Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/21/23 in all areas
-
Alegerea "logica" ar fi 330e daca vorbim de BMW. Una peste alta in oras as zice totusi ca "merita" sa cauti o masina mica hibrida/electrica stiu persoane care au luat Dacia Spring strict pentru oras, eu am luat parintilor un Mitsubishi Space Star de ex .B48 e un motor fiabil in principiu dar pot apare probleme oricand, ideea e ca daca iei masina "premium" sa fii pregatit sa platesti pentru ea si pe partea e intretinere . Daca ne poti spune si care ar fi bugetul pentru o asemenea masina probabil ca am putea dezvolta .3 points
-
Ar fi interesant sa postam aici chestii utile despre mașinile noastre, gen lucruri nescrise în manual sau mai puțin știute. Sau chiar scrise dar descoperite recent Încep eu, cu următoarele pentru G01: - poți încuia masina cu motorul pornit fara sa claxoneze dacă pui cheia pe geamul șoferului în timp ce o incui. Știu ca se poate coda dar prin acest trick nu mai este nevoie. Știu ca avem lege noua pe tema asta dar dimineața când e masina înghețată eu o mai las asa câteva minute pana se mai dezgheață, mai merg in casa sa mai iau diverse, etc. - screen sharing (video) merge doar dacă se deconectează Android auto inainte. Nu știu cum e cu Apple carplay, posibil la fel. Eu folosesc destul de mult screen sharing cu Netflix/YouTube și am cautat destul de mult pana am gasit rezolvarea, mergea doar audio. Am observat ca pe screen sharing se oprește automat după vreo 10-15 min dacă nu se atinge nimic în masina, neplacut dacă te uiți la un film, în staționare evident, cu motorul oprit. Știe cineva dacă se poate mari acest interval de timp, este cam mic. Sau nu e prea ok pentru baterie?1 point
-
Se pare ca merge diagnoza si fara licenta. Am citit valorile cu amandoua si rezultatele sunt raportate la fel. Mai jos cum arata.. dar nu inteleg nimic. Daca avem vreun traducator printre noi, e bine. In zona de Fault Codes nu mi-a afisat nimic.1 point
-
Din ce vad in poza pare că se schimba relativ ușor furtunul daca nu mai e in garanție cred că poți merge și la alt service.1 point
-
Daca masina mai este in garantie nu te costa nimic tractarea . Nu prea are ce sa fie in afara de acel furtun . La mine s au miscat destul de repede. Dus masina joi seara , constatat si comandat piese vineri , marti era gata. Sa lasi aici un update cu cat a costat toata operatiunea daca nu te deranjeaza.1 point
-
Multumesc pt raspunsurile rapide! Am sunat la call center ul din aplicatie si mi au spus ca o vor tracta gratis pana la o reprezentanta. (BMW Cobalcescu in cazul meu) Sper sa fie doar acel furtun; revin dupa ce verifica si remediaza problema, dar slabe sanse anul asta, din ce inteleg e foarte aglomerat.1 point
-
Nici eu.. desi un amic cu M340i a ajuns in service cu masina, pe la 50k Km, cu nu stiu ce pistonas bulit.. Nu avea soft la cutie sau ceva. Cica ar fi fost de la uzura si poate condus ceva mai agresiv.. Ma gandeam.. ce uzura la 50k Km.. ca daca asa repede se uzeaza.. deja devine piesa de schimb. Mersi! Ma duc in seara asta sa vad.1 point
-
Un lucru pe care l-am aflat in 2021 cand am cumparat masina, la G15 M840xd, cutia de viteze stie sa anticipeze schimbul treptelor in intersectii de drumuri, in baza harti instalate, combinat cu semnalul GPS si camerele montate. GPS navigation data is used for the 8-speed automatic transmission to predict upshifts or downshifts when approaching a junction, and cameras along with sensors are utilised to determine appropriate shutdowns for the engine start-stop system.[21] Informatia e luata de pe wikipedia.Este posibil ca si alte modele sa aiba optiunea.1 point
-
Se găsesc pe mobile in jur la 27 28k G20 330 e de la 60k km ,chiar frumoase si cu ceva dotări,nu cheliciuni.Si pe mine mă bate gândul la una ,dar stau la bloc.Si momentan am un sponsor la diesel. Frumos ăla negru,dar mai e si tva la el.1 point
-
Da, 330e ar fi asa incercam si eu sa iau dar nu s-a potrivit Gaseste 330e cu muulti km dar na..1 point
-
@emiliano5 Cred ca din intrebarea ta lipsesc cateva informatii foarte importante. Prima: raportul estimat mers oras / mers in afara orasului. A doua: exista un parcurs zilnic predominant (ex: casa - serviciu) - caz in care ar fi util de stiut distanta si durata, sau vei folosi masina pentru un mix de deplasari aleatorii? In principiu: daca estimezi ca vei folosi masina, ca distanta rulata anual, mai mult de 40% in oras (respectiv mai putin de 60% in afara), si totodata nu vei avea cel putin o data pe luna un drum lung (200+ Km) in regim de autostrada, atunci cred ca poti exclude motorizarile Diesel, desi acestea iti ofera, detasat, cea mai buna economie de combustibil; de asemenea, Diesel-ul este cumva incompatibil cu deplasari frecvente pe distante / intervale de timp scurte (ceea ce, pentru Bucuresti, inseamna tipic mai putin de 15 Km sau mai putin de 1 ora in trafic, per deplasare); dintre motorizarile pe benzina - cu exceptia variantelor hibrid - probabil cea mai buna economie ai obtine-o cu B38B15. Cu 1.5l si trei cilindri, este mult mai potrivit traficului de Bucuresti decat un B48 si totodata este suficient de dinamic la drum intins, in ideea ca nu ai pretentii de cine stie ce dinamica. Din pacate, il gasesti doar pe 318i F30 LCI. Este insa mult mai comun pe Mini sau seria 1/seria 2. Daca bugetul iti permite, atunci subscriu la recomandarea lui @alex230ro de mai sus: aceea de a avea o masina electrica mica de oras, iar seria 3 sa o utilizezi preponderent pentru deplasari la drum intins.1 point
-
1 point
-
Teoretic, ca practic s-a dovedit altfel, miercuri ajunge la service, pana seara este montat si gata.1 point
-
Functioneaza, dar nu e acelasi lucru. Toyota o sa consume mai putin, bmw-ul o sa mearga mai bine. Daca mergi doar in oras, si n-ai unde sa incarci, probabil o toyota e suficienta.1 point
-
Vezi ce e simplu prima data , nu m-as mira sa fie ceva de genul furtun slabit vezi toate furtunurile de vacuum sa fie bagate bine1 point
-
E aproape imposibil la dezmembrari sa gaseasca farul revizuit, deoarece a aparut mai tarziu, numai daca il ia nou. Ca sa nu ai probleme pe viitor cu drl ul sau macar sa mai scade sansele de ingalbenire, verifica farul sa nu aiba fibra aceea arsa, sunt 2 tuburi rotunde transparente de plastic cum s ar zice, se vad la ochiul liber cand este scos modulul de la drl si pune modul nou original este cam 600 de lei.1 point
-
Schimba termostatul, nu are dc sa scada temperatura in bord la ulei. Am avut si eu problema asta la un f30 scadea putin de tot, mai ales cand mergeam incet sau coboram. Dupa schimbare cu termostat original nu mai scade deloc in bord. Ce motor ai , e cel original la 376 de mii?1 point
-
Daca upgradeul este de la id4 la id6 te pot ajuta eu. Poti sa scrii si vinul, ne ajuta1 point
-
Sfatul meu este sa nu iei masina asta. Nu-ti bate joc de munca ta si de banii tai. Mai strangi ceva bani si iei ceva cu istoric curat. Nu te grabi.1 point
-
Stai linistit, este normal sa fluctueze cu cateva grade acum iarna, cand temperaturile sunt joase. Uleiul nu are aceeasi temperatura in tot circuitul, gen turbine, racitor etc.1 point
-
Pompă de recirculare apa este defectă în principiu. Acum trebuie să pui diagnoză originală ca să vezi exact erorile corect, Autel nu decodează corect erorile.1 point
-
Uf, Pitesti Ok, ignorand orasul, ce as intreba / verifica ar fi: 1. Problemele evidente ce pot rezulta din urma accidentului, cum a zis si FiveThreeFive mai sus. 2. Cand / daca au fost schimbate pompa de apa si termostatul. Pompa este electrica, iar cand pica, pica din senin; se recomanda schimbarea ei undeva la ~120k km. 3. Cat ulei consuma? Pe N52B25/30, in functie de modul de condus, poti avea si 1L la ~2000km, ceea ce e normal. 4. Masina prezinta acel zgomot specific de tacheti, in special la rece? La unele se aude, la altele nu. Nu este o problema, se poate sta cu zgomotul pe o perioada nedefinita; as fi doar curios. Versiunile dupa 2008 (parca) nu mai au problema asta. 5. Alte chestii banale - are inceput de rugina pe undeva? Cand si cum i-a facut reviziile. Urmeaza ceva de schimbat in viitorul apropiat? (consumabile - discuri, placute, ambreiaj - e original sau deja a fost schimbat, etc). 6. As lua un tester cu mine, chiar si unul multimarca in lipsa de ISTA. Daca vezi erori active pe valvetronic / camshaft position / termostat, mai ales fara check engine aprins, fugi 7. Nestiind vanzatorul, daca totul pare in regula dupa test drive si discutii, tot i-as face o verificare in service inainte de a lua-o. 8. Ce-am mai observat la a mea si am schimbat in ultimul an: - Vezi daca are scurgeri de ulei pe la capac culbutori. Daca da, probabil va trebui sa schimbi capacul + garnitura - Furtunurile tur/retur de la vasul de servo imbatranesc, pot curge pe la imbinari. - In general orice inseamna cauciuc - furtun, oring, etc - imbatranesc si vor trebui schimbate la un moment dat. Este totusi o masina de peste 15 ani. In general motorul asta este foarte ok dpmdv, in special servisat corect. Papa niste ulei, poate avea acel tacanit la rece, pompa de apa schimbata la timp, revizii la timp, apoi benzina si drum intins. De curiozitate, care este anuntul? Inca am active cautarile favorite pe olx si autovit dupa orice N52B25/30 de pe piata, si nu vad nimic care sa corespunda descrierii tale.1 point
-
Pai sunt mai ieftine anumite servicii in storeul din Romania… spre exemplu updateul de harti este 300 lei in store RO si 89€ (440 lei) in store DE, Connected Booster e 99€ in DE, 450 lei in RO. Nu cu mult dar sunt niste diferente…1 point
-
La a mea cel putin la drum lung consumul nu s a schimbat mai deloc , chiar mai mic in unele situatii . Am vazut si sub 7 la mers 110-120 pe dn constant (bine , cu masina goala si o persoana) . Ultimul drum lung am fost 5 persoane in masina si bagaje pana la refuz in spate si am avut 8.7% pe 250 km , viteza medie 89 km/h . Personal pentru o benzinara de 310 cai mi se pare super ok . Dar in Bucuresti e jale . Fara start stop RAR vad sub 20 in trafic baban . Seara cand e mai liber in jur de 10-15 in functie de picior. Cat despre xhp , doar cuvinte de lauda . Totul functioneaza perfect . Am mers direct pe stage 3 dupa ce am vorbit cu mai mult persoane din state care au multi km cu stage 3 pe 8hp50( 250-300k) si nu au intalnit probleme atata timp cat sunt cu mentenanta la zii . Am verificat valorile de adaptare inainte de soft si erau aproape la fel cu 340i ul unui prieten care avea 50k km mai putin . Se simt niste smucituri foarte mici spre oprirea pe loc sau la viteze foarte mici in trafic dar odata ce mergi constant e o placere .1 point
-
De stage 2 am auzit ca lumea e super multumita. La stage 3 sunt multi care nu sunt asa happy, fiind prea harsh cutia. Eu am luat doar Flash license pt XHP si sunt mega multumit. @xJohn are stage 3 XHP pe 330i, poate iti poate impartasi si el din experienta lui1 point
-
1 point
-
pai va zic eu ca tocmai ce m-am dat jos dintr-un 330e X-drive. Am fost sa duc motocicleta la service-ul de 1 an si am primit masina de test drive sa pot pleca la serviciu. Am plecat Timisoara - Lugoj ( aprox 50 60 km ) si sa incarcat bateria in mers de la 10% pana la 60%. Cand am coborat de pe autostrada masina a mers pana in 100km/h 100% electric. Venind de pe un 540i x-drive tin sa va zic ca e chiar impresionant 330e`ul asta. Si puterea nu este mult sub 540i`ul meu. E primul meu contact cu o masina hibrida si din cate vad eu ( gustul meu personal ) viitorul arata bine. Me like it1 point
-
Concluzia ar trebui sa fie alta, după părerea mea: ca, în condițiile cele mai defavorabile, hibridul nu are niciun dezavantaj la consum (conform mitului urban cu "cari sute de kile după tine, o sa consume cât vaporul", etc). Deci ramai cu avantaje clare la mers în oraș, și cu un portbagaj mai mic.1 point
-
0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00