Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/23/23 in all areas
-
....al 4lea sau al 5lea E46 care ajunge la mine...clar imi e drag tare modelul acesta si pentru ca E46 a fost primul meu BMW acum mai bine de 15 ani si mi-a ramas la suflet, asa ca am vrut sa mai gasesc unul, cat inca se mai poate, intr-o stare cat mai aproape de cea originala si cu cat mai putina rugina, asa ca de cateva luni bune de cand mi s-a aprins beculetul tot caut, si pe la noi si prin DE unde insa preturile lor au ajuns foarte sus pentru un exemplar intr-o stare buna. Initial gasisem unul interesant la Timisoara insa intre timp proprietarul s-a razgandit si nu-l mai vindea....apoi iar a urmat o pauza in care nimic interesant nu mai aparea pe net, pe mobile tot asa nu am reusit sa "prind" ceva ok asa ca intr-un fel renuntasem la idee momentan. Mai dau un browse intr-o zi pe olx si dau de acest exemplar, la Bucuresti, mi-a atras atentia imediat pentru ca masina parea sa fie complet stock, cu exceptia etrierilor care nu sunt din peisaj insa restul se alinia perfect cu ce vroiam eu. Iau legatura cu omul si aflu povestea masinii, aceasta apartinea tatalui lui care are 82 de ani, un domn foarte fain care inca mai conduce si merge chiar si cu motocicleta si masina a cumparat-o prin 2012 cand plecase in DE sa-si ia un motor de fapt si s-a intors cu masina aceasta, ulterior si-a luat si motor . De atunci si pana acum masina a facut doar 10k km si in ultimul an doar 800, la prima vederea clar m-a cucerit si cu povestea si cu starea masinii. Am batut palma prin whatsapp si dupa vreo saptamana si ceva am ajuns la Bucuresti sa o iau, la fata locului am mai descoperit mici chestii oarecum normale pentru o masina destul de stata si tinuta afara din pacate, dar nimic insa grav, dar ma batea gandul sa renunt, am zis insa hai sa facem o tura cu masina si atat mi-a trebuit, ca aia a fost, nu ma asteptam sa mearga atat de misto, motorul merge incredibil de bine, suspensia la fel, interiorul arata foarte bine pentru varsta ei si faptul ca a stat asa mult afara. Mi-a fost teama ca nu ajung cu ea la Sibiu, gumele desi puse noi in 2017, au crapat de atata stat, franele destul de oxidate insa nicio roata blocata, racirea motorului si AC merge perfect, ce sa mai...am luat-o. Drumul inapoi la Sibiu a fost o reala placere, masina mi-a depasit asteptarile, a mers perfect, pe ultima bucata de autostrada am alergat-o mai bine pentru ca deja eram acasa si daca era sa se intample ceva eram aproape. Planul este sa o aduc in conditia cea mai buna aproape de cea originala si s-o tin indefinit, nu mai gasesc asa ceva atat de usor. practic voi revizui complet toata mecanica si apoi partea de caroserie unde are cateva puncte mici de rugina, insa nimic grav. Am ridicat-o pe elevator si am fost foarte placut surprins sa descopar ca toata caroseria pe sub ea a fost ceruita la un moment dat si practic e rust free, deci o baza nemaipomenit de buna, clar si faptul ca masina a circulat putin a contat. Nu are scurgeri de ulei pe la motor, avea doar pe la simeringul cautatorului de viteze, pe care deja l-am si schimbat plus flansa la cardan. Vor urma multe de facut la ea...3 points
-
2 points
-
Din punctul meu de vedere, nu mai merita nici diesel. (varianta aleasa de romani in general pentru economie). Cu atat mai putin GPL. Motoarele noi pe benzina consuma foarte putin si sunt fiabile. (mai ales cele de la BMW ) Si sa nu mai vorbim de feeling, care poate fi foarte greu valorificat in bani.2 points
-
Ca tot sunt pe topic updateuri: - Weekendul acesta,dupa ce sotia a zgariat janta spate dreapta intr-o bordura , suparat m-am decis sa ai arat cum "se face" si am taiat cauciucul dreapta spate tot intr-o bordura => 2 cauciucuri noi PS4 DOT 2022, bonus am schimbat stergtoarele fata ca erau cam imbatranite ar mai trebui si cel de pe spate schimbat .Cu cateva zile inainte inainte masina a fost pusa la vanzare .2 points
-
2 points
-
@DragosPena, sustin parerea lui @redog4dy. Consider ca este riscant a impinge prin tuning un motor Diesel care are deja peste 100 CP/l si un rulaj de 250k km. Chiar daca provine de la un tuner cu experienta.2 points
-
Salutare, Se vinde masina din titlu, BMW Seria 4 F36 Gran Coupe, 435d xDrive: Serie sasiu (VIN): WBA4G11030G600484 An de fabricatie: 2016 Capacitate motor: 2 993 cm³ Putere: 313 CP Combustibil: Diesel Caroserie: Berlina Rulaj: 151 300 km Culoare: Negru Cutie de viteze: Automata Pret: 25.999 EUR (negociabil) Poze: https://postimg.cc/gallery/D80JWSw Prima inmatriculare a avut loc in Germania in luna iunie 2016. A fost achizitionata in octombrie 2020 de Automobile Bavaria (la solicitarea mea, eu cumparand-o de la acestia din urma), la 117k km, si a beneficiat de programul BMW Premium Selection (ca nota, pe garantie s-au schimbat spira volanului, in 2021, si caseta de directie, in 2022). Toate reviziile au fost efectuate la 1 an sau maxim 12k km, doar la reprezentanta. Istoric service complet. UItima revizie efectuata in iulie 2023. Estetic arata foarte bine (cu mici zgarieturi superficiale, in urma utilizarii in Bucuresti), este tinuta in parcare subterana. Dpdv mecanic nu are niciun defect. Masina a avut, are si va avea Casco pana la vanzare. Jantele originale (Double-spoke 442 M) au fost reconditionate in luna mai 2023, ocazie cu care s-au schimbat si cauciucurile de vara cu unele noi, Pirelli RF, dot 2023. Vine la pachet cu un al doilea set de jante pe 19'' (MAK) pentru iarna, cu cauciucuri Pirelli RF, dot 2020, rulate relativ putin in cele trei sezoane reci. Se vinde pentru ca s-a achizitionat o alta masina, asadar nu sunt interesat de schimburi. Pentru mai multe informatii, ma puteti contacta telefonic, la numarul 0723167200. Masina poate fi vazuta in Bucuresti. Lista optiuni: 01CA Selection of COP relevant vehicles 02PL 19"M Lt/Aly wheels Double-sp. 442 M with mixed tyres 02TB Steptronic Sport transmission 02VB Tyre Pressure Monitor 02VF Adaptive M running gear 0230 EU-specific supplementary equipment 0258 Runflat tyres 0302 Alarm system 0320 Model designation, deletion 0337 M Sport package 04AE Armrest front, sliding 04FW Fine-wood trim burled walnut with highlight trim finishers Pearl Chrome 0423 Floor mats in velour 0428 Warning triangle 0430 Interior and exterior mirrors with automatic anti-dazzle function 0431 Interior rear-view mirror with automatic anti-dazzle function 0465 Through-loading system 0481 Sport seats for driver and front passenger 0488 Lumbar support for driver and front passenger 0493 Storage compartment package 0494 Seat heating for driver and front passenger 05DA Front passenger airbag deactivation 0502 Headlight washer system 0508 Park Distance Control (PDC) 0521 Rain sensor 0522 Xenon light 0534 Automatic air conditioning 0575 Additional 12V power socket 06AC Intelligent Emergency Call 06AE Teleservices 06AK ConnectedDrive Services 06AM Real Time Traffic Information 06AN Concierge Services 06AP Remote Services 06NS Enhanced telephony with extended smartphone connectivity 06WA Instrument cluster with extended contents 0609 Navigation system Professional 0676 HiFi loudspeaker system 0698 Area Code 2 for DVD 07LF Model M Sport 07VB Comfort package 07XP Navigation package ConnectedDrive 0710 M leather steering wheel 0715 M Aerodynamics package 0760 BMW Individual high-gloss Shadow Line 0775 BMW Individual headliner anthracite 08KA Oil service interval 24 months/30,000 km 0801 German version 0879 German / on-board documentation 09AA External skin protection Standard Options 8/31/2020 Warranty Extranet Europe 0459 Seat adjustment, electrical with memory 0544 Cruise control with braking function 0548 Speedometer with kilometer reading 0563 Lights package 0851 Language version German Multumesc!1 point
-
Salutare tuturor, Dupa trei ani si jumatate de agonie si extaz (unii colegi stiu de ce) am decis sa vand 325xi-ul, cea mai iubita, de catre mine, dintre toate masinile pe care le-am avut si le am. Nu o vand pentru bani, cei 5500 euro pe care sper sa-i obtin nu reprezinta nici macar cheltuielile din 2022 si 2023. Nu este perfecta, desi am incercat din rasputeri. As zice ca am cumparat-o la un 4 din 10 si este la un 9, acum. BMW E46 325xi, 192 cp, M54B25, deosebit Craiova • OLX.ro Mai jos, cum arata cand am cumparat-o, in ianuarie 2020 si cum arata acum.1 point
-
Aici Germanii chiar o dau bine, de multe ori eletricele fac mai multi km decat au pe foaie, numai ca pe foaie nu dau asa bine si de asta multi de duc spre Tesla. Sa speram ca lumea o sa-si dea seama ca europenii ce au cifre reale despre range.1 point
-
exact o bujie ca aia in vezi intr-un manual de mecanica la rubrica asta e un motor sanatos . Nu stiu de cand or fi bujiile alea acolo, dar stiu sigur ca sunt dupa un drum de cca 300km de mers alert. Intr-un motor care papa ulei sau mergea prea bogat sau sarac ar fi aratat altcumva bujia si dupa 100km.1 point
-
https://www.theverge.com/2023/10/23/23928563/tesla-doj-ev-range-exaggerate-investigation Reuters: Tesla had allegedly created software to rig its driving range estimates to show a rosier picture. Car & Driver: The German automakers—BMW, Mercedes, Audi, and Porsche—typically provide a relatively conservative range figure, allowing us to meet or even at times exceed the range numbers in Car and Driver’s real-world tests. Tesla, meanwhile, pursues an impressive figure for its window stickers, and ends up returning real-world results that are on average two times as far off the label value as most EVs.1 point
-
normal ca astea mai noi se "farama" mai usor sa disipe energia, daca asta ar fi criteriul nr. 1 atunci probabil am fi plini de SUV, nu ca suntem departe, si toate se taraie cu 30kmh in mare parte din timp pentru ca merg 90% in oras, mi se pare o idiotenie sa-ti iei un SUV sa te duci cu el la lucru in oras, e de-a dreptul stupid sincer sa fiu...daca e sa ai ghinion sunt si mine anti-tanc gaseam si acolo dar mult mai scumpe in acceasi stare, am gasit exemplare la aceeasi km si an de fabricatie la 7-8k Eur si mai sus de atat chiar. stiu ce la ma inham, nu e prima data, imi place sa surubaresc la ele si nu e masina de daily, asa ca o fac usor si in timp. am facut o inspectie a motorului si vezi mai jos cateva poze...nu i-am luat o compresie dar dupa cum merge si cum arata bujiile nici nu cred ca e nevoie1 point
-
Ma cam bate un gând ca după iarna sa cam vând mașinuța dar nu știu cât de tare va afecta valoarea de piață a acesteia incidentul din vara anului trecut. Nu mai rețin valoarea exactă a devizului dar este undeva la 40k Ron. Credeți că va influența foarte mult o eventuală vânzare? Întreb pentru că prefer sa o țin până când nu mai iau nimic pe ea decât să vina unu-altul să-mi spună "boss, a fost făcută pachet la câtă mai dauna are in istoric....". Nu m-am gândit la cat as cere pe ea, oricum mai e până în primăvară însă nici pe 10k euro nu am de gând să o dau... Mulțam fain!1 point
-
Lasa ce spun ei acolo , intreaba clar au montat ceva pe N43? Ca teoria e una practia ne omoara.1 point
-
Instalatia nu am pus-o eu dar a costat 1200 euro. Masina nu este cu injectie directa si nu stiu cum sunt instalatiile pe astfel de masini. La o instalatie gpl, corect reglata, consumul creste cu 20% fata de benzina, nu conteaza daca mergi in oras sau afara. Cu cat faci mai multi km, cu atat o amortizezi mai repede. Teoretic. Practic, luand in calcul preturile, consumul, reviziile (filtre, bujii schimbate mai des), sensibilitatea, nu se merita sa mai pui gpl. A, daca o cumperi asa, ok.1 point
-
Oras minim 12 daca schimbi cum zice ea acolo la 2200 rpm si mai liber, maxim 16 in aglomeratie bara la bara plus "alergat" cand e liber, daca ar fi sa "alerg" ca pe vremuri cred ca pot scoate linisit un 18% Extraurban 7-8 cand a mers sotia , 9-11 la "stilul" meu de mers din nou as zice ca daca schimb cu cere el acolo se poate scoate si sub 7 si daca merg "like there is no tomorrow" as scoate 13-14 probabil . Dar 540xdrive e automat si un pic mai greu pe de alta parte din ce tin minte cei din UK ziceau ca 8HP scoate consumuri mai mici vs manuala posibil ca a 8-a sa fie mai lunga vs 6-a . edit: valorile de mai sus cele minime in comfort cele maxime in sport.1 point
-
Da, la 325 impozitul este de 1300 pe an. Legat de gpl, eu, de ceva timp, o folosesc foarte rar pe gpl. Dar, are butelia inlocuita anul trecut (au valabilitate 10 ani), revizii, reglaje. GPL-ul de la noi este prost, plin de mizerii (anual, cand schimb filtrele, ma minunez ce gasesc in ele dupa nr mic de km). Pentru mine, utilitatea lui este doar la drumuri lungi, dpdv al autonomiei (63 l benzina + 48 gaz). Si nu sunt la prima masina pe gpl.1 point
-
Frumoasa , spor la vanzare, sper sa o cumpere cineva ca re apreciaza munca depusa si banii cheltuiti.1 point
-
Pentru motoarele noi nu mai merita, dar pentru cele mai vechi eu zic ca da. La ce ma uit eu e consum oficial 9.5 in oras deci vreo 12 chiar 14 in oras iarna, deci 7-8 cu GPL. Zic ca merita. La cele noi, ma uitam la un 2.0 diesel 180cp de pe Mondeo - consum 5.5 oficial in oras, 8 real din ce am citit pe net. La benzina probabil daca ai un 8 oficial in oras 10 maxim, nu prea mai merita GPL ca si pana cand scoti banii pe instalatie dureaza. Ok. pentru partea de injectoare, ceva pareri: daca sunt probleme cum se rezolva + costuri? Mersi.1 point
-
Masina este fabricata in august 2006 si luata de mine de la MHS Militari in iunie 2009 fiind importata cu 10500 km la bord. Motorizarea este M47, 2.0D 163 cai putere, fara sa fi avut interventii pentru marirea puterii. Acum 15.000km am schimbat toate bratele, bielete (MEYLE) si amortizoarele fata si spate. (SACHS). Am inlocuit si discurile de frana cu discuri originale BMW, la fel si placutele de frana spate si fata. Acum 10.000km a fost realizata o revizie completa a motorului: inlocuit segmenti, simeringuri supape, ghiduri supape, garnituri. Si daca tot s-a demontat, a fost schimbata si distributia. Toate piesele inlocuite sunt originale BMW. Motorul nu consuma ulei si merge ca nou acum. Am inca garantie pe lucrare pana la sfarsitul lunii februarie. Am schimbat si EGR ul impreuna cu clapeta (piese noi, originale BMW) deoarece dadea eroare clapeta. Acum 20.000 km am inlocuit filtrul DPF cu filtru nou, original BMW. Masina are urmatoarele retrofituri: -Faruri cu halogen de LCI (Valeo) - cele originale se matuisera si voiam sa am angel eyes. - Asistent faza lunga (am inlocuit oglinda cu una cu camera, plus calculatorul de lumini). - Sistem multimedia NBT cu joystick cu touch, hdd, bluetooth, navigatie, etc. - Afisaj digital ceasuri bord. Nu am modificat nimic la cablaje, a fost plug and play, se poate reveni la ceasurile originale pe care le dau cu masina. Masina vine cu jante originale pe 17 cu anvelope.de vara si jante oroginale pe 16 cu anvelope.de iarna. Km 244.500. Pret 8000 euro negociabil. Din punct de vedere estetic masina a fost intretinuta si parcata in garaj, functioneaza fara probleme. Se vinde desi intentionam sa o mai tin, dar am ocazia de a face upgrade la un G26. Link cu anuntul de vanzare: https://www.autovit.ro/autoturisme/anunt/bmw-seria-3-320d-dpf-edition-fleet-ID7HgQK6.html?isPreview=11 point
-
Nici eu nu inteleg partea cu trapa. Am avut-o la unele masini, dar pe langa faptul ca adauga multa greutate in plus (la masinile unde chiar conteaza asta), din punct de vedere al confortului, face mai mult rau decat bine. Fonic clar deranjeaza, termic deranjeaza si mai mult vara daca e deschisa, si praful intra in masina in toata splendoarea lui, mai ales la noi in tara unde nu ducem deloc lipsa de praf pe drumuri.1 point
-
Am fost si eu sambata dimineata la ABG Timisoara, le-am studiat de aproape pe ambele, atat seria 5 cat si i5, parerea mea fiind ca arata mult mai bine daca esti langa ea decat din poze. Parca sa spun ca nu mai arata asa impunatoare precum F10 sau G30, nu stiu daca n-au micsorat-o, dar parca da mai mult a seria 3. In fine, timpul ne va zice si de aceasta data daca lumea se da in vant dupa ea sau ba.1 point
-
Salut, 318i si 320i facelift au injectie directa, instalatia gpl va fii m-ai scumpa si sper sa nu gresesc, dar masina va merge intr-un raport 80% gpl si 20% benzina.1 point
-
Mai bine mergi la ceva centru autorizat care monteaza GPL si intrebi daca pe codurile de motor respective pot sa monteze din ce tin eu minte nu se poate sau este foarte scump( adica mai bine bagi benzina)1 point
-
E frumoasa dar o sa ai de tras pe de alta parte daca e de hobby e ok . Edit: din " poveste" credeam ca e masina lui Dan Nastase dar din ce tin minte el avea un coupe si a murit in 20211 point
-
asa este, de asta si cautam unul nealterat, nemodificat...altfel e plin de tigai din pacate. mersi frumos. Am de gand sa fac drumuri lungi cu ea dupa ce o termin, dar nu va fi masina de daily, ci doar de hobby.1 point
-
1 point
-
Sa o conduci sanatos si fara evenimente, e46 nfl in starea asta chiar nu mai gasesti...3000 euro....ieftin.1 point
-
da, este M52TU cu cil. de 2.5. Mi s-a parut interesant, pe langa interiorul asta destul de rar, urmatoarele 2 linii in decodare: 916 Development Vehicle W/o Conservation 991 Pre-series Management Din ce am mai cautat pe net pare a fi fost o masina folosita pentru testarea anumitor sisteme care probabil urmau a fi implementate pe LCI...poate cineva stie mai multe despre astea... 632 Compl Prep. Bmw Cellular Phone(motorola) - pe asta inca il are in cotiera1 point
-
Salutare, Vin si eu cu o intrebare , daca cineva a facut soft la un 325/525 varianta de 218hp (n47S - biturbo) ? Ce parere aveti la cum trage masina ? Au cazut anumite piese mai repede (turbo,dpf)? A intrat masina in limp mode, ce castig a fost dupa resoftare ( ma intereseaza opinii doar de la cei ce au facut cu o fisa Dyno pentru a vedea efectiv castigul , cati km ati facut de la resoftare si cel mai important, ce atelier din Romania recomandati ( eu sunt din Craiova dar nu ma deranjeaza Pitesti,Vilcea, Bucuresti) Va multumesc mult si o saptamana frumoasa sa aveti !1 point
-
1 point
-
Salut, in primul rand, cati km are masina ? cat de ok este dpdv tehnic? In al doilea rand, 218 cp pe 325 cel putin mi se par suficient, si pe 525 d.. eu am facut stage 1 dar e o discutie mai ampla.. personal sunt de parerea ca masina trebuie sa ramana stoc, mai ales 218 cp, care sunt foarte ok. daca aveai 184/190 cp eram de acord, poate1 point
-
M-am uitat in tis si scrie asa: " Enclosure 3 to SI 34 03 96 (150), edition 02/2019 Use: All vehicles with Dynamic Stability Control (DSC) without a pre-charge pump must be filled with new brake fluid DOT 4 with low viscosity. All other vehicles can be filled with the new brake fluid DOT 4 with low viscosity; it is possible to mix DOT 4 and DOT 4 with low viscosity. Identification of container: Brake fluid DOT 4 with low viscosity , container size 0.25 - 5.0 litre: Cap colour black." La part number scrie asa: BMW brake fluid DOT 4 with low viscosity 83 13 0 443 023 0.25L (024) 0,5L (025) 1 Litru Daca insistati. Despre lichid de frana pentru track: "Trade name: Castrol React SRF Racing BMW Part number: Not present. Castrol React SRF Racing must be purchased from free trade." Mi-am amintit, am pus ultima oara la "coteztul" meu, Castrol DOT, tre sa fi fost low vascosity ca franele ma tin inca.1 point
-
Salut. Am gasit asta: fault codes 480A and 481A, these are common codes for the BMW range when having a blocked DPF. Cred ca e timpul sa faci o vizita cu masina la un centru de curata DPF-uri/investigheaza de ce s-a infundat acel DPF.1 point
-
A mai trecut un concediu peste ea insumand cca 2500km in care s-a descurcat cu brio, date fiind conditiile meteo(caldura mare), drumuri nu foarte bune prin BG in drum catre GR si incarcata maxim cu 2 adulti si 2 copii plus bagajele aferente, dar cu tot cu jantele pe 19 si suspensia M pot spune ca nu e deloc incofortabila, e ce trebuie plus ca si consumul a fost de cca 6.5%. E drept ca in unele situatii mai multa putere ar fi fost buna, dar nu le poti avea chiar pe toate . Am gasit un set de jante originale gata reconditionat si nu am rezistat si le-am "inhatat" si deja am incaltat-o cu ele, nu mi se par chiar la fel de frumoase ca celelalte dar sunt OE si in stare ca noua. Intre timp ma decid ce fac cu celelalte, le-as reconditiona si sa le pun inapoi anul viitor e una dintre idei.1 point
-
Salut, Dupa cum spune si titlul sunt interesat de achizitia unui astfel de model. 200.000km amandoua, una 2010 alta 2011 - par OK (pe net :))) ) Idea este ca as pune GPL pe ea (e Ok pun si pe Porsche GPL, doar sa am banii de unul :))) si una din problemele calsice pe care le-am gasit la masinile asta sunt injectoarele. O sa afecteze GPL-ul problema asta? Instalatia va fi autorizata si pusa in cartea masinii + service regulat/corect. Daca o sa apara probleme la injectoare - fie de la GPL sau de la fostu proprietar, cum se procedeaza? Se reconditioneaza sau se schimba? Daca se poate si un cost la operatia asta ar fi ideal. Mersi0 points
-
Am tot mers in ultimele zile numai in modul Sport si downshiftul pe franare a disparut complet, cum schimb pe Confort apare. Vineri ajung la revizie si o sa vad ce zic, argumentul primit data trecuta cum ca "e motor sportiv si e normal sa faca downshift mai agresiv" pica daca fix in modul Sport nu face.0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00