Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/10/23 in all areas

  1. Foarte faină mașina . Să o stăpânești sănătos .
    2 points
  2. Dupa ce fostul E90 m-a dus cu bine timp de 13 ani+ l-am predat catre un alt posesor si l-am inlocuit cu un G30 LCI 11/2020, 30d xDrive. Masina am cumparat-o din Germania din reprezentanta la 53k km, iar acum are vreo 71k. Am mers pe varianta Luxury, voiam ceva cat mai confortabil si are mai multe dotari pe partea asta: scaune ventilate, masaj, scaune confort cu piele nappa, webasto, driving assistant plus, adaptive drive. Per total masina e foarte confortabila, la drum lung e o placere de condus. Am fost foarte impresionat de Adaptive Drive (bare stabilizatoare active) - masina nu are ruliu deloc in curbe. De asemenea, consumul mi se pare cel mult egal cu cel pe care-l aveam la E90 320d N47, daca nu chiar mai mic. Sunt usor dezamagit de brand; doar ce a iesit din garantia de fabrica si in ultima luna am dus-o in reprezentanta unde s-au schimbat piese de aprox 7000 Lei (fulie vibrichen, chit complet de accesorii ca scartaia la rece, fulie cardan, montat ceva discuri de frictiune pe fata fiindca pocneau discurile in curbe). Pt o masina de 70k km, majoritatea mersi pe autostrazi, mi se pare excesiv. Noroc ca mai am inca 2ani garantie Premium Selection, in caz ca mai pica ceva. As fi vrut un volan cu padele, insa n-am reusit sa gasesc unul in stare buna la un pret omenesc; mai caut, cu toate ca nu pot sa zic ca e o necesitate, cutia schimba suficient de rapid. Ce nu-mi place este ca masina este destul de lunga si joasa. Prin locuri pe unde ma bagam fara emotii cu E90, cu asta ating. De asemenea, manevrabilitatea in spatii inguste e destul de slaba. Unele finisaje interioare sunt slabe - spre exemplu de fiecare data cand ma urc in masina si trag de maner pt a inchide usa imi scartaie in mana, ceea ce mi se pare un mare fail, fiind o chestie pe care o resimt la fiecare urcare in masina. La E90 nu aveam asa ceva. Dotari: Editions And Packages S710 M Leather Steering Wheel S7R7 Innovation Package Comfort And Interior Equipment S403 Glass Roof, Electrical S416 Roller Sun Visor, Rear Lateral S420 Sun Protection Glazing S423 Floor Mats Velours S428 Warning Triangle And First Aid Kit S453 Climate-Controlled Seats, Front S456 Comfort Seat With Memory S465 Through-Loading System S4AW Instrument Panel Sensatec S4HA Seat Heating, Front And Rear S4LH Fine-Wood Trim "Fineline Cove" S4M8 Individual Rear-Reading Light S4NB Autom. Climate Control With 4-Zone Ctrl S4T7 Massage Function F.Driver & Fr.Passenger S4T8 Outside Mirror With Auto Dip S4UR Ambient Interior Light Multimedia S60A TV Function Plus S610 Head-Up Display S654 DAB Tuner S676 HiFi Speaker System S6AC Intelligent Emergency Call S6AE Teleservices S6AK Connected Drive Services S6C4 Connected Package Professional S6NW Telephony With Wireless Charging S6U3 BMW Live Operating Area Professional S6WD WLAN Hotspot S7S2 Luxury Line Driver Assistance And Lightning S536 Auxiliary Heating S548 Kilometre Speedo S5AC High-Beam Assistant S5AL Active Protection S5AU Driving Assistant Professional S5AV Active Guard S5AZ BMW Laserlicht S5DN Parking Assistance System Plus Wheels And Drive S205 Automatic Transmission S230 Extra Package, EU-Speciifc S248 Steering Wheel Heater S28W BMW LA Wheel W-Spoke 632 S2PA Locking Wheel Bolt S2VA Chassis & Suspens. Setup"Adaptive Drive" S2VB Tyre Pressure Display S2VC Tyre Repair Set Environment And Safety S302 Alarm System S316 Automatic Trunk Lid Mechanism S319 Integrated Universal Remote Control S320 Deleted, Model Lettering S322 Comfort Access S323 Soft-Close-Automatic Doors S346 Chrome Line Exterieur S3DS BMW Display Key S801 National Version Germany S851 Language Version German S879 On-Board Literature, German S8EK Dummy-SALAPA S8KA Oil Service Interval 24 Mths / 30,000 Km S8R9 Refrigerant R1234yf S8TF Active Pedestrian Protection Other Equipment S1CB CO2 Equipment S1CE Recuperation System S941 Dummy-SALAPA S9AA Outer Skin Protection S9D6 Fahrerlebnis Paket De S9D7 Winter Joy Package SA090 90 Ah AGM Battery
    1 point
  3. As cauta un 540i. Daca poti trece peste faptul ca 530i are motor de doar 2L si 4cil, atunci go for it. 530d doar daca iti doresti un diesel.
    1 point
  4. Multumesc de informare! Am (cred 99%) exact aceeasi problema dar pe un X3 G01 M40d. Cand virez mai tare la viteze mai mici ceva ticaie, parca freaca in zona puntii fata, si cred ca la aceste chestii se refera... Dar eu am pachet de franare M, nu cel standard din cate observ din buletinul de service...
    1 point
  5. chiar te rog , si part number daca se poate sau e 66215A44493?
    1 point
  6. Eu am tot g30 dar 530d si are 265 cp , nu mi se par putini deloc, de mai mult nu am nevoie, nici in depasi, nici in alta situatie, suta o face in 5.4 secunde, eu cel putin nu var rostul cailor mai multi ca nu fac curse pe circuit. In plus g30 530d trage cam ca f10 535d , nu mai zic comparatie cu e60. Poate ca nu inteleg eu chestia asta cu mai multa putere si eu chiar merg cu masina, am mers si in multe tari si prin tara mult. Sau poate ca masina fiind pe benzina are putere mai mica sub 3500 de rotatii si de aici nevoia de mai multa putere/cuplu, nu stiu nu am condus 540i. La diesel la 1800-2000 de rotati rupe cel putin pe 3.0 g30.
    1 point
  7. 1 point
  8. mda asa imi face si mie. dar nu inteleg de ce, am bifat map view nu map preview, si turn by turn e map preview. en fin , daca is pe apple maps si bag si google maps imi ramane in bord turn by turn, de la google, daca bag direct google maps nu-mi da nimic in bord. mi se pare cam nasol sistemul, dar pe bune ca mai demult mergea
    1 point
  9. "Sunt usor dezamagit de brand; doar ce a iesit din garantia de fabrica si in ultima luna am dus-o in reprezentanta unde s-au schimbat piese de aprox 7000 Lei (fulie vibrichen, chit complet de accesorii ca scartaia la rece, fulie cardan, montat ceva discuri de frictiune pe fata fiindca pocneau discurile in curbe). Pt o masina de 70k km, majoritatea mersi pe autostrazi, mi se pare excesiv. Noroc ca mai am inca 2ani garantie Premium Selection, in caz ca mai pica ceva." @LYM la ce te referi prin discuri de frictiune / pocneau discurile in curbe? Poti da mai multe detalii te rog? Ms
    1 point
  10. Salut @Flo989, debitmetrul este original? Verifica si siguranta de la mufa de intra in debitmetru sa nu fie rupta ( acest lucru l-am patit eu la 530D 2014 ). De altfel, pune o diagnoza si vezi ce erori iti arunca. Eventual reinitializeaza sensorul. Spor!
    1 point
  11. Inainte, daca vrei sa fi sigur ca este de acolo, pune niste scoci de hartie si vezi daca mai face. Ca poate il spargi degeaba
    1 point
  12. dpf infundat nu inseamna neaparat ca scoate fum , tot ce face e sa scurteze viata turbinei sau chiar sa o defecteze , merita curatat , mai ales daca nu s-a facut asta pana acum , n-as spune ca am scapat de camioane si fumigene mai vechi , euro 2-3 , intradevar se simte cand trece unul , chiar ma gandeam cum ar fi fost aerul daca nu s-ar fi introdus gen asta de filtre long term
    1 point
  13. salut salut! cred ca s-au făcut câțiva ani buni, într-adevăr :)) Merci frumos! Merci mult!
    1 point
  14. Este foarte ciudat. O bujie care a fost montata corect un urma cu numai 10.000Km / 1 an jumatate trebuie sa se poata desface destul de usor, mai ales avand in vedere eforturile depuse (motor cald, etc.) 1. Cu toate bujiile montate, analizeaza cu rabdare si atentie daca bujia cu pricina sta in aceeasi pozitie si face aceleasi unghiuri in lacasul sau / fata de chiulasa, ca si celelalte bujii. Daca observi chiar si mici diferente, dar evidente, atunci poti suspecta o montare gresita (filet incalecat). Remedierea corecta ar implica, in mod tipic, demontarea chiulasei - ceea ce complica situatia, dar totodata simplifica demontatea bujiei. 2. (foarte improbabil) Cand au fost inlocuite bujiile, s-a utilizat exact acelasi tip ca cele vechi, cu exact aceeasi lungime a filetului? Daca la motorul respectiv bujiile se monteaza cu saibe, exista vreo suspiciune ca saiba bujiei cu pricina sa fi cazut inainte de montare? Ideea este ca, daca filetul bujiei noi a intrat mai mult in camera de ardere, pe capatul acestuia s-ar fi putut depune calamina (in functie si de starea de sanatate a cilindrului respectiv), ceea ce ar face foarte dificila demontarea. Te rog sa ne tii la curent.
    1 point
  15. Salutare, revin cu update-uri. S-a facut constatare, voi schimba senzorul, cablaje, 6300 lei , iar cu ECU o sa merg la Teo performance ca sa il curete. Din pacate mufele de la ecu erau cu motorina. Deci va recomand sa verificati periodic acest senzor si daca vedeti motorina pe mufe sa il schimbati urgent. Daca nu aveam revizia, probabil ca aflam de problema cand ecu era deja “prajit”. Seara buna!
    1 point
  16. Am pus codul optiunii, nu știu ce dorești mai mult. Caută in dotări, si dacă ai 2VA + 2VH îmi retrag cuvintele, altfel hai te rog să ne oprim aici. Am mai avut discuția asta si pe alte grupuri și tare greu faci oamenii să priceapă ca Adaptive Drive nu e același lucru cu Adaptive Suspension sau butonul ăla de adaptive, care e un mod de condus. Dupa cum scrie si in poza, "Sport", "Comfort", "Eco Pro", "Adaptive" sunt DRIVE MODES. Nu este Adaptive Drive, este ADAPTIVE drive mode (aka. mod de condus). N-are nicio treaba ce spui tu cu ce zic eu. S2VA Chassis & Suspens. Setup"Adaptive Drive" - contine Adaptive Suspension si, in plus, are si bare stabilizatoare active fata-spate (aka. 2 motoare care torsioneaza barele stabilizatoare pt a elimina ruliul in curbe). Din rationamente de spatiu pe puntea spate nu se pot monta simultan pe G3x 2VA si 2VH. Poza1: adaptive drive Poza2: fara adaptive drive
    1 point
  17. Era un i5 la reprezentanta in showroom, m-am uracat in el dar..dupa ce m-am obisnuit cu spatiul din iX , i5 parca ma strangea
    1 point
  18. I-ai dat tare pe vale, asa, toti sunt zmei
    1 point
  19. ISTA este program pentru diagnoza dedicat BMW.....acuma,orice persoană care deține o diagnoza ISTA poate să facă o scanare a erorilor care le ai pe mașină....important e să stiie să și interpreteze erorile. Important în prima faza este să afli cauza care a adus la infundarea filtrului de particule.
    1 point
  20. Un batch nou de poze Cat despre retrofit, acum astept dupa piese, doresc sa lucrez doar cu piese originale BMW si noi. Am gasit 3 firme care s-ar ocupa cu asa ceva in Romania, una in Cluj, una in Arad si una in Bacau.
    1 point
  21. Multumesc de raspuns. Normal ca nu o sa o repar pe forum, postarea am facut-o pentru a cere o recomandare de service pentru ca la unul am fost si mi-au zis sa-l anulez, la bForce am sunat si le-am zis problema si au zis ca ei nu spala DPF fara ca macar sa ia in calcul ca trebuie diagnoza si reparata problema regenerarii si etc. Iar cand spui ca mi-a dat mura-n gura vrei sa zici ca trebuia sa dovedesc ca merit sa primesc un link cu un service ?? Credeam ca despre asta e forumul. Sa putem discuta despre masini, probleme, cere pareri si etc. Plus ca primul raspuns la prima mea postare a fost de la tine aratandu-mi cum sa caut pe google "service mai specializat dpfuri bucuresti".. @petreop [cenzurat] Tot ce voiam era un service pe care te poti baza, ca recomandare de la o comunitate ce detine BMW-uri si s-a mai lovit de astfel de probleme. Prost eu. PS: Ii multumesc din nou lui @Shep86 pentru recomandare, am vorbit la service doar ca dl Cristi e momentan plecat. Astept sa se intoarca.
    0 points
  22. Nu trage? Sau dc vrei sa te complici? 340 de cai sunt putini?
    0 points
  23. Am aflat cauza. Am avut parbrizul schimbat și se pare ca au făcut o treaba asa bună la reprezentanță încât mi-au pus parbrizul cu 2mm mai jos, făcând astfel goluri de aer în partea de sus. Bine ca e fabrica BMW din Debrecen aproape de mine, ca maeștrii de la noi se rezumau la initializare trapa și oglinzi. De aproape un an de zile ma macină suieratul respectiv. Acum trebuie sa vad cum sa schimb acel parbriz, ca nimeni nu se baga la remontatul lui, tipic romanesc, dealurilul nu își asuma vina.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.