Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/29/23 in all areas
-
E foarte important antigelul.. și mai important să nu le amesteci, G11 cu G12 face urat, nu știu de G13, însă se aplică aceeași regulă. Contează și cat de mult bagi însă nu ai băgat mult. Era mai bine dacă băgai apă distilată. Pe termen scurt teoretic nu e problemă însă când ajungi în București schimbă l.3 points
-
@MihaiGSM, la tine cred ca ar merge si o solutie ca sa ajute cu transferul de culoare fiind mai deschisa, si eu sunt in cautare de asa ceva. @Romulus uite aici piele Dakota curatata cu Koch Chemie Pol Star. Mentionez ca inainte era ft lucioasa, masina avand vreo 180.000km si pielea necuratata vreodata.2 points
-
2 points
-
1 point
-
Mi-ati facut chef de curat. Maine frec cu Pol Star toata pielea naturala pe care o am Important este de specificat ca solutia face pe langa curatare sa o si protejeze de UV si sa o faca elastica.1 point
-
Urmasul lui F1 Dupa min. 24 puteti uita… https://www.youtube.com/live/mhfgEK_HLRY?si=LNLhKletV308P1vp1 point
-
Gyeon e un producator ft bun si serios, nu ai cum sa dai gres cu acel set.1 point
-
Multumesc frumos, deci inteleg ca e belea mare daca pui G12 peste G11. Eu am pus 500ml de G13 peste G11. Mai bine puneam apa distilata. Aia e, o sa il schimb in curand, si asa nu a fost schimbat niciodata, si masina are 5 ani.1 point
-
Eu folosesc asta, a fost sa zic ok dar am apucat o singura data sa dau, imi propun ca maine sa dau iar si revin cu o poza before/after.1 point
-
Gata, i-am cerut si poza de dinainte si am facut rost, ca sa va faceti o idee cum arata inainte de curatare1 point
-
Foloseste buretele asta impreuna cu citrus cleaner. 100% ca o sa fi placut surprins. https://www.artdeshine.io/collections/accesories/products/smartscrub1 point
-
@Romulus Anyway, poate nu-s eu obisnuit cu limbajul tau sau poate am prea mult timp liber. Mi-a luat ceva timp sa observ ca ai seria 5 si cel mai probabil ai Dakota. Eu folosesc pentru musamaua mea asta si asta si chiar am reusit sa o tin din scurt astfel incat sa se mire lumea cand vede interiorul ca arata destul de bine dupa atatia ani.1 point
-
@Romulus are dreptate, pielea e piele indiferent. Acum, ca partea de procesare a pielii si straturile de protectie sunt facute din plastice etc e alta poveste. Oricum, nu poate nega nimeni ca pielea de pe masinile mai vechi este mult mai faina ca si feeling, fiind o piele ft putin procesata. Acum e procesata mai mult dar strict ca sa reziste mai mult la uzura, ca altfel s-ar fi plans oamenii ca apar cute dupa 1 an.1 point
-
@Romulus Ti-am aratat adevarata captuseala de care vorbeai, ce am aratat in pozele de mai sus stratul ala de 15-20% nu e captuseala si nici doar o simpla vopsea. In fine, fiecare crede ce vrea ca sa nu ne mai contrazicem Pentru mine pielea aia 100% pe care ei sustin cand ti-o vand indiferent ca e portofel sau piele auto trebuie sa fie maxim materialul de la animal tabacit si cel mult o vopsea, vezi produsele de piele din anii 80-90, aia era doar piele si vopsea. De ce pielea in e60 de ex rezista atat de mult comparativ cu e34 sau e39? Nu ca are mai putina "piele" si mai mult strat de "altceva"? Pana la urma nu e chiar un lucru rau ca mai baga si altceva in piele sa o faca mai rezistenta. Sunt x discutii si legat de miros la generatiile mai vechi de BMW-uri, oare de ce miroseau mai bine alea mai vechi? Nu ca aveau mai multa piele? Asta incerc sa zic... Da el la baza este piele dar mai trag si strat de altceva peste pentru rezistenta, flexibilitate si naiba mai stie ce + faptul ca folosesc mai putina piele = profit.1 point
-
1 point
-
Are o pânză lipită pe interior,să nu se întindă pielea când îl trage la masina de cusut. Dar e piele 100%.1 point
-
1 point
-
Ar fi culmea sa dai 3k in+ pe interior de piele,și sa fie mușama..lol.1 point
-
Perie piele de cal + Pol Star sprayat in perie si frecat sa faca spuma. Stergi cu laveta si ala esti!1 point
-
1 point
-
Si pe mine ma intereseaza daca esti multumit de lucrare sa stapanesti sanatos si fara probleme noua masina!1 point
-
Ca un nebun dupa curatenie in masina ce sunt si o pasiune spre detailing, confirm ca cele 2 sunt cele mai bune dpmdv!1 point
-
Pt curățare folosesc asta: https://www.indetail.ro/solutie-curatare-textile-piele-si-alcantara-koch-chemie-pol-star-po-1l.html Am folosit-o și pt doua fotolii vechi și extrem de murdare. A fost ceva de munca dar au ieșit ca noi. Pt hidratare: https://www.indetail.ro/solutie-hidratare-piele-si-vinil-koch-chemie-leather-star-ls-1l.html Un comparativ interesant:1 point
-
Salut. Masinile sunt ok in continuare. A mea a primit intre timp egr si racitor nou la Automobile Bavaria Baneasa in urma campaniei de rechemare. In rest totul este ok, dpf-ul se regenereaza ca si inainte. Injectoarele nu le-am mai verificat recent. Diferenta este clara si sesizabila intre 150hp si 190hp, mai ales in depasiri.1 point
-
Salutare, Intre timp am mai modificat in acelasi mod un F10 LCI tot cu motorul B47D20O0 si a mers perfect. Ambele masini functioneaza ok, ca si pana acum, acelasi regim de regenerari ale dpf-ului. Valorile de mai jos sunt de pe masina mea care are aproape 300k km: Daca intereseaza pe cineva las aici si cum am facut modificarea: Am folosit: Esys 3.34 cu psdzdata iLevel 23-07-530 Sursa stabilizatoare pentru bateria masinii Eu am folosit icom dar merge si cu cablu Enet. Am incercat doar pentru F10 LCI 518d cu codul de motor B47D20O0 150hp stoc. Nu stiu daca se poate face si pentru alte motoare, trebuie cautat daca piesele sunt comune. Se citeste cu Esys, FA-ul masinii si se salveaza. Se deschide in Esys, FA Editor: Se modifica parametrul "Typschussel" care tradus in google inseamna type key, Pentru 518d type key-ul default este 5E31. Se modifica in 5E51, type key-ul default pentru 520d. Calculate FP si Save FA De aici mai departe este procedura clasica de flash pe DME cu esys folosind noul FA. Practic daca comparam FA-urile cu type key-urile de 518d si cel de 520d vedem ca este tot un fel de power reduction: P.S. Nu ma ocup cu asa ceva, nu pretind ca stiu totul, informatiile sunt gasite pe net. Nu pot sa-mi asum raspunderea pentru eventualele greseli sau daune1 point
-
Salutare tuturror, Vreau sa va multumesc in primul rand pentru sfaturi. Dupa aproape un an, am facut un rulaj de 21000 km, cam multi pentru mine, probabil mi-am dorit sa ies mai mult cu ea. Dupa aproape un an nu-mi vine sa cred ca ma gandeam sa iau diesel. Acest 30i este peste asteptarile mele si trage mereu la orice viteza, iar depasirile se fac fara niciun efort. Consumurile pentru asemenea putere sunt peste asteptari (exterior daca mergi in limite legale poti scoate si 6), dar deja nu ma mai uit la consum. Ca dotari nu-i lipseste probabil decat o trapa si faptul ca nu are android auto. Mi-as dori tare mult sa incerc un B58. Numai cuvinte de lauda. In oras se comporta exemplar, chiar daca este mare am senzatia ca as conduce ceva mult mai mic la ce comportament are. Am condus mai multe masini ale prietenilor si diesel si benzina si de la concurenti directi si nu am gasit vreuna sa se comporte in felul acesta pe sosea. Cat despre xdrive nu a fost vreo situatie sa am nevoie de asa ceva, masina avand tractiune spate si imi place mult senzatia.1 point
-
Cred ca ambele variante sunt ok la rulajul tau, 520d vine cu un cuplu mare, consum mai bun, 0-100 in 7.5 secunde, decent zic eu. Motorul B47 are rezolvate problemele cu distributia, mai ramane doar racitorul egr, in functie de cand e construit si ce racitor are montat. (e rechemare deschisa, se schimba gratuit). Se poate face upgrade de putere la 220-230 cp si s-ar descurca de minune daca vei simti nevoia de mai multa putere. Ai avantajul si la un consum bun si cuplu mare. 530i - motorul b48, un motor fiabil, rafinat (deh e benzina) ~250 cp, masina un pic mai grea fata de un seria 3, asta inseamna si ca vei avea un consum ceva mai mare, probabil 7-8 in afara si 10-15 in oras, in functie de trafic. As recomanda fara xdrive, la motoare mici nu ajuta asa mult, vei avea 100kg in plus, posibile probleme cu cutia de transfer. ( as merge pe x drive pe 530d sau 540i) 0-100 e in jur de 6 secunde parca, destul de decent zic eu. Aici ai avantajul ca vei scapa de problemele specifice de diesel, dpf, incarcare egr, galerie admisie. 520i- este 90% acelasi motor cu cel de pe 530i, se poate resofta usor la 230-250 de cp, am vazut chiar si 300 cp. Daca gasesti unul sa-ti placa, e de luat in calcul daca pretul si dotarile sunt ok. 530d - motor b57, acelasi motor ca cel de pe 520d doar cu 2 cilindri in plus, avantajul aici e ca este mult mai echilibrat, nu suna asa mult a tractoras, si ai o putere de ~260 cp la un consum cu doar 20% mai mare fata de 520d. Ca fiablitate cred ca sta mai bine ca motorul de pe 520d, datorita celor 2 cilindri in plus. Dezavantaj e ca ai de platit impozitul de 400-500e pe an. Ca si mententanta: -la diesel - curatare galerie admisie si eventual egr la maxim 150k km -la benzina -nu stiu asa multe, parca se schimba bujiile la 60k km. La ambele se recomanda un schimb de ulei la cutie pe la 120-150k km. (primul schimb) . Spor la cumparat. ps: am evitat modelele hibride, cu cat o masina este mai complexa, cu atat se poate strica mai usor. pps: mai ai ca varianta si 525d, acelasi motor b47 ca cel de pe 520d cu o turbina in plus si cu ~230cp E cam rar din pacate. (punctul slab este turbo mic, care se mai defecteaza, desi nu e o regula)1 point
-
Salutari, pentru Bucuresti intreb, a inceput sa sune pe cineva ? Eu m-am programat din luna mai si inca nimic.0 points
-
Hmmm https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/auto-transporturi/aproape-jumatate-de-milion-de-masini-bmw-rechemate-in-service-21442220?utm_source=Profit&utm_medium=Click%2BCitesteSi&utm_campaign=CitesteSi%2Bprofit Asta e alt recall oare?0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00