@panzi1 O masina care a avut daune - desi nu e in niciun caz o calitate - poate fi uneori un deal bun, dar cu urmatoarele conditii:
sa nu fi fost afectate, in absolut niciun fel, elemente structurale: sasiu, praguri, stalpi, subframe-uri si punctele lor de prindere in caroserie, etc.
reparatia sa fi fost realizata cu simt de raspundere, preferabil in atelierul unei reprezentante BMW. Inspecteaza cu atentie si cauta urme de rugina (sau initiere de rugina) in zonele reparate;
reparatia sa fie abia observabila: aliniere corecta a elementelor reparate, culoare cu nuanta foarte apropiata de culoarea masinii, aplicarea protectiei anticorozive unde este cazul.
Gandeste-te ca exista masini noi-noute care, in timpul transportului de la fabrica spre dealer, sufera daune, sunt reparate si apoi vandute drept noi. De asemenea, ia in calcul faptul ca o masina care nu a avut niciodata daune poate fi oricand implicata intr-un accident usor in traficul aglomerat de astazi. Cu alte cuvinte, aceasta "virginitate" este foarte usor de pierdut. Este de dorit, dar nu mai constituie un criteriu fundamental.