Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/29/23 in all areas
-
In viata asta imi doresc doua masini: un M3 si un 911 turbo. Cum pentru 911 inca nu este momentul potrivit, am zis sa imi implinesc visul cat de cat mai accesibil. Asa ca m-am apucat sa caut un E46 (my dream M3), sau un E92/E90 ca optiune secundara. Recunosc ca mi-a luat ceva sa ma obisnuiesc cu preturile lor actuale, iar odata ce am inteles ca sub 30.000 EUR nu pot gasi una OK, am hotarat sa caut una "tzipla" (in semi-disperare de cauza, luasem in considerare sa iau una mai "cocalarita" si sa o restaurez la starea 100% OEM, insa am decis ca ar fi fost o cale mai scumpa decat trebuie si cu sanse mari sa iasa ceva mediocru). Am renuntat la culoarea gri (top choice pentru mine) si cutia manuala - pentru ca aceste optiuni duc pretul in domeniul ridicolului pentru o masina buna, iar in cele din urma am reusit sa gasesc una care s-a dovedit a fi peste toate asteptarile. Asa ca, de aproximativ o luna, ma descriu drept fericitul posesor al unui M3 E46 carbonschwarz, o masina pe care am asteptat-o apropae 20 de ani. Ma asteptam ca aceasta masina sa fie una depasita pentru zilele noastre, eram pregatit sufleteste si mental sa am o masina care reprezinta mai mult implinirea unui vis decat o adevarata masina performanta pentru 2023, insa realitatea mi-a demonstrat (lucru descoperit cu mare bucurie) ca m-am inselat. Masina este wow chiar si pentru zilele noastre, lucru testat deja pe Transalpina, unde nu a contenit sa ma uimeasca prin modul in care se comporta, se aude, comunica si, per total, ma face sa ma simt. Am ales bine. Chiar si cutia SMG are farmecul ei, odata ce o intelegi. Nu exclud o conversie la manual intr-o zi, dar nici nu simt o nevoie sa ma grabesc. Cum, de la o vreme, imi satisfac dorintele motorsportiste pe circuit cu masini de curse adevarate, am decis ca aceasta masina sa ramana una de strada, una cat mai ingrijita si respectata. Asa ca am inceput cu o revizie cap/coada cu 100% piese OEM, si o ranforsare a puntii spate realizata cu elemente de intarire importate din US si sudate de -probabil- cel mai bun sudor din zona noastra (SYL Garage, unde facusem si roll cage-ul la fosta Honda S2000 de circuit). I-am comandat niste jante Style 163 (Competition) brand new si niste anvelope PS4S pentru ele, care au schimbat-o total (venise cu niste 18" cam amarate). I-am mai schimbat trim-urile ei Titan Shadow (care nu erau deloc naspa) cu preferatele mele la E46 - Alu Black Cube si i-am facut un detailing in/out + protectie ceramica la Pro Detailing. A da, si i-am pus grile negre, nu imi plac deloc cele cromate. Ce urmeaza? S-o tin asa cum e, poate cu mici alte tuse estetice, fara sa ii stric caracterul. Mi se pare o crima sa te atingi de acest design unic. POATE o suspensie mai joasa (e cam 4x4...) si POATE un portbagaj original + difuzor de CSL (desi aici am mari lupte interioare, pentru ca masina nu e CSL, evident). A, si probabil o sa ii retrofitez o navigatie 16:9 originala, doar asa pentru looks. Va las cu cateva poze, merci ca ati citit pana aici. Ne vedem prin zona.4 points
-
Foarte frumoasa masina! Faptul ca ai navi monocrom pe ea te ajuta la retrofitul 16:9. Ii poti monta si BT in locul telefonului din consola.2 points
-
Sa l stapanesti sanatos. O adevarata bijuterie. De ce sa faci swap la manuala, SMG ul ala e ce trebuie si cu padelele de pe volan. Eu prefer amandoua mainile pe volan si sa am controlul vitezelor din degete decat sa mestec in mamaliga.2 points
-
2 points
-
Salutare, Întreb deoarece nu mă pricep foarte bine, dar azi mă contraziceam cu cineva pe tema roților. Persoana cu, care discutam zicea că “chiar dacă pe cartea la mașină (mașina mea) scrie la un anumit tip de roți compatibile pentru mașina mea (mai exact 225/55/17) se pot pune și alte jante, gen de 18 sau chiar alte dimensiuni compatibile pe F10” Din ce știam eu, nu ai voie acest lucru, doar ca el era foarte sigur pe ceea ce spune.. repet, nu mă pricep, de aceea întreb și poate e cineva care mă lămurește. Mulțumesc!1 point
-
Salut! Am un F10 525d, lci xdrive și mi-a apărut același sunet tiuit din habitaclu la accelerare. Ai aflat care e problema? Îți mulțumesc anticipat pentru sprijin.1 point
-
Nu seamana deloc cu 8HP sau DCT, se vede clar ca e o cutie manuala cu un robotel care apasa ambreiajul in locul tau. Deci daca te astepti la acele schimbari de treapta perfecte (cum e uzual deja in 2023), SMG clar nu e asta. Are insa un caracter aparte, e greu de explicat felul in care e misto, dar clar e cel putin simpatic. O sa ii scriu in curand softul de cutie de CSL, care aparent aduce un upgrade de viteza la schimbarea treptelor si un throttle blip la fiecare retrogradare (nu doar cand tii acceleratia calcata, cum e cazul acum). PS: nu am apucat sa zic pana acum, dar modul in care se aude motorul (admisia) peste 3500 rpm in wide open throttle, mai ales cu modul "sport" activat, este eargasm. O masina care mi-a depasit toate asteptarile, si care ma face sa zambesc dinainte sa o descui.1 point
-
Nici eu n am condus dar eu sunt mai fricos si na pentru siguranta mea as prefera sa tin amandoua mainile pe volan la asa masina cu putere Se zice ca nu s fiabile ca sunt prea agresive... eu asa alege SMG oricand, bani nu prea am1 point
-
1 point
-
Vanos, cuzineti , SMG.. SMG avea pe vremuri userul pustiulik un E46 SMG și singura problema care știu ca a avut-o la SMG a fost un o ring.1 point
-
Sa o stăpânești sănătos! Foarte tare masina, nu știam ca au prețurile astea, am rămas masca când ți am citit topicul, probabil au ajuns in faza aia când se vor scumpi in loc sa se ieftinească, fiind niște M URI foarte fiabile. Motorul asta are probleme in genul recondiționare cu cuzineți și alte cele? Întotdeauna a fost masina preferata a mea începând de la vârsta de 5-6 ani, in Most Wanted era cea mai geniala masina, nu Lamborghini, Viper, Aston sau orice altceva.1 point
-
Salut. Modulul de sunet BM54 a fost reparat sau a intrat apa la el. Este situat in portbagaj sub roata de rezerva.1 point
-
1 point
-
Alea prind piesa de mare de plastic, partea de cauciuc si cea de plastic sunt corp comun (lipite la cald), nu exista separat1 point
-
1 point
-
1 point
-
Da. Comparandu-l cu Z4-ul meu Coupe 30si, este atat de evident ca este evolutia acelei masini. Chiar i-am propus prietenului respectiv sa ii puna nr "BMW"1 point
-
Este mega fain! L-am prins pe inserat (golden hour), mi-am amintit cum e sa conduci o masina facuta pentru asa ceva. Toata zona e faina, pana la Ranca si dupa, asfalt super bun, viraje super fun si peisaje breathtaking. Proprietarul a vrut 35.000. O sa zic doar ca i-am dat mai putin, dar nu cu mult. KM avea 100.300 cand am luat-o, acum are 101.400. Masina a fost initial inmatriculata in Elvetia, unde a stat pana in 2008, apoi a fost in Slovacia. Sunt super happy ca omul de la care am luat-o e un tip super OK, mi-a dat toate facturile de la tot ce a facut la ea etc. Avand in vedere ca am luat-o "pe neve", am avut cel putin noroc.1 point
-
Verifica firele care trec prin burduf la haion, cel mai probabil acolo e problema.1 point
-
Haha. Eram prins de muult. De convins jumătatea cealaltă a fost mai greu. Îi era frică ca vine fără semnalizari mașina. După câteva poze, și demonstrat o calitate interioară mai faină ca la rivalele din clasa, mission completed.1 point
-
Pe aplicatie, ca sa iti setezi digital key, pentru functii complete, adica inclusiv pornit, iti trebuie 2 chei functionale, cand o activezi cheia in Wallet. De asta am zis de card, ca poate nu are digital key activat.1 point
-
Mai jos, o preluare "copy&paste" de pe un forum dedicat serie 5 E28. Atentie: informatiile sunt din categoria "gura lumii", deci tratati-le ca atare. User "LarryM": Today I had a long talk with a BMW Master Tech who's been working on these cars for over 30 years. He told me that BMW's policy towards aftermarket parts suppliers (such as Behr, Nissen) is that those suppliers can manufacture replacement parts for BMW, but any of the parts they make that are sold outside of a BMW dealer CANNOT be made to BMW's exact specs. In other words, the radiators that Behr makes for BMW are manufactured to BMW's exacting specs, but any Behr radiators sold by other parts retailers are made (by necessity) to a different spec. That's why the aftermarket Behr radiators have a different tube design (with plastic noodles inside, among other details) and don't cool as efficiently as the genuine BMW Behr ones do. User "szacsi72": I have a friend who at a company that makes a big portion of the world's clutches, bearings, etc. He said that the clutches they make for the OE have a 0.0X mm tolerances, the ones they sell as aftermarket are 0.Xmm. Which is crazy bad! He also said it was not like this earlier, this is only today. You can't buy anything good quality aftermarket.1 point
-
1 point
-
Daca te referi doar la grilele de la unele modele, da, sunt urâte! Mie unul, nu-mi plac! Iar ca design, M2 mi se pare cel mai urat, bine, nu mai urat decat seria 7. Mi se pare ca designerul a ramas corigent si a fost pus sa faca macheta la traforaj. Nu-mi pasa de vanzari China, vanzari in general, pur si simplu nu-mi place!1 point
-
Discuri OE + placute OE si atat. Cu toate celelalte am avut probleme: ba scartaiau, ba se ovalizau, etc. Cu astea OE n am avut probleme si pot sa zic ca alerg masina si dau in frane da o gasesc dracii1 point
-
1. Aer insuficient Turbina trage aer , dar din cauza a unui furtun spart de exemplu la intercooler , turbina sufla aer în motor când e totul bine , dar când ai un furtun spart, turbina sufla aer un pic în motor și un pic in atmosferă și motorul nu are putere și scoate fum negru 2. Turbina dusa, combinata cu pierderi de ulei pe care turbina le trage si le baga in motor. Daca se inampla doar din cand in cand in sarcina s-ar putea sa scapi doar cu un furtun de aer fisurat. Verifica.1 point
-
1 point
-
Niste prieteni mai vechi, fosti colegi de la Adobe. M-au chemat si pe mine si nu aveam cum sa refuz.0 points
-
E ceva masina asta... eu m-am pedepsit singur dupa ce m-am surprins conducand cu o viteza in oras muuult peste ce mi-as fi inchipuit vreodata ca o sa conduc. Pur si simplu nu te poti abtine. Pana la urmatoarea alimentare conduc doar in Eco pro in oras, cu ocazia asta vad si cam ce consum scot :) Tot la primul BMW.0 points
-
Asta m-am tot gândit și eu, ca nu are legătură bateria, trebuia să pornească. am încercat toate posibilitățile cu nevasta la telefon; nu a reușit. Azi a încercat din nou și cică a reușit. Ce să zic, s-a rezolvat, sper să nu rămână pe undeva în afara mașinii Nu știu, din reflex. Am ajuns și la mama naibii, în China0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00