Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/30/23 in all areas

  1. bafta, costa mai mult decat merita. avand in vedere ca e46 nu a venit cu un v8 absolut tot trebuie sa fie custom. sunt convins ca de banii aia iti cumperi un M
    2 points
  2. Avand in vedere ca se intampla in Slatina, aceasta mini-Craiova, mai mira pe cineva?
    2 points
  3. si eu la fel, din ce am citit plus vazut pe youtube, deaia am si spus clar din ce stiu eu
    2 points
  4. Nu era asa murdara, singura poza cu un before/after doar pe cotiera, unde se poate vedea putin (stanga curatat si dat cu protectie). Acum alunec prin scaun si tre sa tin strans de tot volanul :)) dar miroase frumos si arata mai bine per total, cred...
    2 points
  5. Salut! Sărbători fericite tuturor! Astăzi am plecat cu mașina: un BMW E90 318d, motor M47, 122cp. Nu am avut probleme. După o fâțâială prin oraș la cumpărături și când să plec acasă, mașina nu a mai vrut să pornească. Ultima pornire: am pus contactul, apăs butonul fără să apăs ambreiajul, se aprinde bordul, se verifică totul și când să dau la automat, învârte dar nu pornește. Iau contactul starterul învârtea în gol, pun contactul, apăs, mașina pornește. A trebuit să mai oprea undeva la ieșire din oraș. Când mă urc să plec, dau să pornesc, nimic, deci nimic. Totul era funcțional, doar că nu învârtea. Nu se întâmplă nimic. Am bateria schimbată, starterul schimbat, bujii noi, releu bujii noi, pe toate maxim 2.500km să zic, revizia a fost făcută în septembrie. Dacă cineva sa mai confruntat cu asemenea probleme, vă rog să-mi spuneți ce ați făcut. Nu am avut să pun testerul, căci mi-am uitat telefonul acasă.
    1 point
  6. Salutare! Am achiziționat un bmw x5 4.0e plug in hybrid și are o problemă pe partea de baterie ( îmi dă că ar fi 2 celule moarte ) Se mai repară celulele sau trebuie schimbat tot acumulatorul?A întânpinat cineva probleme asemănătoare?
    1 point
  7. este f ciudat ca am folosit leather balm de la Meguiars fara probleme la alta masina , dar la asta efectiv a ars vopseaua , deci e clar ca are un cleaner f puternic in el , la pachet cu o piele neintretinuta in timp sigur provoaca probleme , m-am invatat minte de acum testez orice iau in o zona retrasa . LA fel cu leatherique cei de la vivacy au destule povesti negative cu el , inmoaie pielea si provoaca laxitate sau chiar decoloreaza si alte neplaceri , cred ca pielea la masinile dupa 2015 nu mai e asa rezistenta ca cea dinainte sau sunt alte procese de tratare . Oricum toata gama de la Kock -Chemie imi pare f reusita , un simplu balsam nu are cum sa atace pielea si uite asa ne intoarcem la crema DOina
    1 point
  8. Nu se ating in acelasi punct, nu, dar la Dragos taie ft brusc si mult. Vezi si curba mea de la dyno.
    1 point
  9. Am gasit si codurile, astea sunt: https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=KT01-EUR-01-2016-F15-BMW-X5_40eX&diagId=61_4537 Vad ca e 800 euro la bavauto un modul. Sau se gaseste pe ebay cu 3500 de euro toata bateria sh
    1 point
  10. Salut. Am si eu o curiozitate. trebuie sa fac revizia la o masina luata recent, diesel. Ce credeti ca ar fi bine? Ulei luat din strainatate, Germania sa zicem sau luat de aici din Romania? De schimbat ulei oricum o sa il schimb mai repede la 7-10,000 km. Ce experiente aveti? Ma refer la calitate ulei.
    1 point
  11. Sa-ti dea Dumnezeu sanatate ca mult m-am chinuit, inclusiv cu solutii pentru curatat display-uri PC anti-glare. Doar cu aceasta carpa magica am reusit. Din pacate, la parbriz pe interior, rezultatul n-a fost chiar atat de bun, a lasat dare…dar mai incerc.
    1 point
  12. Modulul. Bateriile la bmw sunt compuse din module, care se pot schimba. La hibrid mi se pare ca sunt 4 sau 6 module, in functie de capacitate.
    1 point
  13. Am mai scris si eu acum cateva zile in alt post… se intampla sa mai scada iarna putin. Cand e racitorul fisurat, pierderile sunt mai mari si rapide.
    1 point
  14. Nu are cum asa repede, o sa fiu in 2 calare pe ei sa imi dea un diagnostic sa vad daca trebuie sa-mi inchiriez masina sau astept cateva zile.
    1 point
  15. Cred ca l-a paradit bine din ce se vede in primul video. https://www.libertatea.ro/stiri/sofer-cu-bmw-filmat-in-slatina-cand-loveste-intentionat-cu-masina-un-barbat-si-apoi-il-taraste-sub-bara-de-protectie-mai-multi-metri-pe-trotuar-4761574 https://observatornews.ro/eveniment/barbat-calcat-de-soferul-unui-bmw-si-tarat-peste-10-metri-pe-trotuar-sub-privirile-ingrozite-ale-martorilor-in-slatina-556354.html
    1 point
  16. Aia e pierdere infima, nu stiu daca e de panicat. Poate doar sa se evapore apa distilata din antigel. Completeaza la maxim si mai urmaresti.
    1 point
  17. Eu zic sa refaci dyno-ul cu DPF-ul regenerat. Eu sunt destul de convins ca de acolo ar fi problema, te-ai dus cu el ft infundat la dyno. In caz ca va fi acelasi rezultat cu dpf-ul dupa regenerare, atunci ar merge o curatare. Poti sa trimiti acum valorile de presiune dupa ce si-a facut regenerarea? LE: Acum am vazut poza de pe dyno, wow, a scazut enorm cuplul, pare ca ar fi strangulata :))
    1 point
  18. In principiu, la G-uri puterea data este mai mare in general deoarece au pus pompe de injectie mai capabile. La F-uri scot o idee mai putin, dar daca e mare diferenta, atunci e o problema.
    1 point
  19. Este din 2007, are 325km. Sa schimbat cărbunii la starter, ținând cond că este nou. La un moment dat nu mi-a pornit de 3-4 ori.
    1 point
  20. unde ti-a iesit 157cp ? la roata? din cate stiu puterea data in talon este puterea la volanta care se poate doar estima pe dyno si iarasi din cate stiu bmw ba din contra are puterea mai mare decat declarata
    1 point
  21. E destul de mare diferenta, true. @DragosPena, verifica si daca ai ceva erori pe motor care pot impiedica regenerarea sa porneasca. In general la 26-27 soot ar trebui sa porneasca. If not, sa ii faci o regenerare fortata din ISTA @WIN60, mie la Completechip mi-a dat 187 pe dyno vs 190 stock si 418nm in loc de 400nm, motor B47. Depinde mult si in ce stare e motorul. Sunt ft multe care dau mai mult, vorbit personal cu Dragos despre asta. Ce da mai putin, si asta sustine si el, sunt cele care nu sunt intr-o stare buna, care pot avea ceva probleme. Tie evident ca ti-a iesit mai putin pe dyno neavand soft facut pt DPF Off, nu mai ai acelasi counterpressure pe evacuare pt turbina. Si de ce e corecta masurarea injectoarelor la rece vs la cald?
    1 point
  22. Injectoarele se verifică la rece.. nu la cald, contrar a ce spus colegul mai sus. Sunt bune injectoarele. Presiunea dpf se încadrează în cote, nu e perfectă, însă nu e de acolo. Problema este ca BMW urile scot mai puțin decât zice producătorul, majoritatea BMW urilor scot mai puțin pe dyno. Uita te pe paginile de farcebook de la tunerii Completechip și Powerchipntuning Buzău să vezi cat au stock. Mi a ieșit 157 cp stock la un E60 cu 177cp și cu dpf off ( țeava goală până în spate).
    1 point
  23. Salutare. N-am mai scris nimic de ceva vreme și mă simțeam dator cu un update. De fapt două: 1. Am instalat modulul 4G cu o cartelă Orange și am stabilizat-o să nu mai consume baterie cu un disable la motion detection + protecție baterie setată la 12,4V (opțiune care nu era disponibilă cu hardware kit UP03). Prefer să taie modulul curentul la cameră și nu mașina. 2. M-a prins o eroare de antigel acum 2 zile. Instant m-am gândit că iau foc pe drum și am fost rapid la APAN Motors să "compleCtez" cu antigel și să-i facă o diagnoză. Cu ocazia asta am verificat și EGR-ul și mi-au spus că este etanș. Urmează să investighez problema mai amănunțit, cel mai probabil la anul, să văd pe unde și-a făcut loc să scape. De menționat faptul că în vară când am luat mașina antigelul era la limită, iar acum era undeva cu 1-2 mm sub limită. În perioada asta am făcut cam 9000km. Dacă ați avut probleme similare aștept opinii, sugestii, recomandări, orice e bine primit. Altfel, vă doresc la mulți ani și un an nou mult mai bun. P.S: EGR-ul nou încă nu a ajuns la Cluj.
    1 point
  24. Aa, nu știam..naspa atunci..
    1 point
  25. Grija mare cu el cat si oil rejuvenator! Daca dai mult, iti va umfla pielea si dezlipi!!! Am fost de fata la un salon detailing cand venise cineva sa se planga ca vrea revopsire piele. Am ramas masca…
    1 point
  26. Pam pam..nasol moment...
    1 point
  27. https://www.koch-chemie.com/en/products/protectleathercare una din cele mai bune solutii folosite de mine , finish mat , nu ataca pielea are un cleaner f usor , am ajuns la ea dupa o experienta neplacuta cu Meguiars leather balm care efectiv a decolorat pielea pe aripioara mobla a scaunului , mare atentie daca il folositi ,am ajuns sa revopsesc la aerograf , apoi am cautat cel mai neutru cleaner de pe piata si am ajuns la asta , e f buna , recomand oricum sa testezi pe undeva prin spate cu o microfibra deschisa la culoare
    1 point
  28. Well, situatia e mai "spectaculoasa" decat as fi crezut - cerut drive test de la AB ma suna evident nu avem masina, zic ok m-ar fi interesat un 35e - pai termen de livrare 24 luni( 2 ani ) , ok dat mesaj la Proleasing ma suna aici ceva mai optimist 18 luni, deci cam asta a fost si cu BMW as zice ca si-au singuri in cap .
    1 point
  29. Cica... deci cica in Germania cat timp masinile sunt noi si in garantie folosesc un anume ulei la revizie. Cand masina nu mai este in garantie si te duci tot la ei pentru revizie, folosesc alt ulei de pe alt raft, el arata la fel, scrie pe el la fel dar calitatea este alta. Asta mi-a zis cineva care a intrebat chiar un angajat de al lor acolo in Germania.
    0 points
  30. Ca o paranteza mai e si masina de servicii funerare langa...
    0 points
  31. So, valorile la injectoare se citesc la cald, nu la rece. Dar oricum, si la rece par ok injectoarele. Pe DPF par cam mari valorile de presiune, e posibil sa fie putin infundat. Poti sa ii faci o regenerare si apoi sa dai iar valorile? Si la fel, fa o poza si la ce zice legat de incarcatura DPF-ului. Legat de dyno: unde ar fi problema? Ca a dat valori putin diferite in treapta 3 si 4? E ceva absolut normal. Si de la run la run se va schimba deoarece creste temperatura in admisie
    0 points
  32. Lasă.. măcar petreci cu familia, să fii sănătos!
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.