi, care din cauza turbine/Distribuției vechi. Altceva nu ai luat de pe motorul vechi? Anexele toate? Inclusiv de la alea poate sa fie. Par bucati mari, nu neaparat span.1 point
-
Aer fals, vezi ce zic colegii mai sus. Incepe cu ce e mai ieftin, daca se balbaie la ralanti si face ca toate alea, missfire poate, scoti cate o fisa, vezi cum merge, furtunu‘ ala gros de zice alex sa nu fie crapat, curata ICV ul, chestii moca.1 point
-
Pai am scris, nu tot ce e acolo trebuie luat de bun, trebuie extrasa doar esenta: la distributie la N47 nu merita se te incurci cu altceva ina afara de OEM.1 point
-
La aceste motoare se pune doar debitmetru original, cele aftermarket nu functioneaza. Testat.1 point
-
Ce sa fie, absolut orice, o bobina, o bujie, poate trace aer fals pe undeva , poate a picat senzorul de axa cu came, sau poate pur si simplu ai benzina proasta . Pe scurt - diagnoza . Altfel poti sa ridici capota si sa te uiti pe acolo sa vezi daca e ceva ciudat , personal as verifica burduful de dupa debitmetru daca e rupt sau iesit vreun furtun de acolo .Nimeni nu va putea sa iti spuna exact aici pe forum.1 point
-
Nu-mi explica pt ca nu sunt curios. M-am documentat demult, am mers cu asa ceva, nu multumesc! Merg mult prin munti iarna, statiuni, ski etc si nu ma poti convinge ca niste anvelope nascute din ideea de compromis, sunt bune atunci cand ai toata familia in masina, iarna, la temperaturi cu minus, polei, munte, oras, oriunde.1 point
-
Ce idiot asta cu BMW ul, al doilea șofer s a ținut tare pe banda așa ca l a făcut sa se bage in spatele celui din fata lui.. insa exista riscul de accident frontal. Ori era vreunul fără reflexe și nu a știut sa se de a spre marginea drumului.1 point
-
Nu am de ce sa ma "bat" cu un M3 oricum as avea reale probleme in a pune puterea "jos" , cu, a zis si colegul mai sus profit de evacuare deci as zice maxim 360/370 cai si cuplu pana in 550 Nm . Ma rog am uitat sa zic ca am montat suspensia totul ok mult mai "comfortabila" masina practic sta cam la fel ca si inainte si am scapat de topait "bonus" pare sa fi devenit un pic subviratoare (daca intru mega optimist in viraj) aici cred ca e deoarece m-am jucat un pic cu presiunea in cauciucuri . Mai am si un set de insertii Powerflex pt rear subframe de montat. LSD ul probabil ca la anul .1 point
-
Eu am dat mulți bani când am luat o cu km buni și am schimbat motorul de 2 ori, nu are rost sa mai zic câte am făcut, oricum dublu fata de câte ai avut tu cu acest F10. Este vorba și de noroc. bine ca ai rezolvat, câți bani te a ajuns pana la urma? Ai schimbat și pompa din rezervor?0 points
-
Salut, am și eu o problema la un e91 facelift 2.0d 177 cp. Îmi baga presiune in vasul de expansiune. Am fost sa schimb discuri fata , băieții au văzut că am scurgeri de antigel pe la carcasa de la termostat, am schimbato împreună cu termostatul, la o săpt distanta mergeam cu mașina și primesc avertizare cu galben ceva legat de apa, temperatura ridicata nu am apucat sa citesc tot că a dispărut în câteva sec. Am tras pe dreapta am verificat furtunul care iese din termostat. era rece. Am zis că am termostatul blocat pe închis. Asta sa întâmplat duminică, luni dimineață am mers până la munca cu mașina la ora 5, urmând la ora 2 sa merg la service. Înainte să merg pornesc sa merg la service am zis sa verific nivelul apei, când am desfăcut bușonul mi-a dat apa afara, motorul fiind rece. Când am pornit o a scos fum alb, am plecat la service am urmărit temperatura la lichid stătea în jur de 90-100. Am schimbat din nou termostatul, au completat cu antigel, când am pornito fara capac la vas îmi dădea apa afara, baga presiune in vas. De la ce ar putea să fie? Specific că ieri am schimbat și racitorul de gaze cu unu din dezmembrări și la fel face0 points
-
Skoda am înțeles ca le baga sau le a băgat, am citit azi un articol, 50 euro pe luna pentru faruri autoadaptive sau ceva de genul sau pentru toate.0 points
-
Excelent topic, nici eu n-am reusit pana acum sa le fac fara urme, urmaresc cu maxima atentie :))0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00