Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/02/24 in all areas
-
Mda.. a rămas ca i spune să o facă și o cumpără după când e ok, fără să mai lase la preț. Mulțumesc frumos de ajutor!2 points
-
Am cautat acum mai in detaliu. Vad ca multi se plang de acel sunet si il rezolva asa, dar nu vad sa zica vreunul de tremurat al volanului. " I was shocked to feel those ticks and knocks at low speeds and stops through the steering" poate prin asta se refera la o vibratie a volanului?2 points
-
Nu stiu daca te ajuta postarea mea dar eu avand functia lane warning pe masina, o consider inutila. Nu am folosit-o decat o singura data si atunci de curiozitate. Daca vrei bazait aka vibrat prin masina, ia-ti o sotie si enerveaz-o. Nu vibreaza dar daca o enervezi cum trebuie, tot tremura putin High-beam da, o folosesc des, pe toate drumurile, mai ales ca avand si farurile adaptive, "decupeaza" masinile. Asta e utila.2 points
-
Dupa indelungi cautari, a venit momentul schimbarii. Dupa aproape 4 ani de biciuit un Passat Variant BITDI, luat in conditii aproape similare ( 3,5ani vechime, 55k km rulaj ), masina care va ramane mult timp printre preferate, o masina de exceptie, care a oferit tot ce am avut nevoie ( spatiu, dotari, dinamica - motor+cutie, consum ), si dorind totusi o garda la sol ceva mai mare, am ajuns intr-un final la un BMW X3 (G01). Facand calculele, M40d a fost cea mai buna varianta, care sa se muleze pe necesitatile ( a se citi MOFTURILE ) mele. Long story short, era o masina salvata pe mobile de ceva vreme, si a fost ceva de genul... too good to be true, am riscat un pic, platind masina doar din poze ( desi e luata de la un dealer BMW destul de mare de pe langa Munchen ) pana n-am vazut-o in curte, am avut ceva emotii, 40k eur fara TVA fiind totusi un pret destul de maricel. 08/2019, aprox 52.500km, 326cp/680nm, si dotari cat incape, unele dorite, unele... sa fie primite Pot sa spun doar ca, pe mine culoare m-a cucerit din start, eram deja satul de negru, alb... poate argintiu ar fi mers... dar aceasta culoare BMW Individual - Sonnenstein-metallic, in combinatie cu elementele "aurii" ale echiparilor ///M Performance (M40d/M40i) este aproape perfecta ( zic si eu... ) Printre dotarile care merita mentionate: Scaune sport fata, Piele Vernasca Beige, cu ventilatie Jante 718M, 21", 8,5x21 - 245/40/21 fata // 275/35/21 spate Suspensie Adaptiva M Cheie BMW cu display Driving Assistant Plus Pachet Business cu Pachet Navigatie Pachet Oglinzi interior/exterior Sistem Sunet HIFI Pachet Innovation - HUD + altele Bord Full Digital Parking Assistant Plus, camere 360 Faruri LED adaptive Incalzire scaune fata+spate Geamuri cu tenta fumurie Geamuri Acustice Pachet Iarna + Volan Incalzit Webasto + o lista lunga de dotari de serie... Pachet M, Frane M, Cutie Automata Sport, Clima 3 zone, Volan M, Senzori parcare fata+spate, Scaune fata electrice cu memorie, Evacuare sport, Diferential Sport, Directie variabila Sport.... etc etc etc Inca n-am apucat sa ma misc prea mult cu ea, cel putin pana nu ii fac CASCO, prefer sa minimizez orice risc, doar strictul necesar ( RAR, etc ), dar mai nou pana nu ai macar CIV nu se mai poate emite polita CASCO, o surpriza pentru mine ( cand am luat Passat-ul, am trimis doar pozele cu masina si actele, si cand am plecat din Germania pe roti cu masina, CASCO era deja in vigoare... ) Alte detalii si poze mai urmeaza incet incet.... Poze 2 Poze 3 Poze 41 point
-
Salut, am un G31 530xd din 2017 de când a venit frigul am descoperit că nu mai am lichid de parbriz. Doar că rezervorul e plin și tot zice mașina că n-am, cel puțin când e frig afară (din ce am observat sub 1-2 grade C). Dacă se mai încălzește, e ok, dispare avertizarea. Avertizarea în sine nici nu m-ar deranja, dar cât timp e activă nu merge stropitoarea de lunetă. Cele de parbriz funcționează normal. Am băgat Jet-X de -30 de grade. Oare să încerc și cu altceva? S-a mai întâlnit cineva cu așa ceva?1 point
-
You will be very disappointed with the new BMW infotainment systems then :)) AOSP se va merge1 point
-
Atentie, ia de la nevasta sau fiica o pensula de machiaj ft ft subtire, sa nu folosesti ceea ce e in capac ca aplica ca naiba in strat ft gros.1 point
-
Totuși electrovalva aia este electrică, nu ar trebui să de a o eroare.. poate are și aia o problemă, însă egr eu zic ca are clar o problema chiar dacă apar aleatoriu erorile.. dacă nu vrei să investești în unul nou degeaba, ia unul SH și vezi dacă mai face, dacă face în continuare la fel, schimbi și electrovalva tot cu una SH ( astea nu prea am auzit sa se defecteze).1 point
-
Ai o poza la EGRul la modelul ala ce e pus pe masina? E comandat electric sau pneumatic. Scopul pentru care intreb este ca ar fi si varianta curatarii. Poate se duc erorile pentru ca clapeta agata.. sau nu poate fi controlata.1 point
-
Eu zic sa mai astepti inca un an… e prematur sa schimbi piesele defecte ce apar la diagnoza.1 point
-
Am citit că au mai fost probleme cu senzorul de nivel la G uri,se defectează si trebuie schimbat tot vasul .Incearca să bagi niste alcool tehnic peste soluție,poate are ceva depuneri pe senzorul ăla.Sau niște spirt.1 point
-
1 point
-
Daca ai comandat arcuri +telescoape M se potrivesc,teoretic sânt mai scurte ca cele normale si coboară garda la sol.Plus mașina va sta mai bine pe curbe ,fiind mai joasă si suspensia mai tare.Vei pierde la comfort,in special la speedbumpere.1 point
-
Ma bag si eu in acest topic, intrucat tot despre acelasi model de EGR este vorba. De vreun an ma confrunt cu eroarea 40E9 - Exhaust gas return controller, position control , vizibila doar pe tester, fara ‘check engine’ aprins. Fizic se mai manifesta si cu usoare ezitari la accelerare si turatie constanta, dat in nas usor la rece, la prima cheie. Am tot asteptat ca simptomele sa fie mai evidente ptr mecanic pana cand de curand am observat o “zguduiala” nefireasca a motorului la oprire, dupa drumuri lungi. Am suspectat initial clapeta electronica de la intrare de la admisie. Dupa niste verificari, am observat ca e in regula, inchide ok si nu are depuneri sau blocaje in angrenaj. Cu ocazia asta am desfacut si EGR ptr o curatare, observand ca tija se blocheaza in capat la culisare. Am curatat pana si-a dat drumul si culisa perfect, sters eroare, resetat adaptari. De sarbatori am facut vreo 1500 km timp in care am observat ca e alta masina: acceleratie mai prompta, urca repede in ture, nu mai da in nas la rece si nu mai exista acele ezitari la turatie constanta dar in schimb acea “zguduiala” a ramas si m-am procopsit si cu alte doua erori in plus fata de 40E9, la fel, vizibile doar pe tester: 4C9F - Exhaust gas return valve, plausability 4C9E - Exhaust gas return valve, plausability E evident ca valva EGR trebuie inlocuita, insa suspectez si electrovalva de vacuum, pe al carei circuit sunt legate si tampoanele motorului si de la aceasta sa se manifeste acea ‘zguduiala’ la oprirea motorului. Voi ce ziceti?1 point
-
https://kitretus.ro/product/kit-retus-vopsea-originala-bmw-set-touch-up-stick/?gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAhc-sBhCEARIsAOVwHuRUG6md5plFcsfmTyhU_HT4JCXrq9Om5Z-JsjzpvGuF5kd4czPxQBQaAtd_EALw_wcB In principiu cam asa ceva ti-ar trebui, culoarea folosita la etrieri este Estoril Blue.1 point
-
Becul din spatele acelor dungi, dungi care fac parte din functia de pozitie spate asa cum explicam mai sus, n-o sa functioneze niciodata decat atunci cand pornesti ceata spate. Pt TAIL(pozitie spate) n-are nici o treaba. La fel, ti-am explicat mai sus ca e ilegal. Poate ca te referi doar la acele dungi, ca nu-ti mai functioneaza, poate ca n-am inteles noi bine sau poate n-ai reusit tu sa ne explici f bine. Se poate sa nu se mai aprinda acele dungi de pe portbagaj si asta pt ca sunt probabil doua LED-uri care le alimenteaza cu lumina si le fac sa straluceasca. Stiu ca se cam ard LED-urile pe lampile astea de E90, atat cele de la DI, dar nici astea de la pozitie spate, nu scapa. Nu-ti da eroare in bord sau pe diagnoza pt ca celelalte doua de pe lampa mare, cea de pe aripa, continua sa functioneze si sa-si faca treaba, sa semnalizeze pozitia. Iti povesteam la fel mai sus ca sunt niste cerinte optice, de intensitate luminoasa si care nu sunt atat de mari la o astfel de functie. Pe de alta parte si in standard, in cazuri similare, cu o functie de lumina cu mai multe compartimente, asa cum este in acest caz, se specifica faptul ca atunci cand se arde sursa de lumina a unei camere, cealalta camera trebuie sa indeplineasca in continuare cerintele de lumina specifice acelei functii. Sunt multe detalii tehnice in spate, acum nu stiu daca te intereseaza prea mult, mi-e greu si mie sa explic aici pt ca sunt niste discutii f tehnice si nu stiu care-i nivelul tau de intelegere. Pana la urma, LED-urile acelea se pot inlocui, sunt destui care se ocupa cu inlocuirea lor. Probabil sunt doua sau patru LED-uri montate undeva in lateralul fiecarei benzi luminoase, un LED sau doua pentru fiecare banda in parte. Prin urmare nici un bec din alea n-au nici o treaba cu cele doua benzi luminoase care fac pozitia de pe portbagaj. Alea au LED-uri ascunse undeva in lateralul lor. Le poti vedea doar daca desfaci lampa.1 point
-
1 point
-
Chiar azi am prins un E91 LCI pe drum cu lampile de ceata spate pornite si asta pt ca afara era ceata evident. Pana la urma lampile de ceata sunt pozitionate pe portbagaj, in ambele parti, adica in pozitia celor marcate de tine cu cifra 2. Intr-adevar peste camera de ceata sunt suprapuse acele stripe-uri sau lightguide-uri care impreuna cu celelalte doua din stanga, cele de pe lampa mare, impreuna formeaza functia de pozitie spate. Evident ca ele merg si impreuna si cu cele de ceata, iar asta pt ca functia de pozitie este destul de scazuta ca si intensitate, 4cd min si 17cd maxim in HV0 cel putin. Ceata spate in schimb, trebuie sa aibe minim 150cd in HV0 si 300cd maxim, la fel in HV0(in centru). Deci, atunci cand e ceata, cele doua functii pot merge impreuna, dar cand nu folosesti lampa de ceata, aceasta nu poate suplini functia de pozitie spate si asta pt ca poate fi de min 9x mai puternica decat cere legislatia pt o lampa de TAIL, iar acest lucru este ILEGAL evident. Astazi mergand in afara localitatii si pt ca era ceata afara, am zis sa pornesc cel putin lampile de ceata din spate. Initial cand am apasat pe butonul aferent, am vzt ca nu se activeaza, iar ulterior mi-am amintit ca mai intai trebuie pornite lampile de ceata fata, ulterior aprinzadu-se si cele din spate. Cred ca e o chestie de safety sau cel putin asa a fost programata masina. Cred ca la fel e si la E90. Am avut in trecut E90, non-LCI, doar ca nu mai tin minte exact daca tot la fel functiona. Si pe acela am avut lampi de ceata fata cel putin, iar de spate cu siguranta au fost pt ca astea sunt obligatorii pe orice masina.1 point
-
Eu am comandat M-tehnics acum. O pot pune se potrivește ? Că eu o vreau mai joasa.1 point
-
1 point
-
Deci oarecum el stia de problema de acum 2 ani. Ma indoiesc ca in 2 ani sa nu fi incercat nimic sa remedieze si acum sa o vanda ca nu reuseste sa gaseasca o rezolvare. Eu as fi destul de reticent la tot ce a zis, dar eu am avut o patanie nasoluta cu o masina luata SH si de atunci suflu si in iaurt.1 point
-
Spune-i să o repare el...mie mi se pare de noaptea minții să vinzi o mașină,știi că are o problemă dar nu o rezolvi,îi dai inainte cu texte ,că nu ai timp ,bla bla...1 point
-
1 point
-
"Starterul" de care vorbesti se numeste demaror (Starter se zice doar la lampile lui mamaie, alea flourescente, tuburi cum le stie lumea..) Si tinea si mai mult daca ar fi fost dat jos, desfacut si curatat intern lacrima pe la 250-300k km.. adica atingea 400k km.. Asta si daca saracu' nu ar fi avut parte de prea multe porniri indelungate pana prelua motorul restul.. Din "video" se vede ca lamele statuorului inca mai duceau chiar si dupa 325k cat ai zis ca are.. Oricum acum nu trebuie decat altul identic.1 point
-
Are motive, stă în Germania, vine în România o dată la câteva luni, reparațiile le face doar în România ca a zis ca este mult mai scump în Germania.. mai are și alta mașină și cu asta zice ca merge doar la drumuri lungi. Omul pare să zică adevărul, acum nu se știe dacă așa este sau nu.. Deci este o problemă cunoscută la ele pentru treaba asta, deci poate să tremure volanul din motivul ăsta?1 point
-
E ft posibil sa fie asta, e o problema destul de stiuta. Insa, eu in schimb i-as zice sa schimbe acel senzor si sa unga acolo si daca nu mai face, sa o luati... Better safe than sorry. Plus ca te pune si pe ganduri de ce nu ar fi facut asta inainte sa vanda masina, decat sa dea toate cele1 point
-
Probabil a sărit o piatră care a fost prinsă între janta pe interior și suport etrier1 point
-
Revin. Am discutat cu o cunostinta (sef mecanica de la reprezentanta) care a zis ca daca am bagat sub 10% nu influenteaza cu nimic si nu crede ca e vreo problema astfel incat sa necesite inlocuirea antogelului. Acum uitandu-ma la sticla, observ ca am bagat de fapt vreo 400ml max. O sa merg maine si la in service independent1 point
-
1 point
-
mai incearca sa cureti acolo poate se vede (sterge cu lichid de frana)... dar din cunostintele mele exista 2 variante M52 pentru europa: 206S4 (1991 cmc - 150cp) sau 256S4 (2494 cmc - 168cp) succes !1 point
-
Apa poate fi doar la codita de rechin, ti-am atasat instructiunile cum sa desfaci tapiteria de plafon in partea din spate astfel incat sa poata fi coborata 20-30 cm si sa ai acces la antena. La headunit nu ajunge apa decat daca faci o curatare de AC cu abur, condensul de pe grilele de ventilatie se scurge in headunit si il poate deteriora grav, mai ales pentru faptul ca HDD este pozitionat in headunit in partea de deasupra sub unitatea cd/dvd. Am inlocuit vreo 10 unitati NBT/EVO in ultimii ani deteriorate de condensul de la curatarea AC. Partially lower headlining with sliding:tilting sunroof .pdf1 point
-
Masina ta are NBT, antena GPS este conectata direct la headunit de la conectorul E26x4B (codita de rechin) pana la A42x9B (headunit). Vezi attach. Cablul este coaxial si are conectori fakra de culoare albastra la ambele capete. Cel mai simplu este sa cumperi o antena aftermarket cu conector fakra, gasesti pe emag la 60 RON, are acelasi tip de conector si o poti lega direct la headunit provizoriu, o scoti pe un geam si o pui pe masina (are baza magnetica), mergi 2-3 km pe un drum care stii ca este prezent pe harta, nu pe camp sau intr-o parcare de supermarket si vezi daca se actualizeaza pozitia. Iti recomand sa verifici si in meniul de service starea antenei GPS, functie de ce scrie acolo pot fi alte rezolvari.1 point
-
Salut si multumesc de detalii (am de lucru de acum...). VIN: WBA3D310 00J551618 Intre timp merg sa verific scurgeri de apa/antena/cele de mai sus.1 point
-
Daca pozitia masinii este "in ocean" asta inseamna ca nu exista semnal GPS si pozitia se reseteaza la 0 grade long-0 grad lat deci esti acolo unde Meridianul de referinta IERS intersecteaza ecuatorul. Functie de seria de sasiu trebuie identificat ce fel de headunit ai. Daca F30 este pre-LCI, ai CIC sau NBT si atunci antena de GPS (din codita de rechin) este conectata direct la headunit. In acest caz trebuie verificat cablul coaxial. Daca F30 este LCI, ai EVO si in acest caz antena este conectata la modulul ATM (pozitia lui difera functie de data de fabricatie la LCI) iar acesta trimite pozitia pe eth catre headunit. Reset-ul poate fi cauzat de faptul ca conexiunea eth intre headunit si ATM nu este OK. EVO daca nu poate aloca IP la ATM prin DHCP in 5 min trimite o comanda de self reset si reset catre ATM. Trebuie sa iei in calcul ca reset-ul la headunit poate fi cauzat si de alte defecte nu doar de lipsa IP la ATM. Atat NBT cat si EVO au un meniu de service care se poate activa foarte usor dintr o combinatie de butoane (google: NBT service menu activation) si in acest meniu poti vedea statusul antenei GPS, care poate fi: 3D fix - receptia GPS este OK si un numar suficient de sateliti permit localizarea 3D de precizie Check antenna - nu exista semnal de la antena de GPS Reserved - doar pentru EVO+ATM cand datele de provizionare de pe ATM sunt expirate si nu se poate conecta la serverul BMW pentru update - aceasta situatie are o rezolvare relativ simpla din tester, trebuiesc sterse datele vechi de provisionare, stearsa calibrarea de pozitie si apoi daca mergi 2-3 km pana se reface automat calibrarea totul revine la normal. In baza unei serii de sasiu iti pot oferi informatii mai clare pe configuratia ta dar fara o diagnoza nu vei putea sa identifici corect cauza si sa o rezolvi.1 point
-
poza ta nu este ce trebuie ! placuta de identificare nu arata asa si mai ales nu este pozitionata acolo in spatele motorului langa volant. placuta este situata pe laterala dreapta a blocului motor (cum te uiti la motor cu capota ridicata) jos sub galeria de admisie. uite aici mai exact... BMW Engine ID sheet.pdf1 point
-
Aviz celor care ziceau ca semnele de circulație din România sunt puse bine :))1 point
-
1 point
-
Am făcut astăzi test drive cu i5 m60, ce pot să spun este ca îmi place modelul ăsta electric, dacă ar fi să citez un roman autentic “trage de rupe”. Si modelul asta arata mai bine in realitate decat in video-urile de pe net, pe YouTube, unde pare mult mai urat, in realitate e okish. O sa astept sa vad cum se comportă și 550e.1 point
-
Teoretic uleiul în diferențiale sau orice altceva în afară de motor, dacă devine negru înseamnă ca este deja o uzură produsă a ansamblului interior, nu o uzură care duce la o defecțiune ci o uzură normală.1 point
-
@dinu surlea Se vede ca ai dificultati foarte mari in a te exprima in scris in limba romana. Ca sa intelegem si noi mesajul, este acceptabil sa refaci textul si sa il scrii in engleza, cu conditia sa fie corect si coerent.1 point
-
0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00