Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/06/23 in all areas

  1. Cu titlu de opinie personala, cred ca este momentul sa abordam un subiect delicat: manipularea sistemelor de control a noxelor. Prin manipulare inteleg orice actiune prin care posesorul / utilizatorul unui autoturism - in mod direct sau indirect - a dezactivat, a eliminat sau a redus eficienta sistemelor de control al emisiilor. Aici ii includ si pe cei care conduc un astfel de autoturism, chiar daca modificarile respective au fost "mostenite" de la proprietarul anterior. Impactul noxelor asupra sanatatii este studiat in amanunt si deja bine cunoscut. In mod particular, impactul cel mai mare il au noxele emise de catre motoarele Diesel. Informatii in acest sens sunt disponibile, in detaliu, la orice simpla cautare pe Internet. In sumar, efectele pe termen scurt pot fi iritatii ale ochilor, cailor respiratorii si plamanilor, reactii alergice, astm si dureri de cap, in timp ce efectele pe termen lung includ cancerul pulmonar, cancerul vezicii urinare, bronsita, boli de inima, alte boli pulmonare si mortalitate prematura. Cele mai frecvente si totodata periculoase modificari sunt asa-zisele DPF off si EGR off, la motoarele Diesel. Nu inseamna ca manipularea sistemelor de poluare la motoarele pe benzina este neglijabila, dar impactul este mai putin dramatic. Noxele emise de motoarele Diesel sunt de cca. 100 de ori mai toxice decat ale celor pe benzina. Din pacate, sunt multi indivizi care considera ca a se afisa cu un BMW a carui intretinere corespunzatoare nu si-o permit reprezinta un drept in numele caruia sunt liberi sa atenteze la sanatatea celor din jur. Fapt posibil si prin complicitatea coruptiei inca larg raspandite la statiile ITP. Cred ca aceasta complicitate nu trebuie sa continue si aici pe forum. Ca urmare, sunt de parere ca trebuie luate masuri de penalizare fata de orice user care publica pe forum un post sau un topic, solicitand informatii / sfaturi tehnice privind masina sa BMW ale carei sisteme anti-poluare sunt dezactivate sau eliminate. De asemenea, o anumita penalizare ar trebui sa suporte si orice user care raspunde la subiect initiatorului unui astfel de post/topic.
    3 points
  2. Trebuie doar sa te duci și sa aibă piesa pe stoc. Și înainte de asta, sa te ducă capul suficient cât sa înțelegi ca trebuie sa te duci.
    2 points
  3. neh maine am treaba devreme dimineata oricum, am ceva mai multi km de facut ( vreo 100) asa ca o voi studia mai mult. nu m-am inteles cu id8 deloc, plus ca la x1 ii si lipseste rotita,deci a fost total diferit de ce era eu obisnuit la id7. niste chestii ce m-au surprins rau, inchiderea automata a usilor in mers m-a facut sa tresar efectiv, suna atat de tare .ca pe vremuri cand inchideai din telecomana Cielo scanul chiar in pozitia cea mai de jos ( pe inaltime) m-a facut sa ma simt ca stau ca si pe banca nu mi se pare la fel de stabila ca si seria 3 asta e 30e probabil , m-am uitat fugitiv, probabil diferenta mare e de la entry level la electric dar si ai vreo 170cp in plus la electric
    1 point
  4. Pe configurator apare cea mai ieftină varianta 25e 47k și electric 53k benzina e 49k, mă rog scumpe toate
    1 point
  5. am condus si eu astazi noul ix1 si il mai am pana maine. conparativ pana acum singura masina electrica ce am mai avut-o pe mana pana acuma a fost un vw id3. masina asta e total diferita trebuie sa recunosc. am facut vreo 50km cu ea, timp in care am pierdut vreo 80/90km range( dar am si calcat-o) mi se pare o masinuta interesanta care as cumpara-o cred( la un pret corect) dar 20k diferenta(parca) fata de un model pe benzina mi se pare prea mult
    1 point
  6. Pai daca primesti eroare ca toate bujiile sunt arse si mai ales daca zici ca le-ai schimbat atunci e clar ca releul e dus. Ai facut treaba pe jumatate. De obicei se inlocuiesc atata bujiile cat si releul in astfel de situatii.
    1 point
  7. Teoretic uleiul în diferențiale sau orice altceva în afară de motor, dacă devine negru înseamnă ca este deja o uzură produsă a ansamblului interior, nu o uzură care duce la o defecțiune ci o uzură normală.
    1 point
  8. Diesel doar. Dar bmw iti rezolva problema gratis, trebuie doar sa te duci. Recall urile sunt de acum 4-5 ani, acum doar au facut un model nou cu alta firma ca sa nu mai existe probleme, are 15 ani garantie noul racitor, data de producator.
    1 point
  9. Intain verifica incarcarea cu motorul pornit, schimba bateria, releul, nu uita sa inregistrezi bateria pe masina. Mergi la cineva care stie ce face. Cauta sa iei o baterie recomandata de bmw, amperaj corespunzator...
    1 point
  10. Schimbat pe jantele de 21 anvelopele runflat cu anvelope normale xl Conti de iarna.....ce diferenta,in bine bineinteles.Alt confort,nu mai e zgomot si soc la rularea peste denivelari.Am vrut sa fac asta mai demult dar am asteptat sa "consum" anvelopele ce erau pe jante.Ce bine ca cele de vara pe 22 nu exista in versiunea runflat.
    1 point
  11. Am reusit ieri de pe un cont de Romania sa activez gratuit remote services. Nu a mers din browser, doar din cea mai recenta versiune a aplicatiei. Si inainte de asta, doar adaugand VIN-ul masinii putem sa trimit adrese de destinatie din aplicatie in masina, acum s-a deblocat sectiune de unde pot inchide/deschide masina de la distanta etc.
    1 point
  12. Organele din romania sunt flasce, degeaba avem legi ca nimeni nu e interesat sa le aplice. Pana si politistii si lucratorii rar au masini cu dpf off , ca sa fie clar. Deci cine vreti voi sa aplice legea?
    1 point
  13. Au facut astia de la Krone,cica e un sistem mai bun. https://www.infotrucker.ro/krone-noua-bara-antiimpanare/
    1 point
  14. Masinuta a primit un Downpipe nou, 200 CEL. Restul evacuarii a ramas pe pozitie. Nu vreau sa imprastii miros de benzina, doar sa am o evacuare putin mai rapida si un sunet putin mai agresiv in modul Sport /!Sport Plus, cat sa nu porneasca toate alarmele. In prima zii dupa montaj, pare ok. Sa vedem cum se prezinta in timp, caci daca nu imi place, il dau jos si il pun inapoi pe cel original.
    1 point
  15. Poluare exista peste tot, ce ne facem cu cei care ard deșeuri lângă București? Cu combinatele mari care poluează și ele? Rafinării etc. Și platformele marine deversează în mare deseuri, știu din sursa sigura. Dacă vorbim strict de mașini, la unele noi fiind nu le ies noxele din fabrica. Cât despre cele vechi cred ca Grecia sau Italia au mult mai multe mașini vechi și poluează mai mult ca la noi. Cred ca problema se pune cât poluam la nivel de tara și cred ca stam bine. Bineînțeles ca schimbarea începe cu noi. Inițiativa e buna. Eu unu ma gamdesc serios sa trec la un motor mai mic pe benzina.
    1 point
  16. Hai ca l ați speriat de tot. Am și eu motorul asta, 525 cu N57, 250k km,îmi consuma cam 200ml de ulei în 7000-7500k km, i am făcut și soft am 270hp,dacă stai sa citești prea mult îți vine să vinzi mașina. Ca sunt sau au fost probleme cu unele asta e clar, dar depinde și de exploatare, la ce interval s au făcut schimburile etc. Inițial am vrut un 535 și am zis pas, mi a fost frica. Uite cam ce a schimbat mai important fostul proprietar la mașina: -galeria de admisie -releu bujii incandescente -flansa cardan -bucse diferential -tampoane motor -fulie vibrochen -role si curea accesorii -valva EGR -pompa de apa si termostat -capac chiulasa si garnitura -corp filtru ulei si garnitura -pompa secundara de apa Pe lângă astea am schimbat distribuția și pompa de ulei. Nu am mai trecut, anvelope, plăcute, furtune, chestii mici.
    1 point
  17. Crapa motorul....hai ca nu e chiar asa nu mai speriati oamenii.Depinde foarte mult de cati km are,cum a fost intretinuta si cum a fost condusa.Am avut F10 cu N57 si pana la 260.000km aproximativ cat a fost la mine nu am schimbat decat niste furtunase de vacuum,electrovalvele de la turbine,egr si racitor gaze (de vreo 3 ori pe campanii tehnice),si o sonda lambda.Reviziile facute la 15.000km in loc de 30000km (fac peste 30000km deci erau minim 2 schimburi pe an).In rest nu am avut absolut nici o problema.Totul depinde de cati km are masina si cum a fost intretinuta.
    1 point
  18. Cum asta probabil e primul i3 si de fapt prima masina electrica luata SH cu intrebari pe forum (iar tu spargi gheata..) ai putea pune VIN-ul sa vedem ce ne spune TIS-ul (manualul tehnic al tuturor masinilor bmw..) ca are un i3. Poate mai are ceva ulei pe la transmisie, din ala pe viata.. Ultimile 7 caractere ar fi suficient. (Sper ca @Liliana Lung nu a uitat de intrebarea pusa aici..vineri)
    1 point
  19. 1 point
  20. @Dan Moise Te rog sa nu o iei in mod personal, dar a utiliza o masina Diesel cu dpf off si/sau egr off este un act iresponsabil si totodata sfidator fata de toti ceilalti. Din punctul meu de vedere, ar fi corect ca mai intai sa aduci masina la starea "de fabrica", cu toate sistemele anti-poluare functionale. Abia ulterior putem sa continuam - cu placere - orice discutie pe teme de intretinere si reparatie. Daca ai nelamuriri privind aceasta atitudine, te rog cauta pe Internet informatii privind efectul gazelor de evacuare Diesel asupra sanatatii oamenilor, precum si rolul major al DPF si EGR in diminuarea acestor efecte. Vezi si:
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.