Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/29/23 in all areas

  1. Totuși e un bou.. Noroc cu alții că l au scos din căcat.
    3 points
  2. Deci nu cred ca se face asa ceva:
    3 points
  3. Ti-ai luat Thule omule, care este numarul 1 in lume in asa ceva, Uni merg pe varianta de bare de la Lidl, asa ca uita de problema cu viteza, esti in siguranta!
    2 points
  4. Este criza financiara si in Romania si in toata Europa, masiniile second hand au pret nearealist de mare, sunt multi stau cu ele la vanzare si de 1 an cu speranta ca vine gasca la ea. Daca o masina nu se vinde in 2-3 luni e clar ca nu acela este pretul real, toti compara cu preturile din Germania de pe mobile dar uita ca noi suntem in Romania. Cele din Germania au preturi mai mari decat cele din ro, ca sunt mai ok in general si pt ca Germania are piata mult mai mare de desfacere. Si in plus ai un motor care pica pe capete, toata lumea stie ca n57 cu 2 turbine este foarte sensibil , se duc cuzinetii la el. Un motor la mana a doua este 5000-6000 de euro ca este foarte cautat.
    1 point
  5. Are dreptate, EV-urile nu sunt pentru toată lumea.
    1 point
  6. @Dan Moise Imi pare rau ca trebuie sa spun asta, dar este practic imposibil sa aduci motorul la starea "nou nout", ca de fabrica. Cu alte cuvinte, nu ai cum sa replici tehnologia si know-how-ul fabricii BMW. Sunt trei motive principale care te impiedica: Este improbabil sa gasesti in România un atelier dotat cu masinile unelte necesare efectuarii reconditionarii la precizia si la nivelul de detaliu tehnic din fabrica BMW. Iar a reconditiona in strainatate este mult prea scump. Chiar daca ai gasi un astfel de atelier, aproape sigur angajatii de acolo nu au la dispozitie detaliile de executie originale BMW, nu au nivelul de instruire si nu au nici abnegatia necesara executarii lucrarii la standardul BMW. In fine, chiar daca prin absurd gasesti si atelierul si specialistii, costul inlocuirii tuturor componentelor uzate ar fi prohibitiv. Ca sa aduci motorul la stadiul "de fabrica" ar trebui sa schimbi sau sa reconditionezi absolut toate piesele care au uzuri iesite din specificatii. Intrucat imi imaginez ca motorul are un rulaj de ordinul sutelor de mii de Km, lista pieselor uzate nu este neglijabila. Ceea ce poti sa faci insa, este sa il reconditionezi la un nivel rezonabil, astfel incat sa functioneze mult mai bine decat acum si nu cu mult inferior unui motor nou de fabrica. Costul reconditionarii il poti afla numai dupa ce se desface motorul si se inspecteaza starea tuturor componentelor acestuia. Minim vei avea nevoie de set segmenti, toti cuzinetii (biela + palier), simeringuri supape, toate garniturile si simeringurile, la care se adauga cel putin lucrari precum honuirea blocului motor, re-etansarea supapelor pe scaune si (posibil) reconditionarea pompei de ulei. Daca ai cutie manuala, as include pe lista si ambreiajul (si, dupa caz, piesele conexe), daca nu a fost inlcouit foarte recent. Evident, plus ce se mai adauga dupa inspectia motorului. Cauta singur pe Internet costul pieselor si intereseaza-te de costul manoperei. Ce iti pot recomanda este sa refuzi orice prelucrare de precizie, sugerata de atelierul la care vei reconditiona motorul, daca respectiva prelucrare nu este stringent impusa de nivelul de uzura. De exemplu: nu rectifica supapele, daca prin simpla repasuire a acestora (cu pasta) se reface etanseitatea. Nu rectifica in niciun caz arborele cotit, mai bine cumpara unul second hand in stare buna. Ideea generala este ca o piesa originala uzata (dar inca in nivelul acceptabil de tolerante) este de regula calitativ superioara unei piese reconditionate la majoritatea atelierelor din Romania. Nu spun ca nu exista si exceptii, dar, pana acum, experienta personala a fost dezamagitoare, inclusiv cu ateliere din categoria "pomul laudat". O varianta posibil mai eficienta ar fi sa cumperi un motor second-hand, cu rulaj redus si cu un minim de garantie, pe care sa il montezi pe masina. Daca se mai gaseste pe undeva un M47 cu rulaj redus... In fine, mai tine cont de un lucru: este doar o chestiune de timp pana cand utilizarea de zi cu zi a unui E91 320d M47 va deveni foarte costisitoare. Iar cum acest model nu s-a remarcat prin nimic special in gama BMW (altfel decat fiabilitate si consum redus), potentialul sau de a deveni vreodata automobil istoric cu o anumita valoare de piata este nul. In consecinta, iti recomand sa fii foarte ponderat in a investi sume considerabile in aceasta masina.
    1 point
  7. s-a dat cu 9200 in configuratia de mai jos, am tinut style 32 pentru e46, se potrivesc mai bine.
    1 point
  8. Noooo, cum sa faca la noi politia asa ceva??? Am un prieten pe care l-au urmarit cativa km cu o masina nemarcata, noaptea, cu sicanari, ca sa-l faca sa calce pe bec. Dupa care l-au oprit si i-au luat carnetul. Omul si-a pus camere de bord dupa aia..
    0 points
  9. Cesa mai zic....tara pwlii/
    0 points
  10. Dacă-i întrebi pe BMW de ce, îți vor spune că "nici M-urile nu au". În realitate însă miroase a tăiere de costuri. Ce nerealistă este poza aia.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.