Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/27/23 in all areas
-
Te cam plictisesti asa-i...ai scris ceva. Pt mine e simplu, nu as mai cumpara bmw fara pachet M, fara harman kardon, HUD nu-l vad niciodata chiar daca functioneaza tot timpul, avand in vedere ca am 2 copii ar fi foarte util ceva ecrane in spate sau macar unul central. Scaune incalzite musai , ventilatia parca imi da dureri de mijloc. bancheta spate incalzita pt copii musai. Cutie automata, conectivitate smartphone, comenzi vocale, gesture control inutil...sistem de parcare automat inutil, scaune cu reglaj electric inutile. lane assist inutil, pilot automat activ ala cu reglarea distantei fata de masina din fata da, franare de urgenta da, webasto da, trapa nu....4 points
-
Nu. Steluta inseamna ca are omologare BMW, nu ca-i runflat. Gasesti anvelope runflat si fara steluta. Ranforsarea anvelopelor runflat nu este patentata de catre BMW.3 points
-
Salutare, Consider ca daca te orientezi catre o marca premium, trebuie sa te bucuri de dotari premium iar feeling-ul asta vine in interior spre exterior. Astfel, eu recomand si am urmatoarele; - scaune incalzite si ventilate, daca nu, scaune sport; -sistem de sunet bun, Harman Kardon ->; - faruri led adaptive, eu apas doar pe butonul de adaptiv si isi fac ele treaba, este lux noaptea! - HUD si pano, e nice to have, dar pot trai si fara ele; - gesture control, dezactivat, fiindca dau din maini ca un italian si ma enerveaza; - padele pe volan, bai, sa stii ca eu le folosesc, le folosesc cand decelerez, pentru a nu forta discurile cand vin cu viteza mare si urmeaza sens giratoriu sau intersectie, le folosesc cand urmeaza sa depasesc ceva, cutia "sta acolo" si asteapta gestul meu. Si neaparat, Apple Carplay, m-a salvat de multe amenzi si e totul la o simpla atingere. Cine isi ia BMW cu scaune de logan, faruri led drl + halogen, cheala, si-a luat doar sa il vada vecinul si o are mica. Punct3 points
-
Stim cu totii ca BMW isi dubleaza valoarea lejer prin dotari.... asadar...dotari pro si contra, pret dorari pro si contra... pachete de echipare care cuprind diverse dotari...pro si contra.... Controlul prin gesturi BMW a pornit acest trend și i-au urmat, incet, Mercedes-Benz și Volkswagen. O optiune interesanta, dar inutila. La BMW ai un buton pentru fiecare gest pe care il faci, și noi credem ca este mai usor sa apesi pe un buton decat sa tot dai din maini prin masina ... insa trebuie sa recunoastem, este foarte amuzant, inutil, dar amuzant. Controlul climei doar din sistemul de infotainment Stim ca este deja un subiect epuizat, insa, este extrem de enervat ca atunci cand vrei sa iti pornesti scaunele incalzite sa trebuiasca sa treci prin 3 meniuni ca sa poti sa faci asta. Ne place idee ca totul sa fie digitalizat, insa, unele lucruri au nevoie de un buton. Si daca asta credeti ca este enervant, ganditi-va ca la Porsche, ca sa iti schimbi pozitia gurilor de ventilare, trebuie sa intri in sistemul de infotainment ... Controlul sistemului de navigatie prin touchpad Tot mai multi producatori vor sa scuteasca soferii sa-si ia ochii de la drum și le ofera touchscreen-uri, butoane sau direct butoane pe volan ca sa interactioneze cat mai usor cu sistemul de infotainment de la bord. Insa, mai sunt și alti producatori, care simt nevoie sa iti ofera un touchpad - da Lexus despre tine vorbim - ce fac ca folosirea sistemului sa fie un cosmar. Heads-up display (HUD) Aceasta optiune a devenit tot mai populara, cu foarte multi producatori incepand sa ofere HUD-uri, insa, nu mereu este utila. De exemplu, daca masina ta iti ofera toate informatiile digital in vitezometru, atunci, ai access la ele foarte rapid. HUD-uri poate inca mai sunt relevante daca nu ai access rapid la informatii precum viteza, limita de viteza de pe drumul pe care esti, insa, incet, incet, ele devin mai putin folositoare odata ce result masinii se umple de ecrane. Comenzile vocale Desi exista un nou trend in domeniul auto, și anume, de "asistenti virtuali", concept preluat de la telefoanele mobile, inca nu ofera atat de multa cat sa iti bati capul cu ei. Internetul este plin de review-uri in care se incearca sa se interactioneze cu acesti "asistenti" si, de cele mai multe ori, nu se intampla nimic pentru ca nu inteleg comanda. Iar aici vorbim de mașini de lux precum Mercedes și BMW care ofera ceva destul de avansat, dar daca tu vrei o masina "normala", unde nu se investesc atat de multi bani in astfel de optiuni, mai bine alegi CarPlay say Android Auto și vorbesti cu Siri sau cu Google Assistant. Randul al 3-lea de scaune intr-un SUV compact Aceasta optiune, pe care toti mai multi producatori de SUV-uri o ofera, este destinata sa "pacaleasca" cumparatori in a crede ca masina este foarte inacapatoare. Aici vorbim de SUV-uri compacte ce ofera aceasta posibilitate, precum Tiguan-ul, la care scaunele din spate (al 3-lea rand) este doar pentru copii mici și ramai și cu un portbagaj de Polo la final. Daca vrei neaparat sa ai și un al 3-lea rand de locuri, trebuie sa te uiti la SUV-uri din categoria mare - ceva precum un X7. Padele pe volan Padelele pe volan nu prea au ce sa caute pe mașini care nu sunt sportive, ele sunt doar ca sa iti creeze o falsa impresia ca tu conduci o masina sport. Din experienta proprie, am folosit padelele de maxim 5 ori in 3 ani de condus masina respectiva, și atunci, pentru ca doream sa depasim ceva și nu avem rabdare o secunda ca masina sa schimbe singura intr-o treapta inferioara. Rear-seat entertainment - ecrane pentru locurile din spate Aceste sisteme au debutat prin anii 1990 și era o "nevoie" prin anii 2000, insa, acum nu prea mai sunt relevante. Cam toate masinile noi ofera posibilitate de hotspot și o tableta este mult mai utila pentru cei din spate, fata de un ecran destul de limitat. O mica mentiune aici, noi ne referim la masinile ce ofera aceasta optiune și nu sunt limuzine de "lux", acolo poate inca isi mai au rostul, insa oamenii care sunt plimbati de soferi și vor sa rezolve ceva se vor uita pe laptop/mobil. Dotările auto dispensabile Un vânzător onest nu va încerca să îți încarce prețul mașinii sau al unei autoutilitare cu dotări adăugate aproape la derută. Dacă vrei să faci cea mai bună alegere, trebuie să renunți la tentațiile ușoare și să alegi doar ce îți este cu adevărat util. Desigur, opțiunile tale vor depinde mult nu doar de buget, ci și de preferințe. În final, totul ține de stilul de viață al fiecărui șofer. Jante custom: riscul de a te trezi cu un set de jante deteriorate de la o singură groapă, fabricate de o firmă fantomă, ar trebuie să te țină la distanță de această tentație. Sistemul de încălzire rapidă: scump și nu întotdeauna fiabil, acest sistem cunoscut popular ca sirocou și folosit mai ales la camioane, a devenit oarecum desuet după apariția pe scară largă a volanului și scaunelor încălzite. Tapițeria din piele: în lipsa ventilației în scaune, această dotare îți va aduce un mare disconfort pe timp de vară. În plus, dacă fostul proprietar nu a fost grijuliu, vei fi nevoit să investești în detailing. Plafonul panoramic sau trapa: dacă plafonul panoramic este ceva mai modern și are scopul de a mări cantitatea de lumină naturală, trapa este o reminiscență a vremurilor când mașinile nu aveau aer condiționat. Ambele dotări vor mări nejustificat prețul mașinii. (zic unii) Schimbătorul de viteze cu padele: cu toții ne visăm piloți de Formula 1, dar o cutie automată de viteze, în modul sport, va schimba rapoartele cel mai bine. Folosirea padelelor te va amuza în primele săptămâni, dar apoi va afecta fluența condusului. Dotări de confort senzori de parcare sau cameră video pentru marșarier: mulți șoferi aleg să-și îmbunătățească mașina cu această dotare, pe care trebuie să o cauți dacă vrei să scutești câteva sute bune de lei. aer condiționat automat: cu mai multe trepte de viteză decât instalația obișnuită de aer condiționat și cu o adaptabilitate autonomă față de temperatura din habitaclu, această dotare este vitală în zilele toride. cutie automată de viteze: lejeritatea oferită în traficul urban merită banii pe care îi vei plăti suplimentar. Modelele recente au o funcționare mai economică decât te-ai aștepta. comenzi pe volan: trecute sunt vremurile în care controlul volumului audio sau setările computerului de bord necesitau ridicarea mâinilor de pe volan. Dacă parcurgi un număr mare de kilometri, te vei bucura de acest beneficiu. scaune încălzite: tu și partenera ta veți aprecia această dotare, și nu doar în diminețile de ianuarie, ci și la final de toamnă. Dotări tehnice Mufă USB și conector Bluetooth: dacă ultima dată când ai ascultat muzică de pe CD a fost tocmai petrecerea de majorat, nu ai niciun motiv pentru care să nu cauți o mașină dotată cu un player modern. Sistem multimedia cu ecran tactil: acesta este următorul nivel în materie de infotainment. Eliberat de puzderia de butaine, bordul unei mașini cu un astfel de sistem arată mai bine. Sistem de navigație: chiar dacă ai un smartphone, un sistem de navigație integrat nativ printre dotările mașinii va fi mereu util, mai ales în zonele cu semnal GSM slab. Oglinzi retractabile electric: dotare de lux la prima vedere, aceasta este una dintre însușirile pe care le vei regăsi și pe modele ceva mai accesibile. Suspensie reglabilă: dacă este adăugată de proprietar, îți va da bătăi de cap. Dacă este una dintre dotările standard ale mașinii, va contribui mult la confortul rulării.2 points
-
2 points
-
@bimmer90f30, trebuia sa fac candva si asta... Desi mie mi se parea ca totul era ok initial, de fapt nu era deloc ok... Astazi a fost la unghiuri, astept data de 18, sa pot sa ma bucur si eu de ea . Costuri totale, 7750 lei plus 3200 lei jantele si anvelopele. S-a dus creditul de la Provident !2 points
-
Recunoaste majoritatea semnelor, la mine recunoaste viteza, indicator vreme rea, depasirea interzisa etc. Sa te bucuri de ea! Neaparat jante M sport pe ea si chrome delete2 points
-
Ce ecrane se gasesc pe modelele incepand cu 2017 cred ca sunt mai mult decat suficiente. Desi e misto si ce a aparut acum dar clima trebuia sa ramana cu butoane.2 points
-
Problema e ca diferentele apar doar pe circuit si sa fim sinceri cine exploateaza masina in regim race?Eu de iarna am luat astea fara steluta dar apar ca agreate de bmw...si alte marci.De fapt scrie ca: Echipare de fabrică AUDI BMW MASERATI MERCEDES-BENZ MINI PORSCHE TESLA https://www.continental-tires.com/ro/ro/b2c/car/tires/wintercontact-ts-860-s/ exista si configurator in functie de marca si model auto,eu am trecut x5 g05 4.0i ca vad ca 45e nu au in configurator. https://www.continental-tires.com/ro/ro/b2c/car/search-results/?searchMode=sbv&vendor=BMW&model=X5 xDrive40i&year=2018 - &version=3.0 L 340&frontSizeDesignation=275%2F40 R 21&rearSizeDesignation=315%2F35 R 21&frontLoadSpeedIndex=107Y&rearLoadSpeedIndex=111Y2 points
-
Eu sunt fan butoane, sa l ia naiba de touchscreen + strictul necesar si anume cutie automata, pilot automat, senzori de parcare, macar faruri cu lupa si navi GPS. Ce imi lipseste la e39 am scaune electrice fara suport lombar si spatarul care se apleaca de la jumatate sau pe romaneste scaunul de seria 7. Asta chiar imi lipseste pentru ca dupa vreo 2 3 ore de condus simt nevoia sa fac o pauza de 10 15 min. Si desigur fiind o masina f veche GPS u de fabrica nu mai este actual asa ca degeaba cautam cu navigatie. Ce mai am in plus dar nu e un must pe masina sunt comenzile pe volan, conectivitate la telefon prin bluetooth, merge sa raspund la apeluri si sa dau telefoane de pe unitatea radio si trapa. Cred ca am folosit trapa de 10 ori in 3 ani dar na e acolo ca sa fie cool. Restu tehnologiilor sunt inutile pt mine chiar nu ma incanta cu nimic siglele de M, night vision, lane assist, ecrane mari, moft closr, gesturi si ce naiba de minunatii mai fac masinile astea. Aaa.. ce imi lipseste pe e39 si masinile moderne au sunt farurile. Nu exista comparatie intre un far modern si cel de acum 20 de ani.2 points
-
2 points
-
2 points
-
....al 4lea sau al 5lea E46 care ajunge la mine...clar imi e drag tare modelul acesta si pentru ca E46 a fost primul meu BMW acum mai bine de 15 ani si mi-a ramas la suflet, asa ca am vrut sa mai gasesc unul, cat inca se mai poate, intr-o stare cat mai aproape de cea originala si cu cat mai putina rugina, asa ca de cateva luni bune de cand mi s-a aprins beculetul tot caut, si pe la noi si prin DE unde insa preturile lor au ajuns foarte sus pentru un exemplar intr-o stare buna. Initial gasisem unul interesant la Timisoara insa intre timp proprietarul s-a razgandit si nu-l mai vindea....apoi iar a urmat o pauza in care nimic interesant nu mai aparea pe net, pe mobile tot asa nu am reusit sa "prind" ceva ok asa ca intr-un fel renuntasem la idee momentan. Mai dau un browse intr-o zi pe olx si dau de acest exemplar, la Bucuresti, mi-a atras atentia imediat pentru ca masina parea sa fie complet stock, cu exceptia etrierilor care nu sunt din peisaj insa restul se alinia perfect cu ce vroiam eu. Iau legatura cu omul si aflu povestea masinii, aceasta apartinea tatalui lui care are 82 de ani, un domn foarte fain care inca mai conduce si merge chiar si cu motocicleta si masina a cumparat-o prin 2012 cand plecase in DE sa-si ia un motor de fapt si s-a intors cu masina aceasta, ulterior si-a luat si motor . De atunci si pana acum masina a facut doar 10k km si in ultimul an doar 800, la prima vederea clar m-a cucerit si cu povestea si cu starea masinii. Am batut palma prin whatsapp si dupa vreo saptamana si ceva am ajuns la Bucuresti sa o iau, la fata locului am mai descoperit mici chestii oarecum normale pentru o masina destul de stata si tinuta afara din pacate, dar nimic insa grav, dar ma batea gandul sa renunt, am zis insa hai sa facem o tura cu masina si atat mi-a trebuit, ca aia a fost, nu ma asteptam sa mearga atat de misto, motorul merge incredibil de bine, suspensia la fel, interiorul arata foarte bine pentru varsta ei si faptul ca a stat asa mult afara. Mi-a fost teama ca nu ajung cu ea la Sibiu, gumele desi puse noi in 2017, au crapat de atata stat, franele destul de oxidate insa nicio roata blocata, racirea motorului si AC merge perfect, ce sa mai...am luat-o. Drumul inapoi la Sibiu a fost o reala placere, masina mi-a depasit asteptarile, a mers perfect, pe ultima bucata de autostrada am alergat-o mai bine pentru ca deja eram acasa si daca era sa se intample ceva eram aproape. Planul este sa o aduc in conditia cea mai buna aproape de cea originala si s-o tin indefinit, nu mai gasesc asa ceva atat de usor. practic voi revizui complet toata mecanica si apoi partea de caroserie unde are cateva puncte mici de rugina, insa nimic grav. Am ridicat-o pe elevator si am fost foarte placut surprins sa descopar ca toata caroseria pe sub ea a fost ceruita la un moment dat si practic e rust free, deci o baza nemaipomenit de buna, clar si faptul ca masina a circulat putin a contat. Nu are scurgeri de ulei pe la motor, avea doar pe la simeringul cautatorului de viteze, pe care deja l-am si schimbat plus flansa la cardan. Vor urma multe de facut la ea...1 point
-
Eu am avut în trecut la Groupama dar după o daună de 1500 euro sunt nesimțiți la bonus malus. Nici acum după 2 ani nu m-au iertat și am primit cea mai mare oferta 300 euro. de 2 ani plus pe x3 am mers pe Omniasig. Am auzit ca sunt ok. Nu am avut daună să trag mai multe concluzii. Ei aveau și cea mai bună ofertă.1 point
-
Exista cu * fără runflat in toate dimensiunile, masina mea avea pe 161 point
-
1 point
-
Exista optiuni pe care le folosesti sau nu, eu pana si de gesture control ma folosesc atunci cand stau cu mana pe schimbator si doar ridic 2 degete in sus ca sa schimb melodia, pentru mine nu este inutil. Era o discutie legata de trapa pe un alt topic, eu de exemplu nu o sa imi mai iau masina fara trapa (poate doar la un M sau unde stiu ca nu se poate pune trapa) dar altora nu le place cu trapa, deci or sa fie intotdeauna discutabile optiunile. Ce nu ar trebui sa lipseasca si parca e ceva reglementare pe treaba asta sunt cele de siguranta, ar trebui sa fie pe toate, indiferent daca masina este premium sau nu. Excelent spus.1 point
-
La drum lung nu face, daca nu ai simtit in oras cand incetinesti aproape de oprire inseamna ca nu face, adica face downshift dat nu il simti, asa cum ar trebui. Semne de circulatie arata mai multe dar sincer pentru mime doar limita de viteza si depasirea interzisa sunt utile, pentru ca ai nevoie de ele si dupa ce le-ai depasit, Stop daca nu l-ai vazut atunci cand ai ajuns la el e nasol :), degeaba il arata in bord. Semnul apare in bord in momentul in care treci de el. Legat de becurile de semnalizare, ajuta la ceva sa le inlocuiesti cu leduri, nu arata la fel? Sau te simti tu mai bine ca ai full led?1 point
-
1 point
-
1 point
-
Pentru mine: Must-have: - faruri cat mai bune, adaptive, auto-high beam. Cele de pe F30 mi se par excelente, de exemplu. Daca se poate si matrix, I'll take it. - Scaune incalzite (de panza) si volan incalzit - Sistem de incalzire rapida (fie hibrid, fie webasto) - BUTOANE, nu touch screen - Sistem audio decent - Climatizare automata - Camere si/sau senzori de parcare - Cutie automata. La cum sunt cele moderne, e pacat sa iei manuala Nice to have: - plafon de sticla, dar cu jaluzea sau auto-dimming - Heads-up display - Scaune ventilate, caz in care piele la interior - Camere 360 - Padele pe volan, pentru momentele cand mi-e lene sa trec schimbatorul in sport1 point
-
Utile pentru mine : - cat mai multe butoane si mai putine ecrane - scaune piele incalzite si ventilate - camere si senzori parcare - un sistem audio decent Restul sunt doar chestii care maresc valoarea masinii si pe care le folosesti de 2-3 ori maxim.1 point
-
Faruri de la LED in sus, sau laser. Pe X3 am LED adaptive + asistent faza lunga care e misto rau de tot, noaptea n-am probleme fac radiografii, plus proiectoare led , asa a venit din fabrica1 point
-
1 point
-
Da,dar sunt mai grele,la mine din fabrica a avut 46 pe 16http://www.bmwstylewheels.com/bmw/46 73 au 9kg, 46 au 7 kg,Si la e 46 se simte la directie,are sistemul ala nenorocit cu o singura bascula pe fata,daca nu ai cauciucuri noi mereu,incepe sa danseze pe sosea.Cu jantele originale parca nu se simtea asa directia… oricum,arata bine pe masina,e46 a avut modele misto de jante,astea noi zici ca au roti de kia.1 point
-
Eu am avut pe un F15 o situatie similara cu EGR blocat pe pozitie "deschis". Fara eroare in bord, fara alte simptome. Doar ca s-a intamplat sa fac o masuratoare dyno si motorul scotea cam cu 40 de CP mai putin. Masina era in garantie, am fost si am reclamat ca motorul este excesiv de zgomotos (chiar era deoarece se tura mai mult) si au schimbat EGR-ul.1 point
-
Motoarele diesel au ajuns sa fie prea complicate si buna functionare a lor depinde de o gramada de senzori si sisteme antipoluare.Pe de alta parte benzinarele au ajuns sa fie aproximativ tot prin zona de consum a masinilor diesel.Intretinerea motoarelor diesel ca si costuri e mai mare decat la benzinare (doar parerea mea).1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu-i nimic, mai ridica din cand in cand capota, o data la o saptamana, doua.., daca mergi zilnic cu masina, sa vezi daca rezervoare se golesc, motorul suna normal.. Cand te avertizeza in bord doar cand ajunge nivelul lichidului la minim esti avertizat si in bord. De la maxim, sau sub maxim pana la minim lipseste de acolo cam 1 litru... iar asta e cam mult.. pentru un om care vrra sa siba grija de masina lui. In timp se invata toate daca te preocupa.. Bine trebuie sa ai in vedere gasirea cauzei pentru care exista eroarea aia pe EGR, care, desigur e o eroare care nu e semnalata in bord, EGRul fiind o componenta importanta in functionarea corecta a motorului.1 point
-
intre timp mai punem la punct diferite chestii astfel incat sa-l pastram un gentleman in continuare, binecunoscuta problema la E46 cu dezlipirea materialului textil de pe stalpii A si C...daca la cei A am gasit sa cumpar noi baghetele acelea cu inscriptia airbag, restul sunt totusi prohibitv de scumpe, asa ca tot cautand am reusit in final sa gasesc la Remat o masina de UK in stare foarte buna si sa le recoltez, am insistat sa ma lase se mi le desfac eu, sunt sigur ca altfel le-ar fi mozolit si rupt cei de acolo. Nu sunt inca hotarat la ce model de jante sa raman, dar cred ca style 32 sunt printre cele care trebuie.1 point
-
ca si fumator, pentru mine, trapa e un must have....scoate/elimina fumul de tigare extrem de repede (doar ridicata, nu deschisa) la e36 trapa era din metal, era ok, ZERO probleme la e46 am trapa de sticla...excelenta/perfecta....pe langa treaba cu fumul de tigare....aduce multa lumina in masina (aceal capac manual care acopera trapa la interior nu il am si nici nu il vreau, tot timpul am lumina in masina suplimentara) primavara, vara, toamna , iarna, e o senzatie unica sa mergi cu trapa deschisa/intre deschisa. dupa 7 ani de e46....zero probleme trapa. treaba cu greutatea mi se pare exagerata, nu toti avem peste 300 cp si ne dam pe circuit, unde avem si anvelope excelente si ultima noastra problema e greutatea trapei ( aici sunt ironic) majoritatea vor interioare negre....fara o trapa , personal as zice/cred ca ma aflu intro grota (indiferent de masina) ....motiv pentru care, personal e o necesitatea dpmdv . la fel...”o porcarie de inginerie a celor de la BMW”1 point
-
pai hai sa ii intrebam pe inginerii de la BMW....ca poate ei sunt mai ”experti” in inginerie, proiectare, etc....decat ”comsumatorii/cumparatorii”.....apropo...trapa....e o dotare destul de scumpa....oare de ce ?!1 point
-
Nu e rău, nici wow, da impresia de făraș :)) ca sa aduni cazanele de pe drum :)). O face mai sport, insa cu lip ul ala, ia ți gândul sa mai parchezi lângă bordura sau peste bordura.1 point
-
Intradevar. Esti un adevarat entuziast si pasionat auto. Greutatea mai mica o consideri o treaba exagerata, in timp ce fumezi si contaminezi interiorul masinii. Nota 100 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00