Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/02/23 in all areas

  1. Nu motorina se aprinde în galeria de admisie pentru ca nici nu are cum, deoarece nu exista motorina în galeria de admisie, doar aer și ceva vapori de ulei. Motorina este prezenta doar în camera de ardere și ajunge acolo prin injectoare. Ce se aprinde în galeria de admisie este amestecul format din antigelul pierdut prin racitorul de gaze defect, combinat cu depunerile specifice din galerie, amestec care este inflamabil.
    4 points
  2. Omul ala e profesionist, am dubii foarte serioase ca merge cu DSC activ. Nimeni nu merge cu sistemele pornite pe circuit. In alta ordine de idei, la 3 tone si 700CP, asta e o masina pentru oameni hotarati. Adica sa stii o treaba - daca ai scapat-o pe serpentina, macar sa treci si prin parapet. Daca ai sarit in casa cuiva, macar sa stai cu ala la masa in living..
    4 points
  3. Autoaprinderea nu e acelasi lucru cu compresia, acesta din urma fiind principiul de baza al functionarii motorului dizal. In acest caz compresia determina autoaprinderea, in anumite conditii de temperatura si presiune. Spre exemplu intr-o galeata cu motorina poti sa arunci o tigara aprinsa....poti sin intr-una cu benzina dar deranjul e mare.
    3 points
  4. Dupa cum a spus si Romulus cam alea sunt avantajele. Modelul meu de PHEV are un range de 50km pe electric, eu in oras merg strict electric. Stiu cat de naspa e sa mergi pe jos si sa iti bage unul un diesel de ala in nas de ramai fara aer. Acum daca sunt oameni care vor sa mearga si mai mult pe electric au aparut PHEV-uri cu 100 de km electrici, care ca numar mi se par mai mult decat rezonabil, daca ai o naveta de 40 de km zilnic ii poti face lejer pe curent si incarci la 2 zile. Un alt avantaj ar fi masina este mult mai puternica din cauza cuplului de pe un motor electric. Intr-o depasire mereu se vede cand intra acel boost de la motorul electric si daca ai 140 si ii dai talpa te baga in scaun. Alte avantaje ar mai fi: Incalzirea/racire din aplicatie(pentru mine dotarea asta este un must acum) porneste frumos pompa de caldura si nu ai treaba, sa spunem prin absurd ca nu iti mai merge motorul termic poti ajunge la un service doar pe motorul electric vice-versa nu stiu daca e posibila. Un alt pseudo-avantaj ar fi ca te pregateste cumva pentru un model electric. Sunt si dezavantaje, dupa cum a spus alex, este mult mai complicat fata de un motor termic dar din punctul meu de vedere merita. Eu unul nu planuiesc sa tin masina 10 ani.
    2 points
  5. Btw, rechemare pentru EGR ai? a fost inlocuit? stii ceva de el? La B47 distributia nu mai este o problema atat de grava, insa EGR, este o MARE problema, de la asta nu se distruge "doar" motorul, poate lua foc masina. Momentan bucura-te de achizitie
    2 points
  6. foarte frumoasa masina si ma bucur ca a ajuns pe maini bune si la fel de mult ma bucur si pentru tine ca ti-ai realizat visul si ca nu ai fost dezamagit, ca vorba aia "better not to meet you heroes" . Clar masina trebuie tinuta OE sau OE+, nici macar geamurile nu le-as infolia, arata excelent asa cum este acum. Cat despre pret, da, de cativa incoace se duc doar in sus si nu vor mai scadea, urmaresc piata cu cativa prieteni pasionati de E46(avem si un M3 E46 intre noi) si le stim bine, sub 30k nu prea gasesti nimic care sa fie intr-o stare buna(nu foarte buna), pentru ca cele in stare foarte buna si low miles sunt foarte scumpe. Chiar si E46 sedan are deja preturi in crestere daca e complet original si necocalarit si cu km rezonabili, Coupe si Conv sunt mai scumpe, apoi ai modelele Alpina E46 care sunt mai rare chiar decat M3...merg doar in sus preturile si la asta contribuie si faptul ca platforma a avut din pacate probleme cu rugina si asta a facut ca multe sa ajunga la scrap chiar daca erau modele 6L si bine echipate, dar numarul celor in stare buna e tot mai mic pe zi ce trece. Trebuie sa le mai scadem si pe cele care au ajuns la tot felul de proprietari care si-au batut joc de ele. Sa te bucuri de ea si pe noi prin acest topic!
    2 points
  7. In viata asta imi doresc doua masini: un M3 si un 911 turbo. Cum pentru 911 inca nu este momentul potrivit, am zis sa imi implinesc visul cat de cat mai accesibil. Asa ca m-am apucat sa caut un E46 (my dream M3), sau un E92/E90 ca optiune secundara. Recunosc ca mi-a luat ceva sa ma obisnuiesc cu preturile lor actuale, iar odata ce am inteles ca sub 30.000 EUR nu pot gasi una OK, am hotarat sa caut una "tzipla" (in semi-disperare de cauza, luasem in considerare sa iau una mai "cocalarita" si sa o restaurez la starea 100% OEM, insa am decis ca ar fi fost o cale mai scumpa decat trebuie si cu sanse mari sa iasa ceva mediocru). Am renuntat la culoarea gri (top choice pentru mine) si cutia manuala - pentru ca aceste optiuni duc pretul in domeniul ridicolului pentru o masina buna, iar in cele din urma am reusit sa gasesc una care s-a dovedit a fi peste toate asteptarile. Asa ca, de aproximativ o luna, ma descriu drept fericitul posesor al unui M3 E46 carbonschwarz, o masina pe care am asteptat-o apropae 20 de ani. Ma asteptam ca aceasta masina sa fie una depasita pentru zilele noastre, eram pregatit sufleteste si mental sa am o masina care reprezinta mai mult implinirea unui vis decat o adevarata masina performanta pentru 2023, insa realitatea mi-a demonstrat (lucru descoperit cu mare bucurie) ca m-am inselat. Masina este wow chiar si pentru zilele noastre, lucru testat deja pe Transalpina, unde nu a contenit sa ma uimeasca prin modul in care se comporta, se aude, comunica si, per total, ma face sa ma simt. Am ales bine. Chiar si cutia SMG are farmecul ei, odata ce o intelegi. Nu exclud o conversie la manual intr-o zi, dar nici nu simt o nevoie sa ma grabesc. Cum, de la o vreme, imi satisfac dorintele motorsportiste pe circuit cu masini de curse adevarate, am decis ca aceasta masina sa ramana una de strada, una cat mai ingrijita si respectata. Asa ca am inceput cu o revizie cap/coada cu 100% piese OEM, si o ranforsare a puntii spate realizata cu elemente de intarire importate din US si sudate de -probabil- cel mai bun sudor din zona noastra (SYL Garage, unde facusem si roll cage-ul la fosta Honda S2000 de circuit). I-am comandat niste jante Style 163 (Competition) brand new si niste anvelope PS4S pentru ele, care au schimbat-o total (venise cu niste 18" cam amarate). I-am mai schimbat trim-urile ei Titan Shadow (care nu erau deloc naspa) cu preferatele mele la E46 - Alu Black Cube si i-am facut un detailing in/out + protectie ceramica la Pro Detailing. A da, si i-am pus grile negre, nu imi plac deloc cele cromate. Ce urmeaza? S-o tin asa cum e, poate cu mici alte tuse estetice, fara sa ii stric caracterul. Mi se pare o crima sa te atingi de acest design unic. POATE o suspensie mai joasa (e cam 4x4...) si POATE un portbagaj original + difuzor de CSL (desi aici am mari lupte interioare, pentru ca masina nu e CSL, evident). A, si probabil o sa ii retrofitez o navigatie 16:9 originala, doar asa pentru looks. Va las cu cateva poze, merci ca ati citit pana aici. Ne vedem prin zona.
    1 point
  8. 1 point
  9. Eu îți spun ce am făcut, am fost din Iasi in Bistrița. Ca distanța cred ca e cam cat de la București la Bistrița. Diferența e prea mare si de neînțeles, ținând cont ce recenzii bune au cei din Bistrița.
    1 point
  10. Problemă rezolvată.....2 fire din manșon dreapta aproape sectionate. Am refăcut cablajul, sper să nu mai am probleme o perioadă de timp.
    1 point
  11. A venit vremea sa intre ca in fiecare început de toamna in garaj. As vrea ca in perioada următoare sa izolez cu STP cât pot de mult din interior, acțiune ce vreau sa o întreprind personal pentru a avea grija la demontat/montat. A făcut cineva așa ceva pe platforma de e46, sunt curios de diferențele apărute. Numai bine va doresc! https://www.imagebam.com/view/MEPVAYN https://www.imagebam.com/view/MEPVB2R https://www.imagebam.com/view/MEPVBJS
    1 point
  12. Nu cred ca te primeste nimeni cu piesele tale. E mult de munca, si tre sa scoata si ei niste profit din marja de la piese
    1 point
  13. Corect, dar in final se ajunge la autoaprindere, ceea ce e ideea de la care am plecat
    1 point
  14. Probabil ca ai avantaj pe termen scurt, consum ceva mai mic, dupa niste ani bateria se degradeaza si esti "mancat" bonus ai complicatii x2 termic plus electric .Pe scurt e exact ceea ce BMW si alti producatori viseaza dupa 5 ani maxim dai masina .
    1 point
  15. Poate sunt mai grobian, nu înțeleg avantajul unui PHEV față de un hibrid normal (motor electric generator/ajutor pentru motorul electric).
    1 point
  16. In cazul motorului diesel, temperatura cauzeaza autoaprinderea. Asta e principiul de baza al functionarii, de fapt. Si ai fi surprins sa afli ca poti sa arunci o tigara aprinsa si intr-o galeata de benzina, fara sa ia foc. Atat timp cat nu sunt vapori de benzina in cantitate suficienta.
    1 point
  17. salutare, un prieten a patit ceva asemanator la un E90 , ECU era ''busit'', patrunsese apa , a cumparat altul SH , l-a clonat si totul a fost ok .
    1 point
  18. Ca fapt divers, si benzina si motorina fac autoaprindere la o anumita temperatura. Iar autoaprinderea e fix felul in care functioneaza un motor diesel. Mai usor cu parerile pe scari.. Iar exemple de luat foc masina sunt gramezi, e suficient sa cauti pe net.
    1 point
  19. Vreo 50 de km scot pe electric. Asta e:
    1 point
  20. Mi-au spus cam peste tot ca primesc 2 ani garantie....nu mi-au zis de kilometrii, nu am intrebat, dar la mine nu e cazul de km pentru ca nu depasesc 20 000 pe an da stiu de cand am luat masina ca s-a prezentat la 2 rechemari pe egr...cat despre luat foc masina sa-mi zici te rog daca ai un exemplu pentru ca din cate stiu...motorina nu face autoaprindere interesant....de asta nu am auzit....ma interesez
    1 point
  21. Masina este din 2012, are 181.000km. Nu este 4x4, scuze ca am uitat sa mentionez
    1 point
  22. recomand x-delete , e o simpla decuplare a ambreiajului electronic, la fel ca un haldex controller :). e foarte popular in afara, mai ales in America si nu iti afecteaza cu nimic, din telefon cand vrei iti alegi modul de condus , rwd sau awd ce are cateva ''mape'' regandite cu diferite moduri sau pe modul clasic conceput de bmw.
    1 point
  23. si galeria se poate schimba tot pe recall daca se constata ca are pierderi de presiune, se face cand se schimba EGR ul acel test.
    1 point
  24. 100% de acord, exact acesta e planul.
    1 point
  25. Gizas, absolut oribil! Am un bmw exact ca ala, nu-l mai vand Pe de alta parte, parca tot as lua o electrica pentru oras..
    1 point
  26. UP! 9200Eur. Trebuie totusi sa o vand, nu pot tine atatea masini din pacate .
    1 point
  27. eu am ales B47 tocmai pentru ca nu vroiam sa fac distributia, acum am inteles ca mai sunt cazuri si la B47 insa sunt de parere ca atata timp cat nu ai zgomote suspecte nu ai motiv de ingrijorare, nu sunt adeptul idei "mai bine s-o fac preventiv" pe care o propaga mai mult cei care fac operatiunea asta, daca nu e nevoie, de ce sa ma leg la cap daca nu ma doare? Daca stii ca masina are +300k km sau nu ai idee de rulajul ei, atunci e bine sa o faci, dar altfel daca stii ca ai ceva peste 200k km nu cred ca e nevoie. Am prieteni cu N47 cu +300k km fara sa i fi facut distributia si merg brici motoarele alea fara vreun zgomot suspect.
    1 point
  28. Te rog da mai multe detalii. Uite, prin comparatie, eu am avut 2 ani garantie si 100.000 km. Sunt curios ce oferta ai primit
    1 point
  29. pentru @enders... scuza-ma ca te-am ofensat, alta data nu mai fac !!! eu am citit si nu am vazut vreo recomandare serioasa pentru distributie... la ciupanezu = nu se stie nimic de el. brandex = stim cu totii cum lucreaza "manu" un tip din pitesti = ??? nicio recomandare Service Scream (Tezparii) (tzeparii) = o data am fost si nu mi-a fost de ajuns deci... raspunsul la intrebarea din titlul topicului a fost uitata si sa trecut la subiectul curatare admisie. ce trebuie sa inteleg de aici ? topicul este despre schimbare distributie sau curatare admisie ? o zi buna, colegul @enders !
    1 point
  30. Hai ca mai pun si eu ceva gaz pe foc
    1 point
  31. Am inteles ca admisia la B47 este "consumabil" din pacate (flaps-urile sunt cumva in interior fara sa ai acces la ele). Asa cum am citit aici ca cineva a avut deja probleme dupa curatare...m-am linistit, astept pana da eroare in bord si dupa aceea o schimb (intre timp o sa-mi fac rost de piesa). Dupa mai multe telefoane si discutii...am gasit varianta ca atunci cand o sa ma hotarasc cu distributia o sa o fac la AutoBavaria Bistrita...pret decent, garantie , cu demontare motor (cum doream eu)...deocamdata "stau cu urechea" pe zgomotele de dimineata de la prima cheie...si in caz de e nevoie...sper sa mai ajung pana acolo !
    1 point
  32. Tu ai citit postarile din topic sau scrii sa te aflii in treaba? I s-a raspuns la toate intrebarile, unde sa schimbe distributia ce efecte poate avea curatarea admisiei....
    1 point
  33. Stam foarte linistiti Win, suntem realisti, daca era un logan sau kia ...nu cred ca aratau asa bine
    1 point
  34. Eroarea 279000 - swirl-Flap Actuator Position, Long-Term Drift: Deviation Too High(curent/New Condition) Ma gandesc ca dupa curatare trebuia sa ii resetez adaptarile, chiar nu stiu)
    1 point
  35. Pentru Libya / Benghazi, cumparat de aici pt ca acolo nu se gasesc :)))))), parca era ceva corp diplomatic persoana, De XM au ei nevoie in Libya..... poze
    1 point
  36. Probabil nu ai inteles ideea principala dat de cel din Bistrita. Incerc eu o mica presupunere si nu cred ca ma insel. E vorba ca lagarale pe care se misca axul clapetelor la B47 ca si la N47 se largeste in timp. Largindu-se plasticul (gaura) din admisie acel spatiu este inlocuit de depuneri asa cum sunt depunerile pe care tu le vrei inlaturate prin curatare; acele depuneri nu raman acolo pentru ca o baie o fierbere, ceva i se intampla admisie si probabil o curata bec - noua. Ulterior lagarele fiind prea mari.. admisia va pierde din volum de aer .. sau poate trage aer fals, care duce la e eroare care nu (mai) poate fi staersa decat prin inlocuirea admsie! Asta se poate intampla si la scurt timp dupa curatare nu imediat.. pentru ca depunerile nu mai pot aparea atat de usor dar gaurile se pot mari incet incet (nefiind suficient de mari).. si aparea eroare. (Intreaba-ma daca la 490k km am schimbat admsia la E90, M47 ) A, daca nu uit (de acest topic) o sa scriu aici pe topic, folosind Ulei 2T.., cand o sa apara eroarea sa schimb admisia la B47 pentru ca foarte probabil nu e nevoie sa curat nimic..
    1 point
  37. Mulțumesc. Aștept un feedback după inspecție. Sper sa fie totul ok ! Numai bine
    1 point
  38. https://www.xdelete.app/
    1 point
  39. Da. Comparandu-l cu Z4-ul meu Coupe 30si, este atat de evident ca este evolutia acelei masini. Chiar i-am propus prietenului respectiv sa ii puna nr "BMW"
    1 point
  40. Un amic si-a vandut masina de curand, un F25 fl din 2014 cu b47, 263k km, masina impecabila, super intretinuta, 90% din mentenanta la Bavaria, motorul mergea foarte fin, nici un zgomot nimic, cu toate astea cand cumparatorul a mers cu masina in service pt verificare inainte de cumparare, ce sa vezi service-ul ii baga pe gat o distributie , ca asa se face la motorul asta... ce sa mai japca pe fata, daca esti gutan si nu stii pui botul. Acum ce vreti si voi sa moara mecanicii de foame....
    0 points
  41. Salut, Am reusit sa pornesc motorul, intradevar era aer in instalatie, am folosit o pompe de vacuum si functia diesel bleeding din ista+. Is curios de ce nu reusesc sa codez injectorul, am vorbit cu cei de la autodoc si au spus ca este 100% compatibil cu masina si ca au facut o plangere la Bosch.
    0 points
  42. Stați liniștiti, aia nu e lovită de tren, e atinsa de tren, cred ca avea 30 km/h ceva de genul ( trenul). Sa fim serioși… o făcea rahat dacă avea viteza
    0 points
  43. Pt mine obligatoriu este ca masina sa arate bine si sa fie model cat mai nou, indiferent de marca, astfel incat sa nu il aiba inca sau prea repede barosanii In rest ma intereseaza doar scaune incalzite fata/spate si mai nou si ventilate fata, posibilitatea de a avea roata de rezerva fara sa se micsoreze portbagajul. Obligatoriu padele pe volan deoarece aprox 50% din schimbarile de viteze ale masinilor mele se fac in modul manual. As plati si 1000 euro pt aceasta optiune. Obligatoriu geamuri fumurii, izolate termic si acustic. Obligatoriu tapiserie cat mai deschisa la culoare si peste tot unde este posbil sa fie imbracat in piele. Alegerea jantelor este simpla. Mereu al 2-lea diametru de mare disponibil. Niciodata primul. Digital cockpit cat si memorie scaune Am HUD pe Maserati si keyless entry& go si le-am dezactivat din prima zi...erau standard. Nu ma intereseaza instalatia audio. Vreau non nstop sa fie liniste in jurul meu. Nu ma intereseaza panoramic sunroof pt ca nu vreau nici 1% riscul de a trece apa pe acolo
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.