Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/16/23 in all areas
-
Nu am stat sa citesc toate postarile, dar de un lucru pot sa fiu clar de acord cu RECORDER. Eu ca platitor de taxe si impozite MERIT sa stiu unde se duc toti banii mei! Mi se pare o mizerie ordinara ca sa ascunzi cheltuielile de orice natura pe care le fac corpurile prezidentiale si toate celelalte ce tin de alte "figuratii" pe care le fac conducatorii. Totul trebuie sa fie transparent pentru ca tu, esti platit de mine!2 points
-
Dar tot ai ceva cu Tesla, am un bun prieten care nu suporta Hondele masini bune clar da zice nu am respect pentru ele la curse de cate ori le-am prins le-am batut .2 points
-
Normal ca omul e binedispus, relaxat si zambaret, doar e in concediu2 points
-
crezi ca la banca poti lua un imprumut cu mai putin de 3%? sunt absolut convins ca nu2 points
-
@vld57, trebuie mai intai sa precizez ca nu am lucrat pe un F10. Deci tine cont ca opinia de mai jos se bazeaza strict pe experienta din trecut, cu alte masini - si este posibil sa nu fie aplicabila cazului tau. Din informatiile de pe realoem.com, inteleg ca planetara la F10 520d intra in butucul rotii prin caneluri si se fixeaza cu o piulita. De regula, pentru a monta si demonta piese cu caneluri sunt necesare prese specializate. Prin natura lor, canelurile nu trebuie sa aibe joc, deci montarea este de asteptat sa se faca fortat. Imi dau seama ca te astepti sa intre usor cat sa poti fixa piulita, iar apoi sa folosesti piulita drept presa. Lucrul acesta nu functioneaza intotdeauna, mai ales atunci cand cele doua piese cu caneluri sunt imperecheate pentru prima data. Incearca sa cauti undeva un manual de service F10 si sa afli care este procedura recomandata de catre BMW pentru aceasta operatiune - si mai ales daca este necesara o "special tool". In lispa acestor informatii, poti sa incerci sa schimbi pozitia planetarei fata de butuc (prin rotire), poate nimeresti una in care intra cat de cat mai usor - dar retine ca sansele nu sunt deloc bune. O alta varianta este sa lasi planetara peste noapte in frig (mai inainte unge usor canelurile cu vaselina), iar dimineata sa incalzesti temeinic butucul cu un pistol cu aer cald. Apoi, lucrand cat de rapid posibil, incearca sa vezi daca intra, impingand cat de tare este posibil. Este absolut vital ca sa minimizezi timpul (la ordin de secunde) in care planetara se poate incalzi, respectiv butucul se poate raci, inainte de montarea propriu-zisa. DIn nou, nici aici sansele nu sunt fabuloase - dar, in lipsa presei, merita sa incerci..2 points
-
1 point
-
Salutare, Bmw 520d F11 2012 Am nevoie de un sfat cum sa montez inapoi planetara in fuzeta. De cateva zile am inceput procesul de a schimba un rulment pe spate. Nereusind sa scot planetara din fuzeta nici macar cu ajutorul unei prese, ca sa pot mai apoi sa schimb rulmentul, am cumparat planetara si fuzeta la mana 2a. Am pus rulmentul nou pe fuzeta noua si am inceput procesul de montat totul la loc. Pus planeta la loc, pus fuzeta la loc si prins toate bratele pe ea insa planetara nu reusesc sa o trec prin fuzeta suficient cat sa pot baga piulita pe ea. Aveti vreun sfat, cei care ati trecut prin asta? De ce intra atat de greu?1 point
-
https://www.mediafire.com/file/xsml6b8aem6ugwj/BimmerCode_4.20.0-11417.zip/file1 point
-
Sunt mai multe pe piață ce arată la fel, dar bluelens le poți cumpăra direct de aici. Din ce am văzut, au o calitate ok pe video, dar durata de viață destul de limitată. Celelalte opțiuni sunt fitcamx și mercylion, cele de urmă având un chip mai nou. Dacă mergi pe așa ceva, ar trebui să te uiți la aplicațiile mobile ale fiecăruia și să o alegi pe aia care… se blochează cel mai puțin ori care are update uri recente?1 point
-
Este clar că ce face Tesla cu cei de la Pepsi este un proiect-pilot și că așa practic testează încă Semi-ul. Dar par destul de mulțumiți deocamdată - deși este foarte posibil să le fi primit la prețuri derizorii sau chiar gratis pentru expunere și testare. Electrificarea transportului greu este oricum un lucru bun și pe care l-au mai încercat și alții. Păcat. Nu fac mașini rele1 point
-
Bună Știe cineva dacă la un G30 din 2017 cu navi Business 606 (entrynav2) se poate face retrofit la 6wb complet digitale sa fie 100% functionale mentionez ca masina nu are Apix de la unitatea navi la ceasurile de bord . Mulțumesc anticipat1 point
-
Da dar prefer sa iau un model testat pe multi utilizatori inaintea mea, nu conteaza doar senzorul. Vad ca au si aplicatie, camera neavand ecran, trebuie sa aiba echipa de dezvoltare, suport, sunt firme mari care au aplicatii de rahat, ce pretentii sa ai de la unii despre care nu stii nimic.1 point
-
@Romulus radem , glumim nu il suportam pe Musk dar cifrele sunt cifre : https://en.wikipedia.org/wiki/Tesla,_Inc. Production output 1,369,611 vehicles (2022) vs BMW Production output 2,382,305 cars (2022) cumva au ajuns la 1,3 mil vehicule ceea ce nu e rau deloc avand in vedere ca vorbim de vehicule electrice Cum a zis si colegul nu cumpar Tesla nu pot spune ca imi place dar ceva fac bine totusi. Altfel Musk e prototipul "afaceristului american " mult show exageraza cu multe tocmai pentru a-si face publicitate edit: hmm pare ca total productie a sarit de 4 mil in 2023 https://insideevs.com/news/655631/tesla-4000000th-vehicle-produced/1 point
-
Pentru persoane juridice dar prea tarziu am facut deja drive test cu 1300 GS =))1 point
-
In final am rezolvat ,cu PDC cumparat de la dezmembrari si un senzor nou a revenit si functioneaza OK . Daca tot am revenit in acest grup ,vreau sa rezolv cu ajutorul unui coleg problema conectari telefon mobil la sistemul audio al masini . Masina am primit-o in dotare cu un Bluetooth adapter Operatig-FUNKWERK si un microfon montat langa oglinda interioara . Nu ma pot conecta cu toate ca la pornire apare pe ecranul lui -Seeking mobile phone - cu tot ce am gasit pe net si tot incercand nu am reusit ,poate ceva fac eu gresit de aceea cer ajutorul . Multumesc.1 point
-
Salut! Am o problema la un 525ix automat. După ce se încălzește motorul, mutarea treptelor (selectorul) se face foarte greu până când nu mai pot muta deloc selectorul in nici o treapta. Aveti idee de la ce ar putea fi? La rece totul este ok, selectorul merge ok. P.s: Am schimbat cablu de la selector si filtru plus ulei din cutie.1 point
-
Ai fost la un service specializat ? E cutia in 5 trepte banuiesc?1 point
-
nu cunosc oferta pe care o are unicredit acum pt bmw, dar este finantatorul lor de casa+ de stoc, la nivel national si nu prea imi vine a cred ca au dobanda asa mica si fixa pt leasing financiar, poate pe operational leasingul financiar are o marja de rata intre 7 si 7.5 ; in functie de euribor 3M sau 6M+ marja care merge negociata intre 2.9 -3.9, deci dob variabila.1 point
-
La Operational nu poti cumpara masina la final de leasing, pe firma pe care a fost leasingul. Cheltuiala cu chiria e deductibila 100%, fata de leasingul financiar.1 point
-
pai cam asta e valoarea dupa 3 ani si aproape 100k km. e foarte simplu , daca dupa 3 ani masina valoreaza mai mut decat aia 40% o cumperi si o dai avans la urmatoarea, daca nu ura si la gara1 point
-
Pai si ce se intampla cu avansul dat? Ce avantaj vad eu in cel operational (la masina noua, in cazul de fata) e ca ai mereu modelul nou, in rest ca trebuie sa schimb de 2x cauciurile pe an si nu o mai fac eu... Dobanzile (tip dobanda fixa) prin piata acum la leasing clasic sunt undeva pe la 8.5-8.9%, cred ca aici facea referire @coco1382 pentru a te duce banca.1 point
-
Este dobanda pt leasing operational cu 10% avans, 36 rate (30000 km/an inclusi) si valoare "reziduala" 40%.1 point
-
Am montat Luni si anvelopele de iarna. Dupa cateva sute de km, nu am remarcat vreo diferenta fata de cele de vara ( comfort/zgomot - la fel ) Cele de vara aveau 25.000km, si cred ca mai duc cam tot pe atat, deci si vara urmatoare e asigurata, sper. Am constatat un lucru fain, zilele astea, schimband ma multe masini, faptul ca, cel putin pentru inaltimea mea e perfect setat X3-ul, adica ma sui direct la marele fix, adica nu simt ca trebuie sa ma ridic / sau cobor, cand ma pun la volan, la fel si la coborare... e fix ce trebuie. Obisnuit fiind deja cu pozitia asta cand ma pun la volan, am avut ceva obiectii cand am "coborat" intr-un A6 Allroad sau cand am "urcat" intr-un Q7 Totodata, ma enerveaza la culme HUD-ul, pentru ca nu poate fi reglat mult mai jos. Adica stiu ca-l poti regla cat de cat din meniu, unde sa fie displayul pe parbriz, dar as fi preferat sa se poata seta mult mai jos, imediat peste capota in campul vizual, pentru ca a asa bate fix in plaja de distanta, unde daca e un drum mai prost, si nu e iluminat corespunzator, "acopera" cumva toate gropile/denivelarile, si e greu sa faci slalom... In rest ne apropiem de 80k km, toate bune. Merge tun.1 point
-
Salut, am fost și am înregistrat-o și tot așa îmi face, toată lumea îmi zice să verific o siguranță să nu stea în scurt și să consume de acolo. Sper mâine să pot să le verific pentru ca nu prea am avut timp.1 point
-
pune o serie de sasiu sa iti verific serviciile Connected Drive active1 point
-
1 point
-
Când trag de volan se mișcă normal, servo merge ușor cum trebuie de fapt, doar când revine singur trebuie să trag eu de el, e ca o ”treaptă”1 point
-
M-am lamurit . Nu e idrive system 7 , e EntryNav2 cu touch screen , sistem audio - cel vechi clasic si bazic , fara modul RAM . Are Carplay , dar nu folosesc iPhone . Am montat navigatie Android cu interfata "system 8" si ecran de 12" , rezolutie mare , si toate optiunile ce decurg din Android , inclusiv Carplay si Android Auto. Ecranul de 12 pare prea mare . Ideea este ca am cumparat un amplificator auto Eton Stealth 7+1 , pregatit pentru sistemul audio cu RAM - are un cablu audio de conectare special pt sistemul RAM care se duce numai ala spre 100 de euro . Din pacate nu e cazul pt systemul meu si acum ma gandesc cum sa intercalez cat mai elegant amplificatorul cu cablul pt unitatea Android . Pot sa folosec cele 6 iesiri de la head unit ca intrari hi-input in amplificator sau sa folosesc intrarea low-input de tip RCA de la iesirea audio a unitatii Android sau de la head unit . In ambele cazuri, trebuie sa modific serios cablul unitatii Android . @Romulus Masina am cumparat-o in iunie , anul asta , venind de la F10 525D LCI . Am gasit una la pret si kilometraj decent , zic eu , comparativ cu piata . Desigur ca nu e plina de optiuni , dar mi-am asumat asta urmand sa fac upgrade-urile de care ma folosesc cu adevarat - adica sonorizare , unitate Android cu aplicatii care imi folosesc . Sunt destul de in tema cu masinile BMW , pe care le detin si le conduc din 1992, incepand cu BMW E30 facelift . Am avut 9 BMW-uri si 3 Mercedesuri in anii astia . Nu fac multi km , asa ca nu ma dau pe spate optiunile . Am vrut un model mai nou , cu ceva "electric" si de asemenea sa-i las fiului meu , F10 cu care nu am facut 40k km in 5 ani - macar sa-l foloseasca el mai mult . Am ales 530E din 2020 , avand in vedere ca BMW a pus o baterie ceva mai mare de 12KW si , sincer , ma asteptam la audio cu modul RAM , care ar fi fost mai usor de upgradat . De asemenea , G30 pre-facelift pare sa fie unul din ultimile modele cu un look mai "classic" - nu suport aberatiile de design pe care le scoate BMW in ziua de azi , mi se par monstruoase . Fiind plecat din tara , l-am trimis pe fiu-meu sa o ia, dupa ce am verifcat-o pe doua site-uri de istoric , iar fiu-meu a facut diagnoza si verificarile de rigoare de rigoare la fata locului . Masina a fost adusa din Franta - si nerulata in Romania . A trebuit sa platesc in plus un certificat de conformitate care pare sa nu fie disponibil pt masinile din Franta . Despre masina - e ceva indedit , cu motorul electric care ajuta motorul termic . Se simte ca trage mult mai bine decat F10 525 bi-turbo . Inainte am avut E60 525D cu software "tunat" la 215 cai . G30 imi place cum trage chiar mai mult decat E60 . Desigur , simti ca e altceva decat tractiunea bazata doar pe motor . Nu o sa ai niciodata sentimentul cuplului din 6 cilindrii ai E60-lui , dar sunt multumit si asa, pentru ca rezultatul e satisfacator in trafic si depasiri. Masina pare sa nu functioneze doar cu motorul termic - in modul battery controll , o sa aiba tot timpul functia de a incarca bateria pana la un procentaj stabilit , iar motorul electric intra pt a ajuta . Stabilitatea e mult mai buna decat la F10 cu suspensie clasica - masina nu se mai leagana, inclina in curba, ca o balena . Eu am avut bari stabilizatoare aftermarket HR pe F10, dar imi amintesc ce dezastru era inainte . Directia electrica pare similara cu F10 . Confortul e multumitor , desi sunt in totul standard , fata de F10 caruia i-am pus scaune sport . Tot la capitolul asta , interiorul pare usor mai mic, din cauza formei bordului . Am piele Dakota , care nu m-a dat niciodata pe state la BMW. Nivelul de finisare pare usurel mai bun decat la F10 . Dar F10 cu trimuri piano black si piele bej pare mai classy decat G30 cu trimuri sport aluminiu si piele neagra . . Portbagajul e sensibil mai mic datorita bateriei . Garda la sol pare mai inalta cu bara fata deranjant de inalta fata de sol . Am gasit o prelungire bara fata pe Amazon - astept sa-mi ajunga . Consumul , pe drumurile pe care le fac , e undeva la 7 si ceva in modul in care incarci si bateria . Pe baterie , pare sa ajunga la 40km - nu am o concluzie definitiva inca . In mod normal, autonomia pare sa scada de cand s-a racit timpul . Masina se incarca de la priza din casa in mod "redus" - vreo 6-7 ore , sau "curent "maxim" - in vreo 4.5 ore . Ai nevoie cablu de cel putin 2.5 mm , ca sa poti sa incarci pe "maxim" - nu prelungitoare multipriza, cu cabluri mai subtiri sau alte improvizatii . Altfel incarcarea se opreste si mai ramai si cu ceva erori de sters . Per total, sunt multumit de masina .1 point
-
Salut, cand faci stanga dreapta se simte ca vireaza asa putin sacadat? O fi ceva din caseta, coloana de directie.1 point
-
1 point
-
Am rezolvat problema, si am spus sa postez aici rezolvarea in cazul in care cineva vrea sa isi faca swap 520d -> 530d si se loveste de problema asta si sa nu las topicul in aer fara un raspuns la problema. Daca faci swap-ul 2.0d - 3.0d pe e39, trebuie sa schimbi pedala de acceleratie neaparat chiar daca masina donatoare cu motorul de 3.0d nu vine cu pedala electrica (eu aveam pedala de acceleratie modelul cu o tija ce duce la un potentiometru langa imobilizator). Trebuie schimbata pedala cu una electrica (model mai nou si neaparat de pe masina cu cutie manuala, altfel va avea la finalul cursei pedalei kickdown, ceea ce va face masina sa cada in nas), si de la pedala de acceleratie, trebuie trase niste fire, intr-o mufa gri de la ECU / DDE. Cam asta e tot.1 point
-
0 points
-
Imaginea si forta diplomatiei romanesti este 0. Ca sa va dati seama cat am decazut dupa revolutie : Ceausescu primit fastuos si plimbat cu caleasca de Regina Angliei . VS Iohanis primit in Arabia saudita de un functionar de rand si dupa doua zile de zgariat pe la usi l-a primit 10 min printul mostenitor. Ceausescu negocia acordul de pace intre Israel si Palestina. VS Iohanis ? (a negociat si asta ceva vreodata ?) Sa nu spuneti ca sunt nostalgic comunist ca nu sunt. Familia mea a avut destul de suferit pe vremurile alea, dar evidenta ..................0 points
-
Am avut si eu un golf 7 gtd 184 cp, am luat-o ca si a doua masina, dupa 3-4 luni am dat o. Masina mai proasta decat aia nu am avut, numai probleme, nici caldura nu baga, avea radiatorul din bord infundat, problema specifica vag si multe , multe altele, am vadut o ca nu o mai suportam. Se regemera non stop , in oras din 70 in 70 de km pornea regenerarea, si tineti cont masina cumparata din germania unic proprietar. Consuma si ceva ulei... Foarte, foarte slaba ca si fiabilitate, totul greu de schimbat la ea, dpf ul bagat aiurea in spatele parbrizului, nu recomandat. La vag in general variantele cu cai mai mult gen 190 in loc de 150 mananca ceva ulei si benzinarele nu mai zic, merg numai pe ulei:)).0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00