Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/12/23 in all areas

  1. Nu este 100% ce trebuie dar se intelege ce trebuie facut. Depinde ce-ti apare tie la vehicle status.
    2 points
  2. Ca sa nu reiteram ce zic unii pe net iti zic eu cum e. Nu exista in navigatie termenul de " adaptare cutie de transfer", exista in schimb asta: Dupa schimb anvelope, selectezi roti vara sau roti iarna si incii, asta poate sa ii zica cutiei de transfer ca ai facut o schimbare. Pt initiator unde iti arata presiune in roti dupa schimbarea rotilor modifica ca ai trecut la cele de iarna si la primavara invers. Eu ma gandeam ca sti asta ca iti zice imediat cum schimbi rotile sa dai reset la presiune si sa selectezi care roti sunt de iarna sau vara. La asta se refera lumea prin adaptare. Alta adaptare nu exista decat cu ista si nu ai nevoie de asa ceva.
    2 points
  3. Desi vanduta, am reusit sa fac sa ramana ca o amintire frumoasa, cel putin pentru mine.
    2 points
  4. Guiness e o parada a ineptiilor , poti lua Guiness pt orice aberatie , cum e cea de fata .
    2 points
  5. Salutare, din nou. Weekendul ăsta am terminat de montat noua cameră de bord, după ce am renunțat la Garmin 67w. Am mers pe good old faithful 70mai, modelul nou, 810 (față/spate) + hardware kit. Hardware kit-ul l-am montat pe panoul de siguranțe de sub torpedou. Am folosit siguranțele F28 (pentru vcc+, adică curent continuu) și F59 (acc+, accesorii) care erau libere și prelungitoare standard ACU. Aștept să văd dacă și cu camera asta voi avea mesaje de eroare legate de baterie. Garminul era conectat pe portul OBD, avea protecție pentru baterie și dacă lăsam mașina mai mult de 24 de ore nepornită, găseam eroare de battery management + adio control prin aplicație, keyless entry, oglinzi rabatate automat, etc. Pe F10 am avut modelul 70mai A800s, dar foarte rar am primit mesaje de battery management. Să fie G30 așa sensibil la consumatori sau să fie din cauza faptului că am conectat-o pe niște siguranțe inexistente și din cauza asta mașina să vadă consum acolo unde nu ar trebui să fie? P.S: posibil să schimb hardware kit-ul curent cu unul 4G ca să primesc alerte în timp real.
    1 point
  6. Merg si la mine . Si referitor la viitorul statiilor de incarcare chiar arata bine, fiind dat ca acest charging point este vechi.
    1 point
  7. Ar fi trebuit mers la cineva cu tester dedicat Bmw si cunostinte de utilizare a acestuia pentru inregistrarea bateriei noi, dupa inlocuire. Chiar daca ai pus baterie identica cea veche avea alti parametri de incarcare.
    1 point
  8. Poți să iei https://remus.eu/en/car/axle-back-sport-exhaust-bmw-5-g30-g31-incl-ec-homologation-088017-1500?vehicleId=1-4-468-1771. Ar trebui sa fie ok pentru ce vrei tu.
    1 point
  9. Se pare ca bateria cea noua care o sa fie implementata de BMW este cea de la ONE, care fac o baterie hibrida. Au pusa bateria asta pe un model S si au facut 1200 km, se pare ca BMW tinteste sus. https://newatlas.com/automotive/one-gemini-battery-bmw-ix-suv-range/ Si un video cu explicatii cum functioneaza bateria: Prin 2025 cand o sa o vedem pusa pe ix, sper sa aibe un range de 800-900 km si pe mine m-au cucerit. Sunt tare curios cum o sa fie cu o baterie hybrid si cum o sa faca daca moare una inainte.
    1 point
  10. Nuu, n as putea glumi despre asemenea aspecte. Insanatosire grabnica! "Glumeam" la faza cu luatul unui 540i in detrimentul 530e :) Eu m am uitat in general pe mobile si doar la dealeri bmw, daca le umplii de dotari nici nu mai gasesti multe 530i/530e... repet, diferenta nu e asa mare. Normal logic si evident ca fiecare stie mai bine pentru el ce inseama compromisul ideal. La mine rationamentul a fost ca la atatia bani dati pe o masina, m am simtit "furat" sa zic asa, dand 40k eur pe 4cil si un motor de 2000cmc...
    1 point
  11. Te salut.Am masina de ceva timp ,nu stiu de ce bănuiești tu ca nu ar fi așa din simplul fapt ca am pus o întrebare subestimată de mulți posesori de xd.Din mai multe surse aceste cutii de transfer sunt foarte sensibile și e necesară o adaptare după fiecare modificare,ca să înțelegi ,pot apărea probleme și de la o roată cu presiune mai mică decât în celelalte.Acum,și eu îl urmăresc pe SAMO,am și discutat cu el despre asta ,dar din nou ,voiam să confirm! Aceasta adaptate pe care o putem face singuri ar fi:după schimbul roților trebuie să virezi maxim stanga,apoi dreapta apoi faci presiunea din navigație și conduci încet în față.. Vis a vis de treaba asta sperăm să am răspunsuri.
    1 point
  12. Salutare,anvelopele sunt noi pe dimensiunile cerute de producător.La presiune îmi prinsesem urechile
    1 point
  13. Unde ai vazut tu asa ceva? Hai sa nu zicem lucruri pe care nu le stim, adaptare se poate face cu ista, nu trebuie sa faca nimic la schimbarea rotilor, lasa masina in pace daca nu face urat si merge bine.
    1 point
  14. omul trimite rachete in spatiu si nu stia nimic despre asta , probabil o sa-i iasa si jucaria asta daca si-a pus ambitia cu ea , personal nu-i vad sensul intre atatea masini , poate mai mult un sens militar , daca o exista vreo ratiune pt asta . Ca e legata cu sarma si lipita cu scoci nu prea conteaza cat e in teste . Realist in 2 ani probabil o va lansa si se vor gasi destui sa o cumpere mai ales daca e bullet proof
    1 point
  15. Eu am inteles la ce se refera si i-am raspuns cu cuvintele lui! Banuiesc ca nu are masina de mult timp.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.