Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/12/23 in all areas

  1. Salutare tuturor, revin cu update! Am ridicat masina de la service, gata, nu mai tremura si nu mai trepideaza in nicio treapta, nici pe accelerare, nici pe decelelare, Merge impecabil ca atunci cand am luat-o A naiba masina mereu ma lasa fix inainte sa plec in concediu cand parca simte ca am bani in cont de cheltuit.
    3 points
  2. Salutare, Revin cu o recenzie, dupa ce am schimbat cauciucurile a disparut complet zgomotu ala enervant, deci DA a fost de la cauciucuri. Multumesc
    2 points
  3. Salut am și o problemă la un bmw e60 525 din 2004. Cam de când o venit frigul, o început să "cranckane" când îi dau cheie și nu pornește deloc. Am avut o perioadă când pornea din 2-3-5 chei dar după nu o mai pornit deloc, am intrat pe impa o vreme și de fiecare dată când ștergeam erorile mașina pornea automat la sfert de cheie dar după un timp, adică dacă o porneam o dată în zi, și o lăsam 5-6 ore pornea fără problemă, dar după ce o lăsam peste noapte și încercam să i dau prima cheie , nu o mai pornit deloc. Am schimbat releul de la ECU, ala albastru de la computer, releul de la pompa de alimentare din spate, ala negru. Bujiile noi, preincalzitorul de la fuel pump schimbat, cranckshaft și camshaft schimbat de asemea și tot nu pornește și nu i dau de capăt. Unitatea de control de la buji era într-adevăr dus, l am reparat dar din nu știu ce motiv doar 4 bujii se aprindeau la test, dar nu cred că asta ar fii problema din moment ce se aprind 4. Am încercat să bag un tester delphi și nu citește codurile deloc, să fie oare calculatorul devină? De și l am verificat și nu era nimic ars sau să dea semne să fie dus.
    1 point
  4. @DON CORLEONE eu pe undeva sincer te inteleg, dar multe din argumentele tale dispar cu trecerea timpului de exemplu, masinile noi mai rasarite aproape toate sunt pe led, deci cum schimbi un bec e irelevant ca nu mai ai ce schimba multe lucruri sunt mai greu accesibile sau puse diferit si pentru crash test dar nu numai, sunt de acord cu “ right to repair” si da masinile devin din ce in ce mai greu de reparat in regim propriu, dar au mult mai multa tehnologie decat aveau acum 30 de ani, aproape tot e asistat cumva de un cip/calculator si aici vroiam sa ajung. cerinta la masinile noi e gadgeturi multe, nimeni ( sau nesustenabil de putin oameni) ar da bani pe o masina spartana usor de reparat nu le poti avea pe amandoua, adica si o masina full de tehnologie dar si usor de reparat si asta poti extrapola la aproape orice, cum reparai un telefon acum 30 de ani fata de astazi, un televizor etc
    1 point
  5. Daca e combinat cu un soft agresiv da, știu că proprietarii de 340i din US se plângeau de ceva probleme cu treapta 6 parca? Dar vorbim de mașini cu peste 500 cai.Oricum la cutiile manuale ambreiajul "pleacă" mai devreme.
    1 point
  6. Ridici limita de cuplu, schimburi de treapta mai agresive treburi de genul ăsta
    1 point
  7. Da, nimic nu e mai ridicol dpmdv decat soferul de masina electrica. Cel mai multt imi place sa rad de soferii de electrice cu numere de bucuresti care vin duminica dinspre Brasov, masina incarcata vineri si care abia isi taraie kktul pe autostrada pe la 110kmh. Ii mai provoc, au sute de CP, o tin mortii la viteza mare vreo 2-3km apoi renunta, si merg ca prostii cu 90kmh
    1 point
  8. A mai montat cineva set arcuri H&R albastre? Mașina în cauză bmw e91 318d 2007.
    1 point
  9. Pret nou: 23.000 EUR (negociabil)
    1 point
  10. A fost o vreme in care mai toate pompele de motorina de la OMV picurau pe la maner. Evident, pe masina cand alimentai. Ceva deosebit..
    1 point
  11. Hai ca asta cu murdaritu e de cacao , n am mai auzit o. Bine ca n ai călcat în el,erai și parfumat... Lol.
    1 point
  12. Asa stiam si eu ca sunt ceva companii care au pret fix si nu tin cont de acea plafonare, ca nici alor mei nu li s-a aplicat plafonarea.
    1 point
  13. Dar am si un plus de 1000 kw injectati si nefolositi.
    1 point
  14. in uk la statie de incarcare rapida 350kw, platesti 79 centi per kw, la un ix1 de ex, un “plin te costa” vreo £52. cu care faci maxim 300km , probabil 350km fara incalzire radio and so on asta ar insemna cam un consum de 11/100km la o masina pe pe benzina. asta avand in vedere ca in vara ( cand teoretic curentul era mai scump) plateai 65 centi la aceiasi statie acasa la tarif special ( care e intre 12 noaptea si 6 dimi parca) iese cam 7centi per kw, dar incarci cu 7kw/h, deci incarci maxim 42kw/zi la tariful asta. ceea ce e foarte avantajos atata timp cat faci mai putin de 100/150km zi, si majoritatea fac mult mai putin de atat ar trebui putin ignorata faza cu fast charger. da e adevarat daca vrei sa faci o excursie de 2000km te costa mai mult decat te-ar costa o masina pe benzina, dar astea le faci de maxim 3 ori pe an, in rest esti net castigat
    1 point
  15. 1 point
  16. Revin cu un scurt update. Astept sa imi vina piesele pe sfarsitul saptamanii. Am mai facut cateva experimente si iata rezultatele: masina se comporta exact la fel, nicio schimbare, aceleasi erori prezente 1D2008 CF2DE2 E12C1C E71408. Mi-a dat in cap sa incerc sa sugrum furtunul de retur antigel de la termoflotul cutiei de viteze (cel din imaginea de mai sus) si sa dau o tura. A parut ca si-a revenit, dar pe jumatate, in sensul ca nu mai o lua razna dar temperaturile apa/ulei nu sareau de 65° iar cand ma puneam in miscare scadeau la 50-55°. Am pus mana si pe furtunele tur-retur radiator, amandoua erau calde, ceea ce ma duce cu gandul ca face circuitul mare=> termostat motor blocat pe deschis, chiar daca pe diagnoza apare off. Sanse foarte mari sa fie cum a zis @FiveThreeFive sa am doua probleme diferite, si anume atat termostat motor cat si termostat termoflot cutie sa fie blocate pe deschis. Va tin la curent.
    1 point
  17. Salut, daca ai totul activ, respectiv dpf. .cum e masina de fabrica, nu ai nici o problema sa-ti faca update. Doar ca o sa pierzi softul de putere , in cazul in care iti face update de soft. Sau .. la ce soft s-a umblat? Daca te referi la diverse codari, le vei pierde si pe alea..
    1 point
  18. Salutare! Scuze de raspunsul intarziat! Da, tot BMW conduc, din August 2021 Am un F30 328i automat care face si el pe nebunul, gasesti pe profil la mine topicul deschis
    1 point
  19. La G01 30D am fost intrebat explicit daca masina este softata ca altfel nu pot face update-ul de soft. Nu stiu daca e pe bune sau e un text standard. Masina nu este softata asa ca au efectuat inlocuire si softare pentru EGR. Nu stiu sa-ti spun ce se intampla daca e softata. Posibil sa fie nevoie sa pui la loc softul original. Avand in vedere cat de grava e problema cu acest recall - eu zic ca merita.
    1 point
  20. Nu crapa, dar niste anvelope neadecvate sigur ajuta sa crape mai repede... marketing sau nu, pe langa anvelope corecte si din cand in cand si un schimb de ulei, sigur ajuta la mentinerea cutiei de transfer in parametrii cat mai buni
    1 point
  21. Dau 1000 euro pe anvelope noi si eu am masina la vanzare......smart.
    1 point
  22. La viteza de 120 km/h -> 304 km - groaznic. Jumatate din cat e declarat, daca mai esti si cu copilul care doarme si bagi talpa sa ajungi repede acasa, il trezesti la prima benzinarie ca nu mai are epilatorul curent.
    1 point
  23. Eu sunt tipul care nu pierd timp pe drum, si imi place sa miroasa a cald in masina si sa stau pe autostrada in 140-150 +. Ma pufaie rasul cand vad electricele pe 110 la aspiratie...
    1 point
  24. In ziua platii am negociat cei 800 euro, de la 31500 la 30700. Avea nevoie pt target, agentul respectiv, era sfarsit de luna (27.11.2023). Sunt cam aglomerat pe la munca, nu ma deranjeaza timpul mare de asteptare, fii-miu, in schimb, a facut spume, :). Cand am timp, ma delectez pe mobile.de, cu modele de e46 325i coupe, cine stie?
    1 point
  25. Ps: nici eu nu credeam ca pica n57 cand am luat acel f10 in 2018, cel cu n57 si avea km cam cat ai tu acum la f36. Ai comandat o masina misto, la tine nu avea ce sa pice ca ai avut masini cu km putini, totusi la km ceva mai multi sumt problemele.
    1 point
  26. O sa postez 4.21 in curand care merge
    1 point
  27. Recomand sa pui doar dimensiunile trecute pe stalp, aceeasi marca de anvelope toate 4, iar daca alegi normale si nu runflat, atunci neaparat sa fie XL. Extra Load la cele normale te ajuta mult in manevrabilitate si stabilitate. De asemenea, sa inversezi intre ele anvelopele de la un sezon la altul. Cel putin in cazul meu, F10, le toceste putin-putin mai mult pe fata decat pe spate, chiar daca sunt identice toate 4 ca marime si brand. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.