Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/17/23 in all areas
-
2 points
-
Salut! Sa încep cu începutul ca inebunesc. BMW E90 facelift fără keyless go Nu mi mergea releul, am dus masina la un service mi a schimbat releul tot aveam eroare pe tester și am mers din nou. Mi au spus ca nu merge din cauza alternatorului ca ii pe ducă și nu incarca bateria bine, eu stand pe poziti și o zi întreaga fără probleme. Mi au spus ca au scos o mufa de la alternator ca să îmi încarce constant cu 14W, aveam eroare "alternator missing" Bun, asta a fost în martie,deci juma de an am umblat asa, eu acuma de 3 săptămâni vad bateria în bord aproape zilnic, schimb alternatorul și ghiciți ce? După 3 zile cu alternatorul nou apare bateria în bord. Precizez ca eu las cheia în contact dar fără contactul pus peste noapte sau și câte 2 3 zile nopți pana merg cu mașina undeva. Se poate sa îmi mănânce asta bateria ca rămân unele funcții activate ca simte cheia? [limbaj] mi au stricat o aia când au scos mufa intenționat sa merg la ei iarăși? Plus, bateria apare recodata ca și cum ar fii schimbata la 140k km, eu am 300k, era pe duse oricum? Mulțumesc frumos în avans dacă ma lămurește și pe mine ceva1 point
-
Benzina este undeva intre 20% și 37.% depinde ciclu și tehnologiile folosite. Diesel este unde intrare 27-41%. Randamentul este foarte mic în comparație cu un motor electric care este între 70% și 96%.1 point
-
Automobilele “pe hidrogen” actuale sunt de fapt tot electrice, doar că-și produc curentul “pe loc” via pile de combustibil. Problema cu hidrogenul este producția și distribuția, mai scumpe ca la combustibilii fosili. Randamentul depinde de motor, mai puțin de combustibil. Datorită normelor de poluare și nevoii de fiabilitate pe termen lung, automobilele stradale sunt pe la 20-30%. În F1 au depășit 50%. Electricele sunt pe la 75%.1 point
-
Petrolul este o resursă finita de altfel. Bateriile actuale au materiale prețioase, depinde de chimia lor, dar se tot lucrează la chimii noi, unde poate o să scape de unele materiale problematice. Poluare ICE intra direct in nas, plămânii noștri, generarea de electricitate se face în exteriorul orașelor, petrolul ca sa fie scos și ca sa ajunga benzina consuma energie, care poate fi folosita direct intr o baterie, etc. Sunt unele state care își iau energia electrică 95% din hydro care nu poluează deloc, de ce ar merge acei oameni cu mașini pe combustibili fosili? Cand ai o sursă de energie verde. Bateriile au început să fie reciclate ușor, ușor lucrurile o să fie reglementate. Dacă electricele nu sunt o soluție, care tip de autovehicul e soluția din punctul tău de vedere?1 point
-
Sunt ceva avantaje la motorul electric in regim de 4x4 dar pe de alta parte greutatea le anuleaza . Videoclipul e preluat si clar e scos din motive de marketing . Canalul pus de mine este pentru "pasionatii" de 4x4 asa ca nu o sa fie fani Tesla pe acolo .1 point
-
Era pentru Bimmer... , dar da inteleg ca in US reteaua este destul de bine pusa la punct si chiar te poti baza pe estimarile date de aplicatia Tesla . Apropo de Cybershit pare ca au facut ceva teste cu "concurenta" sau invers?1 point
-
True , merg zilnic cu ea - in general iau copilul de la scoala/kineto sau il duc . Azi am avut de dus la scoala si cand am mers sa o iau, am mers cu ursul, cumva pot sa fac o comparatie back to back mai clara acum. So: F21 - B58ul face 80% din masina adica cum se zicea pe vremuri 6ele e 6 domne trage din orice pozitie e rafinat in general ai place sa stea peste 1700 ture poti merge si mai jos dar nu are rost, scaunele sunt foarte ok la fel si interiorul , unde "pierde" in ochii mei este la feelingul dar de directie/sasiu pur si simplu personal nu am feedback suspensia a eliminat topaitul enervant si a mai imbunatatit lucrurile dar tot nu sunt multumit. E30- M42ul desi la vremea lui motor modern in anul de gratie 2023 lasa de dorit vibreaza baraie maraie si "trage" dupa 4000 rpm iar diferentialul de pe masina nu face altceva decat sa il chinue( funfact am impresia ca am acelasi rapoarte "finale ca si F21 de ex in "limitare" viteza 2-a ambele au undeva la 100 km/h ) scaunele sunt mai slabe vs F21 si nu cred ca as fi zis vrodata asta, ergonomia buna . Evident castiga la "feeling" desi directia vs F21 este imprecisa si "invarti" mai mult de volan , chiar si asa pot merge "huliganic" si sa "arunc" spatele afara lucru pe care cu F21 momentan nu am "tupeu" sa o fac, Clar se vede diferenta de 400 kg practic E30 e ca un fulg si iti da impresia ca poti face orice in ceea ce priveste manevrabilitatea ( asta cu gume praf si frane clar mai slabe fata de F21 ) Ca si concluzie o sa caut sa vad daca a pus cineva vreodata B48/B58 pe urs1 point
-
1 point
-
Sunteti draguti amandoi, dar eu dau sfaturi, fiindca si eu am fost in aceeasi situatie. X3-ul a fost luat prin Leasing Automobile, livrat cu Raport Dekra, istoric bmw si contract in care specificam ca nu se confirma niciun accident. Same here la G30, chiar daca Baneasa mi-a spus tot istoricul, eu am mai cumparat si un AutoDna :)) Baza legala castiga oricand decat vorbele, iar eu suflu si in iaurt, but that's me. Vandalizata, nice, d'aia astepta cu vin-ul mai tarziu1 point
-
1 point
-
Nuuu, pe asta, deja l-am taiat din lista, mai discut acasa cu fii-miu, dar, nici verificare nu mai vreau sa fac Pentru ca nu mi s-a parut onest, tot timpul am simtit ca ascunde cate ceva Caut azi si in Romania, inclusiv a lui Ciprian, desi, daca nu are pachet M, slabe sanse1 point
-
Pret nou: 24.500 EUR (negociabil) De cand am pus-o la vanzare, de aproximativ doua luni, am mai facut doar vreo 4-500 km; in rest, sta la subteran si asteapta un nou proprietar. Multumesc!1 point
-
WBA4H91010BN87467 Nu plecam fara sa verific nu dau 4000 dau 27800. Am vorbit cu el si a zis ca, daca verific, voi vedea ca a avut daune: parbriz, zgarieturi, masina cica a fost vandalizata, desi locuieste intr-o zona safe. Intrucat nu am cum sa mai plec cu avionul, nu mai sunt bilete pe 26.11, i-am spus ca plec cu masina de la companie, duminica seara sunt in Munchen. Vrea 1000 euro garantie, plm, deja sunt nervos cu avionul, i-am zis sa-mi dea toate detaliile ca se mareste pretul in fiecare zi la bilete, ..., a tot tras de timp, eu asa am simtit.1 point
-
Buna am mers azi cu el ca de obicei ranjet maxim parca sunt "pe jocuri" . Insa masina in ture joase e "moarta" in principiu am dat vina pe grupul lung dar in ultimul timp parca e mai rau, cum as putea sa verific catalizatorul daca e sau nu infundat? Piesa noua sau aftermarket evident ca nu se mai gaseste si la aproape 33 ani cat are vechime catalizatorul sunt convins ca nu mai este in stare foarte buna .1 point
-
Da probabil e un pic peste bugetul alocat dar pana la urma e in tara e aproape se poate vedea usor. Altfel preturile sunt sus , la ultimele 2 masini cumparate am "sarit" peste buget cu vreo 3k .1 point
-
Asa se fac achizițiile nefericite... Entuziasm, graba, preț atractiv, deși în cazul de fata nu mi se pare un preț chiar sa ma facă sa plec la drum fără seria vin.1 point
-
Cifrele le-am prezentat eu , chill repet oamenii fac ceva bine acolo lasa-l pe "nebun" e un fel de Trump , una peste alta socant sau nu ca si capitalizare erau la un moment dat cat "restu" adunati . Co tot se vorbeste de Cybershit https://www.automarket.ro/stiri/tesla-cybertruck-interdictie-de-revanzare-a-masinii-in-primul-an-de-la-115841.html tare strategie1 point
-
Și mie mi se pare riscant să avansezi așa discuția fără să ai VIN. Adică ai negociat/bătut palma pe un preț fără să deții toate datele necesare verificării online a mașinii, că și alea pot sugera că mașina e ok,dar la fața locului realitatea sa fie alta.1 point
-
Poate nu mai stiu eu preturile, dar 30k pentru un F30/36 cu 100k km si 2.0 benzina mi se pare mult. Intr-un an-doi si la 130k-150k km cat va mai valora, F30/36 fiind deja model vechi?1 point
-
1 point
-
1 point
-
Multumesc mult tuturor pentru raspunsuri. Am verificat azi mai multe chestii pe sub ea, cum mi-ati sugerat, nu am verificat totul chiar ca la carte pentru ca am fost putin pe fuga, dar in mare, pare ca are joc destul de mare in planetare, dupa are si ceva joc parca cam maricel in diferential, dar nu stiu cam care ar fi un joc normal, ca auzisem la cineva ca e normal sa aiba putin. Flansa si rulmentul intermediar par si ele cam obosite. O sa imi iau timp in alta zi sa merg la un prieten cu rampa sa ne uitmam mai in detaliu sa pot trage o concluzie mai clara, dar in mare par cam toate obosite. La celelalte bucse de la cardan am uitat sa ma uit si da, are uleiul schimbat, cu aditivi n-am incercat. Acum, vazand ca nu e dintr-un singur loc si pare cam abuzata, m-am mai dezumflat putin sincer, dar cred ca ar merita facuta pentru ca in mare alte probleme nu prea ar avea, rugina nu prea, este stock, are pachetul m si comfort din fabrica, motorul nu consuma ulei, suspensia dupa mine n-are nicio problema, daca era un L6 in aceleasi conditii n-as mai fi stat atat pe ganduri sa bag bani in ea, dar ma multumesc si cu n42-ul.1 point
-
@vld57, trebuie mai intai sa precizez ca nu am lucrat pe un F10. Deci tine cont ca opinia de mai jos se bazeaza strict pe experienta din trecut, cu alte masini - si este posibil sa nu fie aplicabila cazului tau. Din informatiile de pe realoem.com, inteleg ca planetara la F10 520d intra in butucul rotii prin caneluri si se fixeaza cu o piulita. De regula, pentru a monta si demonta piese cu caneluri sunt necesare prese specializate. Prin natura lor, canelurile nu trebuie sa aibe joc, deci montarea este de asteptat sa se faca fortat. Imi dau seama ca te astepti sa intre usor cat sa poti fixa piulita, iar apoi sa folosesti piulita drept presa. Lucrul acesta nu functioneaza intotdeauna, mai ales atunci cand cele doua piese cu caneluri sunt imperecheate pentru prima data. Incearca sa cauti undeva un manual de service F10 si sa afli care este procedura recomandata de catre BMW pentru aceasta operatiune - si mai ales daca este necesara o "special tool". In lispa acestor informatii, poti sa incerci sa schimbi pozitia planetarei fata de butuc (prin rotire), poate nimeresti una in care intra cat de cat mai usor - dar retine ca sansele nu sunt deloc bune. O alta varianta este sa lasi planetara peste noapte in frig (mai inainte unge usor canelurile cu vaselina), iar dimineata sa incalzesti temeinic butucul cu un pistol cu aer cald. Apoi, lucrand cat de rapid posibil, incearca sa vezi daca intra, impingand cat de tare este posibil. Este absolut vital ca sa minimizezi timpul (la ordin de secunde) in care planetara se poate incalzi, respectiv butucul se poate raci, inainte de montarea propriu-zisa. DIn nou, nici aici sansele nu sunt fabuloase - dar, in lipsa presei, merita sa incerci..1 point
-
1 point
-
Apelezi la cineva care stie sa repare problema. Pentru Bucuresti te pot ajuta eu, detalii pe PM1 point
-
https://www.mediafire.com/file/b8da8891b9wlxvw/BimmerCode_v4.21.0_MOD_modded-1.apk/file Poate merge si este de folos cuiva 4.21 Mie imi face download-ul,instaleaza si dupa ramane agatat la Downloading Update0 points
-
Uite chiar acum mă uitam la clipul ăsta: Și într-un minut mașina a încărcat 4%, în 15 minute a băgat 60% baterie. Față de cum se încărcau bateriile acum 2,3 ani eu spun ca este o îmbunătățire mare. Momentan electricele care au range mare sunt scumpe, un exemplu ar fi lucid air unde chiar poti face 600-700 km la o viteza de 120 km/h. Eu cred ca in 3-4 ani mașinile electrice o sa ajung la un range de 1000 km dacă producători metin bateriile la capacitățile actuale și nu le micșorează odată ce dau tehnologii mai bune. Oricât am vrea să ne împotrivim curentului actual, motoarele termice sunt ineficiente. Eu momentan conduc o mașină PHEV care le are pe amândouă și chiar văd ce poate un motor electric. Pe mie unul nu ma interesează ce face Elon, nu el face mașinile, mașinile sunt făcut de ingineri.0 points
-
Nu l-a forțat nimeni, din contra. Mai fac un ban și de aici, plus din subvențiile de la stat pentru dezvoltarea infrastructurii0 points
-
Initial s-a uitat si la seria 3, pe vremea cand discutam de un buget de 20k. Am ridicat la 25k, eu i-am zis ca seria 3 e prea mic (el are 1,92 si 95kg, muschi de sala). A cautat si 4 si 5 a zis ca sunt ambele ok, nu era nimic ok, am ridicat la 30k. Mai sus de 30k ... nu as vrea.0 points
-
0 points
-
Salut. Am un bmw e90 n47 si am avut probleme cu dpf ul el topindu se înăuntru pe partea stanga. L-am anulat doar din soft. O sa fie bine sau mai trebuie ceva de facut?0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00