Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/13/23 in all areas
-
https://www.bmw.ro/ro/all-models/5-series/sedan/bmw-5-series-sedan-phev-overview.html/530e-sedan.bmw G60 are bateria cum spuneam mai sus, de 19 KWh. Toate G30-urile facelift, inclusiv 545, au 12 KWh2 points
-
545e foloseste b58 detunat la 299cp.550e are tot b58 dar cu softul care se regaseste si pe m340i de exemplu.Din cate stiu exista o diferenta si la motorul electric si la capacitatea bateriei acestea fiind mai mari pe 550e.Asta e valabil si la facelift-ul X5.2 points
-
In viata asta imi doresc doua masini: un M3 si un 911 turbo. Cum pentru 911 inca nu este momentul potrivit, am zis sa imi implinesc visul cat de cat mai accesibil. Asa ca m-am apucat sa caut un E46 (my dream M3), sau un E92/E90 ca optiune secundara. Recunosc ca mi-a luat ceva sa ma obisnuiesc cu preturile lor actuale, iar odata ce am inteles ca sub 30.000 EUR nu pot gasi una OK, am hotarat sa caut una "tzipla" (in semi-disperare de cauza, luasem in considerare sa iau una mai "cocalarita" si sa o restaurez la starea 100% OEM, insa am decis ca ar fi fost o cale mai scumpa decat trebuie si cu sanse mari sa iasa ceva mediocru). Am renuntat la culoarea gri (top choice pentru mine) si cutia manuala - pentru ca aceste optiuni duc pretul in domeniul ridicolului pentru o masina buna, iar in cele din urma am reusit sa gasesc una care s-a dovedit a fi peste toate asteptarile. Asa ca, de aproximativ o luna, ma descriu drept fericitul posesor al unui M3 E46 carbonschwarz, o masina pe care am asteptat-o apropae 20 de ani. Ma asteptam ca aceasta masina sa fie una depasita pentru zilele noastre, eram pregatit sufleteste si mental sa am o masina care reprezinta mai mult implinirea unui vis decat o adevarata masina performanta pentru 2023, insa realitatea mi-a demonstrat (lucru descoperit cu mare bucurie) ca m-am inselat. Masina este wow chiar si pentru zilele noastre, lucru testat deja pe Transalpina, unde nu a contenit sa ma uimeasca prin modul in care se comporta, se aude, comunica si, per total, ma face sa ma simt. Am ales bine. Chiar si cutia SMG are farmecul ei, odata ce o intelegi. Nu exclud o conversie la manual intr-o zi, dar nici nu simt o nevoie sa ma grabesc. Cum, de la o vreme, imi satisfac dorintele motorsportiste pe circuit cu masini de curse adevarate, am decis ca aceasta masina sa ramana una de strada, una cat mai ingrijita si respectata. Asa ca am inceput cu o revizie cap/coada cu 100% piese OEM, si o ranforsare a puntii spate realizata cu elemente de intarire importate din US si sudate de -probabil- cel mai bun sudor din zona noastra (SYL Garage, unde facusem si roll cage-ul la fosta Honda S2000 de circuit). I-am comandat niste jante Style 163 (Competition) brand new si niste anvelope PS4S pentru ele, care au schimbat-o total (venise cu niste 18" cam amarate). I-am mai schimbat trim-urile ei Titan Shadow (care nu erau deloc naspa) cu preferatele mele la E46 - Alu Black Cube si i-am facut un detailing in/out + protectie ceramica la Pro Detailing. A da, si i-am pus grile negre, nu imi plac deloc cele cromate. Ce urmeaza? S-o tin asa cum e, poate cu mici alte tuse estetice, fara sa ii stric caracterul. Mi se pare o crima sa te atingi de acest design unic. POATE o suspensie mai joasa (e cam 4x4...) si POATE un portbagaj original + difuzor de CSL (desi aici am mari lupte interioare, pentru ca masina nu e CSL, evident). A, si probabil o sa ii retrofitez o navigatie 16:9 originala, doar asa pentru looks. Va las cu cateva poze, merci ca ati citit pana aici. Ne vedem prin zona.1 point
-
Acum fiecare conduce cum vrea , doar ca eu conduc ca mine, vara in oras pana la 24 grade,am gemul deschis, ce depastetse tem aia AC setat la 19-20 grade. Pe autostrada nici nu are rost sa discutam, AC non stop, altfel mori. Acum am temp setata la 20 grade, nu merge cu geamul deschis ca ploua si sunt 10 grade..asa brr.1 point
-
1 point
-
Depinde si ce masina iti iei sa faci taxi sau altceva, eu am ales o masina cu baterie si autonomie mare, pot sa merg 3 zile fara stres cu incarcatul.Chiar la inceput in primele luni am fost mai stresat pt ca nu stiam cu ce sa manca, acum e floare la ureche, o incarc doar dupa ce imi termin programul. Daca prind un fast charge pe undeva ma leg la el pt 10-15 minute. Daca iti iei Spring sau ceva de genul..trebuie sa fi putin dus sa faci meseria asta cu o baterie de trotineta.1 point
-
Solutie de genu folosesc si in reprezentanțe,prima poza cu buretele alb este rezolvare din reprezentanta.Au montat clema aceea de plastic si buretele alb.In domeniu de DIY sunt cele cu buretele de izolatie tevi incalzire gri,se taie buretele pe dimensiune/pe lung, se invelesc tevile si se leaga cu coliere rapide de plastic.Parca buretele ii pentru teava de 16. Sper sa ajute pe cineva.1 point
-
@Romulus Pai care ar fi problema majora din punctul tau de vedere ? Eu nu fac referire la cei care fac ridesharing, eu fac referire la oamenii normali cei care fac 30-50 km pe zi, nu la cei care fac 300-500 km pe zi. Eu am cativa prieteni care au masini electrice si acum tot dupa EV se uita nu par ca vor sa revina la modele pe combustie interna. Ma gandesc ca pentru un taximetrist e mai trista treaba ca in alea 40-50 min in care incarca masina facea deja 2 curse.1 point
-
nu cred ca realizam cat spatiu fizic si chargere ar necesita 80 % din parcul auto de acum ..just in case .Clar ca reteaua home user va fi mai dezvoltata si fiecare casa , loc parcare existent va fi proiectat si cu priza ev1 point
-
Din discuțiile de pe alte forumuri, la G01 este un sunet venit de la conductele de ac de sub bord,partea soferului.Se da panoul de deasupra pedalelor jos si se vad.Altii au pus izolatie de tevi de incalzire prinse cu coliere de plastic si zic ca disparut sunetul. Atasez poze din ce au facut altii. Spor1 point
-
Daca nu ai acolo ierni cu zăpada multa poți pune,văd ca cei care au le laudă.1 point
-
Am varsat, la propriu, om batran, o lacrima, dupa ea. A cumparat-o un tanar din Giurgiu, ieri a fost ziua lui, 25 ani. Cred ca este inutil sa spun cat de bucuros a fost. Si, sa mai spun ca nu am luat 5500 de euro, cat speram, dar, a fost cumparata de cineva care visa de mic o astfel de masina si, care are si un mecanic proprietar de e46 coupe 325i, de vreo 12 ani. Deci are cine sa continue.1 point
-
530e avea inainte 9.2kw si dupa update 12kw.Nu stiu sa existe 530e cu baterie de 19kwh.545e nu exista decat in varianta facelift si are 19kwh.1 point
-
Injectoarele le ai verificat cu ista exact la pornirea motorului la rece? Simptom de injector/injectoare.1 point
-
Octavia si Superb sunt cele mai misto masini posibile la pret decent. Niciodata nu le as da in favoarea lui f30 si f10. Suplimentar, nu pricep cum de masinile alea au atat de mult spatiu pt pasageri si in portbagaj...cum dracu o fi fost posibil dpdv tehnic. Voi v-ati urcat in vreouna sa vedeti cat spatiu ramane pt pasagerii spate si asta dupa ce reglezi scaunele fata boiereste? Vad ca la noul Superb a crescut din nou portbagajul care era deja urias. 645L are liftback si 690 breakul. Astea-s masini care sa te slugareasca.1 point
-
Salutare, Testul cu eprubeta l am făcut și nu erau diferențe mari Am dus mașina la Service, în Timișoara, zona Buziașului la unul “Carlos” (renumit pentru BMW uri) Momentan, ce m a anunțat astăzi este ca nu am compresie în motor, în telefon. Am fost acolo și aveam, într-adevăr învârte dar nu pornea. A spus ca mai e o pornește cu spray și o să verifice injectoarele..iar motiv a zis posibil alimentarea de la o pompa rea0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00