Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/21/23 in all areas

  1. Ar fi foarte vine sa treacă, sper ca sunt și ceva presiuni dinspre CE pentru îmbunătățirea legislației privind siguranță rutiera. Din pacate oamenii sunt obișnuiți sa încalce toate regulile posibile, nu cred ca se vor civiliza de buna voie. Eu as prefera sa se pună camere peste tot și sa se dea amenzi drastice pentru încălcarea regulilor de circulație, ar ieși și ei bine cu bugetul și ne-am și civiliza (fortat) mai repede. Eu sunt unul care respecta regulile dar câteodată îmi ies din fire când vad ca eu stau 15 min în coloana la semafor și pe lângă mine zboară toti pe linia de tramvai și se baga în fata coloanei, fapt ce mareste timpul de așteptare... la un moment dat începi sa faci ca ei, ca nu mai poti. Daca s-ar aplica legea ar fi mult mai bine, chiar si cu legislația de acum.
    3 points
  2. ideea e relativ simpla , ne place nu ne place treaba se misca destul de rapid neasteptat de rap[id as putea spune. Ca mie nu imi plac, ca unul sta la bloc , ca altul face 1000 km pe zi nu cred ca mai conteaza, probabil ca peste vreo 5-10 ani vrei ICE mergi in Africa/Asia/America de Sud .Ar mai fi un moment de "cotitura" cand un vehicul EV va avea pret asemanator cu un vehicul ICE si performante asemanatoare. Tot legat de drum as zice ca 70% din masinile aflate in trafic in Bucuresti fac maxim 100 km zilnic (clasicul- casa - scoala munca - scoala -casa )
    2 points
  3. Ai valoare acum, ai BMW, "moare" dujmanii de ciuda
    2 points
  4. E doar un proiect....pana cand apare in MO.....niciodata, ce ei nu conduc beti....isi fura caciula singuri.
    2 points
  5. Dacă nu se schimba ceva în lege și în modul de aplicare putem avea și 100000 km de autostrada ca bizonii tot bizoni rămân, dacă știu ca nu pățesc nimic.
    1 point
  6. Daca vom avea 2000km de autostrada si 1000km de drumuri expres (adta este necesitatea Romanie pt a avea infrastrictura la nivelul occidentului), accidentele se vor reduce la jumatate. Eu cand ies de pe autostrada si intru pe DN, ma transform. Ok, exista animalele care vor ramane animale indiferent de infrastructura.
    1 point
  7. Noi nu reciclam nici macar gunoiul si o sa reciclam baterii... si nu ma refer la noi romanii si prin alte tari mai civilizate e mai mult sau mai putin rau.
    1 point
  8. Și la mine se uita mulți urat la orice mișcare mai agresiva, fata de când aveam Mazda și făceam același mișcări în trafic...
    1 point
  9. Pai nu-i induci, daca doar aia se v-a fabrica aia vei cumpara e simplu. In trecut de ce toti cumparau masini cu motor pe combustie interna, pentru ca doar aia exista. Acum in momentul de fata ai alternativ, poti sa alegi intre 2 sisteme. Nu-ti zice nimeni ca nu ai voie sa mai cumperi, mai ai timp 12 ani in care poti sa cumperi masina pe combustie interna noua, dupa SH. S-a dovedit ca masinile pe combustie interna polueaza mai mult decat cele electrice de la scoaterea petrolului, rafinarea lui, aducerea in pompele de benzina si apoi arderea lui de catre noi. Ca noi comparam in pret si litri pe benzina sau comparam cat CO2 face arderea a x litri de benzina/motorina, pe cand problema este mult mai adanca. In toate etapele mentionate mai sus se produce CO2 si alte substante si mai periculoase. Daca scot petrolul din ceva oceane/mari, polueaza de sparg si omoara fauna acvatica, apoi rafinarea emite ogramada de gaze, aducere in pompe consuma benzina/motorina, etc. Oricat ne-am contracara noi in argumente tot lantul pentru a pune in functione o masina pe combustie interna este mult mai poluator decat un EV. Lumea ar trebuie sa invete ca masina nu este un must, de ce sa mearga 50.000-100.000 de masini sub euro 4 prin oras, ar trebui ca fiecare oras sa interzic intrarea in oras a masinilor sub euro 5, 6 si apoi doar masinile electrice sa aiba voie ca alea nu polueaza orasul. De ce sa moara atata lumea de boli pulmonare care sunt relationate direct cu poluare ca vrea mortis cineva sa mearga cu euro 2. Si vin si cu o intrebare de ce sunt eu obligat ca sa respir gazele de esapament a cuiva ? De multe ori cand merg cu masina si cand accelereaza vreo unul vad un fum negru si imediat ma "infing" in butonul de recirculare.
    1 point
  10. Exagerezi, o buna parte din ce a enumerat se aplica si la termic, atat ca la termic daca ajungi aproape de rezerva bagi repede benzina. Chiar oare acum 100 de ani cate benzinarii or fi fost? Sau ce range avea o "masina" as zice ca undeva problemele erau mai mult sau mai putin asemanatoare - benzinariile probabil ca erau ca si statiile de incarcare acum, consumul de combustibil maricel un fel de range anxiety Oricum pe masura ce numarul de EV creste e posibil sa vedem un "interes" al benzinariilor sa adauge o "pompa" electrica, chiar ma mir cum de nu au facut asta pana acum nu de alta dar cat incarca 20/30 min clar omul mai bea o cafea un suc sau daca ai modele mai vechi poti sa si mananci ceva
    1 point
  11. Ori are ori nu are? Schimba mecanicul.
    1 point
  12. Daca n-ai compresie nu stiu ce tot mai verifici, motorul este bun.....de aruncat la fier vechi. Ai ramas fara presiune de ulei , fara ungere....motor pa. Cauta altul.
    1 point
  13. eu cu model asta de angel nu ma pot obisnui , grila iluminata si mie imi scoate ochii , pare putin brad de craciun , de tableta nu mai spun , raman clasic probabil , imi da efectiv feelingul de simulator , poate in timp o diger , in rest ce sa zic , numai ma uit la ea si o vad in service de 100 ori pana in 50 k km , parca masinile astea noi nu mai inspira incredere
    1 point
  14. Am luat display-ul de pe OLX de la cineva din Constanta cu 1500 de lei. Am urmat procedura din video-ul asta, nu am mai scos modulul de la clima, doar trim-ul cu gurile de ventilatie si ai acces la cele doua suruburi T15 care tin display-ul.
    1 point
  15. Salut, desfa regulatorul de pe pompa de inalte si vezi si acolo sa nu ai span - sunt destule cazurile.
    1 point
  16. Salut, Scoate filtrul de ulei si vezi daca ai span in el. Asa se manifesta cand se incaleca cuzinetii. Verifica injectoarele - test epruveta (porneste greu).
    1 point
  17. Greu sa gasesc ipocrizie mai mare decat masina electrica si ecomarxistii care se masturbeaza la ultimul model tesla; companiile de energie, bancile , companiile aeriene fac profituri record,, iar cetateanul alfa trebuie sa stranga cureaua ca au dec is unii ce e bine is ce e rau; e greu de tinut o termica, service o sa fie din ce in ce mai greu, apoi varsta/rugina te obliga sa dai masinile vechi (anul asta un e46 compact imi mananc 2500 euro sa indepartez ceva rugina sub masina) daca UE continua sa se abereze, imi bag ceva in justitie si drepturi civile, ma mut cu falilia in UAE , plm, plastesc nilic impozit si imi iau V8 fara sa ma fute astia la cap. Masina alimentata cu hidrogen imi pare mai kuser fata de electrice
    1 point
  18. Pai si de ce nu mergi inapoi la ei?
    1 point
  19. Stiu ca e un topic vechi, dar poate ajuta un alt posibil cumparator. Am mers de curand cu un 518d G30 si mi s-a parut decent (eu vin de pe un F48 18d si un G01 30d). Pana la urma are 8.8s pt 0-100km/h (mai rapid ca seria 3 F3X 18d de ex). Are si o repriza decenta 80-120 km/h. Sigur, dupa standardele unui sedan premium, putem spune ca e lenta. Dar comparand-o ca si performante pe piata cu restul masinilor, e ok. Se poate preta unui condus linistit, axat pe confort (pt familie cu copii mici in spate). Mai ales la drum lung.
    1 point
  20. ..... Cel putin in iasi s-au mai pus separatoare, nu ai cum sa te mai duci pe linia de tramvai, dar daca nu e pus ... Ce am observat, na fiind primul BMW care il conduc, ca in trafic bara la bara ma lasa mai greu sa intru, dar la drum intins se dau toti din calea mea ) Nu ca merg cu viteza mare dar pe E85 ai o banda jumate si mai sunt care merg incet pe mijloc
    0 points
  21. Poate să pornească dacă e doar un dinte sărit.. cazuri și cazuri. Mai rar însă pe N47.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.