Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/01/23 in all areas
-
https://www.e30zone.net/e30wiki/index.php/Brochures#UK_Launch_Preview au pe aici de UK ce e drept dar as zice sa le iei acum cat mai merge siteul :)) la un moment dat pentru ceva sume destul de serioase gaseai brosuri in format "fizic" pe ebay . Dupa cum prin anii 2005-2010 erau aruncate din masinile care erau la dezmembrat .2 points
-
2 points
-
Avand in vedere "inovatia" https://en.wikipedia.org/wiki/Giga_Press lansata de Tesla as zice ca in curand o sa avem mai toate masinile "dauna totala" din motive de costuri inteleg mai multi producatori se gandesc sa preia ideea .2 points
-
2 points
-
Cred cu accentul pe cred ai semnat ceva foaie prin care ei spun ca nu isi asuma nimic stiu ca au mai fost cazuri in trecut in care se comunica ca se face update "pe raspunderea clientului"2 points
-
In viata asta imi doresc doua masini: un M3 si un 911 turbo. Cum pentru 911 inca nu este momentul potrivit, am zis sa imi implinesc visul cat de cat mai accesibil. Asa ca m-am apucat sa caut un E46 (my dream M3), sau un E92/E90 ca optiune secundara. Recunosc ca mi-a luat ceva sa ma obisnuiesc cu preturile lor actuale, iar odata ce am inteles ca sub 30.000 EUR nu pot gasi una OK, am hotarat sa caut una "tzipla" (in semi-disperare de cauza, luasem in considerare sa iau una mai "cocalarita" si sa o restaurez la starea 100% OEM, insa am decis ca ar fi fost o cale mai scumpa decat trebuie si cu sanse mari sa iasa ceva mediocru). Am renuntat la culoarea gri (top choice pentru mine) si cutia manuala - pentru ca aceste optiuni duc pretul in domeniul ridicolului pentru o masina buna, iar in cele din urma am reusit sa gasesc una care s-a dovedit a fi peste toate asteptarile. Asa ca, de aproximativ o luna, ma descriu drept fericitul posesor al unui M3 E46 carbonschwarz, o masina pe care am asteptat-o apropae 20 de ani. Ma asteptam ca aceasta masina sa fie una depasita pentru zilele noastre, eram pregatit sufleteste si mental sa am o masina care reprezinta mai mult implinirea unui vis decat o adevarata masina performanta pentru 2023, insa realitatea mi-a demonstrat (lucru descoperit cu mare bucurie) ca m-am inselat. Masina este wow chiar si pentru zilele noastre, lucru testat deja pe Transalpina, unde nu a contenit sa ma uimeasca prin modul in care se comporta, se aude, comunica si, per total, ma face sa ma simt. Am ales bine. Chiar si cutia SMG are farmecul ei, odata ce o intelegi. Nu exclud o conversie la manual intr-o zi, dar nici nu simt o nevoie sa ma grabesc. Cum, de la o vreme, imi satisfac dorintele motorsportiste pe circuit cu masini de curse adevarate, am decis ca aceasta masina sa ramana una de strada, una cat mai ingrijita si respectata. Asa ca am inceput cu o revizie cap/coada cu 100% piese OEM, si o ranforsare a puntii spate realizata cu elemente de intarire importate din US si sudate de -probabil- cel mai bun sudor din zona noastra (SYL Garage, unde facusem si roll cage-ul la fosta Honda S2000 de circuit). I-am comandat niste jante Style 163 (Competition) brand new si niste anvelope PS4S pentru ele, care au schimbat-o total (venise cu niste 18" cam amarate). I-am mai schimbat trim-urile ei Titan Shadow (care nu erau deloc naspa) cu preferatele mele la E46 - Alu Black Cube si i-am facut un detailing in/out + protectie ceramica la Pro Detailing. A da, si i-am pus grile negre, nu imi plac deloc cele cromate. Ce urmeaza? S-o tin asa cum e, poate cu mici alte tuse estetice, fara sa ii stric caracterul. Mi se pare o crima sa te atingi de acest design unic. POATE o suspensie mai joasa (e cam 4x4...) si POATE un portbagaj original + difuzor de CSL (desi aici am mari lupte interioare, pentru ca masina nu e CSL, evident). A, si probabil o sa ii retrofitez o navigatie 16:9 originala, doar asa pentru looks. Va las cu cateva poze, merci ca ati citit pana aici. Ne vedem prin zona.1 point
-
Mulțumesc. Aștept un feedback după inspecție. Sper sa fie totul ok ! Numai bine1 point
-
Gigelul ala ori nu e atât de obiectiv pe cât vrea sa para, ori nu-și da silința sa se informeze. Treaba cu Hertz nu e chiar asa de simpla. https://www.theverge.com/2023/10/27/23934691/hertz-tesla-uber-ev-plans-damage-repair-price-cuts1 point
-
Spuneau ca renunta la denumirea de ID si la Seat, Seat o sa fie doar cupra. Oricum ID-urile erau urate, nu mi-a placut nici un model.1 point
-
Am si eu o problema mai putin spre deloc grava dar deranjanta si anume greierasi de la diverse plastice. Am fost la revizie, masina fiind in garantie si le-am indicat doua plastice care scot diverse scartaieli in mers, foarte enervante, plasticul piano black de pe consola centrala din jurul schimbatorului si plasticul cu butonul pentru eliberarea protectiei de portbagaj, acel cover care se trage sa nu se vada inauntru. Ambele piese scartaie la apasarea pe ele, deci nu era munca de identificat zgomote sau mai stiu eu ce. Doar ca raspunsul a fost ca asta e, o fi ea masina premium dar nu avem ce face, nu se demontează nici o piesa pentru ca e posibil sa faca mai rau apoi. Este prima oara cand am o masina in garantie si reprezentanta ridica din umeri si spune asta e. Le-am spus si de un scartait la volan care iarasi este deranjant, ca doar volanul se misca non stop, iarasi asta e. Din partea mea au nota 4 la customer service, degeaba zambesc frumos la receptie... Aveti vreo recomandare unde pot merge sa-mi scoata plasticele alea si sa puna ceva de antifonat sub ele? M-am gandit si sa fac reclamatie la BMW si sa cer inlocuirea acelor plastice, daca ei au politica sa nu umble la nimic si nu umbla cu carpeli de genul antifonat cu diverse materiale atunci sa le faca cum trebuie din fabrica. Dar mi-e ca ma enervez degeaba. Nici cand aveam Dacie nu erai tratat asa cu spatele in service, incercau oamenii sa rezolve ce reclamai.1 point
-
Mașină ușoară, mică, joasă, tracțiune spate. Nu ai nevoie de sute de cai pentru distracție pe 4 roți. Vezi Mazda MX-5 sau Toyota GT86.1 point
-
Sunt șanse foarte mari ca ECU tău sa fi scăpat dacă nu sunt prezente erori. Fa prima data verificarea sa vezi concret ce este afectat si abia apoi streseaza-te.1 point
-
omologarea din ce stiu eu o face producatorul cand lanseaza o masina, si de cand suntem in UE, orice este omologat in UE, automat este necesar sa fie acceptat (omologat) in Ro, pentru ca BMW sau alt producator nu plateste teste in fiecare stat, ca pana la urma acea omologare spune ca produsul utilizand acele repre (roti in acest caz) se comporta conform specificatiilor, consum, zgomot, franare, etc.. Cei de la RAR in principiu, cred ca verifica ce este omologat si transcriu. Problema apare cand un producator nu pastreaza modelele in toate statele si implicit cand se face identificarea se alege un model similar din cele omologate. Ca exemplu, gandeste-te ca sunt produse care se comercializeaza in tara care au TUV si nu neaparat acel sigiliu rar si teoretic pot fi folosite, ca exemplu acele daylight-uri aparute de la Philips care daca erau montate intr-un service autorizat, ar fi fost legale. Dar cum este mereu la noi, lipsa de claritate, lacunele legislative si inconsecventa creeaza aceste viduri si posibilitatea interpretarilor care duc fie la amenzi sau procese.1 point
-
am discutat cu el pe whatapp si in momentul acesta masina are 159xxx ....asa am zis si eu ca ceva nu se leaga ....revin cu o parere dupa ce o vad! Ai idee data la care era aici https://greg.ro/anunturi/auto-moto-velo-nautic/autoturisme_1-in-bucuresti/vand-bmw-530-xdrive-f10_i2263363 ??1 point
-
După părerea mea ei nu ți-au stricat nimic la mașina. Aveai o grămadă de modificări, care cine știe cât de bine au fost făcute. În mod evident, când au pus soft-ul original, s-au șters - cea ce era de așteptat. Și nu mi se pare în niciun caz rezonabil sa le ceri sa "repare" lucrul asta. A, dacă mașina era stock și ți-o dădeau stricata după update, era altceva.1 point
-
1 point
-
Update: se pare că după schimbarea senzorului de galerie admisie și parcurgerea a vreo 20 km nu se mai oprește și nici nu mai fluctuează turațiile, doar la prima cheie la rece se duc sub 300 și urcă înapoi în câteva secunde și este totul normal.Oricum o bag pe tester azi, nu e normal sa aibă smuceli și să scadă turațiile la prima pornire.1 point
-
În loc de virgula mea, pune $ în VO. Apoi vezi ce e de comparat, nu te interesează ilevel, 0317 sau ce are.. nici bateria de 90Ah, ci următoarele de la 1CA... @mase a văzut imediat două modificări .. ceasurile digitale sunt 6WB, ce este de fabrică are 6WA, după ce găsești diferența aici, îți vei da seama ce mai e modificat. Nu am verificat VO-ul lui. Doar l-am pus pe cel ce vine de fabrică. Dar poți vedea că luminile ambientale, nu se află în vo-ul lui, respectiv 563. La mine îl găsești, în poza de la bmw nu, după update ista își face vcm/msm update, respectiv orice modul vo code(după codurile introduse) , dacă nu are 563, modulul lui de lumini acum, FEM, nu știe că are lumini ambientale. @Romulus a dat quote la mine și probabil s-a luat tag-ul tău.. Dar i-am spus acum ce să verifice. Sper că e ok cum am explicat. / LE: verifică în poza lui de la 1CA$ La el e $, la mine virgulă...1 point
-
1 point
-
Diverse dar intalnite in 99% doar la DDE inundat, una dintre ele (prima care apare) se intalneste DOAR la DDE inundat. +1... P.S. Daca cineva demonstreaza cum poti transporta jumatate de litru de motorina prin capilaritate intr-un conductor electric al carui forma formeaza un dublu plan inclinat...poate mecanica fluidelor pe care o stiu eu are undeva o hiba.1 point
-
1 point
-
Cineva a modificat la greu FA-ul mașinii. A făcut retrofit la ceasuri de bord digitale (6WB) tu având din fabrica 6WA. A scos din FA opțiunea 563 (lumini ambientale) și de aia nu-ți mai funcționează acum după update de soft. Asta la o evaluare sumara. Cineva priceput pe parte de soft rezolva situația fără probleme. L.E cred ca dacă se adaugă opțiunea 563 în FA și se codeaza FEM-ul se va rezolva problema cu luminile ambientale.1 point
-
Erorile sunt diverse, depinde care parte a ECU a fost afectata. Se poate observa prin inspectarea periodica a senzorului dacă e străpuns. Se deconectează mufa și se observa dacă este contaminata cu motorina în interior.1 point
-
Dar nu se adauga ulei 2T in rezervor pentru a reduce continutul de sulf din combustibil, el se adauga pentru ungerea pompei de motorina si pentru injectoare, arde mult mai curat de cat motorina (deci nu este o problema pentru filtru de particule) , si in plus de asta contine detergenti care mai curate injectoarele si camera de ardere. Avand in vedere ca el este folosit in cantitati mult mai mari pentru motoarele in 2 timpi (1 litru de ulei la 20 l benzina) care daca te uiti nu scot fum si nici nu au toba de esapament neagra. Asa ca 500ml ulei la 70L motorina este infim ca sa poata dauna filtrului chiar daca ar arde cu ceva concentratie mai mare de cenusa fata de diesel , dar arde mult mai curat. Daca alegi in ulei 2T cu specificatile JASO FC sau JASO FD nu o sa fie problem , sunt uleiuri ce au continut foarte dic de funingina la ardere. Pana la urma doar logic daca te gandesti de ce pica in general pompele de injectie si injectoarele o sa vezi ca din cauza uzuuri si a spanului provocat de motorina uscata care nu prea mai are aceasi ungere , iar in Romania nu are nici macar cat at trebuii. Eu de cat sa folosesc niste aditivi care vad ca sunt mult mai uscati de cat motorina mai mare incredere am in uleiul 2t care ofera ungere pe unde merge si dupa arde complet fara reziduri si funingina, nu am avut problem , doar avantaje pana acuma , si sunt cam 4 ani de cand folosesc pe 3 masini diesel.1 point
-
Pt mine obligatoriu este ca masina sa arate bine si sa fie model cat mai nou, indiferent de marca, astfel incat sa nu il aiba inca sau prea repede barosanii In rest ma intereseaza doar scaune incalzite fata/spate si mai nou si ventilate fata, posibilitatea de a avea roata de rezerva fara sa se micsoreze portbagajul. Obligatoriu padele pe volan deoarece aprox 50% din schimbarile de viteze ale masinilor mele se fac in modul manual. As plati si 1000 euro pt aceasta optiune. Obligatoriu geamuri fumurii, izolate termic si acustic. Obligatoriu tapiserie cat mai deschisa la culoare si peste tot unde este posbil sa fie imbracat in piele. Alegerea jantelor este simpla. Mereu al 2-lea diametru de mare disponibil. Niciodata primul. Digital cockpit cat si memorie scaune Am HUD pe Maserati si keyless entry& go si le-am dezactivat din prima zi...erau standard. Nu ma intereseaza instalatia audio. Vreau non nstop sa fie liniste in jurul meu. Nu ma intereseaza panoramic sunroof pt ca nu vreau nici 1% riscul de a trece apa pe acolo0 points
-
Pe lângă timpul care o sa le ia sa nimerească aliajul de aluminiu ca să nu facă fisuri în timp0 points
-
Rar, adică institutia asta? https://newsweek.ro/actualitate/mafia-de-la-rar-bucuresti-cine-era-considerat-directorul-sau-il-capo-de-tutti-capi0 points
-
Dap, in prima faza doar asta am observat. Cand am ajuns acasa cu masina, am observat si celelalte lucruri dar era deja prea tarziu, i-am sunat si au spus ca daca vreau sa imi repare masina, o sa imi faca programare in alta zi si voi plati interventia dar nu garanteaza repararea defectiuniilor. Cu alte cuvinte, ei imi strica, eu platesc sa repare. Nu am fost de acord cu asta, de aceea am cerut mai multe opinii plus ca nu aveam siguranta rezolvarii problemelor in service-ul din Ploiesti.0 points
-
Repet ce am scris, masina mea are pe omologare 17-20. In schimb la RAR cand a fost facuta am 17 trecute ca dimensiune iar pe optional e trecut DOAR 245 45 18, cat are masina acum pe ea. Dar ea omologata are mult mai multe. Cartea conteaza, restul e irelevant, daca vrei, o reomologhezi cu optionalele de la producator.0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00