Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/16/23 in all areas

  1. 2 points
  2. Bucurestiul este o metropola foarte bine dezvoltata, durabil si inteligent, cu multe locuri de parcare care respecta toate normele, inclusiv dimensiuni generoase, cu trafic relaxat si, mai ales, cu soferi experti, calmi si ingaduitori. Niciunul nu claxoneaza imediat cum s-a facut verde, niciunul nu te streseaza/forteaza cand trebuie sa parchezi (lateral) si, in niciun caz, niciodata nu trebuie sa parchezi pe trotuar (pentru ca sunt suficiente locuri de parcare si sunt si foarte mari). Aceiasi soferi bucuresteni nu merg niciodata cu maxim 20 la ora cand da prima ploicica, de parca strazile s-ar transforma in patinoar. Iar intre toti acesti soferi profesionisti sunt eu, dobitocul masochist care isi freaca jantele de borduri mai ceva decat freaca fotbalistii romani banca de rezerve pe la echipele din strainatate.
    2 points
  3. Ne apropiem de extinctia automobilului cu motor cu combustie interna. Ma refer la automobil in forma (tehnologic, vorbind) consacrata si perfectata in ultimul secol. Deja s-au avansat termene. Astfel de automobile nu se vor mai vinde in Norvegia din 2025, in UK incepand cu 2030, in California si Uniunea Europeana din 2035. Nu va fi nicio surpriza daca unele termene vor suferi modificari – ma astept in special la UE, unde puterea de decizie la nivel central este foarte firava. Dar, cu sau fara amanari, extinctia este la orizont. Evident, aceasta nu inseamna disparitia automobilului. Dar, indiferent de forma de energie si metoda de propulsie, automobilul va fi altfel. Sunt, in mare, doua categorii de soferi: cei pentru care automobilul este un mijloc de deplasare de la A la B, si pasionatii. Pentru primii, extinctia este o veste buna; cel mai probabil nici nu o vor prea baga in seama. Pasionatii, se impart si ei in doua categorii. In prima categorie intra cei pentru care importante sunt forma si culoarea masinii, impreuna cu dotarile, confortul si tehnologia de ultima ora din interior. Acestora, disparitia motorului cu ardere interna le va lasa cel mult o vaga nostalgie. Din fericire pentru ei, unele automobile electrice pot fi echipate cu un performat sistem audio care imita fidel sunetele motorului cu combustie interna… indiferent cum s-o numi din punct de vedere medical placerea de a avea o astfel de dotare pe masina. In fine, am ajuns la cei care pretuiesc sunetul si mirosul unui motor cu combustie interna, curba de cuplu neliniara, implicarea unica pe care le-o ofera ambreiajul si cutia de viteze manuala (deja o raritate), tabloul de bord analogic (pe cale de disparitie) si altele asemenea. Cu o nota speciala pentru pasionatii de mecanica auto, cei pentru care o problema tehnica nu este un motiv de necaz, ci o sansa de a-si practica hobby-ul. Acestora din urma, automobilul clasic le va lipsi enorm. La o prima vedere, situatia nu pare iminenta. Chiar daca peste circa un deceniu nu se vor mai vinde automobile noi cu motor cu combustie interna, se afrima ca cele existente pe piata vor continua sa functioneze. Dar, facand o analogie cu alte extinctii (ex: cvasi-disparitia in scurt timp a aparatelor de fotografiat cu film, a ziarelor cotidiene tiparite, sau a Daciilor 13xx de pe strada), nu va fi o surpriza ca, imediat ce se implineste termenul, conditiile de utilizare a automobilelor clasice sa devina prohibitive (prin taxe, sau costul / calitatea combustibililor si a pieselor de schimb), iar acestea sa dispara intr-un ritm accelerat. Concluzia, pentru unii pasionati: acum este momentul sa cumparati automobilul pe care l-ati dorit mereu, dar poate nu l-ati avut niciodata. Chiar daca efortul financiar (achizitie, impozite, cost de utilizare) este semnificativ, atat timp cat pentru voi face totusi sens, acum este ultima ocazie. Mai aveti, in fata, putin peste un deceniu in care sa va bucurati de masina. Ceasul ticaie, iar extinctia este iminenta.
    1 point
  4. cand pui in mod eco se face albastru, pe confort e rosu, pe sport e si mai rosu . ai posibilitatea daca vrei sa nu se schimbe la schimbarea modului
    1 point
  5. am renuntat pana la urma.. ce ma impinge sa o cumpar? simplu .. nu gasesc un E92 in toata Romania cu niste dotari .decente .. care sa nu aibe SOFT SAU dpf anulat . si daca gasesc, cer oamenii niste preturi astronomice .. serios acum , sa ceri 12-13.000 pe o masina din 2007-2010 cu 250.000-300.000km? Eu am un buget alocat masinii de 12-13.000 , doar ca nu as vrea sa dau toti banii , as vrea sa pastrez, in caz de imi cade motorul :))
    1 point
  6. Cand face acel slide la A/C este super laggy in rest la interior nu cred ca are rival la pretul asta .
    1 point
  7. Not bad. Dar parca linia clasica e mai misto...
    1 point
  8. Acum ma uit si eu la el, am ajuns la jumatate. Pana si sa platesti e dificil
    1 point
  9. Nici nu îmi închipui altceva. Sigur trebuie să fie și en.
    1 point
  10. Tic tac tic tac tic tac ... nu mai vine odataaaaa ......, no news is bad news
    1 point
  11. Franța și Germania, de la anu' și la unguri,mi se pare. Și la nemți e plin de ele.
    1 point
  12. MG 4 de 64kw a luat sora nevestei,cam 350km pe autostrada . 40k euro,prin vară a luat o.
    1 point
  13. Pai e simplu. Sunt prea scumpe. Si repornesc toate de ICE cred ca ai vrut sa zici.
    1 point
  14. Atatea pagini si inca nu s-a ajuns la concluzia ca cel mai important este sa respecti norma, nu neaparat o marca anume de ulei? Respecti norma si schimb la ~15mii si n-ar trebui sa fie probleme pe partea asta. Ah sa nu uitam, foarte important, orice fel de ulei ati pune, asta nu anuleaza uzura produsa de 200-300-500mii km. Fata mare n-o mai faceti!
    1 point
  15. După RAR urmează să o aducă la Iași. Nu au transport. Sarachii de la BMW . Apoi actele. Primăria Sector 1 au avut grevă de on-line ( se face upgrade la platforma) și nu se puteau face nimic aparent. Acum au coadă mare ca na la casierie nu se putea. Așteptați să meargă online-ul. Ca la români
    0 points
  16. Credeam ca a venit cand ai zis ca ai Rar facut...
    0 points
  17. Despre Franta e vorba, se vand peste asteptari; practic ii ucid pe franczi care la 20 k euro ofera modele gen zoe....astia la aceeasi bani ofera o clasa superioara; finisajele nu sunt atat de rele cum isi inchipuie lumea....asa cum au dosparut nokia si alcatel.....asa o sa dispara si producatorii auto si vom conduce made in china
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.