Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/03/23 in all areas

  1. Am luat alt cabrio momentan , cert e ca masinile astea sunt f fun , cu siguranta create cu un scop precis , distractie , nu practic , nu economic , strict orientate pt placerea soferului, daca stai sa te gandesti toata viata incerci sa imbini util cu placut si balanta e mereu in favoarea utilului . Iar in zona cabrio chiar trebuie avuta experienta asta , e incomparabila cu o masina normala , chiar daca e redusa zona si vremea cand poti sa mergi decapotat . N-a fost sa fie E89 dar e la fel de fun . poate pe viitor . Next ar fi pt mine M4 sau ceva din o gama comparabila la AMG
    1 point
  2. injectoarele poti sa le probrezi sa vezi daca nu curg. Nu se reconditioneaza,eu am schimbat toate cele 4 injectoare cu unele noi, cu index 11. Trebuie codate dupa montaj si trebuie cumparate saibe noi. Injectoarele nu vin cu saibe.
    1 point
  3. Sau a adormit, sau era beat..
    1 point
  4. Ca si completare la ce ti-a raspuns @ADRIAN HD mai sus, span face atunci cand se merge cu putin combustibil in rezervor, in special vara, cand motorina are si rolul de a raci sistemul de alimentare, iar atunci cand se merge cu putin combustibil in rezervor, sistemul de injectie, care oricum lucreaza la temperaturi mari, se incinge si nu mai poate fi racit, ducand la blocarea anumitor angrenaje, blocarea producand intr-un final, span.
    1 point
  5. Spanul nu se face de la motorină uscată,se face de la pornire clasica dupa schimbarea f.motorină ,pompa rămâne fara motorină iar o piesa din ea iși modifică ppziția ,incepând o uzură care produce șpan.E recomandată pornirea printr-o procedură din tester.
    1 point
  6. Ca sfat,evita Varta albastra (daca vrei Varta,atunci ia Varta Silver... sunt mai bune si mai durabile) Eu iti recomand cu caldura ceea ce e si potrivit,si suficient si calitativ pentru masina ta...un Exide Excell EB 800 de 80 Ah (CCA 640 A). O gasesti la A...k...a acum cu 455 lei (nu vreau sa fac le publicitate si sa iau bataie Poti pune si Exide Premium EA 900 de 90 Ah ( CCA 720 A),dar nu e necesara,e moft... PS :teoretic, intra si acumulatori de 100 Ah dar nu o mai poti prinde la baza.battery_1836_printable_pdf.pdf
    1 point
  7. Se potriveste in conditiile in care dimensiunile (fizice) bateriei sunt aceleasi cu a celei vechi SI DACA BORNELE (adica Plusul si Minusul) sunt exact ca la cea veche. Adica Exide-ul are borna de Plus PE DREAPTA, cum te uiti la baterie.. / la fel sa fie si la cealalta. Apoi, daca bateria Exide te-a tinut suficient 7-8, 10 ani de zile.. bateria noua trebuie DOAR INREGISTRATA, nu codata. Codarea implica altceva. Practic algoritmul vechi de incarcare al celei vechi, adaptat celei vechi pe durata vietii sale TREBUIE ACUM STERS (anulat, daca vrei..) si reinceput un algoritm nou care e deja preinstalat. Ideal ar fi sa fie veridicat si starea alternatorului daca de el inca nu s-a ocupat nimeni.. dar cine face asta cand schimba bateria cu alta noua. Viata bateriei depinde cel mai mult de alternator. Daca acesta se strica trebuie reparat de urgenta sau inlocuit.
    1 point
  8. Dupa ce am vandut Honda S2000 de care m-am bucurat ca race car ceva vreme, am ramas doar cu X5-ul care, desi e o masina extraordinara cu care "sa traiesti", nu iti ofera bucuriile specifice unei masini sport. In plus, nu mai aveam nimic la ce sa surubaresc in weekend-uri, asa ca am dat peste acest Z4 coupe care era pur si simplu prea atractiv ca sa nu-l iau. Masina insa este atat de OK incat planurile mele de "surubareala" s-au rezumat la detailing . Cum am decis de la bun inceput ca aceasta masina va ramane "OE" si nu o voi transforma intr-un wannabe race car, i-am facut tot ceea ce oricine ar face unei masini proaspat achizitionate: o revizie, verificat & schimbat tot ce era mai mult sau mai putin necesar, totul original pentru a-i pastra autenticitatea: diverse bucse, toate discurile de frana + placute si, cred, cam atat. E o masina pe care ori o iubesti, ori o urasti. Eu oscilez intre cele doua extreme de fiecare data cand merg cu ea. In primele 30 de minute, ma bucur de sunetul de motor aspirat, de diferentialul autoblocant (Quaife) si de pozitia la volan; insa in ultimele 10 minute pana ajung la garaj, abia astept sa ma urc din nou in sufrageria X5 si sa ma "odihnesc". Recunosc ca, de cand nu mai am 335-ul, am uitat cum e sa mergi cu fundul pe pamant si sa te uiti in teava de esapament a tuturor masinilor. A, si mai are o chestie not-so-great: e automata. Cutia aia 6HP, nu groaznica dar nici 8HP. Probabil se poate converti la manuala, o sa mai contemplez acest gand. Dar per total, e tare simpatica si m-am gandit sa v-o prezint si voua. Ca dotari, cred ca are destul de multe: navigatia Professional (cred ca asa se zice in engleza la "Inutil"), cruise control, xenon (desi cred ca toate au), jantele de Z4M - superbe, scaune incalzite, bluetooth, cd changer, scaune cu memorie, alarma, A/C automat si posibil si altele de care nu imi mai amintesc. S-ar putea ca toate astea sa fie standard pe acest model, sincer chiar nu stiu. Las si niste poze pentru cei curiosi.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.