Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/21/23 in all areas
-
Soferii de genul asta mai fac asa urat si din cauza faptului ca politia nu mai e prezenta pe drumuri ca acum cativa ani. Impunea totusi un oarecare respect si conduita. Pe E85, unul din drumurile pe care l-am parcurs timp de 10 ani, lucrand pe teren, politia era prezenta cu radare din 30 in 30 km. Uneori, cand era aglomerat, era localitatea si radarul sau echipaj care veghea traficul. De vreo 2-3 ani incoace e ca si inexistenta pe acest "drum al mortii", unde traficul a devenit si exagerat in unele momente ale zilei.3 points
-
Cel mai probabil trebuie sa faci o simulare pe elevator și cineva sa observe ce se întâmplă live ! Daca,cu mașina pe elevator, nu se mai produc cele semnalate ,e clar că e ceva pe parte de suspensie și trebuie investigat mai atent .2 points
-
Si eu sunt de parere ca infrasctructura subdimensionata si prost intretinuta este o cauza principala a accidentelor. "Utilizez" relativ frecvent DN2, de mai bine de 30 de ani. Am fost martor la toate transformarile prin care a trecut. De cativa ani, valorile de trafic au devenit prea mari pentru capacitatea acestui drum. Am abordat relativ recent, intr-un alt topic, efectul aglomeratiei asupra comportamentului uman. Pentru traficul de pe DN2 nu se mai poate face nimic altceva, decat urgentarea finalizarii autostrazii A7. Desi nu sunt de acord, inteleg totusi capitularea Politiei in fata traficului. In fapt, DN2 are doar o banda pe sens, plus un acostament mai lat. Sunt deja decenii de cand Politia inchide ochii si accepta ca traficul pe DN2 sa se desfasoare de facto in regim 2+2 benzi. Cand un TIR vrea sa depaseasca un alt TIR, toe ce face este sa dea un "flash" si sa intre in depasire. Este treaba celor care merg regulamentar pe contrasens sa se dea la o parte, sau sa moara intr-un accident de care nu sunt vinovati. Experimentul recent, pe o sectiune DN2 dintre Bucuresti si Urziceni, cu amenajare 2+1 benzi alternand, s-a dovedit a nu fi o solutie viabila, ducand la ambuteiaje si alte probleme, tot din cauza aglomeratiei. Astept cu nerabdare finalizarea A7...2 points
-
Da, lipsa drumurilor e probl mare. Am plecat de la Praid anul trecut in mai si pana la Ploiesti aveam media de 5x kmh, mers rezonabil ca eram cu fiica-mea si i se cam face rau. La Ploiesti nu am mai putut si am pus-o pe cruise la 180. M a prins politia la 20km de Buc cu 176 reali si mi a dat amenda barosana. Aveam media totala 6x kmh. Daca aveam autostrada Bucuresti-tg Mures cum e si normal sa avem, mergeam cu 130, faceam 3 ore jumate si nu 6, aveam consum de 7 si nu 9.x si scapam si de amenda pe care eu nu o gasesc justificata dat fiind contextul. Mi-am luat-o si cu consumul si timp pierdut si amenda si riscuri neavand autostrada si la final am ramas si fut-ut su cu banii dati si cu timpul irosit. Atasat e situatia la zi. As fi multumit si cu 2000km totali ca limita inferioara, desi 2500 cred ca ar rezova situatia iar 3000 ne ar duce la nivelul occidentului2 points
-
Se afiseaza in Hud doar indicatiile de navigare si semnele de circulatie, nu si harta. Pe mine ma enerva atunci pentru ca afisa permanent in Hud mesajul "Calculating route". Banuiesc ca update se poate face si la Dealer autorizat atata timp cat isi pot deconta cheltuielile cu operatia respectiva.2 points
-
Toti am facut prostii, in 98 la cateva luni dupa ce am luat permisul, am plecat baut bine la discoteca cu un e30 împrumutat si am rămas fără permis , nu a mers nici șpagă nici nimic, atunci chiar mi au spus, pt alcool nu te iartă nimeni, plus ca n am avut curtaj sa conduc cu permisul suspendat. Azi, unii fac accident beti si drogati si cu permisul suspendat!! E si vina poliției de au ajuns sa i ia toata lumea n râs,, nu mai au nici frică, nici respect pt ei iar cauzele le stim cu totii.. Are si legiuitorul vina lui ca pedepsele sunt blânde, părinții au si ei vina lor si suntem unde suntem..2 points
-
Da, este de la bateria uzata/defecta. Pentru a asigura tensiune de pornire cat mai ridicata mașina dezactivează anumite funcții neesentiale, printre care și aceasta.2 points
-
Vă salut! De ceva timp mă confrunt cu o serie de probleme la mașina mea respectiv seria 5 f10 2012 530 xd în prezent 245000 km. Prima și cea mai costisitoare ar fi un şoc la viteză mica(10-15 km/h) atunci când accelerez pun frâna apoi când apăs acceleratia mașina da un șoc ca și cum s-ar lovi 2 piese.precizez ca acest șoc apare fără ca vitezele să se schimbe.Initial am crezut ca e cutia,dar toți mecanici la care am fost m-au contrazis,și am fost la cei mai buni pe care i-am găsit. A 2 a problema ar fi un trăncănit cand accelerez în viraj,după o constatare la un service au ieșit planetarele față +un arc,le-am schimbat cu piese originale,o grămadă de bani,în dimineața asta același trăncănit.sincer am impresia ,ori trebuie să renunț la mașină și să îmi cumpăr bicicletă căci nu am noroc,ori nu mai există mecanici care folosesc și altceva în afară de tester pentru reparații!Reparatiile s-au făcut,majoritatea în Germania la BMW ,deci te aștepți să fie calitate! Daca va regăsiți în problemele de mai sus și le-ați și rezolvat,help va rog! Multumesc in avans,zi excelentă!1 point
-
Eu am cumparat un polish si a corectat tot 100%, dar evidet ca erau doar zgarieturi din alea doar ca te-ai uitat la ele. Si apoi am aplicat niste ceara de carnauba, am testat eu asa, si am concluzionat ca nu se mai "zgarie" asa usor, adica acum macar le pot privii1 point
-
Ce garnituri forțează?Aparatul foloseste 1 bar presiune.Doar pe sucțiune foloseste 3 bari.Mergi linistit ca s-au dus vremurile cu "fă pedală".1 point
-
Este ceramica si pentru plastic, sticla, piele nu doar pentru caroserie.1 point
-
Cred ca se pot da cu ceramica aceste trimuri pentru protectie la zgarieturi, posibil sa ajute si anti urme de degete. Zgarieturile se mai pot corecta cu polish, i am facut eu la un prieten pt e46, nu cred ca erau de fabrica, le am facut bec si erau destul de zgariate. Nici mie nu imi plac, cred ca si noua daca iei masina, proaspata iesita pe portile fabricii o sa vezi deja praf pe ele.1 point
-
Eu pe autostrada afara merg cu 140(bulgaria 150), pt ca stiu ca in ritmul asta ajung super repede...doar sa ma preseze careva ridic ritmul pana reusesc sa ma retrag in banda 1. In tara intotdeauna 160+ ca sa imi mai scot din timpul pierdut aiurea.1 point
-
Romulus, pe acest forum sunt 300 useri activi si 15 polite casco. Astia din accident, care se comporta asa pe strada, sunt barosani si smecheri, nu prosti sa piarda ei banii platind casco. Casco e pt prosti. Unii care se implica fara constienta in asa ceva, evident ca nu sunt constienti nici de importanta unei astfel de polite.1 point
-
Pe mine ma bucura mult faptul ca nu avea niciunul casco si ca au pierdut si banii pe masini. Oricum, chiar daca aveau, nu ii despagubea nimeni.1 point
-
Am. Dar nu e Bavaria e Apan. Nush exact cum sta treaba care ce face . LE: Stai cred ca m-am prins. Am și Bavaria, dar au doar o clădire de birouri. Nu au Show-room. Nu știu exact unde pregătesc ei mașinile, doar dacă fac asta în parcare la KIA Apan e dealer autorizat probabil, altceva față de reprezentanta. Deci teoretic e si reprezentanta Bavaria în Iași dar LITE version.1 point
-
Am cerut eu si nu am platit, a fost pe garantie, dar am facut update la toata masina nu doar la sistemul multimedia. La momentul acela aveam o problema cu waze in Androi auto, nu mai afisa instructiunile in HUD, am scris la BMW folosind formularul de pe site de la contact, le-am descris problema si mi-au spus ca exista o varianta de software care ar putea rezolva problema. Apoi in reprezentanta mi-au spus ca nu exista update ;) dar dupa akte cateva emailuri la BMW s-a gasit update-ul si s-a facut. Nu stiu daca il fac gratis daca nu ai nici o problema, din punctul meu de vedere ar trebui, din ce am vazut ei merg pe principiul daca merge nu-l atinge :D Dar merita scris la BMW pentru orice nelamurire, am vazut ca sunt mai saritori acolo si iau legatura cu reprezentanta la nevoie.1 point
-
1 point
-
Adevarul este ca la varste de 20-30 de ani, sunt multi hormoni, mute lucruri de dovedit, anturajul favorizeaza asemenea comportamente; eu recunosc ca la varstele respective eram cel putin imprudent, am facut si eu tampenii, indiferent ca era masina de imprumut, cred ca utila ar fi educatie rutiera, pe de o parte, iar pe de alta parte politia sa previna asemenea comportamente.1 point
-
bineinteles ca e preferinta personala. dar nu e un plastic ordinar, ma refer la piano black adevarat. in rest sunt o gramada de trimuri care imita tot felul, aluminiu, carbon etc pe g21 am ceva ciudat care arata ca un fel de metal cu tot felul de linii, nu se vad zgarieturi, amprente , jeg( lol) nimic pe f10 aveam “piano black”1 point
-
Tine motorul turat 2 min la 2000 3000 rpm, daca dupa dispare sunetul, cum a zis si @alex230ro sunt culbutorii. Si la mine la M54 colcaie putin culbutorii dar la cald, se aude foarte similar cu tacanitul de diesel. Daca dau drumu la AC dispare complet colcaitul, semn ca trebuie sa i refac vanosul. Nu stiu daca daca este valabil si pt N52, dar din ce am mai citit si eu asa cam e problema si mai mare fata de generatiile mai vechi de motoare. In rest nu afecteaza cu nimic motorul, doar ca nu mai are torsul ala rafinat.1 point
-
Din ce țin minte "așa face toate" . Serios vorbind caută pe net N52 lifters ... https://youtu.be/Odeu-4nIX9Q?si=lZz9krWnIUTznnkY așa rezolvi temporar.Din ce știu rezolvarea permanenta e prin schimbarea chiulasei. Plus https://bmwtuning.co/bmw-n52-lifter-tick/1 point
-
Exista un canal dedicat doar cu continut si dovezi despre cat rahat mananca musk si cate dosare are in desfasurare in legatura cu toate minunatiile de le declara. Common sense skeptic se numeste, merita urmarite, cam lungi video urile. Poate sa scoata si tesla de 10k ca tot nu cumpar.1 point
-
Piano black a fost doar o etapa tranzitorie spre a obisnui clientii cu marile ecrane tactile, la care vom admira amprente si zgarieturi pe durata utilizarii autovehiculului; pe de alta parte, o mizerie de plastic lucios este infinit mai ieftina ca un lemn, aluminiu, etc.1 point
-
@idrivesystems Chiar daca exista o anume probabilitate ca improvizatia sa reziste suficient timp, iti recomand sa inlocuiesti cat de urgent posibil dopul temporar cu unul original. Din doua motive: Presiunea la care deschide supapa de siguranta la M47 este (cu aproximatie) 1,4 bar. Aceea este presiunea limita; probabil ca in functionare normala motorul ajunge pe la cca. 1 bar. O moneda de 50 de bani are diametrul de 2,4cm, deci suprafata de ~4,5 cm2. 1 bar inseamna 1,02Kg/cm2. Rezulta ca moneda lipita cu poxipol este impinsa spre afara de lichidul de racire cu o forta de cca. 4,6 Kgf. Nu este enorm, dar este suficient cat sa compromita, in timp, o lipitura imperfecta. Din poza, inteleg ca dopul este in chiulasa. Ca urmare, ai un dop de alama lipit cu poxipol intr-o piesa de aluminiu. Intrucat (a) aluminiul are coeficientul de dilatare cu cca. 20% mai mare decat alama si (b) este improbabil ca poxipolul sa fie certificat sa reziste la dilatari si contractari repetate de la temperatura ambientala pana la cca. 95 gr. C si invers -> exista un risc semnificativ ca poxipolul sa crape, din cauzele (a) si (b) combinate, iar presiunea sa impinga moneda afara.1 point
-
Cum necazul nu vine niciodata singur, logic ca trebuia sa se complice lucrurile. Abia acum am vazut cat de neingrijita a fost masina asta de-a lungul timpului... Cat de mult m-am bucurat la inceput de ea, acum imi vine sa imi bag....pe romaneste. M-a sunat mecanicul ca trebuie inlocuita fuzeta spate stanga, pentru ca locasul unde vine bucsa inferioara oscilanta, cand a bagat bucsa noua inapoi, juca ca la biliard, asa ca a sudat-o cat sa nu iasa. Am cautat 3 zile pe Iasi fuzeta, multe cu planetara pe ele, pentru ca nu le puteau scoate din fuzeta. Am mers azi la cineva sa iau o fuzeta, cand am ajuns acolo, pocnita, din cauza ca a vrut sa scoata planetara la presa... Abia am reusit sa o gasesc pe la Pascani, la cineva care o avea scoasa de pe planetara si cat de cat ok. Conform calculului pana acum ma aflu la suma de 7200 lei cu tot cu manopera, vedem cat va fi manopera la schimbat fuzeta si daca va iesi planetara mea din fuzeta...0 points
-
Salut. Trebuie sa schimb lichidul de frână si sunt putin nedumerit in sensul ca unii spun ca nu e bine cu aparat, ca face presiune si forteaza garniturile, altii spun ca e ok cu aparat. Acu nu stiu ce sa aleg?0 points
-
...pai daca crezi ca ceramica (aia de o dai pe masina-vopsea) e pusa acolo pentru ca sa nu se zgaraie vopseaua, hmm, cred ca vanzatorul-polish-er e unul foarte abil.. Ceramica, cea aplicata pe masina e pentru preventia depunerilor calcarului din apa si prea putin impotriva prafului... (sau de ce nu a crengilor, ramurilor, frumzelor copacilor pe care le mai atingem din cand in cand...) imi pare rau daca te dezamagesc dar nu as da cu cermica de vopsea pe plasticaria piano black.. cu scopul de mai sus. Protectia pentru exterior e pentru ca praful si apa sa nu ramana o perioada mult mai indelungata pe masina.. ci sa fie spalate cu prima ploaie.. atat.0 points
-
Schimburile sunt făcute la ambele cutii,plus bucși cardan,grup,suporți motor .. Poate fi cutia de transfer ,însă înainte să mai bag bani în mașina asta aș vrea să fiu sigur,cum pot verifica ,care dintre cele 2 cutii face probleme?0 points
-
Nush sigur daca asa se cheama functia dar atunci cand deschideam masina din cheie se porneau angel eyes, acuma dintr o data nu mai pornesc cand o descui, posibil sa fie de la baterie ? M a lasat cam acum o luna baterie si n am schimbat o inca sau sa fie altceva tin sa precizez ca azi pana sa plec dupa ce am observat faza cu angel eyes mi a aparut in bord martorul de baterie0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00