Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/22/23 in all areas

  1. Bimmer, spui ca se simte un lichid de frana de tip race cu punct de fierbere mai mare decât clasicul Dot4 + de la BMW? Sau te refereai sa pună orice Dot4 și nu neaparat BMW? Am văzut ca scrie Dot4+ pe lichidul de frana original BMW. Probabil diferența ar veni la un mers foarte sport dintre un dot4 simplu și unul race.
    2 points
  2. Un buton apasat de multumesc imi face si mai bine, e pe acolo prin dreapta postarilor. Revino aici si zi daca a fost rulmentul sau altceva. Merita facute toate verificarile alea in prealabil pentru ca rulmentul nu e usor de schimbat si ar fi pacat sa afli ulterior ca era senzorul.. sensorul e prin in fuzeta, il tine prins un surub imbus.. o sa il gasesti probabil destul de intepenit. Intra foarte fix in gaura.
    2 points
  3. Nu ai ce sa faci.. dacă începe sa crape, nu prea ai soluție, degeaba schimbi orice, din moment ce se produce joc/uzura in blocul motor cred ca poți schimba toate Internele, problema tot din bloc fiind. Urmareste și spera sa nu mai apara.
    2 points
  4. Am testat si se activeaza senzorii interiori in ~45 de secunde. Ma asteptam sa trimita si notificare in aplicatie dar nu apare nimic.
    2 points
  5. Ești OK acum? E pe cat se poate de sugestiv,păr alb ,defecțiune mașină.Acum dacă asta e important de discutat aici ,spor la treabă.
    2 points
  6. Nu stiu la cine ai fost, dar daca de la pompa de ulei s-au dus cuzinetii, iar ulterior ai refacut motorul, acel cineva nu cred ca te-a sfatuit corect. In astfel de situatii, recomandarea este sa se inlocuiasca motorul cu totul. Unul SH si la care sa-i faci distributia in prealabil si eventual sa schimbi si pompa de ulei daca e vorba de 3litri, 40d indeosebi, acolo unde aceste probleme sunt cel mai des intalnite. Sper totusi ca acele resturi de span sa provina de dinainte si nu de la noul kit de piese pe care le-ai inlocuit. Ideea de baza este ca blocul motor fiind din aluminiu, in momentul in care pompa de ulei pica si prin urmare nu mai asigura ungerea corespunzatoare, pistoanele, cu vibrochenul forteaza blocul motor, bloc motor care functioneaza cu niste tolerante f stranse, zecimi, as spune chiar sutimi. Aceste tolerante evident ca vor sari in aer in momentul in care piesele alea in miscare incep sa bata aiurea.
    2 points
  7. Revin cu update,motorul are peste 6000 km de la montaj.merge perfect fara erori sau alte cele.Ce este diferit este ca ar fi un pic mai zgomotos fata de alte motoare identice.
    1 point
  8. Alin, pompa de înalte este cea de injecție, adică cea de motorina. Nu are treaba pompa de înalte cu pompa de ulei sau spanul Pompei de înalte cu spanul Pompei de ulei sau al motorului. Unul este in motor pe partea de lubrifiere, unul pe partea de alimentare cu combustibil, 2 instalații complet separate.
    1 point
  9. Din pacate se prea poate sa fie rulmentul.. Poti sa stergi eroarea.. vezi daca mai apare.. apoi poti sa schimbi senzorii pe spate de o parte pe alta si daca eroarea se muta e senzorul. Daca nu se muta verifica in ultima instanta conectorul de pe masina si cablul pana la conector, daca nu e lovit. Si daca nici aaa nu gasesti ca problema atunci e rulmentul de pe partea unde apare eroarea.
    1 point
  10. Unde s-a dus? O data cu aparitia nepriceputilor? (Persoanele de fata se exclud) Si daca prinde aer instalatia ce faci? Cum scoatem aerul din pompa? In topic, pune DOT4 ca bmw nu a schimbat nimic fata de altii. Pu e ceva marca mai cu cunoscuta si o sa fie OK. Important e sa fie facut schimbul regulat si corect.
    1 point
  11. Dacă începe sa curga lichid pe la garnitura de la pistoane, problema ar fi apărut oricum in viitorul apropiat, deci nu are treaba ca îl Strici tu cu aparatul. Kit reparație etrier vine pe original la BMW, e foarte bun, problema apare cu manopera pentru ca mulți nu știu sa schimbe cum trebuie acel kit.
    1 point
  12. Ma speriasem, e doar masina, eu chiar am crezut ca ti-a albit parul...
    1 point
  13. Eu am cumparat un polish si a corectat tot 100%, dar evidet ca erau doar zgarieturi din alea doar ca te-ai uitat la ele. Si apoi am aplicat niste ceara de carnauba, am testat eu asa, si am concluzionat ca nu se mai "zgarie" asa usor, adica acum macar le pot privii
    1 point
  14. Pai da, aveam totul original pe masina, mai putin capetele de bara cica. Sa vezi complicatii cand te apuci de reparat.. Ma doare capul, nu stiu cata rabdare mai pot avea... Tot ce a tinut de motor am facut singur ca nu aveam nevoie de elevator...
    1 point
  15. Senzorii cu ultrasunete din interior se activează după un timp de la armare. Încuie mașina cu geamul deschis și baga mana în interior după câteva minute și o sa porneasca și alarma.
    1 point
  16. Du-te înapoi și spune i la mecanicul respectiv sa ți plătească problema, el bineînțeles când va auzi va zice ca el nu a făcut nimic și ca deja aveai probleme înainte sa vii la el.
    1 point
  17. Degeaba te superi, pretul chiar e mare, degeaba ne raportam la Germania, masina o vinzi in Romania pana la urma .
    1 point
  18. https://fair-motors.de/services/#gebrauchter-motor
    1 point
  19. Da, este o problema care necesita rezolvare cat mai repede. Nu amâna, se pot întâmpla lucruri neplacute.
    1 point
  20. Salut, mai investigheaza, sunt bucati destul de maricele ce apar in ultima faza, cand sunt incalecati bine cuzinetii - posibil ramase in corpul turbinei sau in carcasa filtrului de la motorul vechi.
    1 point
  21. Acu am vazut ca era vb de filtru de ulei, nu stiu de ce am tras concluzia ca era vb de filtru de motorina..
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.