Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/01/23 in all areas
-
3 points
-
Sunt 18 (!) ani de cand tot am tinut BMW-ul la hibernare (indiferent care a fost acesta, de-a lungul timpului), in fiecare an aproximativ in perioada noiembrie - aprilie. Anvelopele le tin umflate in intervalul 3.0 - 3.2 bar. (2.5 bar cred ca este prea putin). Daca nu scapa aer, este suficienta o singura verificare a presiunii, pe la mijlocul sezonului de hibernare. Bateria de acumulatori este tot timpul deconectata (borna negativa decuplata). O cuplez doar pentru a porni periodic motorul, apoi o decuplez imediat dupa oprirea lui. Pornesc motorul o singura data la cca. 4-5 saptamani, dar il tin in functionare continuua pana ajunge la temperatura de regim normal (lichid racire + ulei). De regula, sunt necesare cca. 20-25 minute. Il turez usor la diverse regimuri, evitand sa stea prea mult la relanti. Operez pentru scurta durata tot ceea ce este actionat electric (geamuri, oglinzi, lumini, etc.), aerul conditionat (full rece) si incalzirea. Cu ocazia aceasta misc putin masina sa operez franele si directia. Este important ca, dupa oprire, toate rotile sa calce pe sol in alta pozitie decat inainte de pornire. Daca nu ai loc sa o plimbi decat cativa metri, e greu sa "rotesti" rotile, dar demarand puternic sa se invarta rotile motoare pe loc, apoi franand puternic sa intre ABS-ul, poti schimba pozitia tuturor chiar pe distante foarte scurte. Dupa fiecare oprire, tin bateria (deconectata) pe redresor, cca. 4-12 ore, dupa cum e necesar ca sa se incarce complet. Dupa hibernare fac un drum mai lung sa ard benzina care a stat peste iarna, apoi pun imediat benzina proaspata. Cu abordarea de mai sus, nu am avut niciodata vreo problema cauzata de hibernare, in tot acesti ani.2 points
-
Le face pe toate. De ce să-ți mai iei Model S/X/Y/3? Cert este că este la nivel de mașină sport cu prețul și cu capacitatea de încărcare.2 points
-
2 points
-
Sunt curios tu ce așteptări referitoare la consum ai de la o mașină de 15 ani, cu un motor bun dar totuși de generație veche, cu un rulaj peste 300km de unde rezulta totuși o uzura considerabila și fără softul original.1 point
-
Ce electricieni și instalatori sunt aia cu mașină de lucru de 100k?Să fim serioși. Este o hidoșenie de mașină care probabil va fi cumpărată pt fandoseală de către cei care își permit să arunce cu bani pt niște atenție.1 point
-
Nu m-au prea interesat niciodata kilometrii unei masini in bord ci starea ei in momentul vanzarii,iar pe asta am luat-o in grabal,la 240.000 in bord (fara carte service) dar,evident ca avea 340.000 in realitate.Numai Barbosu stie la ce kilometraj s-au facut reviziile pana acum.La mine,la orice masina am avut,la 8.000 km zboara uleiul motor si filtrul de ulei afara,la 20.000 filtrele de aer,motorina si antigelul si la 60.000 bujiile, uleiurile din cutie si diferential.1 point
-
1 point
-
Una peste alta, una este o mașină luata de la 70k km și servisata corespunzător pana la 270k km și altceva este una peste 300k km, cine știe câți peste și cum a fost exploatata, cum are inițiatorul topicului.1 point
-
Vezi intai tubulatura de la turbo / intercooler posibil sa fie crapat / iesit de pe pozitie , de acolo fumul....si apoi vezi cum a zis colegul branevl, bujii si releu bujii.1 point
-
Nu e normal nici unu din cele doua. Vezi bujiile incadescente/ releu daca mai sunt bune. Cu fumul vezi pe unde iese, parca la racitor ar parea.1 point
-
Nu exista Check Engine aprins si sa nu ai coduri de eroare! Nu avem globuri de cristal si nici bobi pt ghicit!1 point
-
Afacere bulgareasca imi pare. Ai luat masina pe bani putini dupa spusele tale, pt ca asta era bugetul, ca mai apoi sa bagi destul de multi bani in ea (alt buget?) pt ca avea o gramada de minusuri. Daca dpf off nu e facut cum trebuie, injecteaza motorina aiurea si poti avea consum mai mare. Problema mai poate fi si de la electrovalva ce comanda EGR… amestec prost, motorina mai multa etc. Deasemenea mai pot fi probleme si de la termostate… ai scris ca sunt noi merita investigat in mers ce temp ai. Bateria e ok pe masina? Daca nu e inregistrata, alternatorul poate merge in full load tot timpul si iarasi si de acolo poti avea consum marit. Injectoarele trebuiesc verificate pe banc sa nu bage motorina mai multa, chiar daca valorile in Ista sunt bune. Banuiesc ca ai codat noile injectoare dupa ce le-ai schimbat. Clapetele le mai ai pe galeria de admisie? Sau sunt off si acelea? Cam acestea sunt probleme ce ar putea influenta consumul ridicat, din cate imi aduc aminte pe cand aveam motorul M47. @bimmer90f30 Distributia la N47 nu se schimba o data la 100k cum zici… se schimba cu noile repere de lant, patine si toate cele si nu mai sunt probleme dupa.1 point
-
Problema e in alta parte, investigneaza pe parte de admisie turbo, vacuum. Am avut si eu M47, si pe e46 si pe e90 manual, consuma putin...si punea si puterea jos bine.1 point
-
1 point
-
Eu nu am mers niciodata, sau poate din intamplare cu presiune sub 2.4 cat cere fabricantul; am avut chiar si 2.8 pe spate, ca masina a avut permanent cauciucuri normale si la fel ca si tine suspensie standard Bilstein... asa ca 2.2 e cam mica pentru consum mic. Masina cu M47 de aproape 12 ani. Ideea e "in felul urmator" - umfla cauciucurile pentru economie si condu un diesel nu o benzina, ca motoarele's diferite, trag diferit. Motorul ala nu crapa precum un N47 ;-). Nu te mai uita la economia lui N47 ca nu e reala- ii trebuie alta distributie la 80-100k km, iar aia TOT BANI IN MASINA SUNT BAGATI!1 point
-
@sskkaa Stai linistit, ai ales bine. Nu i nici o problema daca mergi cu 140km/ora, Folosesc de mult bare, cutie, suporti de biciclete, toate de la Thule si sunt foarte bune, doar sa nu sari calul cum se zice pe la noi, gen 200km/ora. Sa le stapanesti sanatos!1 point
-
Faptul ca nu se incuie (ma gandesc ca despre asta e vorba) de pe maner si telecomanda sunt lucruri diferite cu cauze diferite. Pentru inceput verifica F15, F14.1 point
-
Schimbă service-ul, în primul rând. Treaba cu scosul mufei de la alternator, care de fapt e bus-ul LIN, e de domeniul Daciei 1300, când puneau bec în loc de releu defect, iar asta poate duce la micșorarea duratei de viață a bateriei prin supraîncărcare. Treaba cu cheia în contact, pe accesorii , nu prea e bună, deși în principiu, după o perioadă modulele intră în sleep mode și nu ar trebui să ai consumatori, poate doar inductorul de la reîncărcarea acumulatorului cheii sau ceva aftermarket adăugat, gen alarmă modul BT, etc... Iar la baterie, poate să fi fost codată la 140000km și tu să ai 300000, dacă bateria corespunde cu ce este codat ( Ah, tip - AGM sau normală ), trebuia doar înregistrată ca baterie nouă atunci când s-a schimbat, dar asta se vede cu tester, recomandat dedicat. Dacă nu vrei să desfaci la portbagaj, poți pune un redresor și prin fașă , la borna +...1 point
-
1 point
-
Si rDa area sau n'are embleme sau titulatura de M pe stock? Din nou, astept adevarul.. De ce nu ai electrica si mergi cu tractor ? Daca esti asa de afectat de poloarea care o emit eu ? Una e sa ai tractor si sa le aiba pe toate cele NECESARE FILTRARII AERULUI (stii, cum a iesit din burta fabricii) si ALTA E SA ITI BATI JOC MODIFICAND evacuarea... sonor... olfactiv, atacand plamanii celor ce se intampla sa locuiasca in oras.. Nu are NICI O TREABA CA AI ELECTRICA SAU DIESEL. Are treaba cu faptul ca masina trebuie, TREBUIE sa respecte normele de poluare cu, care a iesit pe poarta fabricii. Punct.1 point
-
Well...downpipe e doar un termen asa mai fancy pentru catalizator si/sau dpf scos. Si da, ar trebui certati mai ales aia, daca ma intrebi pe mine. Una e sa ai o masina modesta care scoate fum sau are toba sparta, alta e sa ai bani si sa-i folosesti ca sa ciopartesti masina. Cei cu EGR scos & downpipe & eventual teava goala cap/coada sunt oricum o specie aparte de indivizi cu pitici pe creier. Uneori ai impresia ca locuiesti intr-un circuit de curse, nu intr-un oras, cam la asta ma refeream cand vorbeam de calitatea vietii. Cu asta am incheiat poluarea topicului, chiar daca de la poluare a pornit discutia1 point
-
eu nu am n47 ,am avut acum ceva ani. initiatorul zice cam e cam nasoala masina , materiale etc, tu spui ca e ultimul si cel mai bun bmw ever nu mai stiu ce sa cred0 points
-
E normal să iasă fumul ăla și să se audă așa timp de cca. 15 secunde? Video:0 points
-
Si cu, cat mergeai mai tarea cu atat consuma mai putin, nu!? Au facut bmw-uri care redefinesc legile fizicii..0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00