Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/28/23 in all areas

  1. Eu stiu oameni care si-au cumparat masina de banii astia :)))))))))))))
    5 points
  2. Data viitoare sa vii la mine, manopera la noi in service la camerele astea e in jur de 500 RON. Problema e in orele normate de BMW la camera asta, e stupid cat zic ei ca dureaza instalarea. La fel ca la bateria de ATM care e 400 RON si manopera e 2,700 RON.
    3 points
  3. plus ca nu poti spala si oglinzile, care se pliaza :))
    2 points
  4. mers-am la spalatorie acum o luna cu audi, cheia in buzunar si am ajuns la spuma activa, m-am aplecat putin si nu stiu cum am deschis gemurile la masina din cheie, logic ca nu am observat si.....am facut putin si interiorul cu spuma, ca era cam murdar :))); de atunci numai in masina las cheia :))))
    2 points
  5. Salutare colegi de forum pasionați și posesori de BMW-uri! Sunt Darius, membru al acestui forum și pasionat de BMW-uri de mulți ani, atât pe două, cât și pe patru roți. Cu toate acestea, nu am avut curajul să posteze până în acest moment. Înainte de a vă prezenta mașina din titlu, permiteți-mi să vă împărtășesc istoricul meu de vehicule în ordine cronologică: BMW e36 316i din 1998 - Aici a început totul, m-a prins microbul BMW-urilor. Audi a4 b5 1.6i din 1999 - Nu a fost o mașină rea, dar microbul deja mă cuprinsese. BMW e46 320d din 2003 - Această mașină este încă în posesia mea și servește acum drept adăpost pentru o familie de soricei. BMW F650 GS din 2001 - Prima mea dragoste pe două roți. BMW F700 GS din 2013 - Din păcate, noi doi nu ne-am potrivit fizic. BMW F800 GS din 2015 - Soția a decis că vrea să fie pasageră și să se bucure alături de mine de noua mea pasiune pentru motociclete. Yamaha XSR 700 din 2018 - Așa că am luat o motocicletă mai mică, să nu mai încapem bine. (P.S. Are cel mai frumos sunet!) BMW R1200 GS din 2014 - Motocicleta pe care am visat-o timp de mulți ani, jack of all trades. BMW X3 G01 20i din 2019 - Dețin acest model de doar două luni. Această postare este, de fapt, dedicată noului membru al familiei, și anume un X3 20i. Știu că această motorizare nu este foarte populară în țara noastră, dar având în vedere modul în care folosesc această mașină, în principal în oraș, cu drumuri scurte, și unele de weekend în afara orașului, am ales acest model în detrimentul variantei 30e. Diferența de preț de 10.000 euro nu s-a justificat pentru mine, mai ales că planific să păstrez mașina timp de încă 4-5 ani, după care mă gândesc să trec la o mașină full electrică sau hybrid. Un alt motiv pentru care nu am optat pentru diesel este că folosesc mașina mai mult în lunile reci, începând din octombrie până în aprilie, în timp ce vara prefer motocicleta R1200 GS. Media de kilometri pe an pentru mașina mea este undeva la 12.000 de kilometri, inclusiv câteva concedii. De când am această mașină, am reușit să fac doar două călătorii mai lungi, dintre care una cu o rulotă de la Oradea la Cheile Turzii și una de la Oradea la Garda de Sus. Cu rulota, consumul a fost de 10.5 litri/100 km, în timp ce în afara orașului, cu mașina încărcată, am avut un consum de 6.7 litri/100 km, aceste cifre fiind măsurate de la pompa de benzină la pompa de benzină. În oraș, consumul se situează între 11 și 12 litri/100 km. Personal, sunt foarte mulțumit de consum, mai ales că aveam un consum de 8.5 - 9 litri/100 km în oraș și aproximativ 6.5 litri/100 km în afara orașului cu BMW e46 320d. Pana in momentul de fata sunt foarte incantat de ea si simt ca imi satisface toate nevoile, era foarte ingrijorat ca este lesinata cu acest motor si ca 184 cp nu sunt suficienti pt acesta caroserie, dar la cum o folosesc eu este mai mult decat suficienta. in oras nu am unde sa o calc sa nu imi ajunga acei cai iar extra urban sunt cu sotia si copilul si conduc forte prudent. Ca si dotari nu este super incarcata dar imi satisface nevoile, singura optiune ce simt ca imi lipseste mai alse in oras si cand dau cu spatele sa cuplez o rulota sau remorca ar fi o camera de marsarier. Motor: B48M Putere: 135 kW / 184 CP Tracțiune: Xdrive Culoare: Alpinweiss 3 (300) Tapiserie: Pânză/piele Vivus/anthracite (BVAT) Ediții și pachete: BMW Repair Inclusive (S7CG) Model X Line (S7LM) Dotări confort și echipament interior: Covorașe velur (S423) Acoperire electroplacată/Clips pentru elementele de acționare (S4U0) Oglinzi interioare cu atenuare automată (S431) Încălzirea scaunelor șoferului și pasagerului (S494) Accent negru de înaltă calitate în luciu Perlglanz (S4LU) Lumină ambientală interioară (S4UR) Geamuri cu protecție solară (S420) Pachet compartiment de depozitare (S493) Triunghi de avertizare și kit de prim ajutor (S428) Scaun sport (S481) Încălzitor Blow-By (S4NE) Plasă pentru compartimentul de bagaje (S413) Multimedia: Sistem audio Harman/Kardon Surround Sound (S688) Telefonia cu încărcare wireless (S6NW) Display multifuncțional (S6WB) Informații în timp real despre trafic (S6AM) Hotspot WLAN (S6WD) Tuner DAB (S654) Teleservicii (S6AE) Servicii Connected Drive (S6AK) Servicii Remote (S6AP) Sistem de navigație Professional (S609) Unitate CD (S650) Asistență pentru șofer și iluminare: Asistent pentru faruri înalte (S5AC) Faruri LED de ceață (S5A1) Controlul distanței de parcare (PDC) (S508) Dezactivare airbag pasager (S5DA) Aer condiționat automat (S534) Controlul de croazieră activ cu funcție Stop&Go (S5DF) Active Guard (S5AV) Faruri LED adaptive (S552) Contor de kilometri (S548) Roți și tracțiune: Transmisie automată (S205) Anvelope cu proprietăți Runflat (S258) Pachet suplimentar, specific UE (S230) Afisaj presiune pneuri (S2VB) Șuruburi de blocare a roților (S2PA) Jante BMW Lt-All.Wheel Y-Spoke 694 FG/Runflat (S28G) Mediu și siguranță: Literatură la bord în limba olandeză (S886) Refrigerant R1234yf (S8R9) Protecție activă pentru pietoni (S8TF) Cuplaj pentru remorcă (S3AC) Sistem de alarmă (S302) Acces confort (S322) Grilaj individual de acoperiș, finisaj oglindă Shadow Line (S3MC) Interval de service pentru ulei 24 de luni / 30.000 km (S8KA) Codare, semnalizare alarmă (S8S2) Versiunea în limba olandeză (S868) Blocare automată la pornire (S8S3) Echipament individual: Linie de umbră de înaltă calitate (S760) Tavan căptușit cu material de culoare antracită (S775) Alte echipamente: Protecție exterioară a carcasei (S9AA) Echipament CO2 (S1CB) Dummy-SALAPA (S925) Selecție de vehicule relevante pentru COP (S1CA) Standarde de emisii de evacuare EU6 RDE (S1DE) Aici istoricul de vehicule mentionate mai sus daor r1200GS'l si e46 le mai sunt in posesia mea
    1 point
  6. Varta are in configurator f misto unde completezi datele masinii si iti arata ce baterii se potrivesc. Cauta pe google Varta Battery Finder. Eu am pus in 2021 Silver Dynamic AGM 595 901 085 de 95Ah pe E91 LCI 320D. Recomand sa pui ceva care se potriveste si neaparat sa fie codata apoi, altfel alternatorul nu va incarca acumulatorul corespunzator. Nu merita sa te zgarcesti
    1 point
  7. Da, sigur, mai am rabdare, dar astept si cumparatori interesati cu adevarat, cu bani, nu doar oferte de schimburi pe hale sau cu alte masini. Nu am momentan nevoie asa mare de masina (drept dovada am facut doar 700 km in doua luni jumatate, de cand am pus-o la vanzare, si toti prin Bucuresti), deci daca se da, ma pot lipsi 1-2 luni. Planul era sa o dau pana vine noua masina, dar daca nu se intampla, asta este. Ideea e ca in timp oricum se devalorizeaza, si daca mai adaugi si alte costuri aferente, precum Casco si RCA, realizezi ca mai bine mai scazi pretul. Altfel tii la pret inca 5-6 luni, dar castigul real e mult mai mic decat pare la prima vedere.
    1 point
  8. Reglează cablu accelerație Resetează pedala accelerație Curata icv, clapeta accelerație Resetează pedala accelerație
    1 point
  9. E simplu, face downsize la sunet cand vorbesti. Iti explica colegii. Oricum, si topicurile astea sunt bune pentru atras oamenii in discutii, reload de pagini, you work smart, boy
    1 point
  10. Eu nu am gasit, dar in timpul notificarii de la navigatie (indiferent ca e maps sau waze) daca dai de volum ii poti ajusta volumul navigatiei.
    1 point
  11. Ai facut alegerea corecta. Cum zicea si cineva mai sus, ai spatiu util mai mare. Conteaza daca vrei sa pui 4 suporti de bicla spre exemplu (poate faci o iesire cu prietenii) sau cutie + suport de bicla. Iar cutia la fel, la 197 cm, cred ca doar ski-uri de fond nu intra. Eu pun intr-o cutie similara tot echipamentul pentru 4 persoane (doage, bete, clapari, casti) si mai ramane ceva loc. Cat despre viteza maxima, stai linistit nu pleaca de pe masina la peste 130 kmph. Cu 120 merg cu biclele pe masina si fac asta de 15 ani, niciodata nu am avut probleme. Cutia e mult mai permisiva. Vacante placute si partii batute!
    1 point
  12. Mi se pare mie sau Serie 3 cu mild hibridul asta diesel de 2L este si mai încet pe 0-100kmph (7.6 fata de 7.2 cred) și are si un consum ceva mai mare decat dieselul clasic de 2L si 190 CP care a fost pe F30 si G20 la început? La mine dieselul a fost accidental, avusesem doar benzina anterior. Nici acum nu îmi place cum suna, dar din punct de vedere pragmatic este imbatabil. Extraurban, consumul si autonomia sunt greu de atins. As păstra F30-ul doar pentru concedii.
    1 point
  13. @cornel271003 Intrucat nu putem testa masina, trebuie sa intelegem exact cum se manifesta problema. Retine ca acest lucru s-ar putea sa nu fie posibil de la distanta; putem doar sa incercam. Te rog sa ne furnizezi urmatoarele informatii: Cu piesele vechi (cutie + volanta + ambreiaj) se auzea exact aceeasi "haraiala", in aceleasi conditii, sau s-a schimbat ceva dupa ce le-ai inlocuit? Daca s-a schimbat, explica diferentele intre inainte si dupa. Volanta si ambreiajul montate acum pe masina au fost si ele tot second hand, ca si cutia de viteze? Cam ce rulaj aveau? Raspunde la intrebarea de mai sus a lui @ADRIAN HD - daca ai schimbat rulmentul de presiune, plus daca a fost nou sau nu. Uleiul din cutia de viteze este nou? Nivelul uleiului a fost verificat si confirmat sa fie la limita maxima? Difera zgomotul ("haraiala") intre momentul in care schimbi intr-o viteza anume si zgomotul in mers in aceeasi viteza? Zgomotul din momentul in care schimbi viteza seamana cu zgomotul produs la orice masina, atunci cand se schimba viteza fara a apasa complet ambreiajul? Daca apesi ambreiajul (in timp ce conduci masina pe drum) se modifica zgomotul? Cum? Dar daca o scoti la punctul mort si apoi lasi ambreiajul cuplat?
    1 point
  14. Nu e nici o problema cu garantia la noi. 48FRU pentru instalare inseamna sa lasi masina 2 zile acolo Ma uit in manual cat se specifica la durata instalarii si revin cu un printscreen. LE: am atasat manualul de instalare poate mai au si altii nevoie de el. BMW zice 2 ore instalare, 2.5 ore la masinile cu hayon. eba-01295A63747_1.2_en_en.pdf
    1 point
  15. Inchiriat?! E ultima chestie la care m-as fi gandit. Cheia pe telefon si smartwatch e buna cand mergi la plaja, ori la ski, cand pleci in vacanta cu avionul si pierzi cheia pe acolo, cand pleci in graba de acasa si uiti cheia fizica in casa etc etc
    1 point
  16. Ce ce aveti confort acces, cand spalati masina intotdeauna lasati cheia in masina si nu o sa mai aveti problema cu deschisul.
    1 point
  17. Rulment presiune ai schimbat ?
    1 point
  18. Sunt 2 probleme posibile pe care le-am vazut "live" la 2 masini diferite. F45 si G01. - la F45, utilizatorul apasa din greseala pe butonul de deschidere a haionului. Cheia era in buzunar, nu stiu cum era posibil dar se intampla frecvent. Am solutionat codand 10 min timp necesar sa tii apasat pe buton ca sa se deschida - la G01, exact cum patesc toti, cand treci aproape de masina cu cheia in buzunar sau cand speli masina cu jet. Aici solutii nu am gasit. Am vazut ca e plin internetul de astfel de cazuri. La G05 nu am patit inca nici o data sa se deschida aiurea portbagajul.
    1 point
  19. Cand esti langa masina o mai poti "regla" rapid, dar daca ai ceva in portbagaj, o geana, un laptop, orice, si sta masina 30 min cu portbagajul deschis? Mai ales intr-o zona circulata/aglomerata? Mi se pare nasol rau... dar am zis ca sunt eu mai ghinionist, dar vad ca multa lume are aceeasi problema...
    1 point
  20. Am patit si eu cu portbagaj deschis cand am ajuns la masina si de atunci ma mai uit/verific din cand in cand pe telefon/cheie sa vad daca e totul inchis :)) o fi "boala lor"
    1 point
  21. Patesc la fel sa merg pe langa masina si sa se deschida portbagajul cand trec. E nasol ca atunci cand ies din supermarket cu 2 baxuri de apa in mana si bag piciorul sub portbagaj sa se deschida, al dreq nu se deschide. MI-a placut mult acea bucata de lemn, socru-miu are o minge de tennis agatata cu un snur in tavan. CAnd parcheaza masina in garaj, in momentul in care atinge mingea parbrizul, stie sa se opreasca. Aici vorbim de un om cu masina cu multi senzori, camere, etc. EL le-a dezactivat prin scoaterea sigurantelor Csf, n-ai csf
    1 point
  22. Daca aveai runflat si bagai atat , devenea rigida rau. Oricum e cam mult dupa mine.
    1 point
  23. Si eu am la F10 optiunea asta de deschidere a portbagajului cu piciorul si se intampla cateodata sa se deschida automat atunci cand trec prin spatele portbagajului. Cred ca nu functioneaza chiar bine sistemul. A mea e din 2012, dar daca si cele de acum fac la fel, inseamna ca n-au mai imbunatatit comportamentul lui. Trist.
    1 point
  24. Eu nu prea sunt de acord cu tine, partial sa spun. Caii putere mai multi si implicit cuplul mai mare te ajuta chiar si in tari bananiere precum a noastra, cu drumuri proaste si nu pt a dezvolta viteze mari, ci pt a face o depasire in conditii mai ridicate de siguranta. Iar aici nu ma refer ca trebuie sa mergi ca tampitu, dar asa cum stim toti, cateodata poate ca n-ai calculat f bine distanta fata de cel care vine pe contrasens sau poate totusi apare unu tare de nicaieri sau poate ca atunci cand vrei sa te repliezi, iti dai seama ca ai un tir in plus in fata care sta aproape de primul din fata ta pe care l-ai depasit sau...etc, n si n scenarii. De aia as prefera eu o masina cu putere cat mai mare in detrimentul alteia mai slaba din acest punct de vedere.
    1 point
  25. Tabletă/bordul nu mi plac.. la nici o marca. Grilele alea sunt diferite, insa nu mi place botul/grilele cu sau fără iluminat, nu mai arata a BMW. Când o să aibă toți grile iluminate, o să zică toți ca e chici.
    1 point
  26. eu cu model asta de angel nu ma pot obisnui , grila iluminata si mie imi scoate ochii , pare putin brad de craciun , de tableta nu mai spun , raman clasic probabil , imi da efectiv feelingul de simulator , poate in timp o diger , in rest ce sa zic , numai ma uit la ea si o vad in service de 100 ori pana in 50 k km , parca masinile astea noi nu mai inspira incredere
    1 point
  27. La interior parca e mai bine integrat e class, eu am facut test drive cu un e class dar ceva diesel fara super screen. Arata mult mai bine cu super screen. La BMW nu am apucat ca este plecata masina in weekend si nu prea imi permite timpul de de L-V. Ce autonomie ai avut cu acel I5?
    1 point
  28. Tot ce a fost 2.0 diesel de la BMW a fost mult peste concurenta, din toate pdv, indiferent de codul motorizarii.
    1 point
  29. Recomandarea mea este sa mergi pe modelul Thule WingBar Evo nu pe Thule WingBar Edge si iti explic si de ce: Thule WingBar Edge par intradevar mai frumoase dar te limiteaza la ce pui pe ele din cauza lungimii lor utile, in plus modelul Thule WingBar Evo este mai usor de utilizat in cazul suportului de bicicleta, suport de ski. In ce priveste cutia recomandarea mea este pt modelul Thule Motion XT L deoarece modelul Thule Motion XT Sport este prea mic. Recomandari facute pe baza experientei proprii! Spor!
    1 point
  30. Am terminat si eu operatiunea. In primul rand uleiul alternativ era Revenol nu Febi. Pompa flush abea o primisera saptamana asta si inca nu venisera toate piesele la ea ca sa o foloseasca. Din pacate nu am putut sa schimbam cu flush dar au avut ei o alta improvizatie cu care bagau uleiul nou si iesea cel vechi. In total am schimbat 9L. Prin metoda clasica, gravitationala, cursese doar 4.5L. Baia de ulei a fost originala ZF si uleiul tot de la ZF. Am ramas putin uimit ca la baia de ulei intalesesem ca cea de la BMW ar fii putin diferita (mai multi magneti parca si mai mari), cea noua era identica cu cea scoasa de pe masina. Aceiasi magneti, aceiasi dimensiune, in aceleasi locuri (4 magneti in total). Totul a decurs ok si masina schimba foarte bine. Si inainte schimba ok doar ca din viteza 1 in 2 simteam cand schimba, acu nu mai se simte, totul este lin Ce nu au baietii este tester BMW ca sa reseteze adaptarile. Am mai avut o mica problema de rezolvat si baietii mi-au spus ca daca nu tine de cutie nu ma pot ajuta pentru ca ei doar pe asta sunt specializati. Nota 11 pentru raspuns nu s-au bagat unde nu cunosc. Eu personal ii recomand.
    1 point
  31. Multumesc de oferta, poate din primavara, acum abia facem fata la ce avem. Tu ai G30 parca, nu? Am postat manualul de G01/G02, nu ca ar fi ceva diferit, daca il vrei pe cel specific pentru masina ta, da-mi VIN in PM.
    0 points
  32. Si A6-le meu e mild si nu intereseaza pe nimeni. De asta zic ca nu cred ca ajuta chestia asta din perspectiva impozit etc
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.