Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/23/23 in all areas

  1. colegul @zeronoo ti-a raspuns corect. BDC si cheile sunt "VIN coded" se pot comanda la orice reprezentanta BMW in baza seriei de sasiu si a actelor de proprietate pentru masina. Doar proprietarul le poate comanda si BMW iti vinde doar conform configuratiei de fabrica, daca le comanzi vei primi acelasi BDC fara CA si aceleasi tip de cheie pe care o ai. Ca sa poti comanda BDC si chei versiunea CA trebuie sa convingi un dealer BMW sa urmeze procedura pentru "DOM Database Modification". Dealerul trebuie sa completeze un formular intern unde specifica adaugarea optiunii 322 pentru VIN-ul tau, acest document se trimite la BMW Ag. si de obicei in 2-3 saptamani dealerul primeste notificare ca optiunea 322 a fost adaugata la VIN si abia apoi poate comanda BDC si chei versiunea CA. Din experienta proprie, nici un dealer din Romania nu a facut aceasta procedura vreodata si in general, nu stiu de ce, se tem sa o faca. In Germania nu sunt probleme cu aceasta procedura dar ca sa o poti face acolo trebuie sa fii fizic cu masina la dealerul care trimite documentele. Pe serverele BMW trebuie sa existe FASTA data de la acel dealer, adica trebuie sa iti faca cel putin o diagnoza. Retrofitul de CA este destul de scump, trebuie sa iei in calcul ca BDC-ul este in jur de 600 euro, o cheie e aproximativ 250 euro iar un maner CA este aprox 250 euro / buc. Atentie la manere, nu se pot vopsi, daca vrei sa pui SH trebuie sa gasesti in culoarea ta de caroserie. Un strat suplimentar de vopsea pe manerul CA reduce dramatic sensibilitatea senzorului de detectie al mainii si de cele mai multe ori nu merg sau merg foarte rau.
    4 points
  2. :))) Banuiesc ca si la tv, te uiti la ProTV SD, nu HD… ca tot din obijnuinta :)))
    2 points
  3. Atâta timp cât stiu ca nu am pierderi de antigel,da,plec la drum.Si nu a plecat 8000 km,că doar nu e Belgia la polul nord.Am văzut oameni care pleacă in Europa cu niște ciururi de masini vai mama lor și nu mai sânt așa complexați.Eu sânt pe principiul dacă e să ț-i se intâmple ceva oricum se intâmplă.Acum nu vb.de faptul că știi că ai probleme la coteț dar ignori și pleci la drum.
    2 points
  4. Nu exista siguranta separata pe faza, iesirea respectiva e blocata din FRM din cauza unui scurt circuit sau bec ars de prea multa vreme. In principiu se poate reseta FRM. Sau se schimba cu altul.
    2 points
  5. Salutare și scuze ptr absenta mea:) Despre cine e vorba? Dacă pot ajuta cu informații, oricând cu plăcere. Legat de masina, ce as putea sa spun...am facut deja 17.000km cu ea in 7 luni de utilizare(cand sunt acasa) am un an de cand o am, dupa cum am zis, creează dependență, cateva drumuri prin țară și restul prin acest oraș "pitoresc" numit Constanța In afara de mentenanță nu am ce-i face, o las asa cum a facut-o mă-sa, ptr mine e un pachet complet mașina asta.Urmeaza un set de jante noi ptr vară, am luat în vizor ceva foarte concav, da bine de tot pe modelul ăsta. De când am luat-o, doar mentenanță, gaz și plimbat, câteodată o mai calc când permit condițiile.Apropo, în urma cu câteva zile i-am dat primul launch control iar ptr faptul ca are x-drive, senzația care ti-o oferă e total diferita fata de o plecare normală mai forțată. Spuneam ca am făcut câteva drumuri prin tara, ultima a fost funny, sa zic asa...mereu când fac un drum mai lung ma interesez dacă este ok pana la destinație, de data asta nu am mai facut-o, asa ca pana sa ajung la destinatie(Poiana Mărului, Caras Severin) am avut aproximativ 25km pe drum d-ăla de pe vremea lui Nea Nicu(plăci turnate)am mers cu viteza melcului, cred ca am facut undeva la 2h. Zona foarte frumoasa, nu am ce zice dar după ce am ajuns la destinație le-am spus prietenilor ca doar pe platforma ma mai întorc(cei 25km) Au început sa rada, eu nu Salut Patrik Asa este, sunt doua mașini total diferite, dar după cum am mai spus, dacă vrei senzații tari cu bani putini, 335-ul este cea mai buna alegere, știi ce vreau sa spun
    2 points
  6. La al meu G30/2018, am avut acel mesaj cu low coolant acum cateva saptamani, masina facea parte din campania de rechemari pe subiectul EGR. Din cate am inteles, acea pierdere le lichid de racire poate fi un efect/simptom al problemelor de EGR/etansietati/furtun/valve etc. Am completat rapid cu antigel de OMV iar in cateva zile s-a inlocuit EGR si valva la reprezentanta, fara costuri evident. De atunci, nimic suspect.
    1 point
  7. Sunt mai multe, unul dintre ele de exemplu e sa te intorci cu trenul din concediu desi ai plecat cu masina
    1 point
  8. Problema rezolvata, firul de la alternator nu era conectat corespunzator, avand un “joc foarte mare” (contact imperfect)
    1 point
  9. Pentru ca masina nu a avut CA de fabrica
    1 point
  10. O sa ai nevoie de alt BDC si alte 2 chei la masina si este imposibil sa le comanzi la dealer pe seria ta de sasiu daca nu ai avut optiunea din fabrica.
    1 point
  11. Pe langa instalatia necesara (destul de mult de lucru - rewiring in fiecare usa + stalpi) e nevoie de alt BDC. Si altele...
    1 point
  12. Ce sa mai adaugi...? Poate niste abtipilduri cu flacari pe capota
    1 point
  13. Hmm, cel mai mare idiot conducator de BMW eu sunt . Am gasit "maneta". E amplasata cam idiot, dar e acolo, intr-adevar. M-as fi asteptat sa fie pe lateral, nu sub scaun. WOW! E cu totul alta lume cu acel reglaj. Abia astept sa fac un drum lung, sa vedem daca mai am dureri de genunchi. Deci eram la un pas sa schimb masina din cauza scaunelor ). Merci mult de ajutor .
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.