Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/09/23 in all areas

  1. Hmm… te duce cu gândul ca aproape nu are sens sa respecți ce zice BMW dacă oricum se strică :)).. oricum motorul a crăpat înaintea cutiei de transfer ceea ce înseamnă ca e bine, nu? (Ironie) Naspa..
    3 points
  2. @branevl am masina din 2017 si peste 140K km facuti cu ea. Cand am luat-o avea anvelope OE Pirelli CInturato P7 cu care a iesit din fabrica si aveau profil bun pe ele. Eu niciodata nu am ajuns la 4mm cu ele, mereu le am schimbat la timp si mereu toate 4 deodata. Inainte de mine avea revizii facute doar la 25-30K km ca de, asa scria in bord si neamtul ii facea revizia doar la acel interval. @AAC Cei de la service au zis ca e uzura pura iar masina avand multi km, e normal. Ce-i drept nu am menajat-o, adica am alergat-o la drum. Nu ca idiotul sa dau in ea de la semafor la semafor si nu dau in ea sa o abuzez, dar da, o calc cand am chef insa fara sa trosneasca cutia de transfer.
    3 points
  3. G30 xDrive -vara 245 fata/ 275 spate r19 rft cu steluta darrr am uitat marca :)) -iarna 245 r18 rft cu steluta pirelli sottozero 3 noi (chiar le recomand, am specificat ca sunt noi pentru ca e diferenta foarte mare intre rft noi vs vechi, devin mai galagioase, etc) Diferenta mare as zice de confort intre cele de vara pe 19 fata de sottozero de iarna pe 18 din toate punctele de vedere dar normal, stau mai bine pe curbe cele de 19.
    2 points
  4. Salutare. Nu am obiceiul sa postez pe forumuri din simplul fapt ca ultima data cand am facut-o, am primit toate balariile de raspunsuri, dar poate aici acum am noroc. Se da urmatoarea speta: Am un F30 328i din 2015 N20 automat cu 138k km. In iunie am schimbat antigelul si am mers pe Valvoline HT-12 verde, deoarece in vas aveam antigel verde si din 2018 BMW a renuntat la cel albastru si l-a introdus pe acesta. Toate bune, am schimbat, am facut aerisirea, totul in regula. Am calatorit prin EU aproape 2 saptamani, 4000km, masina a mers impecabil. BUN....acum de cand a inceput sa se raceasca, sfarsit de Octombrie inceput de Noiembrie, am observat ca se incalzeste foarte greu, in sensul ca acul de la ulei nu se mai ridica deloc, dar era ceva intermitent, cand se ridica cand nu. Luna trecuta a fost apogeul ca nu se mai ridica acul deloc si termocupla invartea la maxim, desi motorul era rece, si s-a aprins si check engine si am primit erorile din poza. Buuuun, am diagnoza dedicata ISTA+ cu ENET, m-am conectat si am inceput sa caut problema. Dupa ceva timp de diagnosticare si experimente, am reusit sa reproduc acele erori de Signal deconectand senzorul de temperatula antigel de langa termoflotul de ulei in timp ce motorul mergea. Cum l-am deconectat, a pornit termocupla la maxim si imediat s-au stocat acele 3 erori de Signal. BUUN am zis gata, am gasit problema, senzorul de temperatura antigel. Zis si facut, am comandat sensor nou original BMW, 170 ron si l-am montat. Asta se intampla acum 2 saptamani, masina a mers normal, se incalzea greu dar se incalzea, baga caldura calumea. Miercuri am facut un drum mai lung, a fost cald, 16 grade, totul perfect normal, uleiul a ajuns la 100 de grade. Ieri, s-a racit brusc si am observat ca din nou nu mai vrea sa se incalzeasca si astazi au reaparut simptomele, termocupla la maxim si check engine si aceleasi erori. Deja ma streseaza tare, pe forumuri din afara din pacate nu gasesc mai nimic. Multi au schimbat acelasi senzor ca mine si inclusiv termostat si simptomele fie nu au disparut fie au reaparut dupa cateva saptamani. Am mai citit de termoflotul de la cutia de viteze automata care are termostat mecanic si care ar cauza cam aceleasi simptome cand se defecteaza. Am stat cu ochii pe temperatura la cutie in seara asta, a stat constant pe la 60 de grade cu 0 grade afara, tur-retur ulei cutie calde, tur antigel rece-retur antigel caldut. De precizat ca am mers vreo 40 de minute constant cu 100km/h iar temperatura atat la antigel cat si la ulei nu a urcat mai mult de 70de grade si tot dadea sa scada daca deceleram. Doar cand am oprit intr-o parcare si am stat cateva minute a urcat temperatula la antigel la 80 si ulei la 75. Cand m-am pus in miscare au inceput ambele sa scada. Am verificat termostatul, era inchis (Map Thermostat:Off). Am mai citit de cineva care spunea ca ar fi radiatorul mare care e posibil ca s-a fisurat si amesteca antigelul. Nici nu stiu. Pompa de apa eu zic ca nu e fiindca acolo ar fi dat eroare specifica de Coolant Pump, cum am intalnit la alte masini. Maine vreau sa ma pun sa verific cablajul, sa vad sa nu fie vre-un fir/copex ciupit si sigurantele de sub capota si daca exista infiltratii de apa pe undeva. Ma gandeam ca poate nu e antigelul ok, desi tot Valvoline il face si pe cel original BMW. Ma gandeam sa dau comanda de 2 bidoane de antigel verde BMW si sa il amestec eu si daca tot golesc DIN NOU instalatia sa schimb si termostatul. Orice parere pertinenta este FOATE BINEVENITA! Multumesc!
    1 point
  5. Pai dacă ai făcut diagnoza și apare că problema ar fi alternatorul înseamnă că acolo e problema. În primă instanță măsoară cu cât încarcă...încearcă să vezi dacă există fluctuații mari de tensiune, pe incarcare, poate fi dus releul. Acum logic vorbind la pornirea mașini alternatorul nu are nici o treaba, eu tind să cred că problema la tine e bateria. În alta ordine de idei ce leagă eroare pe alternator de baterie,ar fi: ori un alternatorul pe ducă,sau releul de încărcare, asta ducând la neincarcarea bateriei corespunzător.
    1 point
  6. Evident! Motiv pentru care nu am dezvoltat subiectul.
    1 point
  7. Eu am luat masina la 28 000 km si am mers cu cauciucurile rft , steluta continental sport contact pana la 62000 km . Apoi am luat continental wintercontact ts 860 si am mers cu ele pana la 107 000 km , 2 ani iarna si vara nu le-am mai schimbat . Am luat un cui si la vulcanizare cand a dat jos cauciucul s-a si distrus cauciucul din cauza muncitorului neglijent , pe spate cauciucurile mai aveau 4mm . Asa ca de data asta am luat crossclimate 2 fara steluta si doar XL . Masina 320D XDRIVE
    1 point
  8. Doar cu firele poate in filme pornesc.
    1 point
  9. Salut. In general modulul FRM3 se repara. Esti sigur ca este ars, ca nu poate fi rescris? Eu la X1, l-am "ars" de 2 ori.
    1 point
  10. @sandu1998 Chiar daca cineva stie raspunsul, nu sunt convins ca este OK sa ti-l comunice pe forum; nici macar prin mesaj privat, cu atat mai putin intr-un topic public. Motivul cred ca este evident.
    1 point
  11. Am o problemaa un bmw e60 520d automat cutie triptonic. Am schimbat uleiul la cutie (ulei zf) iar după schimbare merge bine doar ca atunci când sunt pe drive si aproape opresc exista o smucire. În sport acea smucire nu mai este. Și nici pe manual. Știe cineva ce poate fi?
    1 point
  12. 1 point
  13. Va multumesc tuturor pentru raspunsuri. Eu tot am marea intrebare: de ce dupa ce am schimbat senzorul de temperatura 2 saptamani a fost ok si acum a luat-o iar razna? Am gasit acest buletin de rechemare pe termostate, atat cel de pe motor cat si cel de la cutia de viteze. O sa fac testul din buletin, acelasi test imi apare si in ISTA. Revin mai incolo cu rezultatele. https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2020/MC-10172490-9999.pdf
    1 point
  14. Salut, bine ai venit pe forumul BMW! Tind sa cred ca trebuie sa schimbi termostatul de la pompa de antigel (apa). In locul tau as folosi Antigel G11 albastru original BMW, insa nu de acolo nu creste temperatura. Pune un termostat nou, costa undeva la 200-300 ron si vezi daca-si revine! Anunta-ne cum ai rezolvat. Spor la reparatii!
    1 point
  15. Ar mai fi de testat daca dai căldură la maxim sa vezi ce se întâmplă. Cum a spus și colegul pare termostatul "obosit" . Nu știu dacă mașina are grile active posibil și alea să facă figuri.
    1 point
  16. Din ce ai spus sunt simptome specife de termostat defect ( ramane blocat de deschis).
    1 point
  17. @Rotila Ovidiu Incep cu un disclaimer: am zero experienta cu motoare N20. Foarte prosibil sa primesti alte raspunsuri, mult mai competente decat acesta. Nu vad cum ar putea fi antigelul de vina. In primul rand nu ai utilizat o marca noname, iar in al doilea rand a stat in motor doar jumatate de an. Observ ca exista o legatura directa intre fluxul de aer rece prin radiator si temperatura lichidului de racire + a uleiului motor. Cand masina merge (100 Km/h), T<70 gr.C. Cand decelerezi (= "stingi" focul), scade imediat. Cand stai pe loc cu motorul pornit, creste. Aceasta sugereaza ca termostatul circuitului de racire nu inchide cum trebuie. Desi spui ca ai verificat termostatul si era inchis (Map Thermostat:Off), inteleg ca acea verificare a fost prin programul de diagnoza (= o raportare electronica a starii in care ar trebui sa fie), ceea ce nu garanteaza si starea mecanica a lui. Uneori o abordare "clasica" poate oferi informatii mai bune decat diagnoza computerizata. Studiaza circuitul de racire si, pur si simplu, pune mana pe diversele componente ale acestuia (in principal, furtunuri) pentru a vedea ce anume si cat anume ce incalzeste. Daca ai un termometru infrarosu, poti efectua masuratori precise. Este ciudata comportarea ventilatorului de racire, despre care spui ca functioneaza la maxim desi lichidul de racire nu a ajuns la temperatura specifica pornirii acestuia. Ar putea fi doua probleme distincte. Referitor la "ar fi radiatorul mare care e posibil ca s-a fisurat si amesteca antigelul", banuiesc ca te referi la amestecarea antigelului cu uleiul din cutia de viteze, despre care presupun ca este racita prin radiatorul circuitului de racire (ca si la alte BMW-uri mai vechi cu cutii automate). Daca este asa, atunci ar trebui sa gasesti dovezi ale "amestecarii": ori urme de ATF in vasul de expansiune, ori o scadere (chiar si redusa) dar frecventa a nivelului lichidului de racire (care s-ar duce in celalalt circuit). Te rog sa ne tii la curent cu evolutia, si mai ales cu rezolvarea problemei.
    1 point
  18. 2.0D B47 am pe ea, 1695 kg in talon. Doua F10-uri cu xdrive si acelasi motor ca al meu au 1690kg in talon si cealalta 1710kg.
    1 point
  19. Eu m-am uitat la filmuletul asta (https://www.youtube.com/watch?v=QQQjamHdqZk) unde prezinta mai multe anvelope All Season si le testeaza pe toate categoriile de drum. Unele se comporta mai bine pe asfalt uscat, altele pe zapada, etc. Daca preferi sa citest mai degraba https://www.tyrereviews.com/Article/2022-Tyre-Reviews-All-Season-Tyre-Test.htm Eu personal am ales sa merg pe Hankook Kinergy 4S2. Bune pe dry si wet, mai slabe pe snow, dar la ce snow am avut noi in Bucuresti ... Edit: Acum am vazut ca ati facut un topic dedicat de anvelope. Daca doresti Romulus muta sau sterge comment-ul meu.
    1 point
  20. Suspectezi cauciurile ca ar fi cauzat asta ? Genial comentariu . Tu crezi ca steluța e de vină . Eu cred ca va rămâne un mister . Poate pică și la 100 mii km și la 300 mii , poate și 600 mii .
    1 point
  21. Ce motor ai pe F36? 1595kg îmi da pe internet la un 420d E normal ca senzația la drum lung să fie mai bună cu runflat pentru ca sunt mașini grele, le place runflat, mai naspa e pe oraș la toate denivelările, trecerile de tramvai și toate canelele și gropile.
    1 point
  22. ai nevoie de FRM3R LED BASIS LINK
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.