Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/16/23 in all areas

  1. Injectorul care are culoarea neagra cel mai probabil este unul contrafacut. Siemens VDO nu a produs injectoare decat de culoarea celui din poza a doua. Si alt producator nu a mai facut injectoare de genul. Problema e ca injectorul cumparat de tine este index 5, adica e foarte vechi si deja se complica mult situatia acolo. Daca si celelalte 3 sunt tot negre, sunt contrafacute toate. Trebuie sa cauti index 11 de culoarea verzuie. Eroarea de pe nox cel mai probabil din cauza injectoarelor a aparut si e cam nasoala. Iti trebuie neaparat injectoare index 11 in stare perfecta, si un baiat care sa stie sa umble bine cu ISTA/INPA sa o scoti la drum pe autostrada si sa dea desulfurizare fortata la catalizator, asta inseamna sa mergi cu 110 km/h constant vreo ora; apoi sa te rogi sa reuseasca desulfurizarea.
    2 points
  2. Ma tot uit la G60 si eu, am văzut un 530i în showroom și nu arata rau deloc. Dar zau ca nu mi-as lua motorul în 4 cilindri, asteptam 540-ul dar e numai în varianta xDrive si ii cam lipsesc multe optionale. Asa ca mai astept, poate imi cade un F90 Competition de prin 2021/2022 in mana la un pret ok, nu ma grabesc. Mi s-a cam luat de ars bani pe masini sincer sa fiu. Motor de 2 litri pus pe ditamai masina mi se pare o prostie. Sa o stapanesti sanatos! 3 litri a mea pe benzina (540i) papa ceva mai mult de atat, 10.5 nu era rau deloc. Dar pe mine ma tot mananca piciorul de cand am revenit la sedan.
    2 points
  3. Salutare, Zilele trecute am primit si eu jucaria, un seria 5 G60 520D. Pret configuratie 76000 euro. Sincer nu ma asteptam sa coste atat un seria 5. Recunosc ca doar pachetul M si M Pro au fost aproape 6000 euro Primele impresii venind de pe un Audi A6 BiTDI, masina ii destul de grea pentru motorizarea asta. Nu ii ca si cum nu te descurci in trafic, dar cand treci de la 380 de cai la 197, se simte diferenta. In rest imi place la nebunie ACC-ul, pastreaza banda pe autostrada, vireaza singura, doar ca trebuie sa atingi usor volanul. Consum dupa 600 km, 6% asta in conditii de autostrada/oras Germania. Ce nu ii dau de cap inca, pe carplay daca pun ecranul in split screen sa afiseze waze si youtube music, pe waze nu imi mai arata urmatoarea iesire. Imi arata doar timpul si distanta pana la destinatie. Oare este vreo optiune pentru asta? Adica ii pacat de ecranul ala imens sa afiseze doar waze-ul. PS. Ignorati jantele din poza. Stiu ca sunt urate, dar sunt de iarna. Alea de vara sunt pe 20.
    1 point
  4. E foarte ok. Termostatul la BMW pe benzina, cel putin la generatia asta E9X, deschid la 105 grade.
    1 point
  5. Da, deci acolo e un puzzle de indexuri. Cauta un set de index 11 verzi, te ajunge pana in 2000 lei, inainte sa le pui pe masina, le verifici, sa fii sigur ca nu curg, iei etansarile de pe varf si cuplajele elastice, noi, notezi toate codurile pentru codare, in ordinea cum le-ai montat in chiulasa, apoi faci codarea. Da, le poti verifica si acasa, testarea lor in banc e fix pix, bani aruncati de pomana.
    1 point
  6. in principiu nu vezi tu efectele , nu toate masinile sunt la fel , nu vad o maxima poluare ca tine cineva motor pornit cateva min in o limita a decentei , evident nu vorbim de ore si alte activitati prin masina . Asta cu ce respira copilul si colegii e cam trasa de par , nu e ca si cum ill tii cu capul in teava , sper ca nu esti fumator ca am vazut si demagogia romaneasca nu ii da noxe , da-i cu fum de tigara . Ineptia e alta , ca in loc sa faca statiile ITp nepermisive pt noxe si sa intensifice controalele rar , sanctioneaza usor cu o spaga pt stat , amenda . Adica ne scarpinam de-andoaselea gen . Eu am dezactivat start stop la toate masinile , murea motorul inainte de plecarea in curba, daca mai ezita intrarea si masina din fata aia e 3x stop , facusem un calcul estimativ la una din masini la un drum de 40 min prin oras am avut 70 porniri /opriri. o fi bine o fi rau , enervant clar . Clar cand trecem toti la electrice , obligat , fortat scapam de problema asta . PS , chiar azi filmasem cateva masini cu fumul pe toata strada , "probleme tehnice " oare poluau in 10 min de mers cat un bmw in stationare toate viata . PS 2 presupun ca stii ca au mai sos o aberatie ca respiratul in sine reprezinta 0,1 % din poluarea globala Hai sa respiram si mai putin acum , in aceasta incalzire globala fabricata , de altfel f normala pt ciclurile pamantului , o ia putin lumea razna , dar am mai vazut asta , doar am avut aici infocati cu vaccinul , mai sa ne inchida in casa si sa ne considere pe cei nevaxx tradatori de natie si cu ceva iq mai redus . Hilar acum .....Zic sa ne relaxam si cu poluarea asta , ca nu e de la masini
    1 point
  7. In primul rand trebuie sa faci o diagnoza si sa vii aici cu o poza cu erorile. Pot fi foarte multe cauze, pentru ca N43 e un motor foarte pretentios si nu multi stiu ce sa-i faca cand incepe sa aiba probleme. Daca vii cu poza aici, o scoatem sigur la capat !
    1 point
  8. Salutare, Ma numesc Denis, posesor de seria 3 E91 318D 143 cp N47. Problema mea este urmatoare, lichidul meu de racire nu vrea sa urce peste 50-60 de grade (si ajunge la temperatira asta dupa o folosire indelungata si foarte greu). Termostatul a fost schimbat a 2-a oara anul asta, prima oara am pus Gates prin februarie, iar acuma 2 saptamani am pus original BMW. Problema inca persista. Caldura am in masina, cel putin acuma. In trecut am avut problema si cu asta, chiar inainte si dupa ce am schimbat ultimul termostat. Am avut o perioada de cateva zile in care aerul suflat in masina era rece ca afara, nu inteleg care este motivul de a bagat rece si acuma baga cald, chiar ca antigelul este la 50 de grade. Comportamentul asta a fost si daca puneam sa sufle cald normal si daca porneam compresorul de clima. Probabil, in momentul de fata, daca schimb de pe cald pe rece, de la rotita din mijloc, sigur voi avea iarasi aceasta problema. Presiune mare nu am, fluxul de lichid care curge in vas este constant si nivelul este maxim. Alte defecte la acest sistem nu stiu sa fie. Daca aveti ceva sfaturi sau informatii sau daca ati mai intalnit o astfel de problema, ma puteti ajuta? Multumesc frumos!
    0 points
  9. https://carnewschina.com/2023/12/14/zeekr-launches-800v-golden-battery-can-charge-500-km-in-15-minutes-and-withstand-1000-c/
    0 points
  10. Salut, am si eu un bmw 318i e90 apa imi sta la 105 si cand stau pe loc mai mult timp ajunge maxim 107 este vreo problema sau e ok?
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.