Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/14/23 in all areas

  1. Salutare, Zilele trecute am primit si eu jucaria, un seria 5 G60 520D. Pret configuratie 76000 euro. Sincer nu ma asteptam sa coste atat un seria 5. Recunosc ca doar pachetul M si M Pro au fost aproape 6000 euro Primele impresii venind de pe un Audi A6 BiTDI, masina ii destul de grea pentru motorizarea asta. Nu ii ca si cum nu te descurci in trafic, dar cand treci de la 380 de cai la 197, se simte diferenta. In rest imi place la nebunie ACC-ul, pastreaza banda pe autostrada, vireaza singura, doar ca trebuie sa atingi usor volanul. Consum dupa 600 km, 6% asta in conditii de autostrada/oras Germania. Ce nu ii dau de cap inca, pe carplay daca pun ecranul in split screen sa afiseze waze si youtube music, pe waze nu imi mai arata urmatoarea iesire. Imi arata doar timpul si distanta pana la destinatie. Oare este vreo optiune pentru asta? Adica ii pacat de ecranul ala imens sa afiseze doar waze-ul. PS. Ignorati jantele din poza. Stiu ca sunt urate, dar sunt de iarna. Alea de vara sunt pe 20.
    8 points
  2. Am codat eu cu Bimmercode pe G31 (atat Comfort Plus cat si Sport Plus, ambele lipseau pe 520D). Exact dupa instructiunile din acele linkuri. Confort Plus a devenit modu standard la mine pentru oras (dar nu merg asa mult). Se simte o diferenta, masina e si mai barca - dar nu ma deranjeaza. Codeaza si testeaza, la X3 e posibil sa fie mai accentuat feelingu si sa nu iti placa.
    3 points
  3. UPDATE. Elemente vopsite: Bara faţă, prindere bară faţă, aripă faţă stânga, aripă faţă dreapta, prag stânga, prag dreapta, portbagaj, bară spate, uşa dreaptă, oglindă dreaptă, aripile spate, plafon. ️Elemente ce mai trebuiesc vopsite: Uşa stângă, oglindă stânga, capotă, baghetă portbagaj număr înmatriculare, uşă rezervor. Aproximativ 85% din maşină e vopsită. Culoarea aleasă e BMW 668 Jet Black, am avut aceaşi culoare pe fostul meu E60, ieşea mult mai tare în evidenţă decât Schwarz Metallic-ul de pe 335. După ce duc maşina acasă, în garaj, scot din nou plafonul şi elementele de pe stâlpii din interior, le duc la retapiţat, comand becuri şi tot ce ţine de interior, le montez şi după comand parbriz, lunetă şi geamuri noi-nouţe.
    3 points
  4. Sa stii ca in general tehnicienii service din Ro sunt mult mai capabili fata de cei din Germania. Stiu ca suna ciudat, insa din fericire la noi se uita mai in detaliu In Germania merg doar pe niste traininguri standard si schimba pana ajung la problema, nu se face o diagnosticare corecta neaparat, verificand si subansamble care duc la acel ansamblu unde se manifesta problema
    3 points
  5. SAlut, marti am fost la BVL MASTER TUNNING in Bucuresti pentru reconditionare cutie transfer. MAsina mea avea trepidatii, vibratii si smucituri pe decelerare la viteze mici. M-a costat 2500 ron sa reconditionez cutia de transfer si acum merge brici.
    3 points
  6. In Noiembrie 2020 am luat masina din titlu cu 124.000km la bord. Am decis sa postez acest jurnal pentru a impartasi diverse pareri despre intretinerea acestei masini si a tine o evidenta a ceea ce s-a facut la aceasta. In acest moment are aprox 162,000km. Ca si dotari care merita mentionate: -faruri bi-xenon adaptive automate -sistem audio Harman Kardon -scaune sport - senzori spate si camera spate -cutie automata sport -directie sport variabila -culoare Midnight Blue Metallic -xDrive -motor 2.0 diesel 190CP, cod B47 -pachet lumini Ca si intretinere, exceptand revizia s-a facut pana acum: -schimb ulei cutie de viteze la 161.000 km si schimbare baterie -schimb placute fata la 140.000km (originale) -schimb discuri si placute spate la 158.000km+schimb lichid de frana (originale) -curatare galerie de admisie la 160.000km Modificari: -retrofit volan M sport cu incalzire -stopuri full led LCI shadowline -schimbare rama radio la cea LCI cu lumina ambientala -schimbat led-uri ambientale cu unele acrilice -colantat trimuri in brushed black metallic Sorry de spam cu poze
    2 points
  7. Salut, https://www.realoem.com/bmw/enUS/partgrp?id=8C91-EUR-08-2017-F30N-BMW-320dX&mg=36 Te poți uita și în linkul acesta, sunt cam toate modelele de jante, toate dimensiunile, pt mașina ta. Recomand style 405, mi se par absolut superbe.
    2 points
  8. Cu motoarelele biturbo I agree... La Xdrive clar trebuie sa ai oarecare cunostinte pentru o mentenanta corecta. Desi 2500 lei pt reconditionare cat a zis colegu' ca a fost e chiar super decent. O data la 200.000km nu ar strica sa fie facuta preventiv.
    2 points
  9. De unde sa stiu eu care e treaba cutiei de transfer cu anvelopele ca sunt runflat sau normale:)) nu stiu. Eu am o teorie: ce cred eu, ca anvelople normale in accelerari mai puternice sau in curbe clar se deformeaza mai mult decat cele runflat, din cauza asta se modifica diametrul rotii per total, cutia o ia razna si apar problemele. Si se pare ca xdrive cu anvelope normale dar cu steluta se impaca bine, eu asa am de iarna fara probleme cel putin acum:)), la fel cred ca cele cu steluta se deformeaza mai putin si sunt 100% egale ca diametru din fabrica. Asa cred eu, nu stiu nu eu am proiectat cutia de transfer:)) oricum xdrive este foarte pretentios si nefiabil.
    2 points
  10. Da,dar pâna sa inceapa sa dea socuri de la presiune te anunța sistemul rdc ca sânt probleme cu presiunea.
    2 points
  11. Eu am pus anvelope de iarna 225/55/17 cu toate specificatiile gen steluta, dimensiunile recomandate de producator. N am pus RFT pt ca ma enervau ca-s ft ridige. Nu stiu daca de acolo s-a stricat cutia de transfer.......tind sa cred ca da. De acum incolo voi pune DOAR ce recomanda BMW si aia e.....
    2 points
  12. Eu asa eram pornit. Ori M340i ori M340d. Dar cand am ajuns la dealer si m-am urcat in ambele, mi s-a parut super inghesuita seria 3 si parca nici materialele nu erau chiar asa de faine ca la asta. Dupa care am zis ca hai sa vad si un seria 4. Dar tot degeaba, asta mi-a cazut asa la suflet. Chit ca la prima vedere, mie mi se pare ceva mai uratel decat generatia precedenta. Dar parca pe zi ce trece, imi place tot mai mult Si sincer putere am avut pe Audi. Si in afara faptului ca consuma ca la balamuc (media pe termen lung 10.5%), nu prea apucam eu sa o folosesc la capacitatea ei.
    2 points
  13. Daca vii in tara, poti face o verificare la Bforce sau Tzeparii si vezi ce iti zic. Reprezentantele de la noi nu prea stiu nici ele cu cutiile de transfer
    2 points
  14. Aici nu stiu cum sa fac treba cu login.. ca dupa ce conectez telefonul la usb imi apare spotify app si nustiu ce nimic mai mult dar o sa ma documentez putin sa vad..
    1 point
  15. Ma distreaza asta- mai ales ca pe unele scrie si MO - ce inseamna Mercedes Originals- deci cum sa pui pe bmw cauciucuri de mercedes ... nu sar de pe.jentile de bmw ? Am eu cauciucuri (fara stelute, patrate si cerculete) nonrf si pe bmw xdrive - am vreo 30 mii km cu ele, am avut si pe mercedes 4 matic vreo 100 mii km- si ala venea cu cauciucuri RF cu steluta si MO- si masina nu are nici pe dracu- merge perfect. Singurulucru ce conteaza este sa.nu fie mai mare difetenta intre uzura cauciucurilor mai mare de 2-3 mm. Si apropo- masina mea a venit cu cauciucuri de iarna de acceeasi dimensiune dar cele de vara sunt diferite din fabrica- si au alt diametru in fata decit in spate
    1 point
  16. 1 point
  17. Aparent, se poate: Update on Coding the newer Sport Displays SUPER EASY! Normal Sport Displays (Power and Torque) Original Setup: MGU -> 3008 Fes -> SPORT_DISPLAYS -> 0x01 old_layout To get the new Displays (Power, Torque, Oil Temp, Psi & Gforce) MGU -> 3008 Fes -> SPORT_DISPLAYS -> 0x02 new_layout
    1 point
  18. Mie imi place xdrive cum merge, nu imi place ca nu este fiabil:)) dar momentan nu am probleme. Destept dar sincer multi ar trebui sa il evite, mai ales cei ce scriu pe forum care vor masina fiabila/ ieftina si sa aiba probleme mai putine, eu le spun nu la motor biturbo si nu lua xdrive. Unii inteleg, altii nu. Acele masini o sa devina epave.
    1 point
  19. Gata, am ajuns cu ea, acasa. Cum spunea un coleg aici, e ce trebuie. Sigur, nu se putea fara niste emotii: pe autostrada a aparut in bord eroare radar. Se pare ca era murdar, cum am pus lichid de parbriz (nu avea deloc), s-a rezolvat. Banuiesc ca au legatura.
    1 point
  20. Sunt 2 lucruri total diferite. La punerea contactului, ele isi fac o verificare din motorasele din far. In timpul mersului ele se regleaza din cei 2 sensori de pe brate, fata-spate. Eu am patit sa bata maxim sus si ma blitau toti, pentru ca sensorul spate era defect, cand pui testerul si te apesi pe portbagaj sau capota, voltajul de pe sensori trebuie sa se schimbe. Daca nu isi fac la punerea contactului acea verificare, ai o problema pe motorase, mai mult ca sigur, dar fa intai o diagnoza pentru a vedea ca nu e din sensorii autoleveling.
    1 point
  21. Si probleme au inceput de cand ai pus anvelopele nexen? Nu sunt nici runflat sa inteleg. Ca multi nu cred asta cu anvelopele, ca din cauza lor unele masini cu xdrive dau socuri, eu am vazut la un prieten cu xdrive cu ochii mei cum s ar zice pe un f10, cu anvelope cu steluta aceeasi masina fara sa repare nimic nu mai dadea socuri. Ma rog, unele se strica si din cauze normale de uzura.
    1 point
  22. La mine pentru a identifica daca este cutia de transfer de vina, au pus masina pe elevator si au scos mufa din ea. Apoi masina mergea doar cu tractiune spate. Evident ca-n bord au aparut 3-4 erorri. DUpa ce au scos mufa, masina nu mai trepida si nu mai avea niciun simptom. La mine trepida si avea o bataie pe decelerare. De aici s-a dedus ca, cutia de transfer necesita inlocuire sau reconditionare. Am ales sa o reconditionez cu 2500 ron vs 13000 ron achizitie una noua. Te sfatuiesc sa faci ce am facut si eu. Chestia e ca la mine la viteze mari de la 40 km/h in sus nu mai avea nici o problema. DOar la viteze mici smucea si vibra.
    1 point
  23. Am simțit pe pielea mea Merci pentru sfat,cel mai probabil o sa vin cu ea asa.Doamne ajuta sa fie bine. Prima data masina a avut iarna Pirelli dedicate BMW dar din cauza unei galci de la o piatra am fost obligat sa cumpar alte cauciucuri într-un timp scurt și nu am găsit pe dimensiuni decât Nexen,care le voi schimba cel mai probabil după ce remediez problema,iar de vara am Michelin pilot sport 5
    1 point
  24. De cand asteptam sa am si eu blocare / deblocare masina din telefon, claxon, lumini, and stuff. Mi-a fost lene sa mut masina pe un cont de DE. Am remote services acum
    1 point
  25. Apropos , merge store-ul BMW, se pot face "cumparaturi" , abonamente and stuff..
    1 point
  26. ca si spatiu nu se compara, am g60 doar am stat in showroom nu am condus dar e total altceva pe langa g21
    1 point
  27. Intradevar masina are pachetul M Pro. Ma asteptam ca la M Pro sa primesti si suspensia adaptiva, dar se pare ca nu ii cazul. Ii cea clasica M. Farurile au ceva leduri albastre. In realitate albastrul ala ii super discret. Legat de benzinara, in Germania ai doar optiune de 2 litri diesel, sau 2 litri benzina. In rest doar hibride sau electrice. Am inteles ca o sa apara si alte motorizari mai puternice pe motorina/benzina, dar momentan doar asta este pe configurator. Legat de design, mie sincer imi place mai mult grila frontala de pe G30. Farurile sunt mult mai misto. Dar aia e. Ce ii ciudat ii ca in realitate masina ii mult mai frumoasa si mai masiva decat in poze. Doar cand stai langa ea iti dai seama cat de frumoasa ii. Eu am fost la dealer sa aleg un M340i si cand am vazut seria 5, mi-a trecut instant.
    1 point
  28. Foarte frumoasa masina. Cu design-ul noilor modele ne obisnuim in urmatorii ani. Legat de incarcarea telefonului, intre BMW si Iphone 15 au fost niste probleme la incarcarea fara fir. Cauta pe Google sa vezi.
    1 point
  29. Eu am o problema cu culoarea neagra la interior, mergea un maro inchis nu se murdareste usor si se schimba interiorul total, in fine chestie de gusturi. La g30 incarcarea wi fi e fix degeaba , nu are ventilator deloc si majoritatea telefoanelor nu au loc, chestii facute sa iti ia ochii, utilitate 0.
    1 point
  30. superba masina sa te bucuri de ea. de ce nu ai optat pentru un benzinar? parca in germania se vine si 530i? in poza vad ca are faruri albastre? cum de?
    1 point
  31. Pai la consola centrala nu prea poti schimba plasticul ala lucios, ca de fapt ala se face ca naiba de la amprente. Si la interior am vrut o culoare inchisa ca am doi copii mici (6 si 3 ani). Am avut interior alb si nu vrei sa stii cum arata dupa o perioada Mai era optiunea asta la interior. Dar mi se pare urata Alta chestie enervanta este incarcarea wireless. Se incinge ca dracu telefonul, degeaba are ventilator sub tavita de incarcare. Tot timpul primesc mesaj pe telefon ca a oprit incarcarea ca ii supraincalzit. Mi se pare tare aiurea faza asta. De ce pui asa ceva pe masina daca nu functioneaza normal? Telefonul este un 15 Pro Max, dar nu cred ca are legatura.
    1 point
  32. Mie mi se pare mai interesant interiorul asta de la chinezi: (da, stiu ca e video in rusa, pare ca se vinde la baieti masina asta acum..)
    1 point
  33. Ce imi place iar la masina este cat de silentioasa ii. Ai impresia ca conduci o benzinara. Este incredibil cat de bine au reusit sa o antifoneze. Ca si puncte nasoale, mi se pare ditamai animalul de masina. In extern este o placere sa o conduci, dar prin oras ii groaznic cu parcarile inghesuite. Chit ca are camere si senzori peste tot, sunt tot cu morcovul sa nu o ating Legat de asigurare in Germania, 5100 euro pe an full casco pe firma. Mi se pare multicel sincer. Da, aici locuiesc. Unde o simt un pic puturoasa ii peste 160 km/h. Dar aia e, ma asteptam la asta. Si oricum in 3 luni am deja 3 amenzi de viteza. Poate este timpul sa ma potolesc
    1 point
  34. Eu tot m-am uitat ceva vreme la un 911 dar e prea scump, nu merita un efort asa mare.
    1 point
  35. Arata foarte bine masina, interiorul facut cu gust nu tablete aruncate la misto, sunt si ceva butoane acolo, bravo porsche
    1 point
  36. 1 point
  37. Cam ciudat, sincer si istoricul e putin ciudat, cel putin prima revizie de la bavaria nu bate cu ce avea calculatorul masinii inainte, a mai fost facuta o revizie inainte de service sau doar a dat reset, pt ca im 2017.02 mai avea la ulei doar 8000 de km si nu a intrat sa faca revizia decat in 2019 unde parcursase 24 de mii de la ultima trebuia sa aiba cu minus la ulei, ori a facut revizia in alta parte ori a resetat si nu a facut o. In fine estea sunt ultimele probleme. Sa schimbi uleiul la 10 mii maxim ca ai cel mai sensibil motor de la bmw n57, vad ca cei de la targu mures au schimbat cam la 20 de mii si la 2 ani. Pare ca este o masina care a mers mai mult in oras sau a cam stat. Si ce e mai ciudat ca nu bat cu cele din bord, tu ai zis asta, sincer am o indoila asupra km pe care ii are masina, totul este ciudat.
    1 point
  38. Nice. Acum sa vedem daca o sa apara si o skoda la 60% din pret si 80% din masina :))
    1 point
  39. nimic nou sub soare si toate bune pana acum, a adunat 17k km de cand e la mine, suntem la pragul de 237xxxkm, i-am mai facut o revizie in urma cu 4k km, in rest apa, paie si bataie, sunt in continuare super multumit de masina asta. Mai am momente doar cand dupa ce merg cu celelalte 2 benzinare, o scurta perioada imi lispeste sunetul, dar apoi imi aduc aminte cati km fac zilnic si ce greu scade acul la motorina si ma linistesc :). In ritmul acesta, cand va implini 1 an la mine, va fi facut inspre 40k km. In Dec. am planificat iar o plimbare unde va aduna peste 5k km, e o masina excelenta pentru a face multi km, ador scaunele astea Confort, set-ul suspensiei M pack iar mi se pare ideal, nici prea moale dar nici prea rigid, e exact ce trebuie. Mi-am adus aminte, am avut o mica problema, intr-o dimineata, dupa ce am oprit si apoi repornit dupa vreo 10 min, nu s-a mai aprins bordul digital, normal ca m-am si gandit cum zboara 1k eur pe altul, am lasat-o apoi in parcarea subterana si dupa cateva ore cand am repornit-o, totul a revenit la normal...nu stiu daca de la frig sau baterie slaba, am testat bateria si o mai si las la incarcat cand nu merg cu ea, de atunci nu a mai facut insa figura.
    1 point
  40. Stanga sau Dreapta a fost la tine ? Ca la stanga a fost doar 1200 ron (de 3 ori mai ieftina ca la dreapta). Mai mult ca sigur, la mine s-a manifestat la fel cand a fost infiltratie de apa, mergi mai sigur si la o diagnoza.
    1 point
  41. Este contra-intuitiv ca service-uri certificate BMW din Germania sa nu fie capabile sa diagnosticheze si sa rezolve problema, dar service-uri din Romania sa fie mai competente. Nu e imposibil, dar e bizar. La ce service ai fost in Germania si ce raspuns / solutie ai primit in urma diagnosticarii?
    1 point
  42. Te anunt dupa ce incerc dar stiu ca am incercat toate variantele si fara succes...
    1 point
  43. Mai poti incerca ceva. Ia vezi daca atunci cand esti in meniul ConnectedDrive si apesi pe butonul Options de langa rotita iti apare update bmw assist. Daca da, incearca si asa. Poate iti apare dupa si meniul de Messages
    1 point
  44. Mda o sa intreb la service la baietii astia din Cluj la care am fost acuma ultima data.. mersii tare mult oricum pentru tot suportul acordat
    1 point
  45. Înțeleg,credeam ca te referi la ceva defect.Multumesc pentru răspunsuri.
    1 point
  46. https://youtu.be/gSlQVNuF8aA?feature=shared Baby steps...
    1 point
  47. Pai ei pun XHP la mașini de genul
    1 point
  48. dada sa fie o singura masina pentru toata lumea. si mai bag niste idei, numerele cu sot sa circule in anumite zile, alea fara sot in restul zilelor. se mai poate baga ratie la combustibil si de ce nu tichete de masa, unde rationalizam mancarea… oh wait asa cum fsci tu cu e90?
    1 point
  49. Gata.. M-a chinuit o clema vreo 25 minute, caci nu voiam sa o fortez sa rup ceva pe acolo.. dar am dovedit-o. Imi place mult.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.