Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/15/23 in all areas

  1. Bucurestiul este o metropola foarte bine dezvoltata, durabil si inteligent, cu multe locuri de parcare care respecta toate normele, inclusiv dimensiuni generoase, cu trafic relaxat si, mai ales, cu soferi experti, calmi si ingaduitori. Niciunul nu claxoneaza imediat cum s-a facut verde, niciunul nu te streseaza/forteaza cand trebuie sa parchezi (lateral) si, in niciun caz, niciodata nu trebuie sa parchezi pe trotuar (pentru ca sunt suficiente locuri de parcare si sunt si foarte mari). Aceiasi soferi bucuresteni nu merg niciodata cu maxim 20 la ora cand da prima ploicica, de parca strazile s-ar transforma in patinoar. Iar intre toti acesti soferi profesionisti sunt eu, dobitocul masochist care isi freaca jantele de borduri mai ceva decat freaca fotbalistii romani banca de rezerve pe la echipele din strainatate.
    6 points
  2. BMW Z4 Roadster din 2003 Masina este destul de bine intretinuta. Fata de original, are doar bluetooth instalat after market si frane mai performante. Optiuni cu care a venit: * Navigatie (DVD pentru Europa inclus - este separat fata de CD Player-ul masinii); * Pilot automat; * Cutie automata; * Jante pe 18"; * Interior din piele; * Scaune electrice si incalzite; * Oglinzi electrice si incalzite; * Radio CD; * Decapotare electrica; * Geamuri electrice. Masina a stat in garaj pana acum. O am de mai mult de 10 ani timp in care am folosit-o mult timp zi de zi. Astazi am mai multe masini si m-am hotarat sa o dau pentru ca o folosesc prea rar in ultima vreme si e pacat sa stea pe loc. VIN: WBABT51010LS60205 CC: 2979 KW: 170 Euro1 Proprietari anteriori: 2 Prima inmatriculare in RO: 19.01.2010 Pret: 11.000 EUR Telefon: 0726 33 98 93 Mai multe imagini aici: https://www.octaviandumitrescu.ro/bmw-z4/.
    2 points
  3. Merci, am apăsat de 3 ori pe submit reply și tot nu mergea.
    1 point
  4. Ms. Mult. Cand am oprit dupa ce am turnat 4 litri de apa distilata si am parcurs 1 km iesea aburi din partea superioara a capacului de la motor.
    1 point
  5. E cam 150 de lei original cotul ala , daca e ala, sh sa pui pt 150 de lei e clar ineptie.
    1 point
  6. Nu iti bate capul pt atata lucru. Si daca le vopsesti crezi ca dupa nu le mai atingi? Eu o singura data am vopsit jantele la top wheel auto si mi le au stricat, a trebuit sa cumpar alte jante, nu stiu exact ce le au facut. Erau perfect drepte si echilibrate si masina vibra cu ele, anvelope noi, degeaba am luat alt set la fel de jante si s a rezolvat problema. Sunt atat de idioti dau cu vopseau pe la butuc si dupa dau cu polizorul sa curate vopseau si cred ca au luat putin din stratul de aluminiu marind butucul cu ff putin, asta cred eu. Deci eu nu recomand vopsirea. Sa nu mai zic ca se vedea vopseau ca o coaja de portocala foarte , foarte rau.
    1 point
  7. e vorba de regula de 3 simpla( cred ca se invata in clasa a 5-a). daca 740 de grame e 100% ( pentru ca ala e litrul de benzina) inseamna ca 1.3 grame( pierderea) e 0.17% adica 1.7 la mie. eu mai sus am spus 1 la mie ca asa imi aduceam aminte. dar sub nici o forma nu e 1.5% cum ai spus tu. exista masini cu rezervoare de circa 100L , daca ce ai spus tu e corect ar pierde 1.5L la fiecare plin.
    1 point
  8. Hai sa ramane la topic noul seria 5 g60 , da le naibi de alimentari:))).
    1 point
  9. (..pentru ca a fost "plesnita" in spate de altul sau de fostul propietar?) Pe partea stanga, zici?
    1 point
  10. Am facut primii pasi, timizi, catre coding. Momentan doar cu aplicatia Bimmercode (via cablu ENET) dar vreau sa aprofundez subiectul si eventual sa folosesc si alte metode. Ce am facut, mai mult cu titlu de test: - "ceasuri" Alpina - aici mai mult de curiozitate, nu mi se par cine stie ce, ba chiar in modul confort mi se pare prea luminos (pe Sport e mai mult negru si mai ok pentru ochi): - lumini ambientale - am schimbat culoarea alocata "Bronze" - am pus rosu - nu prea se vede in poza, in realitate e rosu-rosu; in standard "bronze" si "orange" sunt foarte apropiate iar rosu nu exista: - am pus start&stop pe "last setting" - practic l-am dezactivat; - dezactivat claxon cand incui masina (foarte enervant); - modificat distanta+viteza de la care dispare PDC Top view de pe display central cand mergi inainte; - umblat pe la temperaturile alocate diferitelor niveluri la incalzirea in scaune (le-am egalizat intre fata si spate). Mai am cateva pe list pentru cand am mai mult timp sa ma joc cu ea.
    1 point
  11. Nu exista xenon pe G30, exista led, led adaptiv si ICON led care sunt si adaptive totodata si arata mai bine.
    1 point
  12. Sa mai facem un update pe aici. A trecut putin peste 1 an de cand am luat masina, timp in care am facut aproape 11.000 km - f putin, mult mai putin decat ma asteptam, dar asta pentru ca am alergat MULT mai mult cu cealalta (+45.000 km) din diverse ratiuni. Cu toate astea, nu am neglijat BMW-ul ci am incercat sa am grija cat mai mult de el. Si de fiecare data cand m-am urcat la volan am apreciat cat de misto inca mi se pare masina. Am cumparat pentru ea presurile originale BMW, atat pe fata (cod: 51472446335) cat si pentru spate (cod: 51472446336). Au venit in niste pachete imense, multa risipa de spatiu; se potrivesc ff bine, cum era de asteptat. (Nu stiu daca pot posta de unde le-am luat, in caz ca e reclama - pot oferi detalii pe privat). Cum in tot acest timp a trecut si de borna de 100.000km, am facut o revizie generala (ulei, filtre) cat si revizie cutie viteze (cu kit original ZF) si schimb ulei in cutia de transfer si diferentiale. De atunci am facut aprox 500 km si n-am observat modificari. Toate lucrarile in acelasi service - daca e voie, postez nume si preturi, daca nu, intrebati in privat. Cam asa arata filtrul de aer al motorului dupa 1 an de Romania....trist: Cod filtru aer motor "original" BMW: Cum aratau filtrele de habitaclu dupa 1 an: Capac cutie viteze (cel dat jos): Ulei motor aparent recomandat BMW (aici discutia poate fi lunga...): Ulei pentru cutia de transfer: Ulei diferential spate: Ulei diferential fata: Ulei cutie viteze:
    1 point
  13. Salut, nu stiu daca s.a mai discutat subiectul, dar a incercat cineva sa caute diferentele dintre 318 si 320 e90 N43? ( 143 cp vs 170 cp ) stiu ca difera galeria de admisie (la 320 are clapete) 320 urca pana la 7000 rpm, 318 pana la 6500 Diferenta de putere este doar din soft si limitare turatie sau mai difera si altceva? Cursa pistonului, compresia, injectoarele, totul pare identic
    0 points
  14. Am inteles ca ma trimiti la clasa 4 spre 5. Recunosc matematica nu e punct pentru mine. Uite am folosit recent site-ul asta tocmai din cauza de mai sus. Adica sa nu mai fac calcul mental.. Orice procent am pus cred ca mi-a dat tot ce stiam si eu si am zis mai sus cu mutatul virgulei. https://percent.info/percent-to-per-mille/convert-1.7-percent-to-permille.html Clarifica fara sa faci misto daca se poate. Edit: am prins ca nu am bagat 0.17. Nu te mai obosi ca am inteles.
    0 points
  15. Cam asa am procedat si eu. Dar din procent la suta cum ai sarit in procent la mie poti sa explici? Ca eu stiu ca se muta virgula, inca o zecimala in cazul citat.
    0 points
  16. Chiar nu am observat:)) Am trecut foarte repede prin anunț, probabil e copiat. Cea de la Iasi ramane cea mai ok. Am sa imi fac timp saptamana asta sa merg sa o văd. E destul de greu sa aleg o masina pentru ca au ajuns si F30-urile sa fie vandute de toti samsarii, "impecabile".
    0 points
  17. Cum sa fie o eroare de 1/1000 cand in textul citat (din studiu), "They found the loss averaged 40g for every 30 litres of petrol, or 1.3 grams per litre." E vorba de cam 1.5/100 si 15litri la 1000.. care desigur e neglijabil la asa cantitati, dar totusi platesti tu si erorile.. cand faci plinul. (dar parese ca tie iti place sa te contrazici mai mult ca mine..) Revenim la topic?
    0 points
  18. Aia sunt din Pitesti, eu nici macar n-as suna..
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.