Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/04/23 in all areas

  1. In vara lui 2007 am cumparat un ford focus, in echiparea de mijloc cu 1.6tdci 90cp. Era 14.900 si am pus optionale pe el pana la fix 18.249 euro. Deci basicul pleca de la 13.xxx euro, dar e adevarat ca masonile erau chele pe vremea aia. Fiabila a mai fost masina aia. Din anumite considerente am vandut-o in primavara lui 2010 la 53.000km. Am vazut o in parcare la Kaufland acum 2 ani, am lasat nr de tel in geam. M a sunat, era acelasi proprietar, masina avea pe la 170.000 cu zero defectiuni pe parcurs. Un focus pleaca acum de la 22.000. In decembrie 2007 am comandat un A4b8, cu 20.tdi 143cp, pret de baza 30.500 euro si optionale pana la 36.000. In decembrie 2016 g30-ul meu, 20xd pret de plecare 53.900 euro plus ceva optionale. Ce masini cumperi acum in banii astia? Dupa fix 7 ani, g60 20xd, costa la plecare fix 10.000 in plus, 63.900 euro.
    2 points
  2. Păi, una din condițiile pornirii regenerării la DPF este să nu ai erori la DDE. Dacă tu scoți MAF-ul, o să ai eroare și nu se mai face regenerarea. Poți avea erori care să nu-ți apară în bord, cum ar fi o bujie arsă, dar care e stocată în DDE, deci cel mai bine mergi la cineva priceput ( care nu doar pune mufa și dă câteva click-uri, ci și știe și poate interpreta rezultatele ) și fă o diagnoză, dar evită Delphi sau alte testere, fă cu ISTA și vei vedea sigur dacă ai probleme cu MAF-ul...
    2 points
  3. Nu mai spuneți "grupul VAG", nu mai există de vreo 25 de ani. Este grupul Volkswagen Audi stă probabil cel mai bine la materiale în ceea ce privește mașinile germane. Și Mercedes, dar asamblarea este mai defectuoasă. BMW este bine pe finisaje și asamblare, câteodată mai slab pe materiale în sine (mult plastic, chiar dacă de calitate).
    1 point
  4. Long time no see. Sunt foarte melancolic astazi, dar m-am despartit de G30. A plecat catre un pasionat din Bucuresti. Am ajuns la 124000 de km impreuna fara probleme.
    1 point
  5. Si mie imi place IX-ul, am intrat intr-unul, i-am dat tarcoale, imi place extrem de mult. Interiorul e superb, iar materialele sunt peste G30. Pacat ca este doar electric, daca exista un model identic benzina sau diesel l-as fi luat serios in considerare ca urmatoarea masina.
    1 point
  6. g21 cred ca se referea ca e mai mica decat seria 5. fata de f30 mi se pare mai mare(mi se pare) .ce e deranjant la g20/21 e consola centrala in care dai cu genunchiul. pe mine m-a disperat efectiv la inceput pana m-am obisnuit
    1 point
  7. Cauta in certificatul de conformitate COC, acolo apar toate dimensiunile pe care le poti pune pe masina
    1 point
  8. Salutare, Din păcate ma confrunt cu clasica problema a e46. Am o prindere de punte spate rupta datorata ruginii și caut un service pentru a executa reparația. imi puteți recomanda pe cineva in București/ Ilfov care sa îmi facă treaba ca lumea? Dacă știți și un interval de preț ar fi perfect.
    1 point
  9. 1 point
  10. S-o stapanesti sanatos si fara evenimente! Foarte frumoasa si dotata masina si ...."e"
    1 point
  11. Ledurile se pot aprinde și fade in/fade out, așa le am codate pe welcome/leaving. Un led bun se arde greu, dar ledurile de genul foarte puternice nu au cum sa țină, am desfăcut unul, are un consum destul de mare. led urile de pe proiectoare m au ținut 5 ani, acum am pus niște proiectoare led cu lupa, sunt curios ce e de ala. Oglinzile se pot defecta iarna dacă îngheață, se poate rupe motorasul, nu recomand sa le pliati peste noapte. Eu nu le pliez de pe seara pe dimineața, in timpul iernii, dacă o închid fără sa tin apăsat pe închis, nu le Închide. Nu mi ar fi plăcut sa le închidă automat când închid masina. Daca ți se defectează o oglinda, plângi lângă ea cât costa sa o schimbi, mai ales ca trebuie sa găsești doar una și nu la set.
    1 point
  12. :)) m am obișnuit, partea proasta e ca nu le schimb pe toate, ci câte unul cum se arde, mai târziu sau mai repede. Partea proasta e ca atunci când îți spune in bord stânga sau dreapta, nu știi care din cele 2 becuri este :)). Aceste led URI 144smd se vând destul de scump pe Olx, între 25-35 lei aproximativ, poate si mai mult. Pe ali fiind cam 5-6 dolari un set de 2 bucati. Cele de semnalizările am văzut ca tot cam 4-5 luni tin, deci schimb 6 becuri la aproximativ 4 luni (+- luna). Când frânez, se face roșu in spatele meu, prefer sa fiu văzut, sa se “sperie” omul când frânez ca sa l fac atent. In stânga este bec normal de fabrica, in Dr este becul respectiv. Nu ese aprinsa ceata :)). Nu le am pus pe poziție deoarece sunt prea puternice și zici ca e ceata aprinsa, de aceea doar pe frana, tripla la E60 are 1 bec poziție/ceata și 2 becuri pe frana.
    1 point
  13. Gizas, cum sa schimbi 4 becuri la fiecare 4 luni..
    1 point
  14. Skoda Octavia noua- ma rog 40 km la bord si a aprins pomul de Craciun ma rog s-a stins dupa clasicul oprit stat un pic si repornit dar.. clar cele mai misto masini posibile pana incepi sa mergi cu ele :))
    1 point
  15. nu-s de acord cu nimic, inafara de faptul ca are spatiu. Am un Superb Combi, masina de munca, de vreo 4 ani jumate. Colegul meu si-a ales Passat combi. Aceeasi motorizare, 2 litri diesel, 190 cp, automata, 4x4. Eu am mers pe Superb, ca puteam sa pun mai multe optionale. Masina a avut pret de lista 45k Eur, in Ianuarie 2019, comanda, livrata in Aprilie 2019 ( chiar inainte de FL) discount destul de bun, deoarece comandasem vreo 6, prin ALD, comanda plasata la dealer in Cehia (am numere de Cehia). Antifonare foarte proasta, se simte vantul prin ea. Modulul BT, cel mai varza, persoana cu care vorbesti are impresia ca vorbesti din fundul curtii. la 40k s-au dus discurile, din cauza etrierilor blocati (toate cele 6 masini au patit la fel, in jurul a 40k km). Suna singura la 112 (butotnul de SOS). Front Assist si ACC merge cand vrea daca ninge sau ploua. Camera spate, zici ca-i de pe 3310. Consuma ulei, in draci, pe modelul "asa face toate". La fiecare 4k km, trebuie sa ma duc la service sa imi faca regenerare fortata, ca imi apare check engine si n-au ce sa faca. (deja nu imi mai iau bani). Cutia automata DSG DQ381 da in nas, eu de cand am masina o tin doar in Sport. Imobilizator dus, blocat volanul. Masina este servisata doar la reprezentanta la maxim 15.000 KM. Lucrez intr-un domeniu conex (Automatizari industriale) si am ocazia sa merg prin foarte multe fabrice OEM sau Tier 1/ Tier 2 de automobile sau componente, si toti au acelasi feedback: Grupul VW cumpara cele mai mizerabile si imputite componente, pe principiul, sa fie cat mai ieftin.
    1 point
  16. Octavia si Superb sunt cele mai misto masini posibile la pret decent. Niciodata nu le as da in favoarea lui f30 si f10. Suplimentar, nu pricep cum de masinile alea au atat de mult spatiu pt pasageri si in portbagaj...cum dracu o fi fost posibil dpdv tehnic. Voi v-ati urcat in vreouna sa vedeti cat spatiu ramane pt pasagerii spate si asta dupa ce reglezi scaunele fata boiereste? Vad ca la noul Superb a crescut din nou portbagajul care era deja urias. 645L are liftback si 690 breakul. Astea-s masini care sa te slugareasca.
    1 point
  17. Frumos Bmw ul asta deghizat
    1 point
  18. Am rezolvat problema, si am spus sa postez aici rezolvarea in cazul in care cineva vrea sa isi faca swap 520d -> 530d si se loveste de problema asta si sa nu las topicul in aer fara un raspuns la problema. Daca faci swap-ul 2.0d - 3.0d pe e39, trebuie sa schimbi pedala de acceleratie neaparat chiar daca masina donatoare cu motorul de 3.0d nu vine cu pedala electrica (eu aveam pedala de acceleratie modelul cu o tija ce duce la un potentiometru langa imobilizator). Trebuie schimbata pedala cu una electrica (model mai nou si neaparat de pe masina cu cutie manuala, altfel va avea la finalul cursei pedalei kickdown, ceea ce va face masina sa cada in nas), si de la pedala de acceleratie, trebuie trase niste fire, intr-o mufa gri de la ECU / DDE. Cam asta e tot.
    1 point
  19. Am avut si eu un golf 7 gtd 184 cp, am luat-o ca si a doua masina, dupa 3-4 luni am dat o. Masina mai proasta decat aia nu am avut, numai probleme, nici caldura nu baga, avea radiatorul din bord infundat, problema specifica vag si multe , multe altele, am vadut o ca nu o mai suportam. Se regemera non stop , in oras din 70 in 70 de km pornea regenerarea, si tineti cont masina cumparata din germania unic proprietar. Consuma si ceva ulei... Foarte, foarte slaba ca si fiabilitate, totul greu de schimbat la ea, dpf ul bagat aiurea in spatele parbrizului, nu recomandat. La vag in general variantele cu cai mai mult gen 190 in loc de 150 mananca ceva ulei si benzinarele nu mai zic, merg numai pe ulei:)).
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.