Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/19/23 in all areas
-
am inteles. deci o masina de 300.000km e mai buna decat una pana in 200.000 cred ca si aia pana in 100.000 e mai buna decat una noua, deoarece, in practica, aia cu 100k a demonstrat ca merge. cea noua inca nu stii daca poti sa iesi cu ea intreaga de la dealer. dar oare la 12.000 euro nu se gaseste o masina cinstita care nu e bmw?3 points
-
Repet. Kilometrajul unei masini nu conteaza prea mult. Conteaza doar cum a fost folosita si intretinuta. La o masina care a ajuns la 300k kilometri si merge bine, s-au cam rezolvat toate problemele mari care puteau sa apara. Exista un prag fizic in existenta unei masini in jur de 200k kilometrii (180-200) , la care incep sa cada piesele importante (ambreaj, distributie chiar daca este pe lant, cutia de viteze automata daca nu a fost servisata , etc). O masina care a ajuns la 300k kilometrii si merge bine are de obicei aceste probleme rezolvate. Daca o cumperi a cu pana la 200k km sau un pic peste si nu stii istoricul de service risti foate mult sa te lovesti de probleme gave.3 points
-
de ce ar vrea cineva sa cumpere o masina cu 330.000km? o reparatie de cutie de viteze la un atelier oarecare costa si 5000 euro, plus cate si mai cate ii sunt necesare unei astfel de masini. nu inteleg de ce nu vor oamenii sa stea in banca lor3 points
-
2 points
-
E simplu, axul volanului fiind deconectat de la caseta de direcție îți permite sa invarti de volan stanga-dreapta cat vrei. În felul asta au învârtit de volan pana ți-au rupt cablurile panglica din SZL,întrerupand astfel comunicația dintre butoanele de pe volan și eventual airbag cu restul calculatoarelor din mașină.2 points
-
Mie imi plac aia cu "pana la 200k km n-am bagat decat motorina si ulei". Prost sa fie cine o cumpara masina aia..2 points
-
Daca te zgarie pe retina nu te mai uita. Nu stiam ca dau test. Faptul ca mi-am rupt din timp sa dau un sfat omului e mai important decat ca am 3 greseli gramaticale din care 2 facute de autocorectul vietii.2 points
-
2 points
-
Dragii mei, am decis deschiderea unui topic nou intrucat nu am vazut pe forum decat postari razlete legate de problema asta, pe care eu o consider extrem de grava. Posed un BMW 118d facelift, fabricat in mai 2007, drept urmare avand sub capota noul motor cu cod N47 ce dezvolta 143cp. Toate bune si frumoase, masina merge bine, trage frumos, consuma incredibil de bine, silentios, ce mai, mi-a depasit asteptarile cu mult. Pana sa aud insa zgomotul metalic si fara sa-i dau importanta am zis ca e normal, ca probabil asta e zgomotul masinii. Pe un topic in aria Seria1, este un coleg care se plangea de unele probleme cu masina, si acolo altcineva a postat cateva link-uri catre unele forumuri din afara unde era dezbatuta pe larg problema largirii lantului de distributie si in final ruperea lui cu consecinte extrem de grave, practic necesitand inlocuirea motorului. Erau acolo peste 40-50 de masini cu problema asta, multe in garantie, iar costurile fiind suportate de catre firma mama. Ce se intampla cand masina iese din garantie, cum e cazul meu? De inlocuit iarati costa mult sa previi, trebuie arbore cotit, lant, intinzatoare, numai astea ajung peste 2000 de euro, plus manopera, iar la BMW treaba asta costa poate dublu. Probabil se da garantie la manopera un an sa zic, insa apoi problema revine, fiind considerat un defect de fabricatie. Problema e de la crankshaft (arborele cotit) la care se uzeaza prematur pinii din capat si de-acolo vin repercursiunile asupra lantului. Cam asa suna si masina mea, si e considerat a fi zgomotul care previne dezastrul... http://www.youtube.com/watch?v=jWGi07TR9Jw As dori sa stiu cate cazuri sunt in .ro cu problema asta, daca este cazul sa ma ingrijorez si sa dezbatem problema asta care tinde sa devina una f grava. Tinem cont ca acelasi motor se pune pe X3, X1, 520, 318d, 320d, 118d, 1290d, 123d... De lecturat: My link My link My link Si mai sunt... Nu stiu daca e ok postarea mea insa cert e ca mi-e si teama sa mai merg cu masina. E primul meu BMW, am 15000km cu el(am luat-o la 80000km), si sincer de-asta am dorit masina asta, datorita motorului, am fugit de concurenta stiute fiind problemele de-acolo (ma refer in special la VAG aici). Astept sfaturile voastre. =================================== Date importante =================================== * Motoare afectate si remedierea problemei: * Rapoarte PUMA: PUMA 43863106-02 PUMA 43863106-04 PUMA 43863106-09 PUMA 43863106-08 PUMA 43863106-11 PUMA 43863106-12 PUMA 43863106-16 PUMA 43863106-18 * Poze Poze 1 Poze 2 Poze 3 Poze 4 Poze 5 Poze 6 * Facturi/Devize Exemplul 1 Exemplul 2 Exemplul 3 Exemplul 4 Exemplul 5 * Documentatie inlocuire distributie Diagrama distributie Procedura inlocuire * Detalii motor Poze, diagrame, descrieri * Articole in presa http://www.rtl.be/info/vous/temoignage/920362/des-moteurs-bmw-cassent-prematurement-j-ai-du-allonger-7-000-euros http://www.bbc.co.uk/programmes/p01bbfsl http://www.bbc.co.uk/programmes/b006mg74/features/bmw-chains-snap-n47-engine-2007-2009 * Petitie http://www.avaaz.org/en/petition/BMW_N47_engine_recall/ * Recall anuntat in 15.01.2015 Recall1 point
-
1 point
-
Nici nu se pune problema, am asteptari mari, si se vor rezolva, masina o cumpar, alta nu mai astept doar sa ne intelegem, o dam cumva la pace, mai ales cat m-au facut sa astept Am mai decodat odata VIN-ul pe mai multe site-uri. KIT pana clar nu apare daca ai runflat - curios de ce apare in oferta lor? doar sa dea bine? - astept oricum raspuns oficial de la ei Wireless Charger nu apare la decodare - nu inteleg cum de mi-a scapat, dar din nou in oferta lor apare cu pret de lista de 460 euro - din nou astept lamurire de la ei, si un discount, pretul fiind clar crescut de la optiune. De curatat - au promise ca va fi Sunt curios de stergatoare, si cauciucuri cum o sa o puna problema - stergatoarele scartie (mai ales pe spate) si gumele una ca sunt din 2028, doi, orice ochi uman vede cat de neuniform si prost uzate si fara carne pe ele sunt. Nu zice nicaieri ca AA si Apple Carplay exista (sigur se poate instala sunt sigur de asta) - ei mi-au zis ca optiunea 63U o contine, deci trebuie sa am, dar nu sa platesc eu extra 300E sa o instalez din My BMW, ar fi culmea - din nou sunt curios de raspunsul lor.1 point
-
Eu nu ma pot impaca cu noile faruri, fata usor usor incepe sa arate mai bine dar farurile alea nu imi plac.1 point
-
Eu am ridicat X3 F25, in 2019, din reprezentanta Munchen, tot Premium Selection, luata direct de acolo, cu programare inainte (zburat dimineata, luat masina la ora 14:00, asa convenisem, cu nr.pregatite/tot si intors inapoi spre tara). Am primit 2 veste si triunghi, trusa medicala. Nu mai tin minte cu stergatoarele dar nu cred ca erau noi ). Totul f.ok, a decurs perfect, mai bine decat speram. Doream sa o iau cu o saptamana mai devreme dar au spus ca nu o pot livra asa ca trebuie sa o pregateasca. Masina a fost impecabila, tampiteria - dakota oyster era alba, fara urme de uzura (la 40 000 km cat avea masina atunci) si pielea curatata si hidratata cu crema- am remarcat asta deoarece era inca umeda in unele locuri, nu apucase sa se usuce cum trebuie, aspirata, spalata, ceruita la exterior etc. Cauciucurile erau cele de fabrica, le-am schimbat oricum cand am adus-o. Revizie facuta inainte si toate recallurile rezolvate (EGR si ceva pe la isofix) de reprezentanta. Cu garantie 2 ani prin asigurare third party valabila la orice reprezentanta BMW, pe care am schimbat ulterior ceva la directie si compresorul de clima de 2 ori. Daca nu ti-o livreaza in stare perfecta (cum se lauda in pliantul Premium Selection), curatata impecabil si reparata de eventualele defecte (zgarieturi, interior, decolorari etc) atunci sunt magari si fac lucrurile in stil romanesc pe bani ca afara! Felicitari pt achizitie! Nu este un capat de tara daca nu o curata, o faci tu de 10 ori mai bine probabil, dar nu livreaza ce promit si apoi „plang” ca nu cumpara lumea SH de la ei si prefera Germania! Poate pana la final experienta o sa fie placuta asa ca sa le mai dam o sansa.1 point
-
Posesorii de X-uri nu vor fi de acord Sub forma touring pare să arate mai fain, da.1 point
-
@bimmer90f30 uite cine am uitat sa mai pun fulia vibrochen pe lista de mai sus si sigur am mai ratat 2-3 lucruri1 point
-
Exact despre asta e vorba. Una e preventia si alta e intretinerea, sau revizia. Revizia e o branza pe langa a anticipa rugina spre exemplu.. sau ca, teava de plastic al sistemului de racire prinsa de chiulasa cedeaza dupa cam 400k km.. sau ca arcurile se rup pe la 250-300k km..iar tu baiat destept le schimbi PREVENTIV. Cine face asta in ziua de azi!? ..Are you nuts.. D'aia masinile ajung cum ajung.. Iar exemplele de mai sus sunt cazuri reale nu le-am scos din burta. Pot sa zic sigur unei masini trebuie sa ii schimbi toate cele cu trecerea timpului. Si atunci te va tine, pe tine personal.1 point
-
L-am intrebat si pe dnu AI de la chatgpt in legatura cu ceea ce tu afirmi mai sus si uite ce zice. Nici el nu-i prea de acord cu tine Are sens ceea ce zici tu, daca pana la 300k Km ai tot reparat la ea atunci cand a picat o piesa sau alta. Sa zicem ca la 250k Km a picat distributia, ai facut-o si cel putin 100k Km nu mai ai aceasta grija. Sau turbina sau orice alta piesa mai scumpa care pica in acest interval. Doar ca pana atunci, pana la momentul fatidic, piesa a functionat, functioneaza, poate sa tina mult si bine sau poate pica imediat dupa. Ca tot suntem la N47, au fost cazuri cand lantul s-a rupt si la sub 50k Km, la altele la 100K Km, 200k Km, la altii mai norocosi a tinut chiar si 300k Km. Ah, daca la una cu 300k Km i s-au efectuat anumite lucrari de preventie, iar la una de 200K Km nu i s-au efectuat genul asta de lucrari, atunci posibil ca asta cu mai multi km sa fie de luat in calcul in detrimentul celeilalte. Altfel, make no sense ceea ce spui tu. Oricum nu prea ai de unde sa stii in majoritatea cazurilor cum au fost exploatate, poate doar daca il stii pe fostul proprietar si-ti prezinta sincer ce i-a schimbat in perioada cand a fost la el.1 point
-
as zice ca nu sunt in reprezentanta facute treburile alea adica sunt destul de sigur ca in reprezentanta nu ar fi pus Hepu .1 point
-
Nu am preluat inca, am fost sunat sa ma duc sa o vad, daca imi place etc, daca am ceva de comentat inainte sa fac plata. Acum astept raspuns la comentarii, si apoi finalizare. Au zis ca o spala la predare1 point
-
Total irelevant. Omul cere sfat penru un x3 2.0 diesel din 2012 cu motor N47 (cel mai probabil) si tu il trimiti sa citeasca pe un forum american unde vorbesc de motorizari pe benzina si alt site unde este vorba de generatii mai noi a x3. Intradevar interesant pentru cei ce vor benzinare sau generatii mai noi.1 point
-
Salutare, Am tot răsfoit internetul și nu am găsit un răspuns potrivit pentru nedumerirea mea. Vreau să cumpăr 4 jante pe 16" pentru sezonul rece. În prezent am jante de 18", iar anvelopele sunt 245/35/R18 88Y/8JX18 (spate) și 225/40/R18 88Y/7.5X18 (față). Am găsit un model decent Style 411, dar nu știu sigur dacă se potrivesc pe mașină. Modelul este un F20, B38, cu pachet M Sport interior-exterior, din 2019. Ce sfaturi aveți pentru mine? Mulțumesc!1 point
-
dar ce avem noi aici in parcare .... prima impresie ... 1. Murdara foc 2. Lipseste optiunea de Wireless charging, nu inteleg de ce, peste tot scrie ca are dar NU e 3. Nu are KIT reparatie pana 3. Stergatoarele cum presupuneam sunt duse 4. Cauciucuri cu dot vara 2018, pentru o masina nov 2020 duse de tot 5. Nu are Andoid Auto si Apple carplay instalat 6. Murdara am zis?1 point
-
1 point
-
Am avut un client la passat (singurul, :)) si spuneam ca am rezolvat in anii cat am avut masina multe probleme specifice generatiei, beneficiind si de un mecanic adevarat. Moaamaa, deci masina are bube. Bun, zic eu, am mai invatat o lectie, e habarnist si nu te intreaba, nu dai din casa. Passatul meu are 280k km1 point
-
Km.nu contează...cum naiba sa nu conteze,gândeste-te cât de complexa e o masină si câte piese in miscare are,o masină nu are doar motor,la km. ăia incep sa pice rulmenți,chestii electrice si câte altele.Eu unul am un prag psihologic ,niciodata nu cumpar o masina cu mai mult de 170k,doar sa iau de la vreun cunoscut si sa stiu ca a intreținut masina .1 point
-
Salutare! As vrea sa segmentez un E39 2.5i m54 192cp. Motorul urmeaza sa primeasca o serie de imbunatatiri si voiam sa elimin si problema consumului de ulei+compresia sa fie una corespunzatoare. Stiu ca se pot pune segmenti de m52 deoarece cel de ungere esti mai "durabil" dar nu cunosc toate detaliile. Pana la urma trebuie sa cumpar un set de segmenti de m52 si il montez pur si simplu sau trebuie sa achizitionez 2 seturi respectiv unul de m54 si unul de m52 si din cel de m52 iau doar segmentul de ungere? Adica se potriveste setul de m52 complet sau cum trebuie sa procedez mai exact. Multumesc anticipat!1 point
-
Dupa cateva mii de km deja de la resoftare, senzatia celor 800+nm este... precum ziua de craciun a unui copil... magic Trage si trage si trage fara niciun stres si efort. Ma gandesc cu ar merge un M50d cu soft... Am comandat si anvelope de iarna ( 245/45/20 fata si 275/40/20 spate ), in singura varianta posibila care sa indeplineasca cerintele RFT si * BMW, adica Pirelli Winter Sottozero 3. Multumesc BMW pentru gama limitata de anvelope disponibile!1 point
-
Ai dreptate, ma gândeam ca, daca a ajuns la km astia si a fost servisata cum trebuie, ai o sansa sa nu cada toate deodată.. Oricum cu cat km sunt mai multi, riscul e mult mai mare, eu unul cand o sa vand f-ul, daca nu o sa imi permit bmw sub 100k km, schimb marca si aia e...1 point
-
https://checkvin.eu/?utm_source=sendinblue&utm_campaign=Service History&utm_medium=email Incearca si aici un raport, iti da toate intrarile in reprezentantele BMW, si ce interventii a avut. Carvertical pe BMW nu prea ajuta, decat daca are ceva facut pe asigurare. Daca a avut multe probleme reparate in reprezentanta, atunci poate decizia e mai limpede. Eu ma uitam dupa un A6 si am gasit ceva fara accident, putini KM, si cand mi-au dat fisa de service, numai clinindri la motor nu au fost schimbati, in rest tot, clar nu am cumparat asa ceva, desi pe cartie, carvertical etc, era perfect.1 point
-
Buna ziua, Doresc sa cumpar unul din modelele: seria 3 e90, e92( 320i, 323i, 325i ) sau un seria 5 e60 ( 525i ), dar am auzit diferite pareri despre motoare cum ca sunt problematice si voiam sa cer parerea unor cunoscatori. Ce parere aveti despre aceste modele si ce imi puteti recomanda. Ma intereseaza varianta pe benzina, la un buget pana in 8000 Euro. Astept cu interes parerile voastre cu explicatii. Va multumesc!1 point
-
Daca erau 330k km in Germania cu full istoric service si un preț bun, puteai sa l iei in considerare, mai gândește-te ca o tii 2-3 ani, mai bagi in ea una alta ca totusi is multi km, apoi ce mai vinzi? Cine mai cumpără masina cu 400k km si destul de bătrână?1 point
-
Salut baieti! Montajul piulitei nu a fost facut de mine, ci de un mecanic care a stiut cu ce se mananca "problema", implicit cunostea si procedeul de strangere. Nu a umblat nimeni, am inteles ca multe din grupurile de F10 se strica fix din cauza acestei piulite nedescoperite la timp. Tind sa cred lucrul asta pentru ca sunt pline grupurile/forumurile de F10 cu vibratii din cauze necunoscute, proprietari care au schimbat "tot" si tot vibreaza @redog4dy nu am mai reusit nimic cu FCW, din ce stiu, pe masinile cu Kafas1 vine impreuna cu distronic-ul, daca ne poate lamuri cineva cu mai multe cunostinte ar fi perfect. Maine sunt programat la schimbul parbrizului, trebuia rezolvat azi, dar au adus parbrizul gresit (cel pentru Kafas 2)..1 point
-
F25 2012 2.0d xdrive luat de cumnat acum o sapt si ceva km "reali" 210k in bord 180k parca . Deviz : -distributie -caseta directie -ceva brate bucse/fata spate -parbriz Bonus puse de el : schimb fluide ( cutie ,diferentiale,caseta transfer,servo,antigel, freon,) amortizoare, ceva semering diferential spate inca ceva plastice ma rog EGR clapete admisie... Masina de vreo 5 ani in Romania Deci primul lucru intreaba ce s-a facut la masina ca sa vezi ce mai ai de "acoperit"1 point
-
nu o sa mearga la nesfarsit chestia asta cu masina avand km multi si sa nu iti faca probleme. ok, seria 3 inteleg ca a mers fara probleme majore desi are km multi. dar de cate ori vrei sa iti incerci norocul? nu pot da o estimare a unui range ideal de km pt o masina de peste 10 ani, ci doar pot sa estimez ca daca acea masina isi pune mintea, poti constata ca intr-un an de cand o ai ti-a cerut 10.000 euro ca sa o faci sa functioneze. iti fu-te 3 defectiuni colosale de te pune in fund.1 point
-
de mentionat ca e90-ul tau, 2006 , daca e 2.0 , are cod motor m47, care este mult mai rezistent fata de un n47 din 2012 pe care vrei sa-l cumperi.. te bucuri ca o sa dai ~12000 eur pe o masina, dar motorul te duce 2500 eur lejer.. daca te lasa. conteaza foarte mult intretinerea..1 point
-
Greu de zis de la distanta, o masina cu multi km poate fi ok doar daca a fost bine intretinuta. Trebuie pusa pe elevator si verificata din bara-n bara + Diagnoza cu ISTA.1 point
-
Nu e rău, nici wow, da impresia de făraș :)) ca sa aduni cazanele de pe drum :)). O face mai sport, insa cu lip ul ala, ia ți gândul sa mai parchezi lângă bordura sau peste bordura.1 point
-
Romulus are frane la masina standard, cele m sport cu 4 pistoane per etrier sunt cu rosu sau albastru si etrielele mari. Dar ma rog nu cred ca a luat masina sa mearga pe circuit si numai la limita.1 point
-
@bimmer90f30 a punctat doua aspecte importante, pe care tin sa le scot in evidenta: atunci cand cuplul necesar trece de cca. 250 Nm, este absolut necesar sa fie utilizata o cheie si implicit tubulara cu patrat de 3/4". Doar cheile de 1/2" de foarte buna calitate rezista pana la cel mult 300-330Nm; se poate utiliza cu succes propria greutate. Mecanicul se cantareste, sa zicem ca are 80 Kg. Inmultit cu 9.8 m/s2 da 784N. Se imparte cuplul necesar la greutatea in N: 500Nm / 784N = 0.64m. Se prelungeste cheia (daca este cazul) cu o teava rezistenta, se masoara pe teava 64cm de la axul patratului 3/4" si se marcheaza. In functie de pozitia de lucru, mecanicul fie apuca cu mana de punctul marcat pe teava si se suspenda (sa nu atinga solul), fie se urca pe teava in acel punct. Pentru ca rezultatul sa fie corect, este important ca (1) teava sa fie la unghi mic fata de orizontala si (2) la strangerea finala cheia sa se miste continuu pe un arc de cerc de cel putin 10 gr., pana se opreste singura la limita de cuplu. Am utilizat cu succes aceasta metoda la piulite de arbore cotit, care se strang la un cuplu de 440Nm. Au mers ani de zile fara probleme. Pentru astfel de cupluri, in locul unei chei clichet recomand asa-zisul maner de forta 3/4":1 point
-
Sa ne uitam in TIS sa vedem ce scrie acolo. Pune ultimile 7 caractere din vin. Edit: 500 Nm nu e o joaca. Nu as pune un impact (care desigur ai certitudinea ca strange la 500) in nici un caz daca nu asa avea ceva cu ce sa tin contra ca in poza.. asa ca.. e greu.. Poti sa incerci cu metoda cantarului de mana (pentru 500 Nm iti trebuie un cantar de mana de pana la 100 de kg si sa poti trage 100 de kg) si o cheie de 3/4 toli (inch) patrat.. lunga de 0,6m si ce tubulara o fi acolo.. si tragi pana 100kg de capatul ei. Sau o parghie de 1m si tragi la 50 de kg. Si asa v-am pus sub nas o modalitatea isteata de a salva bani cheltuibili pe chei dinamometrice! Fara sa fie nevoie sa va chinuiti cu cheia dinamometrica in spatii stiute greu de ajuns cu mana.. dar cu cheia..1 point
-
Cred ca mai am foarte putin pana cand voi adresa o cerere catre administratorul forumului, ca orice post / topic privind masini BMW Diesel cu DPF off sau EGR off sa fie interzis si ca oricine raspunde cu solutii la un astfel de topic sa fie penalizat. Ceea ce nu inseamna ca cererea va fi aprobata, dar cred ca va merita macar sa incerc. Sunt mult prea multi indivizi care atenteaza la sanatatea celor din jur, doar pentru ca ei sa se afiseze cu un BMW pe care, in fapt, nu si-l permit. Raspunzand intrebarilor lor pe forum, noi nu facem decat sa perpetuam - si chiar sa incurajam - acest obicei. Fisierul atasat ar putea explica atitudinea mea transanta, privind acest subiect. Foarte pe scurt: One study found that diesel exhaust is 100 times more toxic than gasoline exhaust. [...] Diesel particulate matter is linked to a number of serious public health problems including aggravating asthma, heart and lung disease, cancer and premature mortality. DieselEffectsReport.pdf1 point
-
Si eu patesc ca dupa ce pornesc motorul, incepe stergatorul de pe luneta sa se miste si imediat se deschide luneta. Se mai deschide luneta si cand ridic portbagajul deschis sus. In schimb luneta nu merge deschisa din butonul de pe ea ci doar din telecomanda (inchidere centralizata oem). E destul de stresant si pare sa fie ceva si din cauza stergatorului dearece uneori merge singur chiar daca nu ploua, iar cand ploua si dau drumu la stergatoare cel din spate sa nu mearga deloc. Stiti ce ar putea fi ? Ca e destul de enervanta problema. Sa fie partea electrica de la motorasul stergatorului ?1 point
-
Buna dimineata, am si eu o problema, am fost la mecanic de mi-am schimbat garnitura de la baia de ulei si cand mi-a coborat cadru motor a umblat si la caseta, dupa ce am luat masina de la el imi statea volanul intr-o parte spre stanga si l-am sunat pe mecanic si a zis sa ma duc sa ii fac geometria la masina ca s-a dereglat, dar am incercat sa raspund la telefon de pe butonul de pe volan si nu mai imi merge nimic, claxonul insa functioneaza. Am cautat pe forum aici, dar nu am gasit nimic despre aceasta problema. De la ce ar putea fi, comenzile de pe volan functionau inainte sa imi umble la caseta. Asa imi statea volanul cu rotile drepte dupa ce am plecat de la el:0 points
-
Nu te mai duce la mecanicul ala decat sa iti schimbe spira la volan (ca s-a rupt de cand a umblat el) dupa care fugi si nu te uita in urma. (Bine, sa iti "indrepte" si volanul..) Eu am patit-o dar in "regie" proprie, umblasem si eu o data la coloana volanului.. spira e o banda subtire la o zecime de mm care e trasa circular desfasurandu-se,infasurandu-se in caseta ei cu fiecare rotire de volan. Pe ea fiind 5-6-7 trasee de cablaj "electronic" in lungul ei; se termine in conectori cu acelasi numar de trasee, unul pe capatul fix altul pe cel mobil, rotit.. Banda e prevazuta sa fie atat de lunga cat trebuie, adica exact! Nu permite nici o eroare de pozitie a volanului!0 points
-
La mine a venit cu toate in stare perfecta, plus ca au schimbat parbrizul pentru ca avea o zgarietura. Si au dat si o sticla de sampanie0 points
-
In Iasi nu au Showroom, era fosta reprezentanta BMW, actual KIA acolo le parcheaza.0 points
-
Cunosc si eu din astia care din grandomanie, din falosi ce sunt, din parvenitism, si-au cumparat masini SH pe care nu si le-au permis din start, au tras de ele cat au putut, iar dupa aceea cand i-au lasat in drum au scapat de ele tot cu genul asta de replici. Paradoxal, le-au si dat pe bani ok. Au flerul la ei, smecheria balcanica, doar ca sunt si multi fraieri sentimentalisti pe piata. Din cauza asta inca se si dau multe tepe.0 points
-
Update: Am fost la cei de AICI si mi-au dat vesti cam proaste: sticla are microfisuri pe interior si nu merita polishate. Acum caut sa schimbi sticlele0 points
-
Ma zgarie pe retina, de asta tin si sa intervin, poate se mai invata si ceva cu aceasta ocazie. No offense.0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00