Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/03/23 in all areas

  1. Desi se pot gasi exemple din care sa rezulte ca pretul unor modele a scazut (ajustat la inflatie), nu putem generaliza. De asemenea, trebuie sa plecam de la premisa ca modelele din trecut erau "la zi" in ceea ce priveste avansul tehnologic si specificul de piata de la momentul respectiv. Faptul ca masinile erau mai mici si primitive din punct de vedere tehnic, fata de cele de acum, nu poate fi luat in considerare. La fel cum nu punem in balanta nici faptul ca posesorul Golf-ul 1997 putea sa faca singur (= foarte ieftin) multe operatiuni de intretinere si reparatie, pe cand posesorul unui VW modern sangereaza masiv bani, platind dealer-ului pentru interventii care erau candva banale. Vin si eu cu doua (contra-) exemple: Pretul de lista al unui BMW 2002, in anul 1969, era in US de $3,323.80. Luand in calcul inflatia, $1 din 1969 valoreaza $8.39 in 2023. Deci, in bani actuali, acel 2002 costa $27,886.69. Echivalentul lui 2002 este, in prezent, un serie 2 coupe. Cel mai ieftin serie 2 coupe vandut azi in US are pretul de pornire de $38,800.00. Cu cca. 35% mai scump. Pretul de lista al unui 750iL E32 din 1990 (modelul de varf de atunci) era in UK de £45,832.79. Lira s-a devalorizat de 2.36 ori din 1990 pana in 2023, deci acel 750iL ar fi echivalent cu £108,165,39. Ori, pretul de baza a modelului de varf serie 7 de astazi (M760e xDrive) este de £119,305.00. Cu cca. 10% mai scump.
    2 points
  2. De fiecare data - insist, de fiecare data - cand am fost la Autosoft pentru geometrie / echilibrare, mi-au spus ca am jantele strambe si ca trebuie indreptate. Am "muscat" si eu o data momeala aceasta, cu multi ani in urma. Abia ulterior mi-am dat seama ca este o strategie de-a lor de cross-selling. Grav nu este atat faptul ca te pacalesc sa platesti pentru ceva ce nu ar trebui efectuat, ci faptul ca prin operatiunea respectiva iti strica niste jantele care, de altfel, erau bine mersi. Deci, la Autosoft acceptati indreptarea jantelor numai daca sunt in mod evident deformate si/sau daca aveti motive sa le banuiti a fi deformate. La fel cum va recomand sa refuzati umflarea cu azot. Aerul deja contine 70% azot si doar 21% oxigen. Pentru un posesor obisnuit, care utilizeaza masina pe drumurile publice, unflarea cu azot este inutila.
    1 point
  3. Asa spuneau in articol, ca scade la jumate costul de producție. Pe de alta parte, și mie mi se pare ca s-au scumpit și mașinile, și casele, în mod constant în ultimii ani
    1 point
  4. Pai ai avantajul ca poti merge 100% electric pe x km, pe cand la un hybrid normal nu poti, avantajul puterii, un hybrid normal nu iti da 500 nm cand ai nevoie. Puterea bruta este mult mai mare intr-un phev fata de un hyrbrid.
    1 point
  5. daca il urmaresti pe Sreten(M539 Restorations pe YT), el a facut la E46 touring, concluzia lui a fost ca la partea din fata nu a simtit nicio diferenta intrucat mocheta groasa si ce e sub mocheta fac deja o treaba foarte buna. In schimb, in portbagaj a simtit o diferenta, nu mare, dar a zis ca se simte. Nu stiu la sedan daca e la fel, cred ca e mai bine separat si izolat interiorul de portbagaj la sedan vs touring unde cred ca se face si rezonanta din cauza volumului mai mare si suprafetei vitrate.
    1 point
  6. Se poate coda din soft, dar nu e legal! Alegerea iti apartine
    1 point
  7. Păi, una din condițiile pornirii regenerării la DPF este să nu ai erori la DDE. Dacă tu scoți MAF-ul, o să ai eroare și nu se mai face regenerarea. Poți avea erori care să nu-ți apară în bord, cum ar fi o bujie arsă, dar care e stocată în DDE, deci cel mai bine mergi la cineva priceput ( care nu doar pune mufa și dă câteva click-uri, ci și știe și poate interpreta rezultatele ) și fă o diagnoză, dar evită Delphi sau alte testere, fă cu ISTA și vei vedea sigur dacă ai probleme cu MAF-ul...
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.