Sa mai facem un update pe aici.
A trecut putin peste 1 an de cand am luat masina, timp in care am facut aproape 11.000 km - f putin, mult mai putin decat ma asteptam, dar asta pentru ca am alergat MULT mai mult cu cealalta (+45.000 km) din diverse ratiuni.
Cu toate astea, nu am neglijat BMW-ul ci am incercat sa am grija cat mai mult de el. Si de fiecare data cand m-am urcat la volan am apreciat cat de misto inca mi se pare masina.
Am cumparat pentru ea presurile originale BMW, atat pe fata (cod: 51472446335) cat si pentru spate (cod: 51472446336). Au venit in niste pachete imense, multa risipa de spatiu; se potrivesc ff bine, cum era de asteptat. (Nu stiu daca pot posta de unde le-am luat, in caz ca e reclama - pot oferi detalii pe privat).
Cum in tot acest timp a trecut si de borna de 100.000km, am facut o revizie generala (ulei, filtre) cat si revizie cutie viteze (cu kit original ZF) si schimb ulei in cutia de transfer si diferentiale. De atunci am facut aprox 500 km si n-am observat modificari. Toate lucrarile in acelasi service - daca e voie, postez nume si preturi, daca nu, intrebati in privat.
Cam asa arata filtrul de aer al motorului dupa 1 an de Romania....trist:
Cod filtru aer motor "original" BMW:
Cum aratau filtrele de habitaclu dupa 1 an:
Capac cutie viteze (cel dat jos):
Ulei motor aparent recomandat BMW (aici discutia poate fi lunga...):
Ulei pentru cutia de transfer:
Ulei diferential spate:
Ulei diferential fata:
Ulei cutie viteze: