Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/06/23 in all areas
-
Vineri am avut primul service..schimbat lichid de frana, filtru de particule, bateria la cheie si un update de soft la masina. amenda : 45 chf costul lichidului. Intr-un an si 66.000 km asta a fost singurul cost la intretinere. Urmatorul service in noiembrie 2025.2 points
-
https://letmegooglethat.com/?q=service+mai+specializat+pe+DPF-uri+in+bucuresti%3F succes !2 points
-
am mai mesterit putin la ea...am schimbat sticla farului de pe partea dreapta intrucat cea de pe stanga a fost la un moment dat schimbata si se vedea o diferenta si nu-mi dadea pace...am incercat mai intai sa o polisez pe cea veche dar tot nu a iesit ok. Am curatat pe acolo si cu ocazia asta am pus si noile garnituri.2 points
-
In viata asta imi doresc doua masini: un M3 si un 911 turbo. Cum pentru 911 inca nu este momentul potrivit, am zis sa imi implinesc visul cat de cat mai accesibil. Asa ca m-am apucat sa caut un E46 (my dream M3), sau un E92/E90 ca optiune secundara. Recunosc ca mi-a luat ceva sa ma obisnuiesc cu preturile lor actuale, iar odata ce am inteles ca sub 30.000 EUR nu pot gasi una OK, am hotarat sa caut una "tzipla" (in semi-disperare de cauza, luasem in considerare sa iau una mai "cocalarita" si sa o restaurez la starea 100% OEM, insa am decis ca ar fi fost o cale mai scumpa decat trebuie si cu sanse mari sa iasa ceva mediocru). Am renuntat la culoarea gri (top choice pentru mine) si cutia manuala - pentru ca aceste optiuni duc pretul in domeniul ridicolului pentru o masina buna, iar in cele din urma am reusit sa gasesc una care s-a dovedit a fi peste toate asteptarile. Asa ca, de aproximativ o luna, ma descriu drept fericitul posesor al unui M3 E46 carbonschwarz, o masina pe care am asteptat-o apropae 20 de ani. Ma asteptam ca aceasta masina sa fie una depasita pentru zilele noastre, eram pregatit sufleteste si mental sa am o masina care reprezinta mai mult implinirea unui vis decat o adevarata masina performanta pentru 2023, insa realitatea mi-a demonstrat (lucru descoperit cu mare bucurie) ca m-am inselat. Masina este wow chiar si pentru zilele noastre, lucru testat deja pe Transalpina, unde nu a contenit sa ma uimeasca prin modul in care se comporta, se aude, comunica si, per total, ma face sa ma simt. Am ales bine. Chiar si cutia SMG are farmecul ei, odata ce o intelegi. Nu exclud o conversie la manual intr-o zi, dar nici nu simt o nevoie sa ma grabesc. Cum, de la o vreme, imi satisfac dorintele motorsportiste pe circuit cu masini de curse adevarate, am decis ca aceasta masina sa ramana una de strada, una cat mai ingrijita si respectata. Asa ca am inceput cu o revizie cap/coada cu 100% piese OEM, si o ranforsare a puntii spate realizata cu elemente de intarire importate din US si sudate de -probabil- cel mai bun sudor din zona noastra (SYL Garage, unde facusem si roll cage-ul la fosta Honda S2000 de circuit). I-am comandat niste jante Style 163 (Competition) brand new si niste anvelope PS4S pentru ele, care au schimbat-o total (venise cu niste 18" cam amarate). I-am mai schimbat trim-urile ei Titan Shadow (care nu erau deloc naspa) cu preferatele mele la E46 - Alu Black Cube si i-am facut un detailing in/out + protectie ceramica la Pro Detailing. A da, si i-am pus grile negre, nu imi plac deloc cele cromate. Ce urmeaza? S-o tin asa cum e, poate cu mici alte tuse estetice, fara sa ii stric caracterul. Mi se pare o crima sa te atingi de acest design unic. POATE o suspensie mai joasa (e cam 4x4...) si POATE un portbagaj original + difuzor de CSL (desi aici am mari lupte interioare, pentru ca masina nu e CSL, evident). A, si probabil o sa ii retrofitez o navigatie 16:9 originala, doar asa pentru looks. Va las cu cateva poze, merci ca ati citit pana aici. Ne vedem prin zona.1 point
-
Sa vedem, mai au timp inca 2 ani sa puna la punct tot. V-a fi o noua clasa de modele electrice.1 point
-
https://www.google.com/maps/place/Autostar3000+-+Curatare+filtru+particule+DPF/@44.4467038,26.1698323,18z/data=!4m6!3m5!1s0x40b1f939382a4f43:0xda74a70e1cd48660!8m2!3d44.446742!4d26.1705168!16s%2Fg%2F11ggt1fh6z?entry=ttu1 point
-
m-am uitat si eu la cosul benzinei in Elvetia, ca voi ajunge vara viitoare.2 euro pt benzina standard :)))))) in general Elvetia este bolnava de scumpa. sper ca te descurci bine pe acolo1 point
-
nu am in plan, nu mi displac pusi pe E46, am vazut, dar prefer deocamdata sa o tin OE.1 point
-
Stie cineva pt seria G ce trebuie codat pt FLA? Intreb orientativ, daca e vorba de interventii HW, nu as face, e vorba de un G01 din 2019 care are deja urmatoarele: S5AV Active Guard S5DN Parking Assistance System Plus (camera 360 Bird-eye view) S5A4 LED Headlight With Extended Scopes Multumesc.1 point
-
Masina trebuie sa vina si cu certificat conformitate.Acolo apar toate dimensiunile omologate chiar daca nu sunt trecute in Cartea de identitate.Daca nu sunt trecute se pot trece de catre registru pe baza acelui certificat.Atasez un Certificat conformitate EU dar e de ford....am si de bmw-uri pe acasa.1 point
-
Nu exista termen de comparatie la calitatea materialelor, ansamblare, etc intre Audi A6 C8 si G30, pt ca pur si simplu nu exista!! Calitatea din Audi este....MULT peste si o spun ca si fost posesor de Bmw-uri si actual posesor si de Audi iar cutia asta S Tronic pare ca nici nu schimba, nu simt nimic cand motorul este pe termic, socuri pe up sau down...traiam cu impresia ca DSG-ul este o mare porcarie, dar sunt uimit de cum schimb si de lipsa lag-ului. Momentan nu am niciun..greier,dar ii astept cu interes :)) Referitor la G60, nu ma pot pronunta, nu am ajuns sa vad una live si sa fac drive test, dar din poze..incerc sa ma abtin!1 point
-
Si ce ti-am zis eu fratele meleu? Te luai la tranta cu mine ca nu domne ca vine cu toate Fix la fel are si a mea, si tot Bavaria Baneasa, probabil aia de la RAR nu vor sa se complice. Plus ca daca observi avem aceeasi dimensiune, cu cea de pe masina.1 point
-
2. De pe siteul Tesla Garanție limitată a vehiculului de bază Garanția limitată pentru vehiculul de bază acoperă vehiculul dvs. timp de 4 ani sau 80.000 km, oricare din evenimente survine primul. Garanția limitată a sistemului de reținere suplimentar Garanția limitată a sistemului suplimentar de blocare acoperă vehiculul dvs. timp de 5 ani sau 100.000 km, oricare din evenimente survine primul. Garanție limitată a bateriei și a unității de acționare Bateria și unitatea de acționare din vehiculul dvs. sunt acoperite pentru o perioadă de: 8 ani sau 192.000 km, oricare din evenimente survine primul, cu o păstrare a capacității bateriei de minimum 70% în perioada de garanție. As zice ca dupa 10 ani poti trimite "la culcare" o masina electrica. Pana la urma 10 ani pt o masina noua de tinut e ok . Ramane de vazut cum se recicleaza bateriile dar asta e trendul .Piata SH pt electrice posibil sa fie ca si inexistenta cel putin in perioada imediat viitoare.1 point
-
Chiar si pentru cei foarte conservatori, este evident ca omenirea nu poate continua sa arda combustibili fosili mult timp de acum incolo. Este inca greu de spus acum care va fi solutia tehnologica care se va impune (electrificare / hidrogen / combustibil sintetic, etc.), dar in mod clar automobilul electric are sanse foarte bune in acest sens. Oricum, este doar o chestiune de timp pana cand vom fi nevoiti sa condcem "altceva". In completare la pct. 1, lipsa emisiilor si simplitatea unui automobil electric in comparatie cu unul cu ICE, ii da acestuia potentialul de a avea o durabilitate excelenta, fara a se perima tehnologic. Practic, un automobil electric conceput pentru upgrade viitor prin inlocuirea bateriilor ar putea fi utilizat zeci de ani, cu costuri de intretinere net inferioare unei masini cu motor termic. Banuiesc ca producatorii evita cu mare grija un astfel de scenariu. Cred ca tehnologia automobilelor electrice inca este in stadiul de evolutie accelerata. In aceste conditii, un model recent iesit pe piata are (aproape) intotdeauna un avantaj tehnologic semnificativ fata de unul chiar si cu doar cateva luni mai vechi. Pentru un cumparator, aceasta echivaleaza cu o depreciere abrupta si in termen scurt a masinii. Tehnologia bateriilor automobilelor electrice este in pragul unei revolutii. Este necesar ca urmatoarea generatie de baterii ("solid-state", sau oricare va fi aceasta) sa rezolve problemele bateriilor Li-Ion: "thermal runaway", capacitatea specifica de a inmagazina energie, timpul de reincarcare, durata de viata, costul, materialele + metodele de productie exagerat de poluante. Am vazut cum arde (mai exact, cum explodeaza) un automobil electric cu baterii Li-Ion, iar pentru mine unul acesta este un aspect inacceptabil. Infrastructura de incarcare are de rezolvat doua obstacole majore: standardizarea si extinderea intr-un ritm cel putin sincron cu cresterea numarului de masini electrice. Nu am studiat in detaliu situatia, dar inteleg ca, pe langa faptul ca statiile de incarcare sunt inca prea rare, nici macar nu sunt standardizate (NACS / CCS). Aberant. In baza celor de mai sus, daca un cumparator nu este in categoria "entuziastilor" si/sau a "early adopters", este prudent - financiar vorbind - sa mai astepte stabilizarea tehnologiei, extinderea infrastructurii si asezarea preturilor prin presiune competitionala. Ceea ce cred ca o sa mai dureze cativa ani buni de acum incolo.1 point
-
Vii si tu cu dulapu' la revizie ca omu' si baietii astia "rai" iti iau fata cu frumusetea asta (R1250 Triple Black)...nu-i corect 1 an, aprox 15.000 - ulei, toate filtrele posibile, lichid de franta. Urmeaza Adblue si placute spate in cateva mii de km....in rest apa paie si bataie.1 point
-
1 point
-
Fara a ma referi in mod particular la accidentul de mai sus, ci in general la situatiile de pierdere a controlului conducand la limita, cred ca o parte din "vina" poate fi atribuita sistemelor electronice de control. Imi dau seama ca suna contra-intuitiv. In esenta, DSC permite oricarui sofer sa impinga masina periculos de aproape de limita legilor fizicii. In timp, soferul respectiv sa obisnuieste sa conduca intr-un stil care depaseste in fapt talentul sau de pilot. De indata ce trece de aceasta limita, nu se mai poate face nimic. Privindu-ma critic pe mine insumi, sunt convins ca in urma cu cateva decenii, cand conduceam fie o Dacia 1310 fie un BMW E28, eram mult mai capabil sa redresez o masina dintr-o situatie critica, decat in prezent. O mica parte a degradarii ar putea avea de-a face cu varsta (desi, teoretic, aceasta parte ar trebui sa fie compensata de experienta), dar cred ca in principal sistemele electronice de control al stabilitatii sunt cele care mi-au deteriorat modestele abilitati pe care le aveam candva.1 point
-
Se poate închide. Din păcate mașina a superit o daună totală, a intrat direct în mine ”englez” care circula regulamentar pentr Anglia, în luna septembrie. A fost mașină foarte bună, în momentul accidentului avea 99000 km. Fiind mulțumit e mașina urmeaza tot un 530e, acum LCI.0 points
-
Pe G30 aveam trimuri din aluminu si piano black- o mizerie, si daca suflai, se zgariau iar in zona schimbatorului era...umflat, nu stiu de la ce, poate de la soare....plasticaraia incepea sa scoata niste zgomote cand era foarte cald si nu avea km multi, spre 75.000 si pot sa mai dau exemple despre calitatea indoielnica. Nu am nicio problema cu tractiunea, este Quattro si 30.000 km, sper sa ma tina DSG-ul asta STronic fix cum este acum, impecabil :)) In fine, sa nu populam aiurea cu chestii de gust, asteptam colegii care isi iau G60 cu impresii despre masina!0 points
-
Pt mine obligatoriu este ca masina sa arate bine si sa fie model cat mai nou, indiferent de marca, astfel incat sa nu il aiba inca sau prea repede barosanii In rest ma intereseaza doar scaune incalzite fata/spate si mai nou si ventilate fata, posibilitatea de a avea roata de rezerva fara sa se micsoreze portbagajul. Obligatoriu padele pe volan deoarece aprox 50% din schimbarile de viteze ale masinilor mele se fac in modul manual. As plati si 1000 euro pt aceasta optiune. Obligatoriu geamuri fumurii, izolate termic si acustic. Obligatoriu tapiserie cat mai deschisa la culoare si peste tot unde este posbil sa fie imbracat in piele. Alegerea jantelor este simpla. Mereu al 2-lea diametru de mare disponibil. Niciodata primul. Digital cockpit cat si memorie scaune Am HUD pe Maserati si keyless entry& go si le-am dezactivat din prima zi...erau standard. Nu ma intereseaza instalatia audio. Vreau non nstop sa fie liniste in jurul meu. Nu ma intereseaza panoramic sunroof pt ca nu vreau nici 1% riscul de a trece apa pe acolo0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00