Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/20/23 in all areas
-
Salutare, masina este fabricatie 04.2011 cu prima inmatriculare in 06.2011 si recent importat din DE are deja numerele negre emise. Este varianta de 170cp cu N43. Istoricul e complet la BMW, cu ultimele intrari cand s-au schimbat kit-ul ambreiaj complet, senzor NOX, discuri si placute frana...am istoricul in PDF, il pot oferi cui este interesat. Ambele chei de asemenea sunt prezente. Absolut totul pe masina este original, pachetul M fiind de fabrica. Toate optiunile functioneaza asa cum ar trebui si starea mecanica este foarte buna. La exterior, mai are evident mici imperfectiuni absolut normale pentru varsta ei, nu este o masina noua totusi. Masina este intr-o conditie excelenta, nu are rugina, nu are vreo pierdere de ulei sau antigel, e complet uscat totul pe sub ea. Eu i-am schimbat bobine, bujii si injectoare, toate 12 in total plus revizia normala. Bobinele Delphi, bujii NGK si injectoare am pus de pe N54, index 11, se spune ca ar fi mai fiabile. Motorul merge impecabil si cu un consum la mers alert in extra-urban de 6.5%, atat am avut consumul pe ruta SB-B cu varfuri de +200 pe autostrada(eram curios sa vad ce poate si am ramas placut surprins). In oras consumul e undeva pe la 10%. Norma de poluare Euro5. Ca si optiuni ar fi in mare cele de mai jos, aici aveti si seria de sasiu: WBAPG31060A947805. - pachet M complet(interior, exterior si suspensie) - faruri adaptive bixenon cu functie de cornering si DRL - stopuri LED - iluminare manere usi - LED-uri la nr de inmatriculare - Keyless entry si Keyless start - Trapa din sticla - Interior Sport imbracat in piele Dakota in stare foarte buna cu cusaturi albastre - mochete podea cu cusatura albastra - scaune fata incalzite, cu reglaj manual, dar cu functie electrica de reglare a aripioarelor laterale ale spatarelor - bancheta spate rabatabila asimetric cu sac ski - tetiere fata active(la impact din spate ele vin catre fata pentru a proteja zona cervicala) - comenzi volan si comenzi vocale - iDrive CIC Profesional cu sistem Hi-Fi de sonorizare, Navi cu HDD de 80GB, Combox, Connected Drive, BT - pentru apeluri si streaming de muzica de pe telefon - FLA sau High Beam Assist, asistent faza lunga - Pachet lumini - Senzori de ploaie si lumina - Oglinzi electrice, heliomate si pliabile electric cu functie de mirror down pentru cea din dreapta - Cruise Control (Tempomat) - Climatronic pe 2 zone - Proiectoare de ceata fata + spate - Cup holders: 2 in fata (glisabile din bord) si 2 in spate (glisabile din cotiera spate) - Senzori de monitorizare a presiunii in pneuri - Senzori de parcare fata + spate, cu afisaj pe ecranul consolei centrale Pret: 9400Eur Neg.2 points
-
ca un fost posesor de 2 F10 si un G30, pot spune un mare, NU :), nu mi-as intoarce scaunul la vocea romaniei :))2 points
-
E simplu, axul volanului fiind deconectat de la caseta de direcție îți permite sa invarti de volan stanga-dreapta cat vrei. În felul asta au învârtit de volan pana ți-au rupt cablurile panglica din SZL,întrerupand astfel comunicația dintre butoanele de pe volan și eventual airbag cu restul calculatoarelor din mașină.2 points
-
Exista un canal dedicat doar cu continut si dovezi despre cat rahat mananca musk si cate dosare are in desfasurare in legatura cu toate minunatiile de le declara. Common sense skeptic se numeste, merita urmarite, cam lungi video urile. Poate sa scoata si tesla de 10k ca tot nu cumpar.1 point
-
Prima masina posibil C class. Camionul mic alb pare bmw dupa stopuri, x4, x5 ceva. Restul nu mi pot da seama.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Sauuu...stergi la ea cu carpa pufoasa si o tii tot timpul in stanga pe usa si cand acumuleaza zgarieturi fine, enervante vizual faci polish. Eu asta fac.1 point
-
Teoretic se poate monta dar trebuie taiata - > cutterul va lasa urme pe trim. Dpmdv, orice modificare fac la masina trebuie sa fie reversibila si sa nu lase urme, prin urmare asta nu e o optiune pt mine. Deci trim-ul trebuie dat jos si folia aplicata prin “invelire”. Mai mult, inainte de aplicare, trebuie spalat si degresat ca folia sa prinda foarte bine. Daca nu il dai jos, putin probabil sa poti degresa chiar la margini, acolo unde trebuie taiata folia, caz in care, daca nu e perfect aplicata, poate sa inceapa sa se decojeasca.1 point
-
Nimic fancy, doar o folie transparenta mata, cat sa ia din “stralucire” si sa protejeze. Imi place negrul la interior.1 point
-
E simplu. Statistic, mai multi sunt atrasi de senzatia de “lux” pe care o ofera (mai degraba incearca sa o imite). Din pacate, orice e stralucitor are o atractie pentru multa lume. Personal mi se pare o mizerie, ating cu grija sa nu le zgarii, portiunile pe care din nefericire le am si eu in masina. Am intrebat pe la diversi daca mi le pot colanta cu ceva folie mata, peste tot acelasi raspuns - “le aduci tu, noi ti le colantam, tu le instalezi inapoi”. M-am blocat la ideea de a le scoate si a le repune pentru ca nu am garantia ca le scot fara sa le deteriorez si pe urma la instalare sigur o sa apara greierii. Daca stiti pe cineva care face treaba asta bine , tot pachetul (scoatere, colantare, reinstalare) - va rog !1 point
-
Eu nu ma pot impaca cu noile faruri, fata usor usor incepe sa arate mai bine dar farurile alea nu imi plac.1 point
-
Nu iti bate capul pt atata lucru. Si daca le vopsesti crezi ca dupa nu le mai atingi? Eu o singura data am vopsit jantele la top wheel auto si mi le au stricat, a trebuit sa cumpar alte jante, nu stiu exact ce le au facut. Erau perfect drepte si echilibrate si masina vibra cu ele, anvelope noi, degeaba am luat alt set la fel de jante si s a rezolvat problema. Sunt atat de idioti dau cu vopseau pe la butuc si dupa dau cu polizorul sa curate vopseau si cred ca au luat putin din stratul de aluminiu marind butucul cu ff putin, asta cred eu. Deci eu nu recomand vopsirea. Sa nu mai zic ca se vedea vopseau ca o coaja de portocala foarte , foarte rau.1 point
-
Salutare, Intre timp am mai modificat in acelasi mod un F10 LCI tot cu motorul B47D20O0 si a mers perfect. Ambele masini functioneaza ok, ca si pana acum, acelasi regim de regenerari ale dpf-ului. Valorile de mai jos sunt de pe masina mea care are aproape 300k km: Daca intereseaza pe cineva las aici si cum am facut modificarea: Am folosit: Esys 3.34 cu psdzdata iLevel 23-07-530 Sursa stabilizatoare pentru bateria masinii Eu am folosit icom dar merge si cu cablu Enet. Am incercat doar pentru F10 LCI 518d cu codul de motor B47D20O0 150hp stoc. Nu stiu daca se poate face si pentru alte motoare, trebuie cautat daca piesele sunt comune. Se citeste cu Esys, FA-ul masinii si se salveaza. Se deschide in Esys, FA Editor: Se modifica parametrul "Typschussel" care tradus in google inseamna type key, Pentru 518d type key-ul default este 5E31. Se modifica in 5E51, type key-ul default pentru 520d. Calculate FP si Save FA De aici mai departe este procedura clasica de flash pe DME cu esys folosind noul FA. Practic daca comparam FA-urile cu type key-urile de 518d si cel de 520d vedem ca este tot un fel de power reduction: P.S. Nu ma ocup cu asa ceva, nu pretind ca stiu totul, informatiile sunt gasite pe net. Nu pot sa-mi asum raspunderea pentru eventualele greseli sau daune1 point
-
piano black nu este o mizerie de plastic lucios. este lemn si parca rolls royce au fost primii care au pus asa pe masina acum foarte multi ani cand(cred ) nu era vorba de evrane prin masini. da piano black sigur nu e plastic, ca unii producatori ofera piano black lookalike e altceva0 points
-
Piano black a fost doar o etapa tranzitorie spre a obisnui clientii cu marile ecrane tactile, la care vom admira amprente si zgarieturi pe durata utilizarii autovehiculului; pe de alta parte, o mizerie de plastic lucios este infinit mai ieftina ca un lemn, aluminiu, etc.0 points
-
Du-te înapoi și spune i la mecanicul respectiv sa ți plătească problema, el bineînțeles când va auzi va zice ca el nu a făcut nimic și ca deja aveai probleme înainte sa vii la el.0 points
-
Asa arata in interiorul carcasei pinii si banda (nu o mai am), se vede cum e pur si simplu rupta, smulsa direct din conector, din capat. Se vede clar in cercul din dreapta lipseste a doua banda. Celelalte cercuri sunt pentru centrare si ghidare corecta a benzilor ce transmit semnal de pe volan in module..0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00