Pai e normal. Si cum bateriile avanseaza ca tehnologie, probabil in 10 ani o sa fie masini electrice mai usoare, cu incarcare mai rapida, si la fel de puternice ca cele de acum.
Asta nu stiu daca e relevant pentru situatia din UE. In primul rand ca au fost cazuri si pe la noi de masini cu probleme mari. Nu era unul acum cativa ani care colantase un A6 cu "Audi e cea mai proasta masina"? Si parca mai era si cineva cu un BMW M caruia ii crapase motorul la foarte putini km. Plus bmw-urile diesel care tot iau foc.
In al doilea rand, nu cred ca o sa-si permita customer service prost in UE. Asta pentru ca UE are legislatie buna (probabil cea mai buna de pe toate continentele) de protejat clientul. In plus, iti dai seama ca toate organele din UE o sa ii caute pe chinezi la basca si o sa-i arda cu orice ocazie.
In al treilea rand, daca nu erau chinezii, toti europenii vindeau in continuare fericiti mizerii de genul ID3 si Pejo 308 cu 50k euro. Adica, hai sa fim seriosi..In plus, mi se pare ca la europeni calitatea e din ce in ce mai proasta, pe cand la chinezi e din ce in ce mai buna. Si asta pentru ca sunt disperati sa intre pe piata din UE. Pe piata din China s-a cam terminat cererea, pentru ca marea masa a oamenilor nu-si permite o masina electrica. In State nu prea au loc, ca sunt taxe mari si risca un ban oricand ca e razboi economic. Deci a ramas UE, care isi doreste masini electrice si are si taxe mici. Doar ca in UE oamenii vor calitate mai buna decat chinezii sau americanii. Si atunci chinezii produc ce se cere. Pentru ca, orice ai spune, ei se adapteaza cel mai repede la productia de masa.