Fara suparare, nu distrugi nici o masina.. (basitu ala de pe YT e cam habarnist.. da da bine cum vorbeste..)
Eu explic parerea mea, tocmai pentru ca FIECARE DAR ABSOLUT FIECARE PLIN DE CARBURANT, il fac de ani de zile(!) 12 pentru cei care nu stiu, pana sus! Si asta cu toata problema care in timp a aparut (naiba stie de ce, ca nici nu imi bat capul..) ca curge motorina daca parchez masina dupa ce fac plinul pana sus de nu mai incape!
Deci in 12 ani nu am schimbat decat O DATA pompa din rezervor, si asta numai pentru ca nu vroiam sa ma lase in drum. Acum cea veche e pe raft im garaj, de urgente si alte incercari.. teste..
Asadar nu se strica nimic la masina. (Da, eu su nt ala care tot de 12 ani pune ulei 2T si n'are nici pe naiba motorul!) Am dat asta vara rezervorul jos sa curat rugina care inevitabil la o masina de aproape 20 de ani apare, pentru ca am vazut-o si am dat jos rezervorul (si sa aflu ce mascarii se ascund in el dupa atati ani de fabricatie si atata ulei 2T bagat. Nu avea decat o mazga, dar ce zic eu mazga.. pe o hartie alba de servetel de masa.. se facea usor maro cu fiecare trecere, atat. A si era extrem de uleios interiorul, FOART probabil de la uleiul 2T..
Nu am avut ce curata!
Pentru cei care nu stiu, rezervorul are doua compartimente aproape egale la stanga si la dreapta (ghici ce?) cardanului! Ca doar avem bmw cu totii nu? Iar fabricantul nu putea fi atat de bleg sa puna rezervorul peste cardan, adica cardanul primul si rezervorul dupa; deci asta se numeste solutie de compromis.. acela de a face O GURA (gaura) de comunicare intre cele doua rezervoare pentru ca avem bmw.. pe acolo nu poate trece motorina cu viteza cu, care umplem rapid de fapt doar un rezervor mai mult..
Bine, nici eu nu am bagat de seama prea mult pana l-am dat jos..
Asadar la mine plinul e plin si e periodic si se face obligatoriu incet oricat de mult ai vrea sa imi umpli frigiderul. Nu trebuie sa se supere nimeni (sau nu prea multi) pentru treaba asta. Puteti sa il numiti defect, puteti sa il numiti obsesie, asta e.
Nu faceti ca mine, faceti ca voi.
A si pun si doua sortimente de motorina, unul mai ieftin, cel mai mult, si unul mai scump.. cam 15 litiri ala scump..
Intr-un timp, destul de mult, alimentam dupa ce auzeam primul semnal de gong in mers. Apoi am schimbat, puneam cand era la 2 linii de la gol, adica cam la sfert.. gandindu-ma la gunoaie (nu am gasit nimic ca gunoi, nisip..). Asta s-a vazut cand scoteam ocazional pompa din rezervor sa ii vad starea... am vazut ca, cea veche avea urme de uzura pe rezistenta ce trebuia citita, dovada ca pe gol plutitorul juca mult mai mult , de aici si urmele pe rezistenta aia.. Atat, nimic altceva.
Asa, si la o Skoda tot la fel procedez; pana sus pun benzina.
Teoriiile pacaliciului (disperat dupa clikuri!!) din clip care viziteaza forumuri si afla pareri din gura altuia ar trebui sa taca si sa mai faca public aberatii, sa bata campii. Stiti vorba aia, pune mana sa vezi ce si cum si apoi explica daca poti.
Va intreb, cat timp credeti ca ii trebuie unei masini pe benzina sau motorina sa i se duca benzina sau motorinade pe gatul ala al rezervorului in motor si sa fie arsa!?! Cativa km. Aveti voi alt raspuns!? Dar sa fie bazat pe realitate nu vise.
...Nu ca mine ca faceam plinul si curge naiba stie pe unde.. pe la supra-plin, dar asta doar daca fac plinul seara, opresc in panta cu fata in sus si folosesc masina a doua zi!